Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.11401

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Potraviny a nápoje
Podoblasť Mäso a masové výrobky
Zverejnená: 23.3.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: 51937,70 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: Rámcová dohoda bude uzatvorená na dobu určitú – 12 mesiacov – od nadobudnutia účinnosti zmluvy, resp. do vyčerpania finančného limitu v závislosti od toho ktorá skutočnosť nastane skôr.
Lehota na predkladanie ponúk: 30.3.2022
 
Zadávateľ
Firma Centrum sociálnych služieb Kamence
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00632511
Adresa Štúrova 1210/61, 02404 Kysucké Nové Mesto, SK
Kontaktná osoba PhDr. Lenka Taranová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

Výzva na predkladanie ponúk
podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Centrum sociálnych služieb Kamence
Adresa: Štúrova 1210/61
IČO: 00632511
DIČO: 2020558067
Zastúpený: PhDr. Lenka Taranová, riaditeľka CSS Kamence
Kontaktná osoba: Darina Bzdylová, vedúca EÚ a správy majetku
Telefón: 041/4212893
Elektronická pošta: ddknm@vuczilina.sk
                                              ltaranova@vuczilina.sk
                                              dbzdylova@vuczilina.sk

2. Druh zákazky
Zákazka na dodávku potravín.

3. Názov zákazky:
Dodávka potravín: Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky

4. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je zabezpečenie pravidelnej dodávky a dovozu – Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky. Dodávka tovaru bude zabezpečovaná na základe pravidelných objednávok podľa potreby prevádzky stravovania zariadenia: Centrum sociálnych služieb Kamence, Štúrova 1210/61, 024 04 Kysucké Nové Mesto.

5. Miesto dodania predmetu zákazky:
Centrum sociálnych služieb Kamence, Štúrova 1210/61, 024 04  Kysucké Nové Mesto

6. Rozdelenie predmetu zákazky na časti:
Nie

7. Spoločný slovník obstarávania (CPV):
15100000-9 – Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
60000000-8 Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

8. Množstvo alebo rozsah predmetu zákazky:
Predpokladaná hodnota zákazky je 51 937,70  EUR
  Slovom Päťdesiatjedentisícdeväťstotridsaťsedem 70/100 EUR  bez DPH.

9. Trvanie zmluvy:
Rámcová dohoda bude uzatvorená na dobu určitú – 12 mesiacov – od nadobudnutia účinnosti zmluvy, resp. do vyčerpania finančného limitu v závislosti od toho ktorá skutočnosť nastane skôr.



10. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky:
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových zdrojov verejného obstarávateľa.

11. Podmienky účasti záujemcov a obsah ponuky:
Uchádzač k cenovej  ponuke priloží kópiu dokladu o oprávnení dodávať tovar v predmete zákazy (napr. výpis z obchodného registra, živnostenského registra), príp. doklad potvrdzujúci oprávnenie dodávať, skladovať a distribuovať požadovaný tovar.

Uchádzačom navrhovaná jednotková zmluvná cena pre predmet zákazky bude vyjadrená v EUR s DPH. Cena bude zohľadňovať náklady spojené s dopravou na miesto dodania, príp. vykládkou tovaru.

12. Spôsob predloženia ponuky:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

13. Uchádzač predkladá ponuku na celý predmet zákazky.

14. Vyhodnotenie ponúk na základe:
Najnižšia celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky uvedené v prílohe - špecifikácia mäso a mäsové výrobky.xlsx

15. Ďalšie informácie:
Do vyhodnocovania ponúk budú zaradené tie ponuky, ktoré boli doručené v lehote na predkladanie ponúk a spĺňajú formálne náležitosti. Vyhodnocovanie je neverejné.
Cenové ponuky budú vyhodnocované v zmysle uvedeného kritéria a to spôsobom stanovenia poradia jednotlivých ponúk podľa výšky navrhnutej ceny od najnižšej ceny po najvyššiu. Úspešným uchádzačom bude uchádzač, ktorého ponuka sa umiestni na prvom mieste.

Dovoz tovaru - Vyžaduje sa dodávka predmetu kúpy kupujúcemu v pracovných dňoch podľa požiadavky kupujúceho v lehotách dodania a predpokladaných termínoch dodávok: v dňoch každý pracovný deň /od pondelka do piatku/ od 6,30 do 7,30 hod. do CSS Kamence Štúrova 1210/61, 024 04 Kysucké Nové Mesto.

Verejný obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie cien z dôvodu nedostatočného preštudovania podmienok uvedených vo výzve alebo v návrh RD, alebo úpravu jednotkovej ceny o sadzbu DPH pri tvrdeniach, že navrhovaná jednotková cena bola vyjadrená v EUR bez DPH. Systém úpravy cien je riešený v priloženom návrhu rámcovej dohody.

Ak víťazný uchádzač zo závažných dôvodov rámcovú dohodu na predmet obstarávania neuzatvorí alebo nedodrží podmienky vyhláseného verejného obstarávania, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestnil vo vyhodnotení ponúk za víťazným uchádzačom, resp. s druhým v poradí. Doprava bude zabezpečená dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednaný tovar do 24 hodín od zadania objednávky. Jednotlivé dodávky nebudú limitované množstvom odberu ani cenou za tovar v jednej dávke.

V prípade, ak bude predložená cenová ponuka len od jedného uchádzača, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť toto verejné obstarávanie. Následne verejný obstarávateľ vyhlási nové verejné obstarávanie na daný predmet zákazky.

Ak deň dodania tovaru padne na štátny sviatok, dodávateľ je povinný minimálne 5 pracovných dní oznámiť objednávateľovi náhradný termín dodania tovaru.

Uvedené množstvo výrobkov je len orientačné, vyčíslené na základe spotreby za obdobie 12 mesiacov a predpokladanej spotreby na nasledujúce obdobie 12 mesiacov, objednávateľ sa nezaručuje odobrať uvedené množstvá, dovoz tovaru sa bude realizovať na základe čiastkových objednávok.

Predávajúci sa v rámcovej dohode zaručí, že bude dodávať kupujúcemu tovar pri splnení platných právnych predpisov, veterinárnych a hygienických noriem zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov, potravinového kódexu SR a noriem EHK. Tovar musí byť I. akostnej triedy.

Výrobky označené * môžu byť nahradené ekvivalentnými výrobkami, ktoré však spĺňajú požiadavku min. % obsahu základných zložiek ako i kvalitatívnu úroveň priamo uvedených výrobkov, ktoré majú toto označenie. 

16. Prílohy k výzve:

1. Tabuľka –podrobná špecifikácia predmetu zákazky   
2. návrh Zmluvy

Výsledkom bude Rámcová dohoda

Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie túto skutočnosť vo svojej ponuke.

Dátum: 23.03.2022

Meno, priezvisko a podpis zodpovednej osoby
za proces verejného obstarávania: Darina Bzdylová
Meno, priezvisko a podpis zodpovednej osoby
Za špecifikáciu predmetu zákazky: Iveta Ďuranová
Meno, priezvisko a podpis zodpovedného
riadiaceho pracovníka: PhDr. Lenka Taranová

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Naceniť v zmysle prílohy - súbor z 20% 1,0 celok
špecifikácia mäso a mäsové výrobky.xlsx


Uchádzač nacení súbor / časť  potravín z 20% DPH.
2 Naceniť v zmysle prílohy - súbor z 10% 1,0 celok
špecifikácia mäso a mäsové výrobky.xlsx

Uchádzač nacení súbor / časť  potravín z 10% DPH.

Prílohy ku zákazke

  1. špecifikácia mäso a mäsové výrobky.xlsx   17,7 kB
  2. Návrh zmluvy mäso mäsové výrobky.doc   100,5 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip