Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.14443

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Projektová dokumentácia - fotovoltika
Typ zákazky: Zákazka na určenie predpokladanej hodnoty zákazky (PHZ)
(Zákazka za účelom určenia predpokladanej hodnoty zákazky podľa § 6 Pravidlá výpočtu predpokladanej hodnoty zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Ostatné služby
Podoblasť Služby vypracovania dokumentácie
Zverejnená: 27.1.2023   zákazka s využitím anonymného modulu
  Odkaz na webovú stránku verejného obstarávateľa
Predpokl. obdobie realizácie: 1Q 2023
Lehota na predkladanie ponúk: 10.2.2023
 
Zadávateľ
Firma Mestský podnik služieb Žarnovica s.r.o.
IČO 44299311
Adresa Partizánska 1043/84, 96681 Žarnovica, SK
Kontaktná osoba Martin Gontko, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

Predmetom zákazky je vypracovanie kompletnej projektovej dokumentácie fotovoltického zariadenia, ktoré bude umiestnené na administratívnej budove Mestského podniku služieb Žarnovica s.r.o. v rozsahu pre realizáciu stavby.

Popis objektu:  Administratívna budova
Súpisné číslo: 1043
Popisné číslo: 84
Pozemok:  592/1
Umiestnenie: Žarnovica

Spotreba el. energie:
2020 - 13 847 kWh
2021 - 11 762 kWh
2022 - 10 960 kWh

Projekt obsahuje minimálne:
• posúdenie potenciálu a vhodnosti umiestnenia
• štúdiu/návrh najvhodnejšieho riešenia
• výpočet návratnosti investície
• jednopólovú schému pripojenia,
• položkový rozpočet
• výkaz výmer
• statický posudok (posúdenie únosnosti strechy budovy bez potreby zlepšenia únosnosti strechy)
• energetický audit vypracovaný odborne spôsobilou osobou

Projektovú dokumentáciu, ktorá rieši kompletný návrh dimenzovania a umiestnenia panelov, návrh nosných konštrukcií, rozvody elektroinštalácie atď. je potrebné vypracovať na základe fyzickej obhliadky a pôvodného projektu objektu, ktorý je dostupný v listinnej podobe u obstarávateľa. Pohľad na budovu je priložený v prílohe č.3  Dokumentácia bude spracovaná v súlade s platnou legislatívou tak, aby na jej základe bolo možné spracovať žiadosť o pripojenie do distribučnej sústavy, požiadať o stavebné povolenie resp. ohlásenie stavebnému úradu a tiež vyhlásiť verejné obstarávanie na výber dodávateľa.

Predpokladaná hodnota zákazky (PHZ):
Určenie PHZ je predmetom tejto súťaže. V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako hodnota zákazky podľa §117 ods. 6 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, môže táto výzva nahrádzať riadny prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa - je možné určiť úspešného uchádzača aj na základe tohto prieskumu trhu vykonaného s cieľom zistiť predpokladanú hodnotu zákazky.

V prípade ak verejný obstarávateľ bude určovať okrem PHZ aj úspešného uchádzača, vyhodnotí splnenie podmienok účasti u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača na prvom mieste, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača v poradí. Pokiaľ uchádzač umiestnený na prvom mieste v novozostavenom poradí nebude spĺňať podmienky účasti, vyhodnotí ďalšieho uchádzača v poradí, až uchádzač umiestnený na prvom mieste v novozostavenom poradí bude spĺňať podmienky účasti.

Spoločný slovník obstarávania (CPV):
31712331-9 Fotovoltické články
71200000-0 Architektonické a súvisiace služby
71242000-6 Príprava projektov a návrhov, odhad nákladov
71314000-2 Energetika a súvisiace služby
71314100-3 Služby súvisiace s elektrinou
71321000-4 Inžinierske projektovanie mechanických a elektrických inštalácií budov

Miesto a termín dodania predmetu zákazky:
Miesto dodania: Partizánska 1043/84, 966 81 Žarnovica
Termín dodania: 60 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy (cca. apríl 2023.)

Lehota viazanosti ponúk:
Min. do 30.6.2023

Obhliadka predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ dôrazne odporúča vykonanie obhliadky. Obhliadku miesta je potrebné vopred dohodnúť prostredníctvom komunikácie cez systém TENDERNET, funkcia (tlačidlo) - "POLOŽIŤ OTÁZKU".

Spôsob predloženia ponuky:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované. Ak ponuka uchádzača nebude odovzdaná kompletná, ver. obstarávateľ poskytne v prípade potreby možnosť jej doplnenia.

Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom je najnižšia celková cena v EUR bez DPH. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

Delenia predmetu zákazky a variantné riešenia:
Neumožňuje sa.

Zmluvné podmienky

Verejný obstarávateľ určuje svoje obchodné podmienky realizácie predmetu zákazky v zmluve, ktorá bude uzavretá s úspešným uchádzačom. Zmluva tvorí prílohu č. 2 Výzvy. Uchádzač predložením ponuky vyjadruje súhlas so zmluvnými podmienkami, ktoré verejný obstarávateľ uviedol v predmetnej zmluve a tejto súťaži. Verejný obstarávateľ považuje zmluvné podmienky uvedené v zmluve za nemenné s výnimkou zmien vo formálnych náležitostiach zmluvy a takých zmien, ktoré by pozíciu verejného obstarávateľa oproti úspešnému uchádzačovi zvýhodňovali. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov resp. externých zdrojov, formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavenej  faktúry.

Ostatné podmienky

Projektová dokumentácia (PD) bude predložená verejnému obstarávateľovi vrátane rozpočtu a výkazu výmer:
a. 5ks v tlačenej forme v slovenskom jazyku
b. 1ks v elektronickej forme – .docx, .dwg, .dgn, .xlsx, .pdf

Výkon, príprava, vypracovanie a dodanie PD prebehne v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných a účinných v Slovenskej republike a platných technických noriem vzťahujúcich sa na dielo, pričom ak je to možné, v rozpočte a výkaze výmer nebudú uvádzané konkrétne názvy výrobcov alebo produktov.

Súčasťou služby je v prípade potreby aj odborná súčinnosť a poskytnutie vysvetlení potrebných pri zabezpečovaní verejného obstarávania (vysvetlenia k projektovému riešeniu diela) resp. pri doručení žiadostí o nápravu/námietok zo strany dotknutých osôb v procese verejného obstarávania v lehote najneskôr do 3 pracovných dní, ak sa s verejným obstarávateľom nedohodne inak.

V prípade opomenutých riešení, chýbajúcich detailov, chybne spracovaných riešení alebo iných nedostatočných riešení na strane projektu, ktoré budú príčinou spomalenia, zastavenia alebo predraženia montážnych a inštalačných prác po odsúhlasení PD, prípadne počas realizácie montážnych prác sa budú tieto opomenutia považovať za vadu projektu vyžadujúcu jej bezplatné odstránenie.

Uchádzač poskytne objednávateľovi na vykonané dielo záruku a zodpovedá za to, že dielo bude mať počas celej záručnej doby (60 mesiacov) vlastnosti stanovené zmluvou o dielo, technickými normami, technickými predpismi ako aj všeobecne záväznými právnymi predpismi SR platnými a účinnými v čase zhotovenia diela.

V prípade, že s úspešným uchádzačom nebude možné uzatvoriť zmluvu, alebo ak úspešný uchádzač, u ktorého si verejný obstarávateľ službu objedná, stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť zmluvu, verejný obstarávateľ si zákazku objedná u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako ďalší v poradí.

Platnou ponukou je ponuka, ktorá neobsahuje žiadne výhrady voči požiadavkám, pokynom a špecifikáciám uvedeným v tejto výzve a zároveň neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré by boli v rozpore s ňou alebo ktorá by bola inak neprijateľná. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Predložená cenová ponuka musí obsahovať všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky.

Verejný obstarávateľ v zmysle § 41 ods. 3 ZVO požaduje, aby úspešný uchádzač v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy najneskôr v čase jej uzavretia, uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch v rozsahu: názov subdodávateľa, IČO, predmet subdodávky, finančný podiel subdodávky vo vzťahu k predmetu plnenia, ako aj údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia. Úspešný uchádzač je povinný tieto údaje o všetkých známych subdodávateľoch uviesť v prílohe zmluvy.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať,
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených,
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.

Požadované prílohy ku CP

Ponuka musí byť predložená v slovenskom alebo českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad do slovenského jazyka.

Na splnenie podmienok účasti musí byť autor dokumentácie držiteľom platného osvedčenia podľa zákona 138/1992 Z.z.  - autorizovaný stavebný inžinier - I4 Inžinier pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb. Uvedené sa nevyžaduje predložiť, ak je doklad verejne prístupný.

Kompletnú cenovú ponuku a vyplnenú prílohu č. 1 – Čestné vyhlásenie uchádzač predloží výlučne elektronicky prostredníctvom informačného systému TENDERnet.

Verejný obstarávateľ si vyhlásenia uchádzača overí prostredníctvom použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzača nie je možné overiť prostredníctvom údajov z informačných systémov verejnej správy (uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky), predkladá doklady potvrdzujúce v čestnom vyhlásení vydávané v krajine sídla
uchádzača. Doklady a dokumenty v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponúk na predmet zákazky musia byť predložené ako naskenované originály alebo naskenované úradne osvedčené kópie týchto dokladov alebo dokumentov, pokiaľ nie je stanovené inak. Všetky údaje na naskenovaných dokumentoch musia byť čitateľné.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Projektová dokumentácia - fotovoltika 1,0 ks
Kompletná projektová dokumentácia umožňujúca spracovať žiadosť o pripojenie do distribučnej sústavy, požiadať o stavebné povolenie resp. ohlásenie stavebnému úradu a tiež vyhlásiť verejné obstarávanie na výber dodávateľa.

Prílohy ku zákazke

  1. P1.docx   19,8 kB
  2. P2.docx   48,9 kB
  3. P3.jpg   313,2 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip