Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.13094

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Technologické vybavenie zberného dvora - obec Chrabrany
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Stroje, zariadenia, nástroje, náradie
Podoblasť Poľnohospodárske stroje a príslušenstvo
Zverejnená: 23.8.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: 172773,33 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: Bližšie upresnené v opise zákazky
Lehota na predkladanie ponúk: 6.9.2022
 
Zadávateľ
Firma Obec Chrabrany
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00699187
Adresa Mlynská 326 / 3, 95501 Chrabrany, SK
Kontaktná osoba Ing. Jana Šupová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

======================================================
Technologické vybavenie zberného dvora - obec Chrabrany
======================================================




1. Predmet zákazky :
Nákup nových (nepoužitých) strojov/zariadení - Technologické vybavenie zberného dvora, vrátane dodania do sídla verejného obstarávateľa.

2. Postup verejného obstarávateľa :
Obec Chrabrany, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na zákazku "Technologické vybavenie zberného dvora".

3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Ing. Dušan Hanulják
Email: info@beanproject.sk
Mobil: 0911 456 532

resp. starosta obce

Ing. Jana Šupová,
starostka@chrabrany.dcom.sk,
0905 447 515

4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
16000000-5 - Poľnohospodárske stroje
34223300-9 - Prívesy
34223370-0 - Prívesy s vyklápaním
16810000-6 - Časti poľnohospodárskych mechanizmov
44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál
60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
16700000-2 - Traktory/ťahače

5. Miesto dodania predmetu zákazky :
Obec Chrabrany

6. Termín dodania predmetu zákazky :
Dodanie najneskôr do 6 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy a vystavenia objednávky

7. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je nákup technologického vybavenia pre zberný dvor v obci Chrabrany, vrátane dodania do sídla verejného obstarávateľa, vrátane zaškolenia, vrátane všetkých požadovaných dokumentov potrebných na riadne užívanie strojov. Predávajúci je povinný dodať zariadenie ako nový stroj.

Zoznam zariadení :
Traktor - 1ks
Náves - 1ks
Štiepkovač - 1ks
Zberné nádoby - 2ks
Kontajner na textil – 1 ks
Zberná nádoba - 1ks
Kontajner  otvorený - 1ks
Čelný nakladač – 1ks

Zoznam položiek vrátane požadovaných špecifikácií je dostupný v opise v jednotlivých položkách.

Parametre, ktoré sú uvedené v jednotlivých položkách sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ prijme aj plnenie s lepšími parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.

Viac informácií ku projektu :

Názov projektu : Zberný dvor v obci Chrabrany
Kód projektu v ITMS 2014+ : 310011U027
Miesto realizácie projektu : Obec Chrabrany
Výzva – kód Výzvy : OPKZP-PO1-SC111-2017-33
Operačný program: Operačný program Kvalita životného prostredia
Spolufinancovaný fondom: Kohézny fond
Prioritná os: 1. Udržateľné využívanie prírodných zdrojov prostredníctvom
rozvoja environmentálnej infraštruktúry
Investičná priorita: 1.1 Investovanie do sektora odpadového hospodárstva s
cieľom splniť požiadavky environmentálneho acquis Únie a
pokryť potreby, ktoré členské štáty špecifikovali v súvislosti s
investíciami nad rámec uvedených požiadaviek
Špecifický cieľ: 1.1.1 Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním
na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora
prechádzania vzniku odpadov

Link na zmluvu na CRZ : https://www.crz.gov.sk/zmluva/5814842/

8. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.

9. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

11. Lehota viazanosti ponúk :
Do 31.10.2022

12. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie

13. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.

14. Predpokladaná hodnota zákazky :
172773,33 € bez DPH

15. Druh zákazky :
Tovary

16. Zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií alebo obstarávanie zamerané na sociálne aspekty :
Nie.

17. Elektronická aukcia :
Nie.

18. Zoznam príloh :
Príloha č. 1 Návrh kúpnej zmluvy
Príloha č. 2 Návrh na plnenie kritérií
Príloha č. 3 Vzor ČV ku predmetu zákazky

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Kúpno-predajná zmluva.

V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.

Zmluva nadobudne účinnosť až po splnení všetkých  nasledovných podmienok:
- zverejnenie zmluvy v súlade s § 47a ods. 1 Občianskeho zákonníka,
- objednávateľovi budú preukázateľne pridelené finančné prostriedky na krytie nákladov na nadobudnutie predmetu zákazky,
- proces tohto verejného obstarávania bude preukázateľne schválený poskytovateľom finančných prostriedkov na krytie nákladov na nadobudnutie predmetu zákazky, tzv. dňom doručenia kladnej správy z kontroly verejného obstarávania od poskytovateľa

V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi.

2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z dotačných zdrojov (SAŽP),
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 60 dní od vystavenia faktúry Objednávateľom. Faktúra môže byť vyhotovená až po prebratí strojov Objednávateľom.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie :
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.

5. Strpenie výkonu kontroly :
Úspešný uchádzač vrátane subdodávateľov je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overenia súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, ktorú má obstarávateľ uzatvorenú na spolufinancovanie predmetu zákazky, a to oprávnenými osobami, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.

6. Register partnerov verejného sektora :
Obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť podľa predchádzajúcej vety musí byť naplnená po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania.

7. Komunikácia :
Komunikácia v rámci zákazky bude prebiehať výlučne v elektronickom prostriedku TENDERnet. V prípade, ak uchádzač bude mať otázku na verejného obstarávateľa ku súťažným podkladom resp. ku iným záležitostiam, využije na to funkcionalitu elektronického prostriedku TENDERnet.

8. Záruka a servis:
Požadovaná záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov.
Reakcia servisu v rámci záručnej lehoty max. do 48 hodín od nahlásenia poruchy resp. zaslania požiadavky (v rámci pracovných dní, mimo víkendov a sviatkov).

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

Obsah ponuky:
A) Vyplnenú Prílohu č. 2 Návrh na plnenie kritérií

B) Vyplnenú Prílohu č. 3 Vzor ČV ku predmetu zákazky

C) Potvrdenie, že záujemca v relevantnom období (t.j. za posledných 60 mesiacov) dodal tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 172773,33 EUR bez DPH.

Ako potvrdenie sa akceptuje referencia :
- ktorá obsahuje minimálne nasledovné náležitosti : Názov Objednávateľa, Názov zákazky, Cena za predmet zákazky, Dátum dodania predmetu zákazky, a je písomne potvrdená Objednávateľom tovaru - uchádzač predloží scan dokumentu.

alebo

- ktorá je zapísaná/zverejnená na portáli https://www.uvo.gov.sk/ - uchádzač predloží link.

D) Technické listy, informačné/marketingové letáky, resp. iné dokumenty, ktoré preukážu splnenie požadovaných minimálnych parametrov - uvedené platí pre všetky ponúkané zariadenia/stroje.

Nasledujúce skutočnosti podľa §32 ZVO (Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia) je obstarávateľ oprávnený overiť z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
§32 e)
je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
§32 f)
nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

2. Vyhodnotenie ponúk:
- Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
- Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky.
- Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
- Verejný obstarávateľ požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky, prijímateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí a splnil požiadavky na predmet zákazky.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti cenových ponúk.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Traktor 1,0 kus
Minimálne požadované parametre :
• výkon motora min 80 kW,
• objem motora min 3300 cm3,
• počet otáčok vývodového hriadeľa zadného min 540 ot/min,
• prevodovka: minimálne 16 rýchlostí dopredu/16 dozadu,
2 Náves 1,0 kus
Minimálne požadované parametre :
• nosnosť: min. 6000 kg,
• ťažné oko: 40 mm,
• maximálna povolená rýchlosť:  40 km/hod.,
• výška bočníc min. 650 mm
• mechanická noha oja,
• pripojenie na hydraulické okruhy traktora,
3 Štiepkovač 1,0 kus
Minimálne požadované parametre :
• pohon kardanom,
• priemer drveného materiálu: min 150 mm,
• výkon drvenia: min. 7 m3/hod,
• komín na vyfukovanie otočný,
• klapka na komíne,
• zapojenie do zadných ramien traktora.
4 Zberné nádoby 2,0 kus
Minimálne požadované parametre :
- objem: 110
- nosnosť: min. 45 kg
- odolné voči UV žiareniu, chemickým a biologickým vplyvom alebo mrazu
5 Kontajner na textil 1,0 kus
Minimálne požadované parametre :
- šírka min. 1850 mm
- hĺbka min. 3000 mm
- výška min. 1950 mm
- objem min. 7 m3
- dvojkrídlové dvere s možnosťou uzamknutia
- pevná strecha
6 Zberná nádoba 1,0 kus
Minimálne požadované parametre :
- objem: min. 800 l
- počet brzdených koliesok: min. 2 ks
- bočné čapy na vyklápanie
7 Kontajner otvorený 1,0 kus
Minimálne požadované parametre :
- otvorený
- objem min. 6 m3
- dĺžka kontajnera min 3000 mm
- výška háku min. 950 mm
- hrúbka podlahy min 3 mm
- hrúbka bočníc a dverí min 2 mm
- zadné oporné valce
8 Čelný nakladač 1,0 kus
Minimálne požadované parametre :
- Kapacita zdvihu hore: min 1300 kg
- Nakladacia výška nahrane lopaty: min 2800 mm
- Ovládanie pomocou joysticku
- Vrátane lopaty a vidiel
- Objem lopaty min 600 l
- Paletové vidly dĺžka min 1000 mm

Prílohy ku zákazke

  1. Príloha č. 2 - Návrh na plnenie kritérií_chrabrany.docx   28,0 kB
  2. Príloha č. 3 - Čestné vyhlásenie_všeobecné.docx   19,9 kB
  3. Príloha č. 1 - Návrh kúpnej zmluvy_final.docx   33,2 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip