Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.12472

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Realizácia verejného obstarávania - Podpora dobudovania základnej technickej infraštruktúry v obci Batizovce
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Ostatné služby
Podoblasť Verejné obstarávanie
Zverejnená: 27.6.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: 06-12/2022
Lehota na predkladanie ponúk: 15.7.2022
 
Zadávateľ
Firma Obec Batizovce
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00326119
Adresa Štúrova 29/2, 05935 Batizovce, SK
Kontaktná osoba Vladimír Belák, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK PRIESKUM TRHU
v súlade zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len Výzva)

1. Identifikácia obstarávateľa (verejného obstarávateľa)
Obchodné meno / Názov Obec Batizovce
Poštová adresa Štúrova 29
Obec Batizovce
PSČ 059 35
IČO 00326119
DIČ 2021212655
IČ DPH -

Kontaktná osoba JUDr. Gabriel Bodnár, starosta obce
tel. č. +421 915 126 223
e-mail starosta@obecbatizovce.sk

adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa /URL/ http://www.obecbatizovce.sk/

2. Identifikácia projektu
Názov projektu: Podpora dobudovania základnej technickej infraštruktúry v obci Batizovce
Číslo ITMS2014+ 312060BYP5
Operačný program Ľudské zdroje

3. Názov zákazky
Poskytnutie služby komplexného verejného obstarávania pri príprave a realizácii verejných obstarávaní v rámci projektu Podpora dobudovania základnej technickej infraštruktúry v obci Batizovce

4. Druh zákazky
Služby

5. Stručný opis predmetu zákazky
Predmetom verejného obstarávania je výber poskytovateľa služieb komplexného verejného obstarávania pri príprave a realizácii verejných obstarávaní v rámci projektu financovaného z OP Ľudské zdroje. Jedná sa o zabezpečenie procesov súvisiacich s prípravou a realizáciou zadávania zákaziek s nízkymi hodnotami (platí pre všetky tri časti) v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.
Celkový predmet zákazky bude pozostávať z nasledovných častí  (príprava a realizácia nasledovných verejných obstarávaní):
- časť 1: Komplexné verejné obstarávanie na uskutočnenie stavebných prác (výber zhotoviteľa stavebného diela) predmetného projektu
- časť 2: Komplexné verejné obstarávanie na poskytnutie služby stavebného dozoru počas realizácie stavebných prác (výber poskytovateľ služby SD) predmetného projektu
- časť 3: Komplexné verejné obstarávanie na poskytnutie služby externého manažmentu (výber poskytovateľ služby EM) počas implementácie predmetného projektu

6. Spoločný slovník obstarávania
Predmet zákazky CPV podľa slovníka 
Poradenské služby pre obstarávanie 9418000-7

7. NUTS kód
SK041 Prešovský kraj

8. Zdroj finančných prostriedkov
Operačný program: Ľudské zdroje, Predmet zákazky bude spolufinancovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu, Európskeho fondu regionálneho rozvoja a z vlastných zdrojov
Kód projektu: 312060BYP5

9. Miesto a termín poskytnutia služieb:
Miestom dodania predmetu zákazky: Obec Batizovce, Štúrova 29, 059 35 Batizovce. Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky priebežne počas realizácie projektu.

10. Technická špecifikácia predmetu obstarávania
Príprava a realizácia verejných obstarávaní:
• časť 1: Komplexné verejné obstarávanie na uskutočnenie stavebných prác (výber zhotoviteľa stavebného diela) predmetného projektu
• časť 2: Komplexné verejné obstarávanie na poskytnutie služby stavebného dozoru počas realizácie stavebných prác (výber poskytovateľ služby SD) predmetného projektu
• časť 3: Komplexné verejné obstarávanie na poskytnutie služby externého manažmentu (výber poskytovateľ služby EM) počas implementácie predmetného projektu

11. Rozdelenie predmetu zákazky
Uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky – na všetky časti.

12. Informácie o variantoch, zábezpeke, elektronickej aukcii
Verejný obstarávateľ neumožňuje variantné riešenie. Zábezpeka sa nepožaduje. Elektronická aukcia sa nepoužije. Výlučne v prípade, ak technickú špecifikáciu niektorej časti zákazky nebolo možné opísať dostatočne presne a zrozumiteľne a preto sa verejný obstarávateľ pri takejto položke odvoláva na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť, miesto pôvodu
alebo výroby, má uchádzač možnosť predložiť ekvivalent za podmienky dodržania ostatných, definovaných minimálnych technických špecifikácií.

13. Lehota na predkladanie ponúk je stanovená:
Uchádzač môže svoju ponuku predložiť najneskôr do 13.07.2022 do 12.00 hod.

14. Lehota viazanosti ponúk je stanovená
do 31.08.2022

15. Podmienky pre predkladanie ponúk a ich obsah
1 elektronicky prostredníctvom systému TENDERNET
Uchádzač je fyzická, právnická osoba alebo skupina takýchto osôb, ktorá na trhu dodáva tovar, alebo poskytuje službu, ktoré sú predmetom projektu a predložila ponuku. Ponuka uchádzača musí obsahovať minimálne nasledovné doklady a údaje:
• Identifikačné údaje uchádzača:
Minimálne požadované údaje: obchodné meno, sídlo, alebo miesto podnikania, IČO, DIČ, IČ DPH, telefón, e-mail, kontaktná osoba. Verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač predložil vyplnený formulár, ktorý tvorí Prílohu 2 časť: „Návrh na plnenie kritéria“ tejto Výzvy.
• Návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk
Predloží uchádzač vyplnením formuláru, ktorý tvorí Prílohu 2 časť: „Návrh na plnenie kritéria“ tejto Výzvy. Uchádzač vyplní príslušný formulár podľa toho, či je, alebo nie je platcom DPH.
• Čestné vyhlásenie o neprítomnosti konfliktu záujmov uchádzača
Uchádzačom na vyznačených miestach doplnené a štatutárnym zástupcom, alebo poverenou osobou podpísané Čestné vyhlásenie o neprítomnosti konfliktu záujmov uchádzača – Príloha č. 3.
Doklady a dokumenty obsahujúce cenovú ponuku sa predkladajú v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho úradný preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. Dokumenty preložené v českom jazyku nemusia byť preložené do slovenského jazyka.

16. Podmienky účasti
Uchádzač predloží doklady podľa bodu 16.1 Výzvy. Ak uchádzač nesplní požiadavku podľa týchto bodov Výzvy, bude z procesu verejného obstarávania vylúčený.

16.1 Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO:
- musí byť oprávnený poskytovať služby, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky.
- nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení poskytovať služby, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky v súlade s prvou vetou a túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný. Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 ZVO, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená.
Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti:
- podmienky účasti na preukázanie osobného postavenia uchádzačov boli stanovené v súlade s platnou legislatívou a sú primerané vzhľadom na požadovaný predmet zákazky, ktorý sa obstaráva.

17. Spôsob určenia ceny
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Navrhovaná zmluvná cena musí byť špecifikovaná ako maximálna a pevne daná. Cena sa nesmie meniť počas doby trvania zmluvného vzťahu. Akékoľvek iné zmeny sa môžu robiť len na základe písomnej dohody oboch zmluvných strán. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v EUR s presnosťou na dve desatinné miesta.

Uchádzač predloží cenovú ponuku vyplnením formulára, ktorý je prílohou 2 " Návrh na plnenie kritéria " tejto Výzvy v štruktúre: cena za predmet zákazky bez DPH, výška DPH, cena za predmet zákazky spolu s DPH.

Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v Zmluve, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdŕžania, resp. zverejnenia Výzvy.

18. Spôsob stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky:
Predpokladaná hodnota zákazky bude stanovená ako priemer z uchádzačmi ponúknutých cien spolu za predmet zákazky z prieskumu trhu v € bez DPH.

19. Kritériá na vyhodnotenie ponúk podľa § 44 ZVO:
• Najnižšia cena za predmet zákazky v € s DPH, resp. pre neplatcov DPH cena konečná

20. Navrhnutý spôsob vzniku záväzku:
• Mandátna zmluva

21. Otváranie ponúk
Ponuky predložené uchádzačmi v lehote na predkladanie ponúk uvedenej v bode 13 tejto Výzvy budú vyhodnotené do 15.07.2022 v spolupráci so systémom TENDERNET, bez účasti uchádzačov.

22. Vyhradenie práva
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvného vzťahu s úspešným uchádzačom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu z toho zmluvného vzťahu medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom a výsledky administratívnej finančnej kontroly zo strany Poskytovateľa nenávratného finančného príspevku, v tomto prípade MV SR, neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania.
Zároveň si vyhradzuje právo:
• zrušiť použitý postup zadávania zákazky v prípade, ak sa zmenia okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, pričom následne nebude uzatvorená Zmluva;
• zrušiť použitý postup zadávania zákazky v prípade, že v termíne na predkladanie ponúk nebola doručená ani jedna ponuka;
• zrušiť použitý postup zadávania zákazky v prípade, ak kontrolný orgán neschváli verejné obstarávanie;
• nevybrať ani jednu ponuku v prípade, že ponuky nebudú zodpovedať určeným požiadavkám;
• neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie predmetu zákazky prevyšuje finančný limit vyčlenený obstarávateľom pre požadovaný predmet zákazky;
• uzatvoriť zmluvu len s úspešným uchádzačom, ktorý bude mať vykonaný zápis v registri partnerov verejného sektora, v prípade ak to povaha a finančný limit zadávanej zákazky vyžaduje.

23. Vysvetľovanie
Vysvetlenie informácií uvedených vo Výzve, alebo v inej sprievodnej dokumentácií verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však dva pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada najneskôr tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.

24. Komunikácia
Komunikácia a výmena informácií v zadaní tejto zákazky sa uskutočňuje písomne, výhradne prostredníctvom systému Tendernet.

25. Ďalšie informácie
Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon auditu/kontroly súvisiaceho s dodávaným tovarom, poskytnutou službou a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
• Riadiaci orgán a ním poverené osoby,
• Útvar následnej finančnej kontroly a ním poverené osoby,
• Najvyšší kontrolný úrad SR, Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
• Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
• Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov,
• Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Poskytnutá služba musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne a kvantitatívne požiadavky a parametre uvedené v špecifikácii.

Batizovce, 27.06.2022


............................................................................
JUDr. Gabriel Bodnár, starosta obce

Požadované prílohy ku CP

02_Priloha_2_Navrh_plnenie_kriterii_Batizovce_VO
03_Priloha_3_CV_konflikt_zaujmov_uchadzaci_Batizovce_VO

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Komplexné verejné obstarávanie na uskutočnenie stavebných prác (výber zhotoviteľa stavebného diela) predmetného projektu 1,0 ks
Príprava a realizácia verejného obstarávania
2 Komplexné verejné obstarávanie na poskytnutie služby stavebného dozoru počas realizácie stavebných prác (výber poskytovateľ služby SD) predmetného projektu 1,0 ks
Príprava a realizácia verejného obstarávania
3 Komplexné verejné obstarávanie na poskytnutie služby externého manažmentu (výber poskytovateľ služby EM) počas implementácie predmetného projektu 1,0 ks
Príprava a realizácia verejného obstarávania

Prílohy ku zákazke

  1. 01_Priloha_1_.Opis_predmetu_zakazky.docx   14,0 kB
  2. 02_Priloha_2_Navrh_plnenie_kriterii_Batizovce_VO.XLSX   28,4 kB
  3. 03_Priloha_3_CV_konflikt_zaujmov_uchadzaci_Batizovce_VO.DOCX   20,8 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip