Zákazka č.2497
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Poskytovanie dopravných služieb na prepravu odpadov veľkokapacitným kontajnerom | |
---|---|
Typ zákazky: |
Bez elektronickej aukcie (Zákazka bude ukončená a vyhodnotená po uplynutí lehoty na prekladanie ponúk bez následnej elektronickej aukcie.) |
Oblasť | Doprava a dopravné zariadenia |
Podoblasť | Nákladná preprava |
Zverejnená: | 11.3.2019 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | 18000,00 € bez DPH |
Predpokl. obdobie realizácie: | od 1.4.2019 do 31.3.2021 |
Lehota na predkladanie ponúk: | 27.3.2019 |
Zadávateľ | |
Firma |
Obec Lozorno
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00304905 |
Adresa | Hlavná 1, 90055 Lozorno, SK |
Kontaktná osoba | Ing. Silvia Sadloňová, +421 *** ****** |
Podrobný opis zákazky
Opis predmetu zákazky:
1) Priebežne podľa potreby a vlastného uváženia a podľa pokynov obstarávateľa vykonávať prepravu odpadov kategórie „O“ – ostatné z miesta určeného obstarávateľom na skládku osobitného určenia FCC Slovensko, s.r.o. v Zohore a ALAS Slovakia, s.r.o. vo Vysokej pri Morave vrátane poskytnutia otvorených kontajnerov o objeme 5 m3 a/alebo 7 m3 v min. počte celkom 5 ks
2) Miesto prevzatia odpadu
a) Zberný dvor v Lozorne, Jelšová ulica
b) Iné miesto v katastri obce Lozorno podľa určenia obstarávateľa
3) Spôsob objednania služby : telefonicky, e-mailom pracovníkom Obecného úradu
4) Reakčná doba: odvoz do 24 hodín po objednaní
5) Termín začatia poskytovania služieb: 01.04.2019
6) Doba trvania zmluvy: 24 mesiacov
7) Predpokladaná hodnota zákazky je stanovená na trvanie 12 mesiacov
8) Počet kontajnerov vo vlastníctve obce Lozorno - 4 ks; Predpokladaný počet poskytnutých kontajnerov: min. 5 ks
9) Prepravou sa pre účel tejto výzvy rozumie doprava kontajnera a manipulácia s kontajnerom
Fakturácia – súhrná mesačná; prílohou faktúry bude doklad o uskutočnenej preprave a počte poskytnutých kontajnerov (súpis) a vážne lístky vystavené na vstupe na skládku odpadu FCC Slovensko, s.r.o. v Zohore a/alebo ALAS Slovakia, s.r.o. vo Vysokej pri Morave
Lehota splatnosti faktúr — 14 dní odo dňa doručenia faktúry.
Obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Predpokladaná hodnota zákazky v trvaní 12 mesiacov je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 18 000 EUR.
Uchádzač je povinný predložiť kópiu ( scan do prílohy) dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra).
Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obce. Preddavky na práce obstarávateľ neposkytuje.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 30.4.2019
1) Priebežne podľa potreby a vlastného uváženia a podľa pokynov obstarávateľa vykonávať prepravu odpadov kategórie „O“ – ostatné z miesta určeného obstarávateľom na skládku osobitného určenia FCC Slovensko, s.r.o. v Zohore a ALAS Slovakia, s.r.o. vo Vysokej pri Morave vrátane poskytnutia otvorených kontajnerov o objeme 5 m3 a/alebo 7 m3 v min. počte celkom 5 ks
2) Miesto prevzatia odpadu
a) Zberný dvor v Lozorne, Jelšová ulica
b) Iné miesto v katastri obce Lozorno podľa určenia obstarávateľa
3) Spôsob objednania služby : telefonicky, e-mailom pracovníkom Obecného úradu
4) Reakčná doba: odvoz do 24 hodín po objednaní
5) Termín začatia poskytovania služieb: 01.04.2019
6) Doba trvania zmluvy: 24 mesiacov
7) Predpokladaná hodnota zákazky je stanovená na trvanie 12 mesiacov
8) Počet kontajnerov vo vlastníctve obce Lozorno - 4 ks; Predpokladaný počet poskytnutých kontajnerov: min. 5 ks
9) Prepravou sa pre účel tejto výzvy rozumie doprava kontajnera a manipulácia s kontajnerom
Fakturácia – súhrná mesačná; prílohou faktúry bude doklad o uskutočnenej preprave a počte poskytnutých kontajnerov (súpis) a vážne lístky vystavené na vstupe na skládku odpadu FCC Slovensko, s.r.o. v Zohore a/alebo ALAS Slovakia, s.r.o. vo Vysokej pri Morave
Lehota splatnosti faktúr — 14 dní odo dňa doručenia faktúry.
Obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Predpokladaná hodnota zákazky v trvaní 12 mesiacov je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 18 000 EUR.
Uchádzač je povinný predložiť kópiu ( scan do prílohy) dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra).
Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obce. Preddavky na práce obstarávateľ neposkytuje.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 30.4.2019
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Cena za dopravu a manipuláciu obecného kontajnera z intravilánu obce Lozorno za kontajner - na skládku osobitného určenia FCC Slovensko, s.r.o. v Zohore | 1,0 | KS |
2 | Cena za dopravu a manipuláciu obecného kontajnera z intravilánu obce Lozorno za kontajner - na skládku osobitného určenia ALAS Slovakia, s.r.o. vo Vysokej pri Morave | 1,0 | KS |
3 | Cena za dopravu mimo intravilánu obce Lozorno za odjazdený kilometer mimo intravilánu obce | 1,0 | KM |
4 | Cena za dopravu a manipuláciu uchádzačom poskytnutého kontajnera z intravilánu obce Lozorno za kontajner - na skládku osobitného určenia FCC Slovensko, s.r.o. v Zohore | 1,0 | KS |
5 | Cena za dopravu a manipuláciu uchádzačom poskytnutého kontajnera z intravilánu obce Lozorno za kontajner - na skládku osobitného určenia ALAS Slovakia, s.r.o. vo Vysokej pri Morave | 1,0 | KS |
6 | Cena za poskytnutie otvoreného kontajnera - objem 5 m3 za deň | 1,0 | DEŇ |
7 | Cena za poskytnutie otvoreného kontajnera - objem 7 m3 za deň | 1,0 | DEŇ |