Zákazka č.11562
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Nábytok do Európskeho centra gajdošskej kultúry | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Kancelária |
Podoblasť | Nábytok |
Zverejnená: | 7.4.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Odkaz na webovú stránku verejného obstarávateľa | |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | 60 kalendárnych dní |
Lehota na predkladanie ponúk: | 14.4.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Obec Oravská Polhora
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00314749 |
Adresa | Oravská Polhora 454, 02947 Oravská Polhora, SK |
Kontaktná osoba | Michal Strnál, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
Predmetom obstarávania do dodanie nábytku do budovy Európskeho centra gajdošskej kultúry v obci Oravská Polhora.
Zmluvné podmienky
Hlavné miesto dodania tovaru/poskytnutia služieb/uskutočnenia stavebných prác: Oravská Polhora č.454, 029 47 Oravská Polhora
Výsledok verejného obstarávania (typ zmluvy, lehota na realizáciu zákazky, platobné podmienky):
Typ zmluvy: Objednávka.
Dodanie do 60 kalendárnych dní odo dňa prijatia a potvrdenia objednávky od verejného obstarávateľa, ktorá bude víťaznému uchádzačovi/dodávateľovi odoslaná elektronicky prostredníctvom e-mailu.
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania: Na základe faktúry dodávateľa, ktorú dodávateľ odovzdá objednávateľovi (verejnému obstarávateľovi) po riadnom dodaní predmetu obstarávania. Riadnym dodaním predmetu obstarávania je moment podpísania protokolu o odovzdaní/prevzatí tovaru zo strany objednávateľa (verejného obstarávateľa). Splatnosť faktúry do 30 dní od jej doručenia.
Výsledok verejného obstarávania (typ zmluvy, lehota na realizáciu zákazky, platobné podmienky):
Typ zmluvy: Objednávka.
Dodanie do 60 kalendárnych dní odo dňa prijatia a potvrdenia objednávky od verejného obstarávateľa, ktorá bude víťaznému uchádzačovi/dodávateľovi odoslaná elektronicky prostredníctvom e-mailu.
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania: Na základe faktúry dodávateľa, ktorú dodávateľ odovzdá objednávateľovi (verejnému obstarávateľovi) po riadnom dodaní predmetu obstarávania. Riadnym dodaním predmetu obstarávania je moment podpísania protokolu o odovzdaní/prevzatí tovaru zo strany objednávateľa (verejného obstarávateľa). Splatnosť faktúry do 30 dní od jej doručenia.
Ostatné podmienky
Podmienky účasti: oprávnenie realizovať predmet obstarávania
Kritérium/kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia: najnižšia cena s DPH
Vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
Uchádzač bude následne vyzvaný na predloženie typového označenia a technickej špecifikácie ponúkaných tovarov pre účely overenia splnenia požadovaných minimálnych technických parametrov predmetu obstarávania. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov.
Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.
Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom elektronicky. Verejný obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom elektronickej pošty ihneď po vyhodnotení. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva formou objednávky.
Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: Štátny jazyk, slovenský jazyk (alebo český jazyk)
Zákazka sa týka projektu / programu financovaného z fondov EÚ: Predmet obstarávania bude financovaný z EFRR, verejných zdrojov a zdrojov obstarávateľa v rámci realizácie projektu podporeného z programu cezhraničnej spolupráce Interreg V-A Poľsko-Slovensko 2014 - 2020
Predpokladaná hodnota zákazky v EUR bez DPH: Určenie predpokladanej hodnoty a zároveň určenie úspešného uchádzača bude realizované týmto prieskumom trhu, pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO.
Uchádzač predložením ponuky deklaruje, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky a parametre na predmet zákazky uvedené v tejto výzve.
Kritérium/kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia: najnižšia cena s DPH
Vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
Uchádzač bude následne vyzvaný na predloženie typového označenia a technickej špecifikácie ponúkaných tovarov pre účely overenia splnenia požadovaných minimálnych technických parametrov predmetu obstarávania. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov.
Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.
Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom elektronicky. Verejný obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom elektronickej pošty ihneď po vyhodnotení. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva formou objednávky.
Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: Štátny jazyk, slovenský jazyk (alebo český jazyk)
Zákazka sa týka projektu / programu financovaného z fondov EÚ: Predmet obstarávania bude financovaný z EFRR, verejných zdrojov a zdrojov obstarávateľa v rámci realizácie projektu podporeného z programu cezhraničnej spolupráce Interreg V-A Poľsko-Slovensko 2014 - 2020
Predpokladaná hodnota zákazky v EUR bez DPH: Určenie predpokladanej hodnoty a zároveň určenie úspešného uchádzača bude realizované týmto prieskumom trhu, pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO.
Uchádzač predložením ponuky deklaruje, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky a parametre na predmet zákazky uvedené v tejto výzve.
Požadované prílohy ku CP
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Výstavné vitríny | 3,0 | ks |
Minimálne požadované parametre:
|
|||
2 | Stoličky do koncertnej sály | 40,0 | ks |
Minimálne požadované parametre:
|
|||
3 | Regály (knižničné) | 3,0 | ks |
Minimálne požadované parametre:
|
|||
4 | Stôl do knižnice | 2,0 | ks |
Minimálne požadované parametre:
|
|||
5 | Stoličky do knižnice | 6,0 | ks |
Minimálne požadované parametre:
|
|||
6 | Stôl do miestnosti pre workshopy | 4,0 | ks |
Minimálne požadované parametre:
|
|||
7 | Stoličky do miestnosti pre workshopy | 12,0 | ks |
Minimálne požadované parametre:
|