Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.7789

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Obnova športovísk v Ilave - Medňanská ulica
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Stavebníctvo
Podoblasť Stavebné práce
Zverejnená: 12.3.2021   zákazka s využitím anonymného modulu
  Odkaz na webovú stránku verejného obstarávateľa
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: 7-8/2021
Lehota na predkladanie ponúk: 22.3.2021
 
Zadávateľ
Firma Mesto Ilava
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00317331
Adresa Mierové námestie 16/31, 01901 Ilava, SK
Kontaktná osoba Ing. Viktor Wiedermann, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

Predmetom zákazky je výber dodávateľa na stavebné práce "Obnova športovísk v Ilave - Medňanská ulica".

Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.

Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ.

Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s poverenou osobou obce. Tel. kontakt na 0903 201 823.

Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.

Úspešný uchádzač je pred podpisom zmluvy povinný predložiť kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra).

Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obce, formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 60 dní po ukončení prác / od dodania tovaru - a následného obdržania faktúry. Preddavky na práce verejný obstarávateľ neposkytuje.

Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky , tak zároveň primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.

Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.

Lehota na predkladanie cenových ponúk je stanovená do 22.03.2021 do 12:00 hod. Vyhodnotenie príde uchádzačom formou emailu do 23.03.2021 do 12:00 hod.

Pre bližšiu špecifikáciu verejný obstarávateľ pripája prílohy:

"PRÍLOHA Č.1 - Technická správa ihrisko.pdf",
"PRÍLOHA Č.2 - Búracie práce.pdf",
"PRÍLOHA Č.3 - Pôdorys.pdf",
"PRÍLOHA Č.4 - Vzorové rezy AA.pdf",
"PRÍLOHA Č.5 - Vzorový rez oplotením.pdf",
"PRÍLOHA Č.6 - Pôdorys.pdf",
"PRÍLOHA Č.7 - Rez BB.pdf",
"PRÍLOHA Č.8 - Pôdorys.pdf",
"PRÍLOHA Č.9 - Rezy CC.pdf",
"PRÍLOHA Č.10 - Chodník -Ihrisko-VV.xls",
"PRÍLOHA Č.11 - SO101 - Univerzálne EPDM ihrisko-VV.xlsx",
"PRÍLOHA Č.12 - SO102 - Bežecká draha-VV.xls",
"PRÍLOHA Č.13 - SO103 - Doskočisko-VV.xls",
"PRÍLOHA Č.14 - Celková situácia.pdf",
"PRÍLOHA Č.15 - Sprievodná správa.pdf",
"PRÍLOHA Č.16 - ZMLUVA O DIELO - návrh.pdf".

Zmluvné podmienky

Podpis zmluvy na základe víťaznej ponuky je viazaný na schválenie finančných prostriedkov Mestským zastupiteľstvom v Ilave. V prípade, že nedôjde k schváleniu finančných prostriedkov na predmet zákazky nevzniká právny nárok zo strany dodávateľa.

Ostatné podmienky

Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.12.2021.

Požadované prílohy ku CP

Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predkladania cenovej ponuky v systéme TENDERnet priložil ako prílohu aj vyplnené dokumenty:

"PRÍLOHA Č.10 - Chodník -Ihrisko-VV.xls",
"PRÍLOHA Č.11 - SO101 - Univerzálne EPDM ihrisko-VV.xlsx",
"PRÍLOHA Č.12 - SO102 - Bežecká draha-VV.xls",
"PRÍLOHA Č.13 - SO103 - Doskočisko-VV.xls"
s nacenenými jednotlivými položkami.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Obnova športovísk v Ilave - Medňanská ulica 1,0 ks
Podrobnosti sú podrobne rozpísané vo všeobecnom opise zákazky.

Prílohy ku zákazke

  1. 1 - Technická správa ihrisko.pdf   160,5 kB
  2. 2 - Búracie práce.pdf   325,1 kB
  3. 3 - Pôdorys.pdf   206,5 kB
  4. 4 - Vzorové rezy AA.PDF   209,4 kB
  5. 5 - Vzorový rez oplotením.pdf   151,0 kB
  6. 6 - Pôdorys.pdf   198,1 kB
  7. 7 - Rez BB.PDF   168,6 kB
  8. 8 - Pôdorys.pdf   179,1 kB
  9. 9 - Rezy CC.PDF   229,5 kB
  10. 10 - Chodník -Ihrisko-VV.xls   38 kB
  11. 11 - SO101 - Univerzálne EPDM ihrisko-VV.xlsx   26,7 kB
  12. 12 - SO102 - Bežecka draha-VV.xls   84 kB
  13. 13 - SO103 - Doskočisko-VV.xls   85 kB
  14. 14 - Celková situácia.pdf   271,9 kB
  15. 15 - Sprievodná správa.pdf   284,1 kB
  16. 16 - ZMLUVA O DIELO - návrh.pdf   244,0 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip