Zákazka č.11758
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Kontajnery Zberný dvor | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Odpadové hospodárstvo |
Podoblasť | Prostriedky na komunálny odpad (nádoby, kontajnery, kompostéry, ...) |
Zverejnená: | 29.4.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Odkaz na webovú stránku verejného obstarávateľa | |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | 2022 |
Lehota na predkladanie ponúk: | 11.5.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Obec Kalná nad Hronom
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00307131 |
Adresa | Červenej armády 55, 93532 Kalná nad Hronom, SK |
Kontaktná osoba | Ing. Gabriela Nádašdyová, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Všeobecný popis zákazky
Obec Kalná nad Hronom, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku " Oceľovo-plechový kontajner " a "Eko-sklady"
Na základe §28 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní je zákazka rozdelená na dve časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť alebo všetky časti. Hodnotená bude každá časť samostatne.
V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Opis predmetu zákazky
Predmetom zákazky je obstaranie kontajnerov - oceľovoplechového kontajnera na základe špecifikácie vo výkaze výmer v počte 2 ks a kontajnerov na uloženie nebezpečného odpadu so záchytnou vaňou na základe požiadaviek uvedených vo výkaze výmer v počte 2 ks - kontajnery budú určené na Zberný dvor obce Kalná nad Hronom. K vyplnenému výkazu výmer žiadame priložiť technické listy predmetu obstarávania s podrobnou špecifikáciou.
2. Náklady na zhotovenie diela
Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.
3. Zrušenie zákazky
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
4. Predĺženie lehoty
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na predkladanie cenových ponúk, v prípade ak pred uplynutím lehoty nebudú predložené aspoň 2 cenové ponuky na zákazku.
5. Hodnotiace kritérium
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
6. CPV - Hlavný slovník
44613400-4 Skladovacie kontajnery
44613000-0 Veľké kontajnery
7. Lehota viazanosti ponúk
Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.07.2022
8. Prehlásenie ku účasti vo VO
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. . Tento prieskum trhu nevedie k uzatvoreniu odberateľsko-dodávateľského vzťahu a slúži zadávateľovi zákazky len na informatívne účely. Vzhľadom na uvedenú skutočnosť, zadávateľ nie je povinný oznamovať záujemcom výsledky prieskumu trhu. Dodávateľ bude vysúťažený v riadnom prieskume trhu, ktorý bude zadaný neskôr podľa možností zadávateľa zákazky.
9. Ekvivalentnosť
Ak sa vo výzve na predkladanie ponúk resp. v akejkoľvek prílohe výzvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje obstarávateľ.
10. Vysvetlenie mimoriadne nízkej cenovej ponuky
Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže písomne alebo elektronicky formou emailu požiadať uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky.
Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktoré vychádza z predložených dôkazov.
Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
- ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a nie je daný zákonný dôvod na vysvetľovanie,
- uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky ,
- predložené odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky nie je svojím obsahom v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.
11. Lehota vyhodnotenia
Lehota na predkladanie ponúk je stanovená do 11.05 do 12:00 hod. Vyhodnotenie príde uchádzačom formou emailu do 13.05.2022 do 12:00 hod.
Obec Kalná nad Hronom, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku " Oceľovo-plechový kontajner " a "Eko-sklady"
Na základe §28 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní je zákazka rozdelená na dve časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť alebo všetky časti. Hodnotená bude každá časť samostatne.
V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Opis predmetu zákazky
Predmetom zákazky je obstaranie kontajnerov - oceľovoplechového kontajnera na základe špecifikácie vo výkaze výmer v počte 2 ks a kontajnerov na uloženie nebezpečného odpadu so záchytnou vaňou na základe požiadaviek uvedených vo výkaze výmer v počte 2 ks - kontajnery budú určené na Zberný dvor obce Kalná nad Hronom. K vyplnenému výkazu výmer žiadame priložiť technické listy predmetu obstarávania s podrobnou špecifikáciou.
2. Náklady na zhotovenie diela
Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.
3. Zrušenie zákazky
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
4. Predĺženie lehoty
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na predkladanie cenových ponúk, v prípade ak pred uplynutím lehoty nebudú predložené aspoň 2 cenové ponuky na zákazku.
5. Hodnotiace kritérium
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
6. CPV - Hlavný slovník
44613400-4 Skladovacie kontajnery
44613000-0 Veľké kontajnery
7. Lehota viazanosti ponúk
Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.07.2022
8. Prehlásenie ku účasti vo VO
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. . Tento prieskum trhu nevedie k uzatvoreniu odberateľsko-dodávateľského vzťahu a slúži zadávateľovi zákazky len na informatívne účely. Vzhľadom na uvedenú skutočnosť, zadávateľ nie je povinný oznamovať záujemcom výsledky prieskumu trhu. Dodávateľ bude vysúťažený v riadnom prieskume trhu, ktorý bude zadaný neskôr podľa možností zadávateľa zákazky.
9. Ekvivalentnosť
Ak sa vo výzve na predkladanie ponúk resp. v akejkoľvek prílohe výzvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje obstarávateľ.
10. Vysvetlenie mimoriadne nízkej cenovej ponuky
Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže písomne alebo elektronicky formou emailu požiadať uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky.
Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktoré vychádza z predložených dôkazov.
Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
- ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a nie je daný zákonný dôvod na vysvetľovanie,
- uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky ,
- predložené odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky nie je svojím obsahom v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.
11. Lehota vyhodnotenia
Lehota na predkladanie ponúk je stanovená do 11.05 do 12:00 hod. Vyhodnotenie príde uchádzačom formou emailu do 13.05.2022 do 12:00 hod.
Zmluvné podmienky
12. Typ zmluvy
Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o kúpe tovaru
13. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude fakturovať celé Dielo v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Diela Objednávateľovi resp. v čiastkových faktúrach na základe vopred odsúhlaseného zoznamu vykonaných prác Objednávateľom.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky môže poskytnúť preddavky.
14. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o kúpe tovaru
13. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude fakturovať celé Dielo v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Diela Objednávateľovi resp. v čiastkových faktúrach na základe vopred odsúhlaseného zoznamu vykonaných prác Objednávateľom.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky môže poskytnúť preddavky.
14. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Ostatné podmienky
15. Dôvernosť informácií
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
16. Vysvetlenie informácií
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
17. Konflikt záujmov
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
16. Vysvetlenie informácií
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
17. Konflikt záujmov
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
Požadované prílohy ku CP
Predloženie dokladov
Úspešný uchádzač je pred podpisom zmluvy povinný predložiť kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra).
Predloženie výkazu výmer
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predkladania cenovej ponuky v systéme TENDERnet priložil ako prílohu aj vyplnený dokument "výkaz-výmer" (v prílohe) s nacenenými jednotlivými položkami.
Pokyny ny vyhotovenie ponuky
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
1. Vyplnený výkaz výmer (dostupný v prílohe),
2. Návrh na plnenie kritérií (v prílohe),
3. Čestné vyhlásenie (v prílohe)
4. Technické listy k predmetu obstarávania
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
1. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
2. Čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. (vzor je dostupný v prílohe).
Úspešný uchádzač je pred podpisom zmluvy povinný predložiť kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra).
Predloženie výkazu výmer
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predkladania cenovej ponuky v systéme TENDERnet priložil ako prílohu aj vyplnený dokument "výkaz-výmer" (v prílohe) s nacenenými jednotlivými položkami.
Pokyny ny vyhotovenie ponuky
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
1. Vyplnený výkaz výmer (dostupný v prílohe),
2. Návrh na plnenie kritérií (v prílohe),
3. Čestné vyhlásenie (v prílohe)
4. Technické listy k predmetu obstarávania
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
1. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
2. Čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. (vzor je dostupný v prílohe).
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Oceľovo-plechový kontajner | 1,0 | súbor |
na základe špecifikácie vo výkaze výmer, vrátane príslušenstva a dodania do miesta určenia | |||
2 | Eko-sklady | 1,0 | súbor |
na základe špecifikácie vo výkaze výmer a dodania do miesta určenia | |||
3 | Oceľovo-plechový kontajner - doprava | 1,0 | súbor |
doprava oceľových kontajnerov do Zberného dvora v obci Kalná nad Hronom, vrátane manipulácie - zložene kontajnera na určené miesto | |||
4 | Eko-sklady - doprava | 1,0 | súbor |
doprava "eko-skladov" do Zberného dvora v obci Kalná nad Hronom, vrátane manipulácie - zloženie kontajnerov na určené miesto |
Prílohy ku zákazke
- Návrh na plnenie kritérií Eko sklady.docx 13,9 kB
- Návrh na plnenie kritérií Oceľovoplechový kontajner.docx 13,9 kB
- VO 303 Výkaz výmer Oceľovoplechový kontajner.xlsx 11,8 kB
- VO 303 Výkaz výmer Eko-sklady.xlsx 11,4 kB
- Čestné vyhlásenie.doc 45 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip