Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.10413

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Zástavkový prístrešok Hrabovka
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Stavebníctvo
Podoblasť Stavebné práce
Zverejnená: 29.11.2021   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: 9997,85 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: Predpokladaný dátum realizácie projektu - do 30.6.2023
Lehota na predkladanie ponúk: 13.12.2021
 
Zadávateľ
Firma Obec Hrabovka
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00311600
Adresa Hrabovka 26, 91332 Hrabovka, SK
Kontaktná osoba Eva Mráziková, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

=== Výzva na predloženie cenovej ponuky v rámci výzvy pre podopatrenie 19.2 Programu rozvoja vidieka ===

1. Predmetom zákazky je výber dodávateľa na realizáciu: " Zástavkový prístrešok Hrabovka" 

Spoločný slovník obstarávania (CPV): 
45000000-7 – Stavebné práce

Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov :  Obec Hrabovka
Sídlo :  Hrabovka 26  913 32 Hrabovka
IČO :  00311600
DIČ :  2021091523
Kontaktná osoba - zastúpený :  Eva Mráziková – starostka obce
Bankové spojenie : SK57 5600 0000 0006 1556 3002
Telefonický kontakt :  0911 038 185
E-mail :  starosta@hrabovka.eu

2. Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 9 997,85 EUR.

3. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

4. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ.

5. Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou - Eva Mráziková, starosta@hrabovka.eu, 0911 038 185


6. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predkladania cenovej ponuky v systéme TENDERnet, priložil ako prílohu aj nasledovné dokumenty:
A) doklad o oprávnení poskytovať službu resp. práce – originál, fotokópia alebo vytlačený z internetu.
C) čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (vzor dostupný v prílohe).
D) čestné vyhlásenie ku sociálnemu aspektu (vzor dostupný v prílohe).
E) vyplnený návrh zmluvy s uvedenými identifikačnými údajmi vrátane vyplnenej cenovej ponuky.
F) vyplnené zadanie - výkaz / výmer 

Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. e), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.

7. Verejný obstarávateľ má pre zákazku vyhradených - nie je definované.

8. Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH). V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

9. Uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky. Nie je prípustné predloženie ponuky len na časť zákazky. Variantné riešenie sa nepovoľuje.

10. Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.5.2022.

11. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania: Zmluva o dielo.

V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Zhotoviteľa.

Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zmluva o dielo medzi Obstarávateľom a Dodávateľom (zhotoviteľom) nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku od poskytovateľa nenávratného finančného príspevku - Pôdohospodárska platobná agentúra -MAS Vršatec - Podopatrenie 19.2 - Podpora na vykonávanie operácií v rámci stratégie miestneho rozvoja vedeného komunitou.
Zameranie výzvy: 7.2 Podpora na investície do vytvárania, zlepšovania alebo rozširovania všetkých druhov infraštruktúr malých rozmerov vrátane nvestícií do energie z obnoviteľných zdrojov a úspor energie (mimo  Bratislavský kraj).

12. Miesto dodania: katastrálne územie v obci Hrabovka.

13 Realízácia: Do 12 týždňov od  odovzdania staveniska zo strany VO, a to po splnení odkladacej podmienky - ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku od poskytovateľa nenávratného finančného príspevku - Pôdohospodárska platobná agentúra -MAS Vršatec - Podopatrenie 19.2 - Podpora na vykonávanie operácií v rámci stratégie miestneho rozvoja vedeného komunitou.
Zameranie výzvy: 7.2 Podpora na investície do vytvárania, zlepšovania alebo rozširovania všetkých druhov infraštruktúr malých rozmerov vrátane nvestícií do energie z obnoviteľných zdrojov a úspor energie (mimo  Bratislavský kraj).



14. Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom 3, 6, 9 Výzvy (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s bodom 3, 6, 9 Výzvy, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.

15. Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.

16. Projekt bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa,
- Pôdohospodárska platobná agentúra -MAS Vršatec - Podopatrenie 19.2 - Podpora na vykonávanie operácií v rámci stratégie miestneho rozvoja vedeného komunitou.
Zameranie výzvy: 7.2 Podpora na investície do vytvárania, zlepšovania alebo rozširovania všetkých druhov infraštruktúr malých rozmerov vrátane nvestícií do energie z obnoviteľných zdrojov a úspor energie (mimo  Bratislavský kraj).


17. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 30 dní po prevzatí diela a následnej fakturácie. Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky. 

18. Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky , tak zároveň primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

19. Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.

20. V súlade s ustanoveniami § 42 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní a ustanoveniami § 8a zákona č. 365/2004 Z. z. o rovnakom zaobchádzaní v niektorých oblastiach a o ochrane pred diskrimináciou a o zmene a doplnení niektorých zákonov (antidiskriminačný zákon) verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní určil osobitné podmienky plnenia zmluvy týkajúce sa sociálnych hľadísk pre Program rozvoja vidieka Slovenskej republiky 2014-2020.
A to najmä tak, že:
• Zhotoviteľ sa zaväzuje, že v prípade, ak ako dodávateľ predmetnej zákazky bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity znevýhodnených uchádzačov, minimálne 1 osobu, v zmysle § 8 zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
- osoby dlhodobo nezamestnané, osoby so zdravotným postihnutím a starších pracovníkov v mieste realizácie predmetnej zákazky (Obec Hrabovka, okres Trenčín , Trenčiansky kraj
• Zhotoviteľ sa zaväzuje, že bude dodržiavať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov o zamestnanie (na základe: pohlavia, rasy, náboženstva, etnika, minority, zdravotného postihnutia) a princíp transparentnosti.
• Forma zamestnania týchto osôb nie je určená, t.j. môže sa jednať o pracovný pomer na kratší pracovný čas (na dobu určitú alebo neurčitú), o dohodu o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru atď.“ 

Verejný obstarávateľ bude dodržiavanie týchto aspektov kontrolovať na základe verejne prístupných registrov. Podmienky sociálneho aspektu bude zohľadnené aj pri príprave Zmluvy o Dielo s úspešným uchádzačom.

21. Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s realizovanou službou kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, ktorú uzatvorí objednávateľ (prijímateľ), a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Pôdohospodárska platobná agentúra ako poskytovateľ nenávratného finančného príspevku z Programu rozvoja vidieka SR 2014 - 2020,
b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby,
c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov,
f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písmene a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.

Zmluvné strany súhlasia, aby oprávnení zamestnanci Pôdohospodárskejplatobnej agentúry, Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky, orgánov Európskej únie a ďalšie oprávnené osoby,v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky a predpismi Európskej únie, vykonali voči zmluvným stranám kontrolu/audit dokumentácie a vecnú kontrolu skutočností súvisiacich s vykonaním obstarávania na predmet plnenia podľa tejto zmluvy, skutočností súvisiacich s realizáciou predmetu plnenia podľa tejto zmluvy a skutočností súvisiacich s poskytnutím nenávratného finančného príspevku na základe Zmluvy oposkytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej sPôdohospodárskou platobnou agentúrou. Zmluvné strany sa zaväzujú kontrolu strpieť a poskytnúť týmto osobám nevyhnutnú súčinnosť.

22. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Zástavkový prístrešok Hrabovka 1,0 celkom
Naceniť v zmysle Prílohy č.1 - Výkaz - výmer- Hrabovka.xlsx

Prílohy ku zákazke

  1. Výkaz - výmer- Hrabovka.xlsx   50,1 kB
  2. PD Hrabovka Zastávka.zip   3,4 MB
  3. Čestné vyhlásenie ku sociálnemu aspektu.docx   21,8 kB
  4. Čestné vyhlásenie ku účasti vo VO.docx   18,7 kB
  5. Návrh_Zmluva o dielo_Hrabovka.docx   43,8 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip