Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.11865

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Mlieko a mliečne výrobky pre školskú jedáleň
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Potraviny a nápoje
Podoblasť Mlieko a mliečne výrobky
Zverejnená: 12.5.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: 10637,00 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: 1 rok ( 12 mesiacov od podpísania rámcovej dohody)
Lehota na predkladanie ponúk: 2.6.2022
 
Zadávateľ
Firma Stredná odborná škola dopravná
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00651117
Adresa Rosinská cesta 2, 01008 Žilina, SK
Kontaktná osoba Mgr. Mária Hubočanová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

Opis predmetu zákazky:

Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky mlieka a mliečnych výrobkov na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnej potreby prevádzky školskej jedálne, s ručením predávajúceho, že všetky dodávané tovary zodpovedajú požadovaným platným normám a je označený v zmysle všeobecne záväzných právnych  predpisov a osobitných predpisov, týkajúcich sa podmienok výroby, dovozu, predaja a označovania výrobkov pri potravinách i v zmysle zákona o potravinách  ,Potravinového kódexu SR a zákona o ochrane spotrebiteľa.

Spoločný slovník obstarávania (CPV):
15511000 – 3 Mlieko
15550000 – 8 Rôzne mliečne výrobky
15551000 – 5 Jogurty a ostatné fermentované mliečne výrobky
15512000 – 0 Smotana
15540000 – 5 Syry
15542100 – 0 Tvaroh
15530000 – 2 Maslo

Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 10 637,00 EUR bez DPH.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.

Uchádzač je povinný skontrolovať si povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora (aktuálne platné limity: v prípade jednorázového plnenia ide o limit nad 100.000 eur, v prípade opakujúceho sa plnenia v kalendárnom roku ide o limit nad 250.000 eur, limity sa posudzujú vrátane DPH).

Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do podpisu rámcovej dohody.

Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Miesto dodania predmetu zákazky:
Stredná odborná škola dopravná – školská jedáleň, Rosinská cesta 2, 010 08 Žilina

Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

Ak sa vo výzve na predkladanie ponúk resp. v akejkoľvek prílohe výzvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje obstarávateľ.

Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže písomne alebo elektronicky formou emailu  požiadať uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky a tým aj prehlásenie, že táto cena sa nezmení.
Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktoré vychádza z predložených dôkazov.
Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
- ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a nie je daný zákonný dôvod na vysvetľovanie,
- uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky ,
- predložené odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky nie je svojím obsahom v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.

Lehota na predkladanie ponúk je stanovená do 02.06.2022 do 12:00 hod. Vyhodnotenie príde uchádzačom formou emailu do 06.06.2022 do 12:00 hod.

Zmluvné podmienky

Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania : Rámcová dohoda.(Návrh v prílohe č.3).

V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.

Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný :
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi.
Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu ( v prílohe č.1)v zložení:
• cena za mernú jednotku s DPH
• cena spolu s DPH
• celková navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v ponuke, bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.Neoddeliteľnou súčasťou zmluvy bude príloha č. 1 - špecifikácia- cenová ponuka.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná , v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Trvanie zmluvy:
Rámcová dohoda o dodávke tovaru bude uzatvorená na 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu  EUR s DPH v závislosti od toho ktorá skutočnosť nastane skôr.

Ostatné podmienky

Podmienky účasti záujemcov a obsah ponuky:

- Vyplnenie Prílohy č. 1 a Prílohy č.2.
- Vyplnenie údajov do návrhu Rámcovej dohody (str.1)
- Rozhodnutie o schválení prevádzkarne, vydané Štátnou veterinárnou správou alebo oznámenie Štátnej veterinárnej správy a potravinovej správy na preukázanie pridelenia schvaľovacieho čísla na prevádzku alebo potvrdením o registrácii prevádzkarne potravinárskeho podniku pre potraviny živočíšneho pôvodu a jej činnosti - vydané Regionálnou veterinárnou a potravinovou správou. Požadované doklady preukážu spôsobilosť a oprávnenie uchádzača na dodávku tovaru podľa požiadaviek Potravinového kódexu SR a noriem EHK. (Požadované tlačivá budú priložené v kópiách, pri podpise Rámcovej dohody - dodávateľ predloží originály k nahliadnutiu).
- Výpis z Obchodného alebo Živnostenského registra.
- Záujemca bude oceňovať jednotkovú cenu predmetu zákazky v EUR s DPH.
- Celková cena bude navrhnutá v EUR s DPH za celý predmet obstarávania a bude zohľadňovať náklady na dopravu na miesto dodania, vyloženie príp. naloženie tovaru.
- Tovar musí byť I. akostnej triedy, prihliadať sa bude na krajinu pôvodu tovaru (SK, ČR), predávajúci musí vedieť dokladovať krajinu pôvodu.
- Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 ZoVO. V prípade,
že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená.
- Ostatné podmienky viď. návrh Rámcovej dohody.
Uvedené množstvo výrobkov je len orientačné, vyčíslené na základe spotreby za obdobie 12 mesiacov a predpokladanej spotreby na nasledujúce obdobie 12 mesiacov. Objednávateľ sa nezaručuje odobrať uvedené predpokladané množstvá.

Požadované prílohy ku CP

Príloha č. 1 - špecifikácia tovaru- cenová ponuka
Príloha č. 2 - čestné prehlásenie uchádzača
Príloha č. 3 -Rámcová dohoda- návrh- doplniť údaje uchádzača zo strany č. 1

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Mlieko a mliečne výrobky pre školskú jedáleň 1,0 ks
Naceniť s 10 % DPH - súbor
2 Mlieko a mliečne výrobky pre školskú jedáleň 1,0 ks
Naceniť s 20 % DPH - súbor

Prílohy ku zákazke

  1. 2022_ Príloha č.1_Mlieko a mliečne výrobky.xls   38,5 kB
  2. 2_Príloha č.2_Vyhlásenie uchádzača.doc   30 kB
  3. Príloha č.3_RZ__návrh2022_Mlieko a mliečne výrobky.doc   93 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip