Zákazka č.11251
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Stavebný dozor pre stavbu ,,Rekonštrukcia miestnych komunikácií a chodníkov v meste Trstená a jeho prímestských častí" | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Stavebníctvo |
Podoblasť | Architektonické, stavebné, inžinierske a inšpekčné služby |
Zverejnená: | 7.3.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | Počas realizácie stavby s predpokladom trvania 18 mesiacov. |
Lehota na predkladanie ponúk: | 14.3.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Mesto Trstená
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00314897 |
Adresa | Bernolákova 96/8, 02801 Trstená, SK |
Kontaktná osoba | Jozef Polakevič, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Predmet zákazky :
Stavebný dozor pre stavbu ,,Rekonštrukcia miestnych komunikácií a chodníkov v meste Trstená a jeho prímestských častí".
2. Postup verejného obstarávateľa :
Mesto Trstená, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku "Stavebný dozor pre stavbu ,,Rekonštrukcia miestnych komunikácií a chodníkov v meste Trstená a jeho prímestských častí".
V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.
3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Mgr. Jozef Polakevič
Email: jozef.polakevic@trstena.sk
Mobil: 0910 906 482
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
71251000‐2 Architektonické služby a stavebný dozor
71520000-9 Stavebný dozor
71315300-2 Služby stavebného dozoru
71247000-1 Dohľad nad stavebnými prácami
71248000-8 Dohľad nad projektom a dokumentáciou
5. Miesto dodania predmetu zákazky :
K.ú. Trstená a k.ú. Ústie nad Priehradou.
6. Termín dodania predmetu zákazky
Počas realizácie stavby s predpokladom trvania 18 mesiacov.
7. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je dodávka služieb stavebného dozoru v zmysle stavebného zákona, aby sledoval spôsob a postup výstavby, či sa táto uskutočňuje podľa schválenej projektovej dokumentácie a podľa príslušných platných právnych predpisov a to od začatia stavebných prác resp. začatia poskytovania služieb stavebného dozora až do úplného ukončenia prác stavby, čo bude momentom prevzatia spísané preberacím protokolom.
Stavebný dozor bude vykonávaný na stavbe s názvom ,,Rekonštrukcia miestnych komunikácií a chodníkov v meste Trstená a jeho prímestských častí", ktorá pozostáva z nasledovných stavebných objektov:
SO 01 Ďurďinová, Hybeľ, Breh SO01a Ďurďinová
SO 01 Ďurďinová, Hybeľ, Breh SO01b Hybeľ, Breh
SO 02 Sídlisko Západ, sídlisko Mier SO 02a - Sídlisko Západ
SO 02 Sídlisko Západ, sídlisko Mier SO 02b - Sídlisko Mier
SO 03 Stred, Hrady SO 03a - Stred ,Hrady
SO 03 Stred, Hrady SO 03b - Stred ,Hrady
SO 04 - Prístav, Ústie nad priehradou SO04b Ústie nad Priehradou
SO 04 - Prístav, Ústie nad priehradou SO04a Prístav
SO 05 Nové Ústie
SO 06 Dopravné značenie
SO 07 Chodníky popri štátnej ceste
SO 08 Chodníky na cintorínoch
Bližšie informácie stavby pre ktorú má byť vykonávaný stavebný dozor sú uvedené v súťažných podkladoch v zmysle projektovej dokumentácie označenej ako ,,Príloha č. 1 - PD", ktorá je na stiahnutie s nasledovného linku: https://ulozto.sk/tam/fc4e2676-28d2-411e-8ad9-f10d0067794a.
Uchádzač predloží cenovú ponuku ako jednotkovú sadzbu za hodinu práce, v ktorej bude mať zahrnuté všetky náklady spojené s jeho činnosťou. Táto bude prepočítaná na predpokladané obdobie realizácie zákazky s počtom hodín, ktoré sú len orientačné avšak celkové plnenie počas realizácie plnenia zákazky môže byť len do finančného limitu podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, čo pri tomto type obstarania je maximálne do výšky 70 000 eur bez DPH.
Verejný obstarávateľ predpokladá návštevnosť stavby 3 x do týždňa s predpokladom plnenia 30 hodín týždenne, čo po prenásobení na predpokladané obdobie trvania stavby 18 mesiacov predstavuje predpokladaný počet hodín 2160, v čom je napočítaný aj čas na administratívnu prácu a prípravu stavebného dozora vrátane ostatných činností spojených s týmto plnením.
8. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
9. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
11. Lehota viazanosti ponúk :
Do 30.06.2022.
12. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie
13. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
14. Predpokladaná hodnota zákazky :
Určenie PHZ je predmetom tejto súťaže. V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, bude táto výzva nahrádzať riadny prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa.
Stavebný dozor pre stavbu ,,Rekonštrukcia miestnych komunikácií a chodníkov v meste Trstená a jeho prímestských častí".
2. Postup verejného obstarávateľa :
Mesto Trstená, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku "Stavebný dozor pre stavbu ,,Rekonštrukcia miestnych komunikácií a chodníkov v meste Trstená a jeho prímestských častí".
V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.
3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Mgr. Jozef Polakevič
Email: jozef.polakevic@trstena.sk
Mobil: 0910 906 482
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
71251000‐2 Architektonické služby a stavebný dozor
71520000-9 Stavebný dozor
71315300-2 Služby stavebného dozoru
71247000-1 Dohľad nad stavebnými prácami
71248000-8 Dohľad nad projektom a dokumentáciou
5. Miesto dodania predmetu zákazky :
K.ú. Trstená a k.ú. Ústie nad Priehradou.
6. Termín dodania predmetu zákazky
Počas realizácie stavby s predpokladom trvania 18 mesiacov.
7. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je dodávka služieb stavebného dozoru v zmysle stavebného zákona, aby sledoval spôsob a postup výstavby, či sa táto uskutočňuje podľa schválenej projektovej dokumentácie a podľa príslušných platných právnych predpisov a to od začatia stavebných prác resp. začatia poskytovania služieb stavebného dozora až do úplného ukončenia prác stavby, čo bude momentom prevzatia spísané preberacím protokolom.
Stavebný dozor bude vykonávaný na stavbe s názvom ,,Rekonštrukcia miestnych komunikácií a chodníkov v meste Trstená a jeho prímestských častí", ktorá pozostáva z nasledovných stavebných objektov:
SO 01 Ďurďinová, Hybeľ, Breh SO01a Ďurďinová
SO 01 Ďurďinová, Hybeľ, Breh SO01b Hybeľ, Breh
SO 02 Sídlisko Západ, sídlisko Mier SO 02a - Sídlisko Západ
SO 02 Sídlisko Západ, sídlisko Mier SO 02b - Sídlisko Mier
SO 03 Stred, Hrady SO 03a - Stred ,Hrady
SO 03 Stred, Hrady SO 03b - Stred ,Hrady
SO 04 - Prístav, Ústie nad priehradou SO04b Ústie nad Priehradou
SO 04 - Prístav, Ústie nad priehradou SO04a Prístav
SO 05 Nové Ústie
SO 06 Dopravné značenie
SO 07 Chodníky popri štátnej ceste
SO 08 Chodníky na cintorínoch
Bližšie informácie stavby pre ktorú má byť vykonávaný stavebný dozor sú uvedené v súťažných podkladoch v zmysle projektovej dokumentácie označenej ako ,,Príloha č. 1 - PD", ktorá je na stiahnutie s nasledovného linku: https://ulozto.sk/tam/fc4e2676-28d2-411e-8ad9-f10d0067794a.
Uchádzač predloží cenovú ponuku ako jednotkovú sadzbu za hodinu práce, v ktorej bude mať zahrnuté všetky náklady spojené s jeho činnosťou. Táto bude prepočítaná na predpokladané obdobie realizácie zákazky s počtom hodín, ktoré sú len orientačné avšak celkové plnenie počas realizácie plnenia zákazky môže byť len do finančného limitu podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, čo pri tomto type obstarania je maximálne do výšky 70 000 eur bez DPH.
Verejný obstarávateľ predpokladá návštevnosť stavby 3 x do týždňa s predpokladom plnenia 30 hodín týždenne, čo po prenásobení na predpokladané obdobie trvania stavby 18 mesiacov predstavuje predpokladaný počet hodín 2160, v čom je napočítaný aj čas na administratívnu prácu a prípravu stavebného dozora vrátane ostatných činností spojených s týmto plnením.
8. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
9. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
11. Lehota viazanosti ponúk :
Do 30.06.2022.
12. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie
13. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
14. Predpokladaná hodnota zákazky :
Určenie PHZ je predmetom tejto súťaže. V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, bude táto výzva nahrádzať riadny prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa.
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o výkone stavebného dozoru.
Návrh zmluvy pripraví úspešný uchádzač a odošle na odsúhlasenie verejnému obstarávateľovi.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov objednávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavenej faktúry, ktorej splatnosť bude do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi.
Fakturácia bude priebežná na mesačnej báze podľa skutočne odpracovaných hodín za daný mesiac.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Zmluva o výkone stavebného dozoru.
Návrh zmluvy pripraví úspešný uchádzač a odošle na odsúhlasenie verejnému obstarávateľovi.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov objednávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavenej faktúry, ktorej splatnosť bude do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi.
Fakturácia bude priebežná na mesačnej báze podľa skutočne odpracovaných hodín za daný mesiac.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie :
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
1. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
2. Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (vzor je dostupný v prílohe).
Uchádzači sú povinný predložiť nasledovný doklad:
1. Doklad o odbornej spôsobilosti stavebného dozoru podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom
plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov vzhľadom na charakter stavby
alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim predmetné skutočnosti, vydávanom v inom štáte.
2. Vyhodnotenie ponúk
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
1. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
2. Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (vzor je dostupný v prílohe).
Uchádzači sú povinný predložiť nasledovný doklad:
1. Doklad o odbornej spôsobilosti stavebného dozoru podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom
plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov vzhľadom na charakter stavby
alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim predmetné skutočnosti, vydávanom v inom štáte.
2. Vyhodnotenie ponúk
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Stavebný dozor pre stavbu ,,Rekonštrukcia miestnych komunikácií a chodníkov v meste Trstená a jeho prímestských častí" | 2160,0 | hod. |