Zákazka č.2427
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Rekonštrukcia a oprava 2 obecných komunikácií a výstavba spomaľovacieho prahu na ceste k MŠ Žabokreky | |
---|---|
Typ zákazky: |
Aukcia Standard (Predstavuje základnú jednokriteriálnu aukciu, pričom rozlišujúcim kritériom pre úspešnosť uchádzača je ponúknutie najnižšej ceny za predmet zákazky. Tento typ aukcie je možné využiť pri nákupe takých tovarov, služieb a prác, ktoré sa poskytujú bežne štandardným spôsobom a ich dodanie klientovi nie je podmienené špecifickými požiadavkami zo strany klienta.) |
Oblasť | Stavebníctvo |
Podoblasť | Stavebné práce |
Zverejnená: | 22.2.2019 |
Predpokladaná hodnota: | 47951,56 € bez DPH |
Predpokl. obdobie realizácie: | 03/2019 - 05/2019 |
Lehota na predkladanie ponúk: | 1.3.2019 |
Začiatok aukcie: | 1.3.2019 12:00 |
Zadávateľ | |
Firma |
Obec Žabokreky
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00317047 |
Adresa | Žabokreky 145, 03840 Žabokreky, SK |
Kontaktná osoba | Ing. Zuzana Valocká, +421 *** ****** |
Podrobný opis zákazky
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode so starostom obce.
Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 47951,56€
Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.
Úspešný uchádzač je pred podpisom zmluvy povinný predložiť kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra).
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
Predmet zákazky bude financovaný čiastočne z iných zdrojov (úver z komerčnej banky a čiastočne vlastné zdroje). Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 30 dní po ukončení prác / od dodania tovaru - a následného obdržania faktúry. Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na predkladanie cenových ponúk, v prípade ak pred uplynutím lehoty nebudú predložené aspoň 2 cenové ponuky na zákazku.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predkladania cenovej ponuky v systéme TENDERnet priložil ako prílohu aj vyplnený dokument "výkaz-výmer" (v prílohe) s nacenenými jednotlivými položkami.
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Zhotoviteľa.
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky , tak zároveň primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač, ktorý predkladá svoju ponuku v systéme TENDERnet, zároveň priložil cenovú ponuku aj do prílohy, kde bude ponuka opečiatkovaná a podpísaná štatutárnym zástupcom alebo inou oprávnenou osobou uchádzača.
Uchádzač je povinný skontrolovať si povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora (aktuálne platné limity: v prípade jednorázového plnenia ide o limit nad 100.000 eur, v prípade opakujúceho sa plnenia v kalendárnom roku ide o limit nad 250.000 eur, limity sa posudzujú vrátane DPH).
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 30.06.2019.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode so starostom obce.
Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 47951,56€
Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.
Úspešný uchádzač je pred podpisom zmluvy povinný predložiť kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra).
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
Predmet zákazky bude financovaný čiastočne z iných zdrojov (úver z komerčnej banky a čiastočne vlastné zdroje). Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 30 dní po ukončení prác / od dodania tovaru - a následného obdržania faktúry. Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na predkladanie cenových ponúk, v prípade ak pred uplynutím lehoty nebudú predložené aspoň 2 cenové ponuky na zákazku.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predkladania cenovej ponuky v systéme TENDERnet priložil ako prílohu aj vyplnený dokument "výkaz-výmer" (v prílohe) s nacenenými jednotlivými položkami.
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Zhotoviteľa.
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky , tak zároveň primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač, ktorý predkladá svoju ponuku v systéme TENDERnet, zároveň priložil cenovú ponuku aj do prílohy, kde bude ponuka opečiatkovaná a podpísaná štatutárnym zástupcom alebo inou oprávnenou osobou uchádzača.
Uchádzač je povinný skontrolovať si povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora (aktuálne platné limity: v prípade jednorázového plnenia ide o limit nad 100.000 eur, v prípade opakujúceho sa plnenia v kalendárnom roku ide o limit nad 250.000 eur, limity sa posudzujú vrátane DPH).
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 30.06.2019.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | oprava miestnej komunikácie na parcele KNC 1006/1 a KNC 70/2 v k.ú.Žabokreky | 1300,0 | m2 |
popis je priloženom rozpočte vypracovanom stavebným cenárom Ing.Alžbeta Terebková | |||
2 | Rekonštrukcia komunikácie a výstavba spomaľovacieho prahu na ceste k MŠ Žabokreky | 1185,0 | m2 |
ku výmere rekonštruovanej cesty je potrebné pripočítať aj výmeru chodníka 120m2,ktorý bude vybúraný pracovníkmi obce Žabokreky |
Prílohy ku zákazke
- Žabokreky-rekonštrukcia+spomaľovaci prah-priečne rezy.pdf 93,7 kB
- Žabokreky-rekonštrukcia+spomaľovaci prah-rezy prahom.pdf 75,6 kB
- Žabokreky-rekonštrukcia+spomalovaci prah-situacia.pdf 163,3 kB
- Žabokreky-rekonštrukcia+spomalovaci prah-správy.pdf 88,4 kB
- Žabokreky-rekonštrukcia+spomaľovaci prah-vsakovací vpust.pdf 71,5 kB
- Žabokreky-rekonštrukcia+spomaľovaci prah-vzorovy rez.pdf 79,0 kB
- Žabokreky-rekonštrukcia+spomalovaci-prah-pozdlžny profil.pdf 131,7 kB
- Rozhodnutie o povolení zvláštneho užívania MK-cesta ku MŠ.docx 24,6 kB
- Zmluva o dielo NAVRH.docx 22,1 kB
- stavba_rekonštrukcia_obecnej_cesty_žabokreky-objekt02_ulica_rovnobežná_s_cestou_iii_triedy.xls 49 kB
- Stavba_rekonštrukcia_obecnej_cesty_žabokreky-objekt01cesta_k_materskej_škole.xls 62 kB
- sumár rozpočtu a výkazu výmer na obidve cesty.xls 55 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip