Naša ponuka
SOFTVÉR TENDERnet PROFI
Spravujte a riaďte svoje nákupy, nákupné procesy a verejné obstarávania.
Získajte kvalitný výstup a súčasne znížte náklady pri dodávaní tovarov a služieb
pomocou efektívneho a profesionálneho softvéru TENDERnet PROFI.
Čo vám TENDERnet PROFI umožní:

Nakupovať a obstarávať jednoduchšie za kratší čas
- Zjednodušte a skráťte čas zadávania a realizácie nákupov tovarov, služieb a stavebných prác.
- Zvýšte efektivitu a štandardizujte nákup tovarov, služieb a prác.
- Urýchlite spracovanie a vyhodnotenie zákazky s možnosťou generovať úplné aj čiastkové objednávky do formátu PDF.
- Využite dostupnosť softvéru z akéhokoľvek zariadenia (prístup cez webový prehliadač)

Využívať efektívne nástroje
- Nástroje na zníženie obstarávacích cien tovarov a služieb.
- Každý nákup môže byť ukončený realizáciou TENDERnet aukcie.
- Automatizácia prevádzky nákupných procesov.

Komunikovať s dodávateľmi cez novú platformu
- Vytvorte jednotnú formu pri komunikácií s dodávateľmi.
- Získajte lepší prehľad o dodávateľských vzťahoch a výkonnosti.
- Využite manažment vnútropodnikovej a vonkajšej komunikácie.

Všetky nákupy s prehľadom a pod kontrolou
- Získajte detailný a prehľadný reporting nákupov, ktorý umožňuje optimálne nastavenie nákupných procesov.
- Vytvorte katalógy nákupov, dodávateľov a nákupných položiek.
- Zadávajte nákupné požiadavky vyplývajúce z rámcových zmlúv.
Softvér implementujeme do prostredia vášho podniku, obce alebo školy a môžete ho začať plnohodnotne využívať.
Softvér vieme upraviť podľa vašich požiadaviek.
Bezplatné zaškolenie.
Hotline pre vás v pracovných dňoch od 07:00 - 17:00
Služba TENDERnet MAX
Zadajte si požiadavku na nákup a naša spoločnosť zrealizuje celý nákupný proces alebo verejné obstarávanie za vás, aby ste získali:
- Čas, ušetrený na administratívnych úkonoch
- Profesionálne zabezpečený celý nákupný proces
- Trhovo najnižšiu cenu pri zachovaní všetkých kvalitatívnych parametrov
- Kvalitne pripravený návrh zmluvy s dodávateľom