Zákazka č.7789
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Obnova športovísk v Ilave - Medňanská ulica | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Stavebníctvo |
Podoblasť | Stavebné práce |
Zverejnená: | 12.3.2021 zákazka s využitím anonymného modulu |
Odkaz na webovú stránku verejného obstarávateľa | |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | 7-8/2021 |
Lehota na predkladanie ponúk: | 22.3.2021 |
Zadávateľ | |
Firma |
Mesto Ilava
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00317331 |
Adresa | Mierové námestie 16/31, 01901 Ilava, SK |
Kontaktná osoba | Ing. Viktor Wiedermann, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
Predmetom zákazky je výber dodávateľa na stavebné práce "Obnova športovísk v Ilave - Medňanská ulica".
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ.
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s poverenou osobou obce. Tel. kontakt na 0903 201 823.
Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.
Úspešný uchádzač je pred podpisom zmluvy povinný predložiť kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra).
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obce, formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 60 dní po ukončení prác / od dodania tovaru - a následného obdržania faktúry. Preddavky na práce verejný obstarávateľ neposkytuje.
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky , tak zároveň primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
Lehota na predkladanie cenových ponúk je stanovená do 22.03.2021 do 12:00 hod. Vyhodnotenie príde uchádzačom formou emailu do 23.03.2021 do 12:00 hod.
Pre bližšiu špecifikáciu verejný obstarávateľ pripája prílohy:
"PRÍLOHA Č.1 - Technická správa ihrisko.pdf",
"PRÍLOHA Č.2 - Búracie práce.pdf",
"PRÍLOHA Č.3 - Pôdorys.pdf",
"PRÍLOHA Č.4 - Vzorové rezy AA.pdf",
"PRÍLOHA Č.5 - Vzorový rez oplotením.pdf",
"PRÍLOHA Č.6 - Pôdorys.pdf",
"PRÍLOHA Č.7 - Rez BB.pdf",
"PRÍLOHA Č.8 - Pôdorys.pdf",
"PRÍLOHA Č.9 - Rezy CC.pdf",
"PRÍLOHA Č.10 - Chodník -Ihrisko-VV.xls",
"PRÍLOHA Č.11 - SO101 - Univerzálne EPDM ihrisko-VV.xlsx",
"PRÍLOHA Č.12 - SO102 - Bežecká draha-VV.xls",
"PRÍLOHA Č.13 - SO103 - Doskočisko-VV.xls",
"PRÍLOHA Č.14 - Celková situácia.pdf",
"PRÍLOHA Č.15 - Sprievodná správa.pdf",
"PRÍLOHA Č.16 - ZMLUVA O DIELO - návrh.pdf".
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ.
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s poverenou osobou obce. Tel. kontakt na 0903 201 823.
Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.
Úspešný uchádzač je pred podpisom zmluvy povinný predložiť kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra).
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obce, formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 60 dní po ukončení prác / od dodania tovaru - a následného obdržania faktúry. Preddavky na práce verejný obstarávateľ neposkytuje.
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky , tak zároveň primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
Lehota na predkladanie cenových ponúk je stanovená do 22.03.2021 do 12:00 hod. Vyhodnotenie príde uchádzačom formou emailu do 23.03.2021 do 12:00 hod.
Pre bližšiu špecifikáciu verejný obstarávateľ pripája prílohy:
"PRÍLOHA Č.1 - Technická správa ihrisko.pdf",
"PRÍLOHA Č.2 - Búracie práce.pdf",
"PRÍLOHA Č.3 - Pôdorys.pdf",
"PRÍLOHA Č.4 - Vzorové rezy AA.pdf",
"PRÍLOHA Č.5 - Vzorový rez oplotením.pdf",
"PRÍLOHA Č.6 - Pôdorys.pdf",
"PRÍLOHA Č.7 - Rez BB.pdf",
"PRÍLOHA Č.8 - Pôdorys.pdf",
"PRÍLOHA Č.9 - Rezy CC.pdf",
"PRÍLOHA Č.10 - Chodník -Ihrisko-VV.xls",
"PRÍLOHA Č.11 - SO101 - Univerzálne EPDM ihrisko-VV.xlsx",
"PRÍLOHA Č.12 - SO102 - Bežecká draha-VV.xls",
"PRÍLOHA Č.13 - SO103 - Doskočisko-VV.xls",
"PRÍLOHA Č.14 - Celková situácia.pdf",
"PRÍLOHA Č.15 - Sprievodná správa.pdf",
"PRÍLOHA Č.16 - ZMLUVA O DIELO - návrh.pdf".
Zmluvné podmienky
Podpis zmluvy na základe víťaznej ponuky je viazaný na schválenie finančných prostriedkov Mestským zastupiteľstvom v Ilave. V prípade, že nedôjde k schváleniu finančných prostriedkov na predmet zákazky nevzniká právny nárok zo strany dodávateľa.
Ostatné podmienky
Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.12.2021.
Požadované prílohy ku CP
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predkladania cenovej ponuky v systéme TENDERnet priložil ako prílohu aj vyplnené dokumenty:
"PRÍLOHA Č.10 - Chodník -Ihrisko-VV.xls",
"PRÍLOHA Č.11 - SO101 - Univerzálne EPDM ihrisko-VV.xlsx",
"PRÍLOHA Č.12 - SO102 - Bežecká draha-VV.xls",
"PRÍLOHA Č.13 - SO103 - Doskočisko-VV.xls"
s nacenenými jednotlivými položkami.
"PRÍLOHA Č.10 - Chodník -Ihrisko-VV.xls",
"PRÍLOHA Č.11 - SO101 - Univerzálne EPDM ihrisko-VV.xlsx",
"PRÍLOHA Č.12 - SO102 - Bežecká draha-VV.xls",
"PRÍLOHA Č.13 - SO103 - Doskočisko-VV.xls"
s nacenenými jednotlivými položkami.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Obnova športovísk v Ilave - Medňanská ulica | 1,0 | ks |
Podrobnosti sú podrobne rozpísané vo všeobecnom opise zákazky. |
Prílohy ku zákazke
- 1 - Technická správa ihrisko.pdf 160,5 kB
- 2 - Búracie práce.pdf 325,1 kB
- 3 - Pôdorys.pdf 206,5 kB
- 4 - Vzorové rezy AA.PDF 209,4 kB
- 5 - Vzorový rez oplotením.pdf 151,0 kB
- 6 - Pôdorys.pdf 198,1 kB
- 7 - Rez BB.PDF 168,6 kB
- 8 - Pôdorys.pdf 179,1 kB
- 9 - Rezy CC.PDF 229,5 kB
- 10 - Chodník -Ihrisko-VV.xls 38 kB
- 11 - SO101 - Univerzálne EPDM ihrisko-VV.xlsx 26,7 kB
- 12 - SO102 - Bežecka draha-VV.xls 84 kB
- 13 - SO103 - Doskočisko-VV.xls 85 kB
- 14 - Celková situácia.pdf 271,9 kB
- 15 - Sprievodná správa.pdf 284,1 kB
- 16 - ZMLUVA O DIELO - návrh.pdf 244,0 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip