Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.11173

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Rekonštrukcia miestnej komunikácie
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Stavebníctvo
Podoblasť Stavebné práce
Zverejnená: 24.2.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: DO 30.06.2022
Lehota na predkladanie ponúk: 13.3.2022
 
Zadávateľ
Firma Obec Jánovce
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00306002
Adresa Jánovce 24, 92522 Jánovce, SK
Kontaktná osoba Mgr. Jozef Čechovič, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

Predmetom zákazky je výber dodávateľa na stavebné práce "Rekonštrukcia miestnej komunikácie ".

Rekonštrukcia starej vozovky spočíva v jej odstránení a realizácia nového asfaltového koberca - kryt, osadení nájazdových obrubníkov pri vjazdoch do dvorov rodinných domov, rozšírení komunikácie /v časti/.

Predmetný stav: fodokumentácia - prilohy:

Obec Jánovce (okres Galanta) ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku "Rekonštrukcia miestenej komunikácie ".

V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.

Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.

Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.


Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ.
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.

Kontaktné údaje:
Meno: Mgr. Jozef Čechovič
Telefonický kontakt : 0905 250 496
Emailový kontakt : starosta.janovce@gmail.com


Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.

Úspešný uchádzač je pred podpisom zmluvy povinný predložiť kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra).
Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. e), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.

Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obce, formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 30 dní po ukončení prác / od dodania tovaru - a následného obdržania faktúry. Preddavky na práce verejný obstarávateľ neposkytuje.

Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky , tak zároveň primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.

Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 30.06.2022.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.

V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok - Príloha č.1 . Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Zhotoviteľa/Dodávateľa.

Lehota na predkladanie ponúk je stanovená do 13.03.2022 do 23:30 hod. Vyhodnotenie príde uchádzačom formou emailu do 16.03.2022 do 12:00 hod.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Príprava starého asfaltového povrchu podľa potreby (vyrovnanie, frézovanie, čistenie, prípadne miestami kompletné odstránenie povrchu) 980,0 m2
Stav starého asfaltu je rôzny, miestami úplne rozdrvený. Viď fotopríloha, resp. osobná obhliadka.
2 Kompexné osadenie nábehových obrubníkov pred vjazdmi do dvorov rodinných domov 100,0 m
3 Penetračný postrek 1280,0 m2
4 Dopravné a režijné náklady 1,0 celok
5 Vyasfaltovanie 1280,0 m2
Asfaltový betón strednozrnný 60mm
6 Príprava podkladu pod rozšírenie cesty (výkop + nevyhnutý podklad pod nanášaný povrch) 300,0 m2
Ide o nerovnomerné rozšírenie existujúcej komunikácie na požadovanú šírku. 
V časti rozširovania komunikácie vyhotoviť náležitý podklad: štrkodrvina 200mm, drvené kamenivo 180mm, infiltračný postrek, asfaltový betón strednozrnný 70mm, spojovací postrek asfaltový
7 Likvidácia vzniknutého stavebného odpadu 1,0 celok
8 Úprava výšky osadenia kanálových poklopov (šácht), vodovodných prípojok, hydrantov 1,0 celok
Kanálová šachta 6x, vodovodná prípojka 20x, hydrant 2x
9 Vytvorenie odvodňovacieho rigolu (jarku) 35,0 m
V rámci priestorových možností vytvoriť na jednej strane cesty mierny rigol v sumárnej dĺžke asi 35m.

Prílohy ku zákazke

  1. 20210203_124002.jpg   3,5 MB
  2. 20210203_124019.jpg   7,1 MB
  3. 20210203_124052.jpg   6,8 MB
  4. 20210203_124126.jpg   5,2 MB
  5. 20210203_124156.jpg   6,7 MB
  6. 20210203_124212.jpg   6,4 MB
  7. 20210203_124249.jpg   6,0 MB
  8. 20210203_124304.jpg   6,6 MB
  9. 20210203_124317.jpg   7,0 MB
  10. 20210203_124347.jpg   7,3 MB
  11. 20210203_124407.jpg   6,4 MB
  12. 20210203_124423.jpg   5,7 MB
  13. 20210203_124437.jpg   5,6 MB
  14. 20210203_124446.jpg   7,5 MB
  15. Zmluva o dielo.pdf   184,5 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip