Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.7399

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Rekonštrukcia krytu a odvodnenia miestnej komunikácie ul. Vysoká v obci Spišský Štvrtok
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Stavebníctvo
Podoblasť Stavebné práce
Zverejnená: 31.1.2021   zákazka s využitím anonymného modulu
  Odkaz na webovú stránku verejného obstarávateľa
Predpokladaná hodnota: 79033,00 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: do 3 mesiacov od odovzdania staveniska
Lehota na predkladanie ponúk: 11.2.2021
 
Zadávateľ
Firma Obec Spišský Štvrtok
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00329631
Adresa Tatranská 4, 05314 Spišský Štvrtok, SK
Kontaktná osoba Peter Gaj, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Identifikácia verejného obstarávateľa v zmysle § 7 ods. 1) písm. b) ZVO:

Názov verejného obstarávateľa: Obec Spišský Štvrtok
Sídlo: Obecný úrad, Tatranská 4, 053 14  Spišský Štvrtok
Štatutárny zástupca: Ing. Ján Greš, starosta
IČO: 00329631
IČ DPH: neplatca

Kontaktná osoba
meno: Ing. Ján Greš
telefón: 0911 633 722
e-mail: obec@spisskystvrtok.sk

Kontaktná osoba pre VO
meno: Ing. Eva Bajtošová
telefón: 0910 871 043
e-mail: prednosta@spisskystvrtok.sk

2. Predmet zákazky :
Predmetom je výber dodávateľa na nasledovné práce : "Rekonštrukcia krytu a odvodnenia miestnej komunikácie ul. Vysoká v obci Spišský Štvrtok".

3. Postup verejného obstarávateľa :
Obec Spišský Štvrtok, ako verejný obstarávateľ podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na zákazku "Rekonštrukcia krytu a odvodnenia miestnej komunikácie ul. Vysoká v obci Spišský Štvrtok".

4. Lehota na predkladanie cenových ponúk : 11.02.2021, 12:00 hod

5. Spoločný slovník obstarávania (CPV) : 45000000-7

6. Miesto dodania predmetu zákazky : Obec Spišský Štvrtok, parc. č. C KN 46, 47, 51/1, 51/11, 81/21, 81/22

7. Termín dodania predmetu zákazky : do 3 mesiacov od odovzdania staveniska

8. Opis predmetu zákazky :
Záujmové územie sa nachádza na konci obce napravo od cesty 111/3227 v smere Spišský Štvrtok - Hrabušice na pozemkoch obce Spišský Štvrtok.
Samotná Vysoká ulica má kryt už len zo zvyškov asfaltu, komunikácia nemá riešené žiadne odvodnenie, slúži na príjazd osobných automobilov k rodinným domom a súčasne aj na pohyb chodcov. Ulica Vysoká má tvar „T“, preto bola rozdelená na dve trasy, ktoré boli označené ako Trasa A‚ Trasa B.
Projekt rieši rekonštrukciu celej miestnej komunikácie na určených pozemkoch vo vlastníctve obce, pričom jednu trasu smerom na západ je potrebné predlžiť o novú časť komunikácie - cca 34,5 m.

REKONŠTRUKCIA MK 1.046,0 m2
Trasa A - MO 5/30 - plocha z tab. výkres 101 - 796 m2
- má tvar „L“ a je vedená od pripojenia na cestu III/3227 po napojenie pred mostom cez miestny potok smer ul. Potočná v dĺžke 175,69 m;
- šírka MK 6,0 m v dl. cca 20 m na začiatku trasy, ďalej pôvodná šírka 4,0 m po smerový oblúk v križovatke s Trasou B; tu je MK rozšírená tak, aby bolo možné čakanie a obchádzanie, prípadne prejazd vozidla TS, RZP a HZ;
- výškové pomery a odvodnenie - úprava nivelety sú navrhnutá tak, aby boli rešpektované vstupy k RD, ale aby vody stekajúce po komunikácii boli zachytené vpustmi, žľabmi a odvedené do existujúceho odvodňovacieho systému obce — rigoly, priekopy.
- rekonštrukcia zahŕňa odfrézovanie zvyškov asfaltu - cca 30 % plochy, osadenie ležatých obrubníkov, zarovnanie výmoľov s doplnením vrstvy SD. Po zhutnení a asfaltovom postreku sa zriadia dve asfaltové vrstvy krytu. Po rekonštrukcii vznikne obojsmerná miestna komunikácia.
Trasa B — MO 4/30 - plocha z tab. výkres 101 - 250 m2
- je od križovatky s Trasou A vedená v dĺžke 70,00 m priamo
- základná šírka MK je 3,0 m ‚ s rozšírením v križovatke
- výškové pomery a odvodnenie — úprava nivelety je navrhnutá tak, aby boli rešpektované vstupy k RD, ale aby vody stekajúce po komunikácii boli zachytené žľabom a odvedené do existujúceho odvodňovacieho systému obce — rigoly, priekopy.
- pre rekonštruovanú časť platí rovnaký postup ako u Trasy A.

VÝSTAVBA - PREDLŽENIE TRASY B S VÝHYBŇOU 140 m2
Vzhľadom na potrebu sprístupnenia už stojacich rodinných domov v Trase B, kde v súčasnosti vedie len vyjazdená poľná cesta, s čiastočne pozasýpanými výmoľmi, bude dobudovaná Trasa B až po hranicu pozemku investora. 
- Výstavba spočíva v predlžení existujúcej Trasy B o 34,50 m (km 0,070 - 0,104 50) s vytvorením výhybne pravostranne, v dl. cca 10 m a š. 5,50 m.
- MK je navrhnutá tak, aby bolo možné čakanie a obchádzanie, prípadne prejazd vozidla TS, RZP a HZ.
- Po výstavbe novej časti komunikácie s rozšírením o výhybňu na 5,50 m, vznikne obojsmerná miestna komunikácia MO 4/30 s výhybňou.

Predpokladaná doba výstavby: 3 mesiace

Presný rozsah stavebných prác je uvedený v projektovej dokumentácii a vo Výkaze výmer, ktoré tvoria prílohu tejto výzvy.

9. Ekvivalentnosť :
Ak sa vo výzve na predkladanie ponúk resp. v akejkoľvek prílohy výzvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ.

10. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

11. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

12. Lehota viazanosti ponúk :  Do 31.12.2021

13. Možnosť delenia predmetu zákazky : Nie

14. Variantné riešenie : Neumožňuje sa.

15. Predpokladaná hodnota zákazky :
PHZ je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 79033 EUR.

16. Podmienky účasti:

Uchádzač musí spĺňať osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO, t.j. musí preukázať, že:
- je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
- nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Verejný obstarávateľ si túto skutočnosť overí z verejne dostupných zdrojov.

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
Uchádzač predloží referenciu od jedného alebo niekoľkých užívateľov stavieb, ktorým uchádzač uskutočnil stavebné práce obdobného charakteru, ako je predmet zákazky a to v období 5 rokov predchádzajúcich dňu odoslania ponuky verejnému obstarávateľovi. Za stavebné práce obdobného charakteru sa budú považovať všetky pozemné a inžinierske stavby.
Minimálny počet referencií, ktoré musí uchádzač predložiť:
a) jedna referencia, ak preukáže realizáciu stavebných prác uchádzačom v hodnote najmenej 95% PHZ
b) najmenej dve referencie, ak preukáže realizáciu stavebných prác uchádzačom v hodnote najmenej 70% PHZ
Referencie je možné nahradiť údajmi o hospodárskom subjekte vedené v informačných systémoch Úradu pre verejné obstarávanie - Evidencia referencií.

16. Zoznam príloh :
Príloha č. 1 Projektová dokumentácia
Príloha č. 2 Výkaz výmer
Príloha č. 3 Návrh na plnenie kritérií - vzor
Príloha č. 4 ČV ku účasti vo VO - vzor
Príloha č. 5 Návrh zmluvných podmienok
Príloha č. 6 Referencie - vzor

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
- Zmluva podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“) 
- Požiadavky verejného obstarávateľa na minimálne zmluvné podmienky sú súčasťou tejto výzvy – Príloha č. 5
- Návrh Zmluvy. Zmluvné podmienky sú pre uchádzačov záväzné. Uchádzač nepredkladá návrh zmluvy v rámci svojej ponuky, verejný obstarávateľ vyzve úspešného uchádzača na doplnenie údajov a uzavretie zmluvy.
- Platnosť zmluvy je stanovená podpisom oboch zmluvných strán. Zmluva nadobúda účinnosť deň nasledujúci po dni jej zverejnenia na webovom sídle verejného obstarávateľa. Túto skutočnosť oznámi verejný obstarávateľ e-mailom úspešnému uchádzačovi na adresu uvedenú v zmluve o dielo.
- Verejný obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu doručenia správy z kontroly od poskytovateľa NFP, obsahom ktorej je nepripustenie výdavkov z predmetného VO do financovania.

2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
- z dotačných zdrojov (Európsky fond regionálneho rozvoja).
- zo štátneho rozpočtu.
Operačný program Ľudské zdroje, kód výzvy: OPLZ-PO6-SC611-2019-1.

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry po odovzdaní diela  Objednávateľovi alebo na základe priebežnej mesačnej fakturácie, ak doba realizácie diela bude viac ako 1 mesiac.
Splatnosť faktúry do 60 dní prevzatia faktúry Objednávateľom.

Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie :
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Register partnerov verejného sektora : 
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť podľa predchádzajúcej vety musí byť naplnená po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania.

5. Strpenie výkonu kontroly :
Úspešný uchádzač vrátane subdodávateľov je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overenia súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, ktorú má verejný obstarávateľ uzatvorenú na spolufinancovanie predmetu zákazky, a to oprávnenými osobami, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Viac upresnené v zmluve o dielo.

6. Zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií alebo obstarávanie zamerané na sociálne aspekty :
V rámci verejného obstarávania sa uplatňuje sociálny aspekt. 
Dodávateľ zamestná počas doby realizácie stavebných prác 2 osoby z marginalizovanej rómskej komunity s dôrazom na dlhodobo nezamestnané osoby, ktoré sa budú podieľať na výstavbe a rekonštrukcii pozemných komunikácií.

7. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- nebude predložená ani jedna ponuka,
- ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti, stanovené verejným obstarávateľom, - ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám, stanoveným verejným obstarávateľom v tejto výzve na predkladanie ponúk a návrh ceny v ponukách bude nevýhodný pre verejného obstarávateľa,
- sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo toto zadávanie zákazky,
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

Obsah ponuky:
1. Ocenený výkaz výmer (dostupný v prílohe), (v programe MS Excel, t.j. vo formáte .xls/.xlsx s použitím matematických funkcií SUM a ROUND so zaokrúhlením na dve desatinné miesta pre jednotkovú cenu za každú položku, pre cenu celkom za každú položku, aj cenu celkom za jednotlivé stavebné objekty).
2. Návrh na plnenie kritérií (v prílohe).
3. Čestné vyhlásenie ku predmetnej zákazke (v prílohe).
4. Referencie (v prílohe).

Všetky predkladané dokumenty musia byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, následne oskenované (scan) s výnimkou oceneného výkazu výmer, ktorý sa predkladá ako excel súbor.

Uchádzač nie je povinný predkladať, verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
1. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.


2. Vyhodnotenie ponúk
Ak bola predložená viac ako jedna ponuka, verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti (ak relevantné) po vyhodnotení ponúk na základe kritériá/kritérií na vyhodnotenie ponúk:
a) a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí (dodávateľa),
b) u ďalšieho uchádzača v poradí, ak dôjde k vylúčeniu uchádzača uvedeného v písm. a) a to tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 

Obstarávateľ požiada uchádzača (dodávateľa) o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť, splnenie podmienky účasti alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač (dodávateľ), v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa podmienky účasti alebo požiadavky na predmet zákazky, prijímateľ ponuku tohto uchádzača (dodávateľa) vylúči a vyhodnocuje splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.

Všetkým uchádzačom, ktorí predložia cenovú ponuku, bude zaslané oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk elektronicky prostredníctvom systému.

Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade, ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu o dielo, vyzvať na uzavretie zmluvy uchádzača, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí odmietne uzavrieť zmluvu, môže verejný obstarávateľ na uzavretie zmluvy vyzvať uchádzača, ktorý sa umiestnil ako tretí v poradí.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Podľa priloženého výkazu výmer 1,0 podľa VV

Prílohy ku zákazke

  1. P6_Referencie_vzor.docx   19,6 kB
  2. P5_ZMLUVA O DIELO_navrh.pdf   499,8 kB
  3. P4_Čestné vyhlásenie_všeobecné.docx   19,5 kB
  4. P3_Navrh na plnenie kriteria_vzor.docx   17,7 kB
  5. P2_VV_zadanie.xlsx   80,3 kB
  6. P1_Projektova dokumentacia.zip   12,3 MB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip