Zákazka č.11177
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Verejné osvetlenie | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Elektro, elektromateriál |
Podoblasť | Osvetlenie |
Zverejnená: | 25.2.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | 10864,38 € bez DPH |
Predpokl. obdobie realizácie: | do 30 dní od podpísania zmluvy o dielo |
Lehota na predkladanie ponúk: | 11.3.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Obec Potônske Lúky
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 37842846 |
Adresa | Potônske Lúky 41, 93052 Potônske Lúky, SK |
Kontaktná osoba | Leonard Flaška, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Verejný obstarávateľ a postup verejného obstarávania:
Obec Potônske Lúky
Potônske Lúky 41
930 52 Potônske Lúky
IČO: 37 842 846
Kontaktná osoba: Leonard Flaška, starosta obce
Tel. č.: +421 905 712 197
Email: potonskeluky@gmail.com
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
2. Druh zákazky:
CPV Kód: 45316100-6 - Inštalovanie vonkajších osvetľovacích zariadení
3. Názov zákazky:
Verejné osvetlenie
4. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je výmena lámp verejného osvetlenia. Verejný obstarávateľ požaduje splnenie technických parametrov
Parametre popísané v technických vlastnostiach - špecifikácia sú považované za minimálne, verejný obstarávateľ prijme plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti , ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie pomúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
5. Financovanie predmetu zákazky:
Operačný program: IROP-CLLD-T477-512-001-MAS AGROPRAMEŇ, aktivita B2 - Zvyšovanie bezpečnosti a dostupnosti sídel
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zmluva medzi Obstarávateľom a Zhotoviteľom nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku od poskytovateľa nenávratného finančného príspevku - Operačný program: IROP-CLD-T477-512-001-MAS Agroprameň.
6. Predpokladaná hodnota zákazky:
Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 10 864,38 EUR.
7. Miesto dodania predmetu zákazky
Kraj: Trnavský
Okres: Dunajská Streda
Obec: Potônske Lúky
Miesto: Potônske Lúky 41, 930 52 Potônske Lúky
8. Trvanie zmluvy alebo lehota pre ukončenie dodávky:
Lehota na dodanie predmetu zákazky je do: 30 dní od podpisu zmluvy o dielo
9. Typ zmluvy:
Zmluva o dielo - Príloha č.3 - Návrh zmluvných podmienok.docx
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zmluva medzi Obstarávateľom a Zhotoviteľom nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku od poskytovateľa nenávratného finančného príspevku - Operačný program: IROP-CLD-T477-512-001-MAS Agroprameň.
10. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú:
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Operačného programu: IROP-CLD-T477-512-001-MAS Agroprameň
11. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
12. Lehota viazanosti ponúk: 31.12.2022
13. Lehota a miesto na predkladanie ponúk:
11.3.2022 do 14.00 hod
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
14. Kritériá na vyhodnotenie ponúk a váha kritérií:
Cena v EUR bez DPH alebo Cena celková v prípade uchádzačov, ktorí nie sú platcami DPH.
15. Váha kritérií:
Cena 100 bodov 100%
16. Podmienky účasti a podmienky na predmet zákazky:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a to: podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. oprávnenosť dodať tovar, ktorý je predmetom tejto zákazky - uvedenú skutočnosť bude verejný obstarávateľ kontrolovať počas hodnotenia ponúk prostredníctvom verejne dostupných databáz; podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní že u neho neexistuje dôvod na vylúčenie.
17. Náklady na prípravu ponuky:
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
18. Ochrana osobných údajov:
18.1. Verejný obstarávateľ týmto informuje účastníkov verejného obstarávania, ich zamestnancov a štatutárnych orgánov, ich subdodávateľov a ich zamestnancov a štatutárnych orgánov (ďalej aj „dotknuté osoby“) podľa článku 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) o spracúvaní ich osobných údajov v súvislosti s realizáciou verejného obstarávania. Dotknutá osoba môže kontaktovať verejného obstarávateľa e-mailom alebo poštou. Dotknutá osoba sa môže v prípade otázok týkajúcich sa spracúvania osobných údajov obrátiť tiež na zodpovednú osobu e-mailom na adresu potonskeluky@gmail.com. Poskytnutie osobných údajov je zákonnou požiadavkou. Dotknutá osoba je povinná poskytnúť osobné údaje, v opačnom prípade nie je možné riadne posúdenie uchádzača/účastníka VO v zmysle ustanovení príslušných všeobecne závažných právnych predpisov. Verejný obstarávateľ spracúva osobné údaje pri realizácii verejného obstarávania za účelom výberu dodávateľa/zhotoviteľa a subdodávateľa (vrátane preukazovania odbornej spôsobilosti a kvalifikácie). Právnym základom spracúvania osobných údajov je plnenie zákonnej povinnosti verejného obstarávateľa podľa čl. 6 ods. 1 písm. c) všeobecného nariadenia o ochrane údajov, najmä v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
18.2. Osobné údaje nie sú poskytované do tretích krajín mimo EÚ.
18.3. Osobné údaje môžu byť poskytnuté príjemcom: poskytovatelia IT podpory.
18.4. Osobné údaje môžu byť poskytované orgánom verejnej moci v súlade s osobitnými predpismi.
18.5. Pri spracúvaní osobných údajov nedochádza k automatizovanému rozhodovaniu, ani profilovaniu.
18.6. Osobné údaje budú uchovávané po dobu 5 rokov.
18.7. Dotknutá osoba má právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, a právo požadovať od verejného obstarávateľa prístup k svojim osobným údajom, právo na opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania svojich osobných údajov.
19. Vysvetľovanie :
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
20. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
21. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
22. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
23. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A) Technický list - dokument s parametrami predmetu obstarávania - podrobnú špecifikácia - svietidiel
B) Vizualizáciu predmetu obstarávania - ilustračná fotografia - svietidlá
C) Vyplnené zadanie - Príloha č.1. - Príloha č 1 - Zadanie xls.xls
D) Vyplnené čestné vyhlásenie k účasti vo VO - Príloha č.2. - potvrdené štatutárynm zástupcom - Príloha č.2. - Čestné vyhlásenie ku účasti vo VO.docx
E) Vyplnený návrh zmluvných podmienok - Príloh č.3 - potvrdené štatutárynm zástupcom -Príloha č.3 - Návrh zmluvných podmienok.docx
Úspešný uchádzač je pred podpisom zmluvy povinný predložiť kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra).
Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. e), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
Obec Potônske Lúky
Potônske Lúky 41
930 52 Potônske Lúky
IČO: 37 842 846
Kontaktná osoba: Leonard Flaška, starosta obce
Tel. č.: +421 905 712 197
Email: potonskeluky@gmail.com
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
2. Druh zákazky:
CPV Kód: 45316100-6 - Inštalovanie vonkajších osvetľovacích zariadení
3. Názov zákazky:
Verejné osvetlenie
4. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je výmena lámp verejného osvetlenia. Verejný obstarávateľ požaduje splnenie technických parametrov
Parametre popísané v technických vlastnostiach - špecifikácia sú považované za minimálne, verejný obstarávateľ prijme plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti , ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie pomúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
5. Financovanie predmetu zákazky:
Operačný program: IROP-CLLD-T477-512-001-MAS AGROPRAMEŇ, aktivita B2 - Zvyšovanie bezpečnosti a dostupnosti sídel
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zmluva medzi Obstarávateľom a Zhotoviteľom nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku od poskytovateľa nenávratného finančného príspevku - Operačný program: IROP-CLD-T477-512-001-MAS Agroprameň.
6. Predpokladaná hodnota zákazky:
Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 10 864,38 EUR.
7. Miesto dodania predmetu zákazky
Kraj: Trnavský
Okres: Dunajská Streda
Obec: Potônske Lúky
Miesto: Potônske Lúky 41, 930 52 Potônske Lúky
8. Trvanie zmluvy alebo lehota pre ukončenie dodávky:
Lehota na dodanie predmetu zákazky je do: 30 dní od podpisu zmluvy o dielo
9. Typ zmluvy:
Zmluva o dielo - Príloha č.3 - Návrh zmluvných podmienok.docx
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zmluva medzi Obstarávateľom a Zhotoviteľom nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku od poskytovateľa nenávratného finančného príspevku - Operačný program: IROP-CLD-T477-512-001-MAS Agroprameň.
10. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú:
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Operačného programu: IROP-CLD-T477-512-001-MAS Agroprameň
11. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
12. Lehota viazanosti ponúk: 31.12.2022
13. Lehota a miesto na predkladanie ponúk:
11.3.2022 do 14.00 hod
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
14. Kritériá na vyhodnotenie ponúk a váha kritérií:
Cena v EUR bez DPH alebo Cena celková v prípade uchádzačov, ktorí nie sú platcami DPH.
15. Váha kritérií:
Cena 100 bodov 100%
16. Podmienky účasti a podmienky na predmet zákazky:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a to: podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. oprávnenosť dodať tovar, ktorý je predmetom tejto zákazky - uvedenú skutočnosť bude verejný obstarávateľ kontrolovať počas hodnotenia ponúk prostredníctvom verejne dostupných databáz; podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní že u neho neexistuje dôvod na vylúčenie.
17. Náklady na prípravu ponuky:
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
18. Ochrana osobných údajov:
18.1. Verejný obstarávateľ týmto informuje účastníkov verejného obstarávania, ich zamestnancov a štatutárnych orgánov, ich subdodávateľov a ich zamestnancov a štatutárnych orgánov (ďalej aj „dotknuté osoby“) podľa článku 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) o spracúvaní ich osobných údajov v súvislosti s realizáciou verejného obstarávania. Dotknutá osoba môže kontaktovať verejného obstarávateľa e-mailom alebo poštou. Dotknutá osoba sa môže v prípade otázok týkajúcich sa spracúvania osobných údajov obrátiť tiež na zodpovednú osobu e-mailom na adresu potonskeluky@gmail.com. Poskytnutie osobných údajov je zákonnou požiadavkou. Dotknutá osoba je povinná poskytnúť osobné údaje, v opačnom prípade nie je možné riadne posúdenie uchádzača/účastníka VO v zmysle ustanovení príslušných všeobecne závažných právnych predpisov. Verejný obstarávateľ spracúva osobné údaje pri realizácii verejného obstarávania za účelom výberu dodávateľa/zhotoviteľa a subdodávateľa (vrátane preukazovania odbornej spôsobilosti a kvalifikácie). Právnym základom spracúvania osobných údajov je plnenie zákonnej povinnosti verejného obstarávateľa podľa čl. 6 ods. 1 písm. c) všeobecného nariadenia o ochrane údajov, najmä v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
18.2. Osobné údaje nie sú poskytované do tretích krajín mimo EÚ.
18.3. Osobné údaje môžu byť poskytnuté príjemcom: poskytovatelia IT podpory.
18.4. Osobné údaje môžu byť poskytované orgánom verejnej moci v súlade s osobitnými predpismi.
18.5. Pri spracúvaní osobných údajov nedochádza k automatizovanému rozhodovaniu, ani profilovaniu.
18.6. Osobné údaje budú uchovávané po dobu 5 rokov.
18.7. Dotknutá osoba má právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, a právo požadovať od verejného obstarávateľa prístup k svojim osobným údajom, právo na opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania svojich osobných údajov.
19. Vysvetľovanie :
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
20. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
21. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
22. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
23. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A) Technický list - dokument s parametrami predmetu obstarávania - podrobnú špecifikácia - svietidiel
B) Vizualizáciu predmetu obstarávania - ilustračná fotografia - svietidlá
C) Vyplnené zadanie - Príloha č.1. - Príloha č 1 - Zadanie xls.xls
D) Vyplnené čestné vyhlásenie k účasti vo VO - Príloha č.2. - potvrdené štatutárynm zástupcom - Príloha č.2. - Čestné vyhlásenie ku účasti vo VO.docx
E) Vyplnený návrh zmluvných podmienok - Príloh č.3 - potvrdené štatutárynm zástupcom -Príloha č.3 - Návrh zmluvných podmienok.docx
Úspešný uchádzač je pred podpisom zmluvy povinný predložiť kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra).
Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. e), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Verejné osvetlenie | 1,0 | celok |
Prílohy ku zákazke
- Príloha č 1 - Zadanie xls.xls 31 kB
- Príloha č.2. - Čestné vyhlásenie ku účasti vo VO.docx 18,2 kB
- Príloha č.3 - Návrh zmluvných podmienok.docx 52,6 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip