Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.2394

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Zber a likvidácia odpadov v obci Kľačno
Typ zákazky: Bez elektronickej aukcie
(Zákazka bude ukončená a vyhodnotená po uplynutí lehoty na prekladanie ponúk bez následnej elektronickej aukcie.)
Oblasť Odpadové hospodárstvo
Podoblasť Komunálny odpad
Zverejnená: 6.3.2019   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: 1.04.2019-31.03.2021
Lehota na predkladanie ponúk: 15.3.2019
 
Zadávateľ
Firma Obec Kľačno
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00318183
Adresa Kľačno č. 326, 97215 Kľačno, SK
Kontaktná osoba Jozef Ďuriš, +421 *** ******

Podrobný opis zákazky

Predmetom zákazky je zabezpečenie služby "Zber a likvidácia odpadov v obci Kľačno". Podrobnosti o počte nádob a k nim zodpovedajúci interval vývozu sú uvedené v Prílohe č.1. Tieto počty a intervaly vývozov sú indikatívne, pričom skutočné počty a intervaly vývozov budú dohodnuté podľa potrieb verejného obstarávateľa a možností poskytovateľa. Poskytovateľ musí mať minimálne možnosti zrealizovať činnosť podľa tejto zmluvy podľa indikátorov v Príloha č.1 - Špecifikácia_obec_Kľačno.xlsx Miesto dodania predmetu zákazky je katastrálne územie obce Kľačno.

Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.

Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta, zberných miest po predchádzajúcej dohode so starostom obce (tel. kontakt +421908 886 481 ).

Povinnosti uchádzača súvisiace so zberom a vývozom komunálneho odpadu sú :
a) opraviť zberné nádoby a kontajnery v prípade ich poškodenia pri manipulácii s nimi, ak toto poškodenie zaviní uchádzač , resp. jeho zamestnanci a to najneskôr do 3 dní po vzniku poškodenia a v prípade, ak toto poškodenie bude vylučovať opravu zabezpečí uchádzač v tomto termíne výmenu nádoby, resp. kontajnera a to na svoje náklady,
b) zabezpečovať starostlivosť o čistotu stanovíšť na odpad a najmä odstraňovať neporiadok vytvorený dodávateľom služieb podľa tejto zmluvy
c) pri doplnení nádoby vývoz zrealizovať od najbližšieho vývozu
d) dodržiavať rozmiestnenie zberných nádob,
e) informovať verejného obstarávateľa, ak označenie zberných nádob z hľadiska ich adresnosti je poškodené alebo nečitateľné,
f) ak dôjde k zberu odpadu nad rámec nádoby bude to riešené individuálnou dohodou
g) okamžite odstrániť znečistenie z verejného priestranstva, stanovišťa zberných nádob a okolia zberných nádob alebo iného priestranstva, ktoré vzniklo v dôsledku premiestňovania alebo vyprázdňovania zberných nádob alebo vriec,
h) umiestniť zberné nádoby po ich vyprázdnení späť na zberné alebo zvozové stanovište,
i) vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo k poškodeniu životného prostredia, postupovať pri plnení zmluvy s odbornou starostlivosťou
j) uskutočniť náhradný vývoz odpadu, ak nebolo možné dodržať dohodnutý harmonogram vývozu (poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod.) najneskôr do 48 hodín

Zberné nádoby :
Zberné nádoby sú a budú počas celej účinnosti zmluvy o zabezpečení služieb v oblasti odpadového hospodárstva vo vlastníctve verejného obstarávateľa, resp. objednávateľa alebo obyvateľov . Cena za prenájom zberných nádob nie je predmetom tejto súťaže. Činnosti podľa tejto zmluvy bude Uchádzač vykonávať v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade ak by došlo k zmene a verejný obstarávateľ požadoval aj zabezpečenie zberných nádob ku jednotlivým obstarávaním položkám, tak toto bude riešené samostatnou objednávkou.

Hodnotiace kritérium :
Kritériom pre posúdenie predložených ponúk bude celková cena za predmet zákazky vrátane DPH. Hodnoty vývozov sú uvedené ako indikatívne.

Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky :
1. Splatnosť faktúr 14 dní.
2. Verejný obstarávateľ neposkytne dodávateľovi preddavok.
3. Dohodnutú cenu vrátane DPH bude verejný obstarávateľ uhradzovať dodávateľovi až po prevzatí výstupu pracovnej činnosti.
4. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obce.

Uchádzač v rámci predkladania cenovej ponuky v systéme TENDERnet priloží ako prílohu aj nasledovné dokumenty :
1. Vyplnenú tabuľku so špecifikáciou (dokument je dostupný v prílohe ako Príloha č.1 ). V prípade ak dodávateľ bude akúkoľvek časť riešiť subdodávateľsky, je nutné túto položku v tabuľke označiť a doplniť ku nej text "subdodávateľ"),
2. Vyplnený návrh na plnenie kritérií (dokument je dostupný v prílohe ako Príloha č.2 Návrh na plnenie kritérií_vzor),
3. Kópiu dokladu o oprávnení realizovať predmet zákazky (potvrdenie o registrácii),

Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.

Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky , tak zároveň primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Zber a likvidácia odpadov v obci Kľačno 1,0 celkom
Počet nádob, množstvo, spôsob zberu je detailne špecifikované v priloženom súbore - Príloha č.1 - Špecifikácia_obec_Kľačno.xlsx

Prílohy ku zákazke

  1. Príloha č.2 Návrh na plnenie kritérií_vzor.docx   16,0 kB
  2. Príloha č.1 - Špecifikácia_obec_Kľačno.xlsx   14,1 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip