Zákazka č.11696
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Vykonávanie servisnej činnosti výťahov vo vlastníctve mesta Nováky | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Stroje, zariadenia, nástroje, náradie |
Podoblasť | Opravy a údržba |
Zverejnená: | 28.4.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | Bližšie upresnené v opise zákazky |
Lehota na predkladanie ponúk: | 6.5.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Mesto Nováky
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00318361 |
Adresa | Námestie SNP 349/10, 97271 Nováky, SK |
Kontaktná osoba | Anton Horný, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Mesto Nováky
Sídlo: Mestský úrad, Nám. SNP 349/10, 972 71 Nováky
IČO: 00318361
DIČ: 2021211775
Kontaktná osoba:
Ing. Lucia Podivinská
tel.č.: 046/5121 516
mobil: 0940 636 398
e-mail: lucia.podivinska@novaky.sk
Kontaktná osoba pre oblasť verejného obstarávania: Ing. Dušan Hanulják
Telefón: +421 911 456 532
e-mail: info@beanconsult.sk
2. Druh verejného obstarávateľa:
Verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
3. Názov predmetu zákazky:
Vykonávanie servisnej činnosti výťahov vo vlastníctve mesta Nováky
4. Druh zákazky:
Zákazka na dodanie služieb.
5. Postup verejného obstarávania:
Mesto Nováky, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku " Vykonávanie servisnej činnosti výťahov vo vlastníctve mesta Nováky ".
Verejný obstarávateľ vypracuje súhrnné vyhodnotenie ponúk a na základe neho určí PHZ. V prípade, že bude PHZ určená nižšia ako 70 000,00 € bez DPH (limit pre zákazky s nízkou hodnotou), bude táto výzva nahrádzať prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa predmetnej služby a ponuky obdržané v tejto výzve bude možné považovať za konečné a relevantné pre určenie/výber úspešného uchádzača.
6. Komplexnosť predmetu zákazky:
Ponuku je potrebné predložiť na celý predmet zákazky, nepovoľuje sa predloženie ponuky len na časť zákazky. V prípade ak uchádzač predloží cenovú ponuku len na časť zákazky, bude z hodnotiaceho procesu vylúčený.
7. Opis a rozsah predmetu zákazky:
Rozsah je definovaný v prílohe č.1 a prílohe č.2.
8. Miesto a termín dodania predmetu zákazky:
Miesto dodania: Mesto Nováky
Termín dodania: Na obdobie 4 rokov (od 1.6.2022 do 31.5.2026).
9. Predpokladaná hodnota zákazky:
Predpokladaná hodnota zákazky bude určená na základe tohto prieskumu trhu.
10. Spôsob predloženia ponuky:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
11. Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
12. CPV: Hlavný slovník:
50750000-7 Opravy a údržba výťahov.
42416100-6 Výťahy.
Názov: Mesto Nováky
Sídlo: Mestský úrad, Nám. SNP 349/10, 972 71 Nováky
IČO: 00318361
DIČ: 2021211775
Kontaktná osoba:
Ing. Lucia Podivinská
tel.č.: 046/5121 516
mobil: 0940 636 398
e-mail: lucia.podivinska@novaky.sk
Kontaktná osoba pre oblasť verejného obstarávania: Ing. Dušan Hanulják
Telefón: +421 911 456 532
e-mail: info@beanconsult.sk
2. Druh verejného obstarávateľa:
Verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
3. Názov predmetu zákazky:
Vykonávanie servisnej činnosti výťahov vo vlastníctve mesta Nováky
4. Druh zákazky:
Zákazka na dodanie služieb.
5. Postup verejného obstarávania:
Mesto Nováky, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku " Vykonávanie servisnej činnosti výťahov vo vlastníctve mesta Nováky ".
Verejný obstarávateľ vypracuje súhrnné vyhodnotenie ponúk a na základe neho určí PHZ. V prípade, že bude PHZ určená nižšia ako 70 000,00 € bez DPH (limit pre zákazky s nízkou hodnotou), bude táto výzva nahrádzať prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa predmetnej služby a ponuky obdržané v tejto výzve bude možné považovať za konečné a relevantné pre určenie/výber úspešného uchádzača.
6. Komplexnosť predmetu zákazky:
Ponuku je potrebné predložiť na celý predmet zákazky, nepovoľuje sa predloženie ponuky len na časť zákazky. V prípade ak uchádzač predloží cenovú ponuku len na časť zákazky, bude z hodnotiaceho procesu vylúčený.
7. Opis a rozsah predmetu zákazky:
Rozsah je definovaný v prílohe č.1 a prílohe č.2.
8. Miesto a termín dodania predmetu zákazky:
Miesto dodania: Mesto Nováky
Termín dodania: Na obdobie 4 rokov (od 1.6.2022 do 31.5.2026).
9. Predpokladaná hodnota zákazky:
Predpokladaná hodnota zákazky bude určená na základe tohto prieskumu trhu.
10. Spôsob predloženia ponuky:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
11. Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
12. CPV: Hlavný slovník:
50750000-7 Opravy a údržba výťahov.
42416100-6 Výťahy.
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Servisná zmluva.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 14 dní od doručenia faktúry dodávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
Fakturácia bude prebiehať mesačne na základe zmluvne definovanej paušálnej platby.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnocovania ponúk od uchádzačov predložiť vysvetlenie mimoriadne nízkej ponuky, ak ponuka uchádzača vykazuje znaky mimoriadne nízkej ponuky.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Servisná zmluva.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 14 dní od doručenia faktúry dodávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
Fakturácia bude prebiehať mesačne na základe zmluvne definovanej paušálnej platby.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnocovania ponúk od uchádzačov predložiť vysvetlenie mimoriadne nízkej ponuky, ak ponuka uchádzača vykazuje znaky mimoriadne nízkej ponuky.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie :
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Zrušenie zákazky :
Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
4. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Zrušenie zákazky :
Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
4. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A) vyplnená príloha č.1 - cenová ponuka (dostupná v prílohe)
B) vyplnené ČV ku predmetu zákazky (dostupné v prílohe).
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
C) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
2. Vyhodnotenie ponúk
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnocovania ponúk predloženie dokladov od uchádzačov, na základe ktorých bude možné jednoznačne posúdiť splnenie technických parametrov požadovaných verejným obstarávateľom vo výzve na predkladanie ponúk. Uchádzač je v takom to prípade povinný predložiť také doklady v ktorých budú priamo uvedené jednotlivé technické parametre, nie len všeobecné názvy alebo odkazy.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A) vyplnená príloha č.1 - cenová ponuka (dostupná v prílohe)
B) vyplnené ČV ku predmetu zákazky (dostupné v prílohe).
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
C) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
2. Vyhodnotenie ponúk
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnocovania ponúk predloženie dokladov od uchádzačov, na základe ktorých bude možné jednoznačne posúdiť splnenie technických parametrov požadovaných verejným obstarávateľom vo výzve na predkladanie ponúk. Uchádzač je v takom to prípade povinný predložiť také doklady v ktorých budú priamo uvedené jednotlivé technické parametre, nie len všeobecné názvy alebo odkazy.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Vykonávanie servisnej činnosti výťahov vo vlastníctve mesta Nováky | 1,0 | celkom |
Prílohy ku zákazke
- Príloha č.1 - cenová ponuka.xlsx 190,4 kB
- Príloha č.2 - rozsah činností.xlsx 187,4 kB
- Príloha č.3 - čestné vyhlásenie_všeobecné.docx 19,5 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip