Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.11663

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Výkon služby stavebného dozoru pre mesto Nováky
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Stavebníctvo
Podoblasť Architektonické, stavebné, inžinierske a inšpekčné služby
Zverejnená: 25.4.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: Bližšie upresnené v opise zákazky
Lehota na predkladanie ponúk: 3.5.2022
 
Zadávateľ
Firma Mesto Nováky
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00318361
Adresa Námestie SNP 349/10, 97271 Nováky, SK
Kontaktná osoba Anton Horný, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Názov predmetu zákazky :
Výkon služby stavebného dozoru pre mesto Nováky

2. Postup verejného obstarávateľa :
Mesto Nováky, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku "Výkon služby stavebného dozoru pre mesto Nováky".

Verejný obstarávateľ vypracuje súhrnné vyhodnotenie ponúk a na základe neho určí PHZ. V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako 70 000,00 € bez DPH, bude táto výzva nahrádzať prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa predmetnej služby a ponuky obdržané v tejto výzve bude možné považovať za konečné a relevantné pre určenie/výber úspešného uchádzača.

3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Ing. Dušan Hanulják
Email: info@beanconsult.sk
Mobil: +421 911 456 532

4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
71000000-8 Architektonické, stavebné, inžinierske a inšpekčné služby

5. Miesto dodania predmetu zákazky :
Mesto Nováky

6. Termín realizácie predmetu zákazky
V priebehu realizácie jednotlivých stavieb (priebežne v roku 2022, presné termíny jednotlivých prác budú upresnené verejným obstarávateľom)

7. Opis a rozsah predmetu zákazky :
Jedná sa o 4 nasledovné stavby :

- "Projekt udržiavacích prác spevnených plôch pred bytovým domom na Námestí SNP v Novákoch" a "Návrh pozdĺžnych parkovacích miest a chodníka pozdĺž bytového domu na Pribinovej ulici v Novákoch" - náklady na stavbu cca 90 000 € (sú to dva názvy projektov, ale ide o jednu stavbu)

- "Úprava povrchu miestnej komunikácie ul. Suvorovova, Nováky" - náklady na stavbu cca 40 000 €

- "Poliklinika Nováky, 1. NP - Rontgenové pracovisko" - náklady na stavbu cca 30 000 €

- "Kolumbárium v priestoroch urnového hája na novom cintoríne v Novákoch" - náklady na stavbu cca 13 000 €

Výkon stavebného dozoru - rozsah minimálnych činností:
- protokolárne odovzdanie staveniska zhotoviteľom alebo zápisom do stavebného denníka
- kontrola dodržiavania podmienok, ktoré sú v stavebnom povolení, prípadne podmienok a požiadaviek štátneho stavebného dohľadu počas realizácie stavby a dodržanie technických parametrov v zmysle projektovej dokumentácie
- kontrola tých častí diela, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté, zápisom do stavebného denníka v spolupráci so zhotoviteľom
- kontrola miery zhutnenia sypaného materiálu, kontrola kvality používaných materiálov a kontrola kvality technologických postupov výstavby
- kontrola výrobnej a dielenskej dokumentácie (ako servis pre investora pre jeho odsúhlasovanie), ktorá musí byť k dispozícii pred odsúhlasovaním a pred zadaním výrobkov do výroby
- bezodkladné informovanie investora o všetkých závažných okolnostiach
- spolupráca s projektantom vykonávajúcim autorský dozor pri zabezpečovaní súladu realizovaných dodávok a prác s projektom
- kontrola a sledovanie, či zhotovitelia vykonávajú predpísané a dohodnuté skúšky materiálov, konštrukcií a prác, kontrola a vyžadovanie podkladov, ktoré preukazujú kvalitu vykonaných prác a dodávok (kotevný plán, odtrhové, tlakové a iné skúšky, certifikáty, atesty, protokoly a pod.)
- sledovanie vedenia stavebného denníka v súlade s podmienkami zmluvy
- spolupráca s pracovníkmi zhotoviteľa pri vykonaní opatrení na odvrátenie alebo obmedzenie škôd a pri ohrození stavby (vietor, sneh, ...)
- kontrolné dni a zápisy z kontrolných dní
- fotodokumentácia realizácie stavby (1x týždenne)
- spolupráca v priebehu výstavby pri príprave podkladov pre protokolárne odovzdanie a prevzatie stavby alebo jej časti, účasť na konaní a odovzdaní a prevzatí
- posudzovanie potreby a spolupráca s investorom pri riešení viac/menej prác
- kontrola výmer a ceny za jednotlivé položky rozpočtu, ktoré boli odsúhlasené medzi objednávateľom a zhotoviteľom v ZoD a celkovej fakturácie stavby
- kontrola dokladov ktoré doloží zhotoviteľ k odovzdaniu a prevzatiu dokončenej stavby

8. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.

9. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

11. Lehota viazanosti ponúk :
Do 31.7.2022

12. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie

13. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.

14. Predpokladaná hodnota zákazky :
Jej určenie je predmetom tejto súťaže. V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako 70 000,00 € bez DPH, bude táto výzva nahrádzať prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa predmetnej služby a ponuky obdržané v tejto výzve bude možné považovať za konečné a relevantné pre určenie/výber úspešného uchádzača.

15. Obhliadka miesta
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou uvedenou v bode č. 3.

16. Zoznam príloh :
Príloha č. 1 - ČV ku účasti vo VO

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o dielo, Zmluva o poskytovaní služieb resp. Mandátna zmluva.

2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa,

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 14 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude fakturovať vykonané práce samostatne pre každú stavbu zvlášť (t.j. budú vystavené 4 faktúry).
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie :
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.

5. Ostatné informácie :
- Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to aj v prípade, že verejný obstarávateľ neprijme ani jednu ponuku z predložených ponúk alebo zruší postup zadávania zákazky.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
1. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
2. Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (vzor je dostupný v prílohe).

2. Vyhodnotenie cenových ponúk:
Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Výkon služby stavebného dozoru pre mesto Nováky - "Projekt udržiavacích prác spevnených plôch pred bytovým domom na Námestí SNP v Novákoch" a "Návrh pozdĺžnych parkovacích miest a chodníka pozdĺž bytového domu na Pribinovej ulici v Novákoch" 1,0 celkom
2 Výkon služby stavebného dozoru pre mesto Nováky - "Úprava povrchu miestnej komunikácie ul. Suvorovova, Nováky" 1,0 celkom
3 Výkon služby stavebného dozoru pre mesto Nováky - "Poliklinika Nováky, 1. NP - Rontgenové pracovisko" 1,0 celkom
4 Výkon služby stavebného dozoru pre mesto Nováky - "Kolumbárium v priestoroch urnového hája na novom cintoríne v Novákoch" 1,0 celkom

Prílohy ku zákazke

  1. Čestné vyhlásenie ku účasti vo VO.docx   18,7 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip