Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.11537

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: VO - Výzva na predloženie ponuky v rámci zadávania zákazky s nízkou hodnotou
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Ostatné služby
Podoblasť Verejné obstarávanie
Zverejnená: 6.4.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: 4/2022
Lehota na predkladanie ponúk: 20.4.2022
 
Zadávateľ
Firma Obec Miloslavov
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00304948
Adresa Radličné námestie 181 / 1, 90042 Miloslavov, SK
Kontaktná osoba Ing. Mária Boháčová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Predmet zákazky:

Spracovanie Žiadosti o nenávratný finančný príspevok (ďalej len „Žiadosť o NFP“) a Implementácia v rámci Integrovaný regionálny operačný program (ďalej len „IROP“) konkrétne:
Prioritná os: Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám
Výzva: IROP-PO2-SC221-2022-94

Realizácia verejného obstarávania na predmet zákazky stavebné práce.

Obec Miloslavov, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku - "Spracovanie žiadosti o nenávratný finančný príspevok vrátane implementácie a realizácia verejného obstarávania"

2. Predpokladaná hodnota zákazky:

Predpokladaná hodnota zákazky bude určená týmto prieskumom (určenie predpokladanej hodnoty a určenie úspešného uchádzača bude realizované jedným prieskumom trhu), pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO.

3. Opis a rozsah predmetu zákazky:

Spracovanie Žiadosti o NPF v počte 1 celok. Súčasťou spracovania predmetnej žiadosti je aj súčinnosť poskytovateľa pri spracovávaní odpovede v prípade zaslania „Výzvy na doplnenie Žiadosti o NFP“ a Súčinnosť k podpisu Zmluvy o poskytnutí NFP.
Implementácia v rámci IROP v predpokladanom rozsahu 100 hodín. V rámci implementácie poskytovateľ služby participuje na spracovávaní Žiadostí o platbu, Žiadostí o zmenu,  Monitorovacích správ a súčasne poskytuje odborné poradenstvo.

Realizácia verejných obstarávaní v počte 1 celok.
Verejné obstarávanie na predmet zákazky – Stavebné práce – 1 celok /podlimitná zákazka/

4. Rozdelenie predmetu zákazky:

Nie je. Uchádzač predkladá ponuku na komplexné riešenie predmetu zákazky.

5. Termín  a miesto dodania predmetu zákazky:

Predpokladaný začiatok poskytnutia služby: od 04 / 2022  až do úplného ukončenia procesu verejného obstarávania zákazky.

Elektronicky prostredníctvom systému ITMS2014+ resp. podľa pokynov zverejnených v rámci vyhlásenej Výzvy IROP-PO2-SC221-2022-94.

6. Typ zmluvného vzťahu:

Objednávka alebo Zmluva o poskytovaní služieb /uchádzač môže predložiť vlastný návrh zmluvy, ktorý bude obsahovať cely rozsah poskytovaných služieb v súlade s Návrhom na plnenie kritérií a budú dodržané platové podmienky v súlade s predmetnou výzvou/

7. Zdroj finančných prostriedkov:

Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov  verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky. Predmet zákazky bude hradený bezhotovostnou platbou.
Právo vystaviť faktúru vznikne poskytovateľovi po čiastkových plneniach predmetu zákazky.
Faktúra je splatná do 14 dní odo dňa jej vystavenia.

8. Vyhotovenie ponuky a jazyk ponuky:

Návrh na plnenie kritérií – Príloha č. 1 - podpísaný, opečiatkovaný doklad odporúčaný formát pdf. alebo jpg..

Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v slovenskom jazyku.

Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do slovenského jazyka.


9. Mena a ceny uvádzané v ponuke:

Záujemcom/uchádzačom navrhovaná cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky, uvedená v ponuke uchádzača, bude vyjadrená v mene EUR, v štruktúre podľa tejto Výzvy.

Záujemca/uchádzač stanoví cenu za obstarávaný predmet zákazky na základe vlastných výpočtov, činností, výdavkov a príjmov podľa platných právnych predpisov. Záujemca/uchádzač je pred predložením svojej ponuky povinný vziať do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie, pričom do svojich cien zahrnie všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky, vrátane dopravy, ako aj ostatných súvisiacich služieb.

Ak záujemca/uchádzač nie je zdaniteľnou osobou pre DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v EUR. Skutočnosť, že nie je zdaniteľnou osobou pre DPH, uchádzač uvedie v ponuke.

Ak je záujemca/uchádzač identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Príslušná DPH bude uhradená v zmysle platných právnych predpisov.


10. Podmienky účasti uchádzačov:

Uchádzač:
1. musí byť oprávnený poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný.
2. nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Verejný obstarávateľ posúdi splnenie podmienok účasti na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na 1. mieste v poradí.

11. Miesto a lehota predkladania ponuky:

Každý uchádzač môže v rámci zadávania tejto zákazky s nízkou hodnotou predložiť iba jednu ponuku, buď samostatne sám za seba alebo ako člen skupiny dodávateľov, a to:
v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku,
Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky  členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku.
Uchádzač predloží úplnú ponuku v určených komunikačných formátoch a určeným spôsobom.
Ponuka predložená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nebude akceptovaná.

Lehotu na predkladanie ponúk verejný obstarávateľ stanovil v súlade so zákonom do 14.04.2022, 10:00 hod. miestneho času.

12. Lehota viazanosti ponúk: 

Uchádzač je svojou ponukou viazaný počas lehoty viazanosti ponúk. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.12.2022.

13. Preskúmanie a vyhodnotenie ponúk:

Do procesu vyhodnotenia ponúk (podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk a pravidiel jeho uplatnenia uvedených v tejto Výzve) podľa tejto Výzvy, budú zaradené tie ponuky, ktoré:
obsahujú náležitosti uvedené v tejto Výzve,
zodpovedajú požiadavkám a podmienkam uvedeným v tejto Výzve.
Platnou ponukou je ponuka, ktorá zároveň neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré sú v rozpore s požiadavkami a podmienkami uvedenými verejným obstarávateľom v tejto Výzve.


14. Kritéria na hodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia:

Celková cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky vyjadrená v EUR s DPH.

Uchádzačom predložený Návrh na plnenie kritérií musí byť zaokrúhlený na dve desatinné miesta.
Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná celková cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky vyjadrená v EUR s DPH, uvedená v ponuke uchádzača podľa prílohy č. 1 tejto Výzvy. Všetky ceny uvedené v ponuke uchádzača podľa prílohy č. 1 tejto Výzvy musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta.

15. Ďalšie informácie:

Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky v rámci zadávania tejto zákazky, znáša uchádzač bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi.


16. Zrušenie zákazky:

Verejný obstarávateľ môže zrušiť zadávanie tejto zákazky z nasledovných dôvodov:
- nebude predložená ani jedna ponuka,
- ani jeden uchádzač nesplní podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa uvedené v tejto Výzve,
- ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa realizuje zadávanie tejto zákazky,
- ak sa v priebehu zadávania tejto zákazky s nízkou hodnotou vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby v zadávaní tejto zákazky pokračoval.

17. Elektronická aukcia:

Neaplikuje sa.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Služba 1,0 celok

Prílohy ku zákazke

  1. Príloha č. 1 Návrh na plnenie kritérií.docx   19,6 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip