Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.11837

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Zavlažovací systém futbalového ihriska
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Ostatné
Podoblasť Vybavenie športovísk
Zverejnená: 9.5.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk: 31.5.2022
 
Zadávateľ
Firma Mesto Žarnovica
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00321117
Adresa Námestie SNP 33, 96681 Žarnovica, SK
Kontaktná osoba Pavel Hudec, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

Predmetom verejného obstarávania je realizácia diaľkovo riadeného automatického zavlažovania hracej plochy hlavného futbalového ihriska. Rozmer hracej plochy ihriska je 105 x  67 m.  V súčasnosti je voda na zavlažovanie futbalového ihriska čerpaná z neďalekého vodného toku. Na čerpanie vody z vodného toku slúži čerpadlo Calpeda NM65/20B/D. Z tohto zdroja je v súčasnosti zavlažované hlavné futbalové ihrisko aj tréningové ihrisko. Možnosť zavlažovať tréningové ihrisko musí zostať zachovaná aj po realizácii nového zavlažovacieho zariadenia na  hlavnom ihrisku.

Doplnenie: Predmet zákazky požadujeme doplniť o vybudovanie nového vodného zdroja - vŕtanej studne spolu s technológiou čerpania vody. Umiestnenie studne požadujeme v blízkosti hracej plochy, na pozemkoch mesta Žarnovica. Hydrogeologický posudok z areálu bol pridaný ako príloha.

Cenová ponuka sa požaduje vypracovať na základe fyzickej obhliadky objektu.
Predpokladaný termín dodávky: júl 2022

Spoločný slovník obstarávania (CPV):
43323000-3 Zavlažovacie zariadenia
43325100-8 Zariadenia pre údržbu športovísk

Komplexnosť predmetu zákazky: Rozdelenie zákazky na časti sa nepovoľuje.

Predpokladaná hodnota zákazky: predpokladaná hodnota zákazky bude stanovená ako aritmetický priemer cenových ponúk predložených na základe tejto výzvy.

Miesto a termín dodania predmetu zákazky:
Miesto dodania predmetu zákazky: Mestský športový areál,  966 81 Žarnovica.
Termín dodania predmetu zákazky: max. 30 kalendárnych dní od písomnej výzvy na začatie prác
Lehota viazanosti ponúk: min. do 30.9.2022

Verejný obstarávateľ požaduje obhliadku miesta, ktorú je potrebné vopred dohodnúť na hore uvedenom kontaktnom tel. čísle. V prípade ak uchádzač túto možnosť nevyužije, nesie tento riziko neúplného nacenenia predmetu zákazky.

Zmluvné podmienky

Verejný obstarávateľ určuje svoje obchodné podmienky realizácie predmetu zákazky v zmluve, ktorá bude uzavretá s úspešným uchádzačom. Zmluva tvorí prílohu tejto Výzvy. Uchádzač predložením ponuky vyjadruje súhlas so zmluvnými podmienkami, ktoré verejný obstarávateľ uviedol v predmetnej zmluve. Verejný obstarávateľ považuje zmluvné podmienky uvedené v zmluve za nemenné s výnimkou zmien vo formálnych náležitostiach zmluvy a takých zmien, ktoré by pozíciu verejného obstarávateľa (objednávateľa) oproti úspešnému uchádzačovi (zhotoviteľovi) zvýhodňovali (išli by v neprospech úspešného uchádzača).

Platobné podmienky a cena diela:
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov a externých zdrojov. Objednávateľ /verejný obstarávateľ/ zaplatí zhotoviteľovi  /uchádzačovi/ 100% ceny  po odovzdaní diela v zmysle opisu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ nebude poskytovať preddavok, ani zálohovú platbu.
Lehota splatnosti faktúry formou bezhotovostného styku je 30 dní od doručenia bezchybnej faktúry.
Cena musí byť vyjadrená v eurách  a stanovená pre predmet zákazky vo formáte ako:
- cena celkom bez DPH,
- výška a sadzba DPH a
- cena celkom vrátane DPH.
Pokiaľ uchádzač nie je platcom DPH, tak na túto skutočnosť v ponuke upozorní. Cena musí zahŕňať všetky náklady uchádzača súvisiace s predmetom obstarávania. Ak uchádzač predloží ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

Pokyny na zostavenie ponuky:
Uchádzač predloží celú ponuku, vrátane dokladov a dokumentov v nej, v slovenskom jazyku. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky predkladá ponuku v pôvodnom jazyku a súčasne predloží úradný preklad do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. V prípade, ak sa technické požiadavky/špecifikácie odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál , ktorý musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre. Ak ponuka uchádzača nebude odovzdaná kompletná, ver. obstarávateľ poskytne v prípade potreby možnosť jej doplnenia resp. vysvetlenia.

Ďalšie informácie:
a) V prípade zákaziek s nízkou hodnotou, je možné určiť úspešného uchádzača aj na základe tohto prieskumu trhu vykonaného s cieľom zistiť predpokladanú hodnotu zákazky.
b) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
c) Predložená cenová ponuka musí obsahovať všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky.
d) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo podmienky uvedené v tejto výzve meniť alebo toto verejné obstarávanie zrušiť.
e) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, ak výsledná cena prekročí jeho finančné možnosti.
f) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neobjednať vyššie popísanú zákazku alebo objednať iba jej časť.
g) Platnou ponukou je ponuka, ktorá neobsahuje žiadne výhrady voči požiadavkám, pokynom a špecifikáciám uvedeným v tejto výzve a zároveň neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré by boli v rozpore s ňou alebo ktorá by bola inak neprijateľná.
h) Ponuky uchádzačov, ktoré nebudú spĺňať podmienky účasti, predložia neplatné doklady alebo poskytnú nepravdivé alebo skreslené informácie budú z verejného obstarávania vylúčené a nebudú sa vyhodnocovať.
i) V prípade, že s úspešným uchádzačom nebude možné z akýchkoľvek dôvodov uzatvoriť zmluvu/objednávku, bude na poskytnutie súčinnosti k uzavretiu zmluvy o dielo vyzvaný uchádzač, ktorého ponuka bude vyhodnotená ako druhá najlepšia.
j) Zhotoviteľ je povinný na vlastnú zodpovednosť kontrolovať zadanie s jestvujúcim stavom, pričom zistené odchýlky a nepresnosti do cenovej ponuky zapracovať!

Požadované prílohy ku CP

Na splnenie podmienok účasti musí uchádzač preložiť doklad o oprávnení dodávať tovary, ktoré sú predmetom zákazky podľa § 32 ods. 1 písm. e) v nadväznosti na ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Uvedené sa nevyžaduje (a uchádzač nebude v prípade nepredloženia vylúčený) v prípade, ak má uchádzač aktuálny zápis vo verejne prístupnom registri na stránke www.orsr.sk alebo www.zrsr.sk alebo www.uvo.gov.sk alebo v inom, verejne prístupnom registri. V tomto prípade si oprávnenie uchádzača realizovať predmet zákazky overí verejný obstarávateľ.

Ak verejný obstarávateľ zistí, že uchádzač má uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, bude zo súťaže vylúčený.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Zavlažovací systém futbalového ihriska 1,0 ks
Dialkovo riadené automatické zavlažovanie hracej plochy
2 Studňa 1,0 ks
Vybudovanie studne ako nového vodného zdroja

Prílohy ku zákazke

  1. Zmluva.docx   40,2 kB
  2. Situacia.pdf   503,7 kB
  3. Hydrogeologický posudok.pdf   2,1 MB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip