Zákazka č.12966
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Krajská hvezdáreň v Žiline - prístavba a stavebné úpravy Kysuckej hvezdárne v Kysuckom Novom Meste | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Stavebníctvo |
Podoblasť | Architektonické, stavebné, inžinierske a inšpekčné služby |
Zverejnená: | 12.8.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | 17957,50 € bez DPH |
Predpokl. obdobie realizácie: | 25.8.2022 - 15.12.2022 |
Lehota na predkladanie ponúk: | 30.8.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Krajská hvezdáreň v Žiline
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 36145084 |
Adresa | Horný val 20, 01242 Žilina, SK |
Kontaktná osoba | RNDr. Ján Mäsiar, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Názov predmetu zákazky:
„Krajská hvezdáreň v Žiline - prístavba a stavebné úpravy Kysuckej hvezdárne v Kysuckom Novom Meste“
2. Druh zákazky
Zákazka na poskytnutie nie bežne dostupnej služby.
3. Klasifikácia spoločný slovník obstarávania CPV
71242000-6 Príprava projektov a návrhov, odhad nákladov
71300000-1 Inžinierske služby
4. Členenie predmetu zákazky
Predmet zákazky je rozdelený na štyri časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na všetky štyri časti v zmysle členenia:
Časť 1 - Dokumentácia pre územné rozhodnutie (DÚR),
Časť 2 - Inžinierska činnosť pre vydanie územného rozhodnutia stavby,
Časť 3 – Dokumentácia pre stavebné povolenie vypracovaná v rozsahu pre realizáciu stavby (RPD),
Časť 4 – Inžinierska činnosť pre vydanie stavebného povolenia stavby;
5. Opis objektu, pre ktorý sa bude spracovávať projekt
Predmetom riešenia tejto zákazky je vypracovanie PD a inžinierska činnosť. Areál Kysuckej hvezdárni v Kysuckom Novom meste sa nachádza na p.č. 4145/74, k.ú. Kysucké Nové Mesto. Kysucká hvezdáreň potrebuje rozšíriť svoje priestory najmä z dôvodu rozšírenia hygienických zariadení, lepšej možnosti prezentácie formou umiestnenia propagačných materiálov a výstav a taktiež zriadenie priestoru pre stále umiestnenie sférického kina, ktoré takýto priestor nemá a inštaluje sa vždy dočasne na iných kultúrnych a vzdelávacích a zariadeniach a následne sa musí opäť demontovať a uskladniť. Všetky uvedené potreby rieši štúdia prístavby a na jej základe je zámer spracovať projekt, vykonať všetku potrebnú inžiniersku činnosť a vybudovať a sprevádzkovať samotnú prístavbu.
Súčasná budova hvezdárne pozostáva z dvoch podlaží a sú v nej umiestnené okrem hygienických zariadení aj administratívne priestory, kupola pre pozorovanie ďalekohľadom, klubovňa, zasadacia resp. prednášková miestnosť a skladové priestory. V suteréne sa nachádza dielňa. Existujúci objekt je zateplený z roku 2012, vrátane výmeny okien. Vzduchotechnická jednotka je vybudovaná iba jedna – pre účely vetrania prednáškovej miestnosti. Jednotka funguje ako výmena vzduchu s rekuperáciou.
Na jednej z fasád existujúcej budovy sú umiestnené slnečné hodiny.
V exteriéri sú umiestnené náučné chodníky s exponátmi, oddychový priestor s posedením a malou odstavnou plochou.
V priľahlej komunikácii, za hranicou parcely hvezdárne, sa nachádza plynovod (možnosť prípadného riešenia vykurovania plynom, ak sa tak dohodne).
6. Predmetom zákazky je vypracovanie Projektových dokumentácií a výkon inžinierskych činností pre predmetnú stavbu prístavby a stavebných úprav. V rámci projektových prác je potrebné riešiť nasledovné:
1. Prístavba
a. Vychádzať zo štúdie z roku 2021 autorov Viktor Mikovčák, Martin Mikovčák, Ondrej Vavro
b. Na prízemí musia byť umiestnené toalety, keďže v existujúcej časti je ich nedostatok
c. Na poschodí bude umiestnené sférické kino a v rámci tejto miestnosti sa žiada riešiť návrh špecifického osvetlenia, umiestnenie dataprojektora sférického kina, inštaláciu kupolovitej projekčnej plochy s vonkajším priemerom 5m.
Kupola je určená pre projekciu projekčného systému digitálneho sférického kina z vnútornej strany.
Projekčná plocha bude vyrobená z materiálu na textilnej báze s využitím technológie podtlaku.
Špeciálny ventilátor bude slúžiť k odsávaniu vzduchu medzi externou obálkou kupoly a vnútornou projekčnou plochou na báze textílie. Odsatie vzduchu vytvára podtlak, ktorý spôsobí vyklenutie kupoly.
Ventilátor je automatický, má tichú prevádzku a udržuje optimálny podtlak. Pri vypnutí ventilátora, keď nie je kupola používaná, projekčná plocha mierne poklesne.
Vnútorná projekčná plocha kupoly je ušitá zo špeciálnej pevnej a nehorľavej látky tak, že švy nerušia projekciu
- nie sú viditeľné a ich povrch je špeciálne ošetrený pre projekciu z projektorov.
Polomer zakrivenia bude konštantný a rovnaký po celej ploche tak, aby bola zachovaná čo najvyššia kvalita
projekcie.
Projekčná plocha bude mať matný, difúzne odrážajúci, farebne neutrálny povrch, ktorý bude odrážať
dopadajúce svetlo vo veľmi širokom horizontálnom aj vertikálnom uhle, tak, aby bola zabezpečená homogénnosť pozorovaného obrazu premietaného projektorom vo všetkých miestach určených na sedenie.
Súčasne musí projekčná plocha riešiť rozptyl parazitného svetla tak, aby nevyvolával pozorovateľné
zhoršenie obrazu.
Rám kupoly bude vyhotovený z ľahkých nosníkov, ktoré budú pevne spojené k sebe a ukotvené do pevného
nosného prstenca.
Kupola bude určená pre vnútorné využitie a je zamýšľaná pre pevnú inštaláciu.
Kupola s vnútorným priemerom 5 m bude mať hmotnosť do 100 kg.
Nosná konštrukcia kupoly bude umiestnená tak, aby nebránila pohybu návštevníkov kina, tj. kupola
bude s náklonom 0°, vo výške horizontu min. 2050 mm od podlahy v mieste pre vstup. Alternatíva - sklon kupoly od miesta vstupu s náklonom maximálne 17°.
Projekčná kupola bude uložená na kovovom nosnom prstenci, ktorý bude zároveň slúžiť ako rampa
pre uloženie LED RGB svetiel po vnútornom obvode kupoly. Prstenec bude zhotovený z oceľového plechu s hrúbkou min. 4 mm s povrchovou úpravou komaxit RAL9005 v profile U (alebo L), kedy vnútorná hĺbka rampy
bude min. 200 mm od päty kupoly a výška vnútorného L profilu bude min. 100 mm tak, aby dostatočne
zatienila LED svetlá umiestnené na rampe, ktoré budú svietiť smerom k vrchlíku kupoly.
Oceľový prstenec bude uložený na min. troch (3 ks) oceľových pätkách zhotovených z oceľového plechu
s hrúbkou min. 10 mm s povrchovou úpravou komaxit RAL9005. Pätky budú ukotvené chemickou kotvou do
zvislých stien miestnosti kina.
Súčasťou kupoly bude akustický záves, stôl réžie a kreslá pre divákov, umiestnené podlahe alebo na dvoch stupňoch.
d. Vykurovanie prístavby riešiť centrálne s el. kotlom, prípadne iným spôsobom po dohode s objednávateľom. Priestor pre miestnosť kotolne nájsť buď v prístavbe, alebo v priestoroch existujúcej stavby, napr. v suteréne/dielni. Zariadenie kotolne navrhovať s výhľadom aj na budúce pripojenie a montáž rozvodov v existujúcej budove, ktorá je v súčasnosti vykurovaná nástennými elektrickými konvektormi v režime hromadného diaľkového ovládania. Súčasné vykurovanie v existujúcej budove sa však ponecháva a PD ju nebude riešiť.
e. Klimatizácia, vetranie,
f. Elektroinštalácia, vrátane štruktúrovanej kabeláže, domový zvonček, dorozumievacie zariadenie
g. Zelená strecha
2. Existujúca časť
a. Obnovovací náter škrabanej omietky, najmä časť súvisiaca so slnečnými hodinami na fasáde, prípadne zjednocujúci na celý objekt
b. Rekonštrukcia elektroinštalácie na II. NP., vrátane štruktúrovanej kabeláže. Súčasné silnoprúdové rozvody sú ešte hliníkové, štruktúrovaná kabeláž je vedená v lištách a voľne po stenách. Na I.NP bola elektroinštalácia rekonštruovaná v roku 2012 a tú nie je potrebné v rámci PD riešiť.
c. V prípade potreby viac priestorov pre hygienické zariadenia hvezdárne ako celku (podľa noriem atď.) je možné využiť súčasný priestor skladu propagačných materiálov na I.NP.
d. Riešiť automatizáciu a diaľkové ovládanie kupoly (+nový motor mechanizácie pohybu kupoly) cez webové rozhranie spoločne s diaľkovým ovládaním aj systémov ďalekohľadov. Zámerom je ovládanie technického zariadenia pomocou digitálnych prostriedkov (mobil, tablet, notebook, PC) a to aj so vzdialeným prístupom pomocou Wifi alebo internetu. Technické riešenie predpokladá výmenu motora otáčania kupoly, frekvenčný menič, riadenie meniča, snímanie azimutu kupoly, snímanie nulového bodu. Havarijné snímače prípadnej poruchy. V nulovej polohe budú napájacie kontakty pre nabitie batérie, ktorá bude umiestnená na kupole pre elektroniku štrbiny. Štrbina bude vybavená novým motorom s prevodovkou, frekvenčný menič, riadiaca elektronika štrbiny + koncové spínače + havarijné snímače pre prípad poruchy koncových snímačov. Napájacie obvody pre havarijnú batériu, centrálna riadiaca jednotka, ktorá komunikuje s riadiacimi jednotkami kupoly a štrbiny a zároveň prijíma a spracováva požiadavky z ovládacieho PC a od montáže ďalekohľadu.
e. Prípadné využitie plochej strechy pre pobytové účely, zelená strecha, riešiť prístup na strechu, prípadne fotovoltika ...
f. Taktiež teplotechnické posúdenie objektu a z neho vyplývajúce potrebné opatrenia (výmena okien, nový KZS...). Cieľom je navrhnúť objekt do čo najlepšej triedy hospodárnosti objektu.
3. Oplotenie – prístavba bude v rozsahu až po hranicu pozemku a teda oplotenia. V rámci projektových prác sa rozhodne, či sa bude riešiť nevyhnutná úprava existujúceho oplotenia kvôli prístavbe, alebo úprava celého oplotenia s využitím existujúceho, alebo úplne nové oplotenie s asanáciou súčasného.
4. Ostatné vynútené súvisiace úpravy – úprava spevnených plôch, nové prípojky, prípadne terénne úpravy, preložky atď.
Pre projektové práce v rámci projektových prác je nutné riešiť budovy komplexne, vrátane pridružených priestorov tak, aby po stavebných úpravách objekty spĺňali súčasné predpisy v oblasti teplotechniky, bezpečnosti, prevádzky ako aj iné, ktoré sú kladené na stavby tohto charakteru.
Predmet zákazky je rozdelený na štyri časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na všetky štyri časti v zmysle členenia:
Časť 1 - Dokumentácia pre územné rozhodnutie (DÚR),
Časť 2 - Inžinierska činnosť pre vydanie územného rozhodnutia stavby,
Časť 3 – Dokumentácia pre stavebné povolenie vypracovaná v rozsahu pre realizáciu stavby (RPD),
Časť 4 – Inžinierska činnosť pre vydanie stavebného povolenia stavby;
Navrhnutá stavba musí spĺňať požiadavky na energetickú hospodárnosť vyplývajúcu z energetického posúdenia v zmysle platnej legislatívy.
Pri spracovaní PD požadujeme zapracovať pripomienky a dodržať pokyny poverených zástupcov objednávateľa, a poverených zástupcov Krajskej Hvezdárne-Kysuckej hvezdárne v KNM, ako aj všetky podmienky vyplývajúce z územného a stavebného konania a podmienky vnesené do územného rozhodnutia a stavebného povolenia stavby zapracovať do PD.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na prípadné krátenie plnenia zmluvy čo do častí predmetu zákazky (ak by napr. stavebný úrad nutne nevyžadoval územné konanie, upustí sa od plnenia časti 2 – inžinierska činnosť pre vydanie územného rozhodnutia a prípadne aj od časti 1).
7. Rozsah predmetu zákazky
Časť 1 - Dokumentácia pre územné rozhodnutie (DÚR), musí byť vypracovaná v rozsahu podľa Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností–UNIKA 2021-2022, Bratislava s.r.o. a v zmysle vyhlášky 453/2000 k stavebnému zákonu, vrátane dokladovej časti.
Časť 2 - Inžinierska činnosť pre vydanie územného rozhodnutia
Predmetom tejto časti zákazky je prerokovanie projektu v priebehu prác a v závere prác s príslušnými orgánmi a organizáciami za účelom vydania územného rozhodnutia a iných povolení potrebných pre výstavbu, zabezpečenie súhlasných stanovísk orgánov a organizácií dotknutých stavebnom konaní a ich zapracovanie do projektovej dokumentácie, vypracovanie a podanie žiadosti na začatie územného konania, a zabezpečenie územného rozhodnutia. Vypracovanie a podanie žiadostí na vydanie iných povolení potrebných pre výstavbu. Súčasťou ceny za predmet zákazky sú aj správne poplatky za vydanie ÚR. Činnosť končiaca vydaním a právoplatnosťou Územného rozhodnutia na predmetnú stavbu.
Časť 3 Dokumentácia pre stavebné povolenie vypracovaná v rozsahu pre realizáciu stavby (RPD), musí byť vypracovaná v rozsahu podľa Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností–UNIKA 2021, Bratislava s.r.o. a v rozsahu vyhlášky 453/2000 stavebného zákona, okrem nižšie uvedeného.
Dokumentácia pre stavebné povolenie a realizáciu stavby - (technické správy, koordinačný výkres stavby, dokumentácia stavebných objektov, dokumentácia prevádzkových súborov, celkové náklady stavby, doklady) bude členená na objekty a spracovaná v rozsahu podľa požiadaviek stavby minimálne:
Objednávateľ poskytne na výpožičku projektovú dokumentáciu zateplenia súčasnej existujúcej budovy z roku 2012, ktorá zachytáva dispozíciu aj s rozmermi stavebných konštrukcií, avšak objednávateľ nezodpovedá za správnosť údajov v dokumentácii a víťazný uchádzač si ich preverí vo vlastnom záujme a réžii. Súčasťou ceny za predmet zákazky je teda aj zmapovanie (zameranie) skutočného stavu súčasného objektu Kysuckej hvezdárne. V prílohe č.3 je uvedený náhľad na projektovú dokumentáciu aj so zoznamom výkresov. Túto poskytneme víťaznému uchádzačovi na výpožičku pre plnenie predmetu obstarávanej zákazky. Obstarávateľ poskytne len tlačenú formu projektu, elektronickou nedisponuje.
Časť 4 Inžinierska činnosť pre stavebné povolenie stavby.
Predmetom tejto časti zákazky je prerokovanie projektu v priebehu prác a v závere prác s príslušnými orgánmi a organizáciami za účelom vydania stavebného povolenia a iných povolení potrebných pre výstavbu, zabezpečenie súhlasných stanovísk orgánov a organizácii dotknutých v stavebnom konaní a ich zapracovanie do projektovej dokumentácie, vypracovanie a podanie žiadosti na začatie stavebného konania a zabezpečenie SP. Vypracovanie a podanie žiadostí na vydanie iných povolení potrebných pre výstavbu. Súčasťou ceny za predmet zákazky sú aj správne poplatky za vydanie SP. Činnosť končiaca vydaním a právoplatnosťou Stavebného povolenia a iných potrebných povolení na predmetnú stavbu.
8. Forma dodania predmetu zákazky
Časť 1 - Dokumentácia pre územné rozhodnutie (DÚR):
Dielo podľa tejto časti zákazky bude odovzdané a prevzaté, na základe Odovzdávacieho a preberacieho protokolu, v 8-mich (ôsmich) vyhotoveniach v tlačenej forme a 2x na elektronickom nosiči (v needitovateľnej forme vo formáte pdf a v editovateľnej forme vo formáte dwg/dgn, doc, xls). Elektronickú formu požadujeme v správnom členení na adresáre podľa celkov, správne názvy, súbory jednotlivých výkresov pomenované podľa názvu výkresov a zobrazovaný obsah výkresov po otvorení súborov správne otočený.
Časť 2 - Inžinierska činnosť pre vydanie územného rozhodnutia
Dielo podľa tejto časti zákazky bude odovzdané a prevzaté, na základe Odovzdávacieho a preberacieho protokolu, v 1 (jednom) origináli + 1x kópii v tlačenej forme a 2x na elektronickom nosiči (sken dokumentov vo formáte pdf). Samostatné protokoly odovzdávacie a preberacie pre územné rozhodnutie.
Časť 3 - Dokumentácia pre stavebné povolenie vypracovaná v rozsahu pre realizáciu stavby
Dielo podľa tejto časti zákazky bude odovzdané a prevzaté, na základe Odovzdávacieho a preberacieho protokolu, v 8-mich (ôsmich) vyhotoveniach v tlačenej forme a 2x na elektronickom nosiči (v needitovateľnej forme vo formáte pdf a v editovateľnej forme vo formáte dwg/dgn, doc, xls). Elektronickú formu požadujeme v správnom členení na adresáre podľa celkov, správne názvy, súbory jednotlivých výkresov pomenované podľa názvu výkresov a zobrazovaný obsah výkresov po otvorení súborov správne otočený.
Časť 4 - Inžinierska činnosť pre vydanie stavebného povolenia
Dielo podľa tejto časti zákazky bude odovzdané a prevzaté, na základe Odovzdávacieho a preberacieho protokolu, v 1 (jednom) origináli + 1x kópii v tlačenej forme a 2x na elektronickom nosiči (sken dokumentov vo formáte pdf). Samostatné protokoly odovzdávacie a preberacie pre stavebné povolenie.
9. Ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa
Výsledky všetkých činností vykonaných podľa tejto zákazky je zhotoviteľ povinný predložiť na odsúhlasenie objednávateľovi. Odsúhlasenie bude prebiehať na výrobných výboroch, ktoré budú zvolávané podľa potreby v mieste stavby alebo v mieste sídla objednávateľa. Zhotoviteľ akceptuje minimálne jeden na začiatku, štyri v priebehu rozpracovanosti a jeden pred dokončením každej časti zákazky, ktoré sa budú konať v mieste sídla stavby alebo v priestoroch zriaďovateľa hvezdárne – ŽSK Žilina.
- Prvý výrobný výbor sa uskutoční v termíne do 3 dní od podpisu Zmluvy o dielo oboma zmluvnými stranami. Zhotoviteľ je povinný na tomto stretnutí uviesť mená osôb zodpovedných za vypracovanie, kontrolu a koordináciu projektových dokumentácii. Zároveň predloží kópiu Osvedčenia o odbornej spôsobilosti zodpovedného projektanta príp. projektantov.
- Na výrobnom výbore pred ukončením časti zákazky 1 predloží zhotoviteľ rozpracovanú projektovú dokumentáciu, kompletný výkaz výmer (zadanie) a rozpočet stavby 1x v tlačenej forme.
- Verejný obstarávateľ poskytuje:
o Architektonická štúdia prístavby Kysuckej hvezdárne v Kysuckom Novom Meste autorov Viktor Mikovčák, Martin Mikovčák, Ondrej Vavro, 2021– .jpg formát - príloha č.5
o náhľad na PD zateplenia existujúcej budovy hvezdárne z roku 2012 – príloha č.6
- Pred zahájením spracovania PD je zhotoviteľ povinný na svoje náklady zamerať a preveriť skutočný stav v porovnaní s poskytnutou dokumentáciou.
10. Termín dodania predmetu zákazky
Časť 1 - Dokumentácia pre územné rozhodnutie
do 5 (päť) týždňov od účinnosti Zmluvy o dielo
Časť 2 - Inžinierska činnosť pre vydanie územného rozhodnutia
Územné rozhodnutie - do 9 (deväť) týždňov od účinnosti Zmluvy o dielo
Časť 3 - Dokumentácia pre stavebné povolenie vypracovaná v rozsahu pre realizáciu stavby RPD:
do 6 (šesť) týždňov od právoplatnosti územného rozhodnutia, resp. do 13 (trinásť) týždňov od účinnosti Zmluvy o dielo v prípade, ak nebude potrebné územné konanie
Časť 4 - Inžinierska činnosť pre vydanie stavebného povolenia stavby
Stavebné povolenie stavby – do 12 (dvanásť) týždňov od územného rozhodnutia, resp. do 19 (devätnásť) týždňov od účinnosti Zmluvy o dielo v prípade, ak nebude potrebné územné konanie.
11. Miesto dodania predmetu zákazky:
Krajská Hvezdáreň Žilina, Kysucká Hvezdáreň v Kysuckom Novom Meste, Dolinský Potok 1278, 024 01 Kysucké Nové Mesto
12. Rozdelenie predmetu zákazky a variantné riešenie
Predmet zákazky je rozdelený na štyri časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na všetky štyri časti zákazky. Zadávateľ neumožňuje predložiť variantné riešenie.
13. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
„Krajská hvezdáreň v Žiline - prístavba a stavebné úpravy Kysuckej hvezdárne v Kysuckom Novom Meste“
2. Druh zákazky
Zákazka na poskytnutie nie bežne dostupnej služby.
3. Klasifikácia spoločný slovník obstarávania CPV
71242000-6 Príprava projektov a návrhov, odhad nákladov
71300000-1 Inžinierske služby
4. Členenie predmetu zákazky
Predmet zákazky je rozdelený na štyri časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na všetky štyri časti v zmysle členenia:
Časť 1 - Dokumentácia pre územné rozhodnutie (DÚR),
Časť 2 - Inžinierska činnosť pre vydanie územného rozhodnutia stavby,
Časť 3 – Dokumentácia pre stavebné povolenie vypracovaná v rozsahu pre realizáciu stavby (RPD),
Časť 4 – Inžinierska činnosť pre vydanie stavebného povolenia stavby;
5. Opis objektu, pre ktorý sa bude spracovávať projekt
Predmetom riešenia tejto zákazky je vypracovanie PD a inžinierska činnosť. Areál Kysuckej hvezdárni v Kysuckom Novom meste sa nachádza na p.č. 4145/74, k.ú. Kysucké Nové Mesto. Kysucká hvezdáreň potrebuje rozšíriť svoje priestory najmä z dôvodu rozšírenia hygienických zariadení, lepšej možnosti prezentácie formou umiestnenia propagačných materiálov a výstav a taktiež zriadenie priestoru pre stále umiestnenie sférického kina, ktoré takýto priestor nemá a inštaluje sa vždy dočasne na iných kultúrnych a vzdelávacích a zariadeniach a následne sa musí opäť demontovať a uskladniť. Všetky uvedené potreby rieši štúdia prístavby a na jej základe je zámer spracovať projekt, vykonať všetku potrebnú inžiniersku činnosť a vybudovať a sprevádzkovať samotnú prístavbu.
Súčasná budova hvezdárne pozostáva z dvoch podlaží a sú v nej umiestnené okrem hygienických zariadení aj administratívne priestory, kupola pre pozorovanie ďalekohľadom, klubovňa, zasadacia resp. prednášková miestnosť a skladové priestory. V suteréne sa nachádza dielňa. Existujúci objekt je zateplený z roku 2012, vrátane výmeny okien. Vzduchotechnická jednotka je vybudovaná iba jedna – pre účely vetrania prednáškovej miestnosti. Jednotka funguje ako výmena vzduchu s rekuperáciou.
Na jednej z fasád existujúcej budovy sú umiestnené slnečné hodiny.
V exteriéri sú umiestnené náučné chodníky s exponátmi, oddychový priestor s posedením a malou odstavnou plochou.
V priľahlej komunikácii, za hranicou parcely hvezdárne, sa nachádza plynovod (možnosť prípadného riešenia vykurovania plynom, ak sa tak dohodne).
6. Predmetom zákazky je vypracovanie Projektových dokumentácií a výkon inžinierskych činností pre predmetnú stavbu prístavby a stavebných úprav. V rámci projektových prác je potrebné riešiť nasledovné:
1. Prístavba
a. Vychádzať zo štúdie z roku 2021 autorov Viktor Mikovčák, Martin Mikovčák, Ondrej Vavro
b. Na prízemí musia byť umiestnené toalety, keďže v existujúcej časti je ich nedostatok
c. Na poschodí bude umiestnené sférické kino a v rámci tejto miestnosti sa žiada riešiť návrh špecifického osvetlenia, umiestnenie dataprojektora sférického kina, inštaláciu kupolovitej projekčnej plochy s vonkajším priemerom 5m.
Kupola je určená pre projekciu projekčného systému digitálneho sférického kina z vnútornej strany.
Projekčná plocha bude vyrobená z materiálu na textilnej báze s využitím technológie podtlaku.
Špeciálny ventilátor bude slúžiť k odsávaniu vzduchu medzi externou obálkou kupoly a vnútornou projekčnou plochou na báze textílie. Odsatie vzduchu vytvára podtlak, ktorý spôsobí vyklenutie kupoly.
Ventilátor je automatický, má tichú prevádzku a udržuje optimálny podtlak. Pri vypnutí ventilátora, keď nie je kupola používaná, projekčná plocha mierne poklesne.
Vnútorná projekčná plocha kupoly je ušitá zo špeciálnej pevnej a nehorľavej látky tak, že švy nerušia projekciu
- nie sú viditeľné a ich povrch je špeciálne ošetrený pre projekciu z projektorov.
Polomer zakrivenia bude konštantný a rovnaký po celej ploche tak, aby bola zachovaná čo najvyššia kvalita
projekcie.
Projekčná plocha bude mať matný, difúzne odrážajúci, farebne neutrálny povrch, ktorý bude odrážať
dopadajúce svetlo vo veľmi širokom horizontálnom aj vertikálnom uhle, tak, aby bola zabezpečená homogénnosť pozorovaného obrazu premietaného projektorom vo všetkých miestach určených na sedenie.
Súčasne musí projekčná plocha riešiť rozptyl parazitného svetla tak, aby nevyvolával pozorovateľné
zhoršenie obrazu.
Rám kupoly bude vyhotovený z ľahkých nosníkov, ktoré budú pevne spojené k sebe a ukotvené do pevného
nosného prstenca.
Kupola bude určená pre vnútorné využitie a je zamýšľaná pre pevnú inštaláciu.
Kupola s vnútorným priemerom 5 m bude mať hmotnosť do 100 kg.
Nosná konštrukcia kupoly bude umiestnená tak, aby nebránila pohybu návštevníkov kina, tj. kupola
bude s náklonom 0°, vo výške horizontu min. 2050 mm od podlahy v mieste pre vstup. Alternatíva - sklon kupoly od miesta vstupu s náklonom maximálne 17°.
Projekčná kupola bude uložená na kovovom nosnom prstenci, ktorý bude zároveň slúžiť ako rampa
pre uloženie LED RGB svetiel po vnútornom obvode kupoly. Prstenec bude zhotovený z oceľového plechu s hrúbkou min. 4 mm s povrchovou úpravou komaxit RAL9005 v profile U (alebo L), kedy vnútorná hĺbka rampy
bude min. 200 mm od päty kupoly a výška vnútorného L profilu bude min. 100 mm tak, aby dostatočne
zatienila LED svetlá umiestnené na rampe, ktoré budú svietiť smerom k vrchlíku kupoly.
Oceľový prstenec bude uložený na min. troch (3 ks) oceľových pätkách zhotovených z oceľového plechu
s hrúbkou min. 10 mm s povrchovou úpravou komaxit RAL9005. Pätky budú ukotvené chemickou kotvou do
zvislých stien miestnosti kina.
Súčasťou kupoly bude akustický záves, stôl réžie a kreslá pre divákov, umiestnené podlahe alebo na dvoch stupňoch.
d. Vykurovanie prístavby riešiť centrálne s el. kotlom, prípadne iným spôsobom po dohode s objednávateľom. Priestor pre miestnosť kotolne nájsť buď v prístavbe, alebo v priestoroch existujúcej stavby, napr. v suteréne/dielni. Zariadenie kotolne navrhovať s výhľadom aj na budúce pripojenie a montáž rozvodov v existujúcej budove, ktorá je v súčasnosti vykurovaná nástennými elektrickými konvektormi v režime hromadného diaľkového ovládania. Súčasné vykurovanie v existujúcej budove sa však ponecháva a PD ju nebude riešiť.
e. Klimatizácia, vetranie,
f. Elektroinštalácia, vrátane štruktúrovanej kabeláže, domový zvonček, dorozumievacie zariadenie
g. Zelená strecha
2. Existujúca časť
a. Obnovovací náter škrabanej omietky, najmä časť súvisiaca so slnečnými hodinami na fasáde, prípadne zjednocujúci na celý objekt
b. Rekonštrukcia elektroinštalácie na II. NP., vrátane štruktúrovanej kabeláže. Súčasné silnoprúdové rozvody sú ešte hliníkové, štruktúrovaná kabeláž je vedená v lištách a voľne po stenách. Na I.NP bola elektroinštalácia rekonštruovaná v roku 2012 a tú nie je potrebné v rámci PD riešiť.
c. V prípade potreby viac priestorov pre hygienické zariadenia hvezdárne ako celku (podľa noriem atď.) je možné využiť súčasný priestor skladu propagačných materiálov na I.NP.
d. Riešiť automatizáciu a diaľkové ovládanie kupoly (+nový motor mechanizácie pohybu kupoly) cez webové rozhranie spoločne s diaľkovým ovládaním aj systémov ďalekohľadov. Zámerom je ovládanie technického zariadenia pomocou digitálnych prostriedkov (mobil, tablet, notebook, PC) a to aj so vzdialeným prístupom pomocou Wifi alebo internetu. Technické riešenie predpokladá výmenu motora otáčania kupoly, frekvenčný menič, riadenie meniča, snímanie azimutu kupoly, snímanie nulového bodu. Havarijné snímače prípadnej poruchy. V nulovej polohe budú napájacie kontakty pre nabitie batérie, ktorá bude umiestnená na kupole pre elektroniku štrbiny. Štrbina bude vybavená novým motorom s prevodovkou, frekvenčný menič, riadiaca elektronika štrbiny + koncové spínače + havarijné snímače pre prípad poruchy koncových snímačov. Napájacie obvody pre havarijnú batériu, centrálna riadiaca jednotka, ktorá komunikuje s riadiacimi jednotkami kupoly a štrbiny a zároveň prijíma a spracováva požiadavky z ovládacieho PC a od montáže ďalekohľadu.
e. Prípadné využitie plochej strechy pre pobytové účely, zelená strecha, riešiť prístup na strechu, prípadne fotovoltika ...
f. Taktiež teplotechnické posúdenie objektu a z neho vyplývajúce potrebné opatrenia (výmena okien, nový KZS...). Cieľom je navrhnúť objekt do čo najlepšej triedy hospodárnosti objektu.
3. Oplotenie – prístavba bude v rozsahu až po hranicu pozemku a teda oplotenia. V rámci projektových prác sa rozhodne, či sa bude riešiť nevyhnutná úprava existujúceho oplotenia kvôli prístavbe, alebo úprava celého oplotenia s využitím existujúceho, alebo úplne nové oplotenie s asanáciou súčasného.
4. Ostatné vynútené súvisiace úpravy – úprava spevnených plôch, nové prípojky, prípadne terénne úpravy, preložky atď.
Pre projektové práce v rámci projektových prác je nutné riešiť budovy komplexne, vrátane pridružených priestorov tak, aby po stavebných úpravách objekty spĺňali súčasné predpisy v oblasti teplotechniky, bezpečnosti, prevádzky ako aj iné, ktoré sú kladené na stavby tohto charakteru.
Predmet zákazky je rozdelený na štyri časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na všetky štyri časti v zmysle členenia:
Časť 1 - Dokumentácia pre územné rozhodnutie (DÚR),
Časť 2 - Inžinierska činnosť pre vydanie územného rozhodnutia stavby,
Časť 3 – Dokumentácia pre stavebné povolenie vypracovaná v rozsahu pre realizáciu stavby (RPD),
Časť 4 – Inžinierska činnosť pre vydanie stavebného povolenia stavby;
Navrhnutá stavba musí spĺňať požiadavky na energetickú hospodárnosť vyplývajúcu z energetického posúdenia v zmysle platnej legislatívy.
Pri spracovaní PD požadujeme zapracovať pripomienky a dodržať pokyny poverených zástupcov objednávateľa, a poverených zástupcov Krajskej Hvezdárne-Kysuckej hvezdárne v KNM, ako aj všetky podmienky vyplývajúce z územného a stavebného konania a podmienky vnesené do územného rozhodnutia a stavebného povolenia stavby zapracovať do PD.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na prípadné krátenie plnenia zmluvy čo do častí predmetu zákazky (ak by napr. stavebný úrad nutne nevyžadoval územné konanie, upustí sa od plnenia časti 2 – inžinierska činnosť pre vydanie územného rozhodnutia a prípadne aj od časti 1).
7. Rozsah predmetu zákazky
Časť 1 - Dokumentácia pre územné rozhodnutie (DÚR), musí byť vypracovaná v rozsahu podľa Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností–UNIKA 2021-2022, Bratislava s.r.o. a v zmysle vyhlášky 453/2000 k stavebnému zákonu, vrátane dokladovej časti.
Časť 2 - Inžinierska činnosť pre vydanie územného rozhodnutia
Predmetom tejto časti zákazky je prerokovanie projektu v priebehu prác a v závere prác s príslušnými orgánmi a organizáciami za účelom vydania územného rozhodnutia a iných povolení potrebných pre výstavbu, zabezpečenie súhlasných stanovísk orgánov a organizácií dotknutých stavebnom konaní a ich zapracovanie do projektovej dokumentácie, vypracovanie a podanie žiadosti na začatie územného konania, a zabezpečenie územného rozhodnutia. Vypracovanie a podanie žiadostí na vydanie iných povolení potrebných pre výstavbu. Súčasťou ceny za predmet zákazky sú aj správne poplatky za vydanie ÚR. Činnosť končiaca vydaním a právoplatnosťou Územného rozhodnutia na predmetnú stavbu.
Časť 3 Dokumentácia pre stavebné povolenie vypracovaná v rozsahu pre realizáciu stavby (RPD), musí byť vypracovaná v rozsahu podľa Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností–UNIKA 2021, Bratislava s.r.o. a v rozsahu vyhlášky 453/2000 stavebného zákona, okrem nižšie uvedeného.
Dokumentácia pre stavebné povolenie a realizáciu stavby - (technické správy, koordinačný výkres stavby, dokumentácia stavebných objektov, dokumentácia prevádzkových súborov, celkové náklady stavby, doklady) bude členená na objekty a spracovaná v rozsahu podľa požiadaviek stavby minimálne:
- Architektonické a stavebné riešenie (výkresy v mierke 1:50, detaily v mierke 1:10 a 1:20),
- Protipožiarne zabezpečenie stavby,
- Tepelno-technické posúdenie (posúdenie všetkých miest spotreby) celého objektu - aj prístavby, aj existujúcej časti,
- Statické posúdenie stavby,
- Zdravotechnika,
- Vykurovanie, kotolne,
- Meranie a regulácia,
- Elektroinštalácia – umelé osvetlenie a vnútorné silnoprúdové rozvody, napájanie technológie,
- Elektroinštalácia – slaboprúdové rozvody a štruktúrované káblové rozvody, EZS, EPS, a príp. iné elektroinštalácie, ak budú nutné (napr. pre zabezpečenie protipožiarnych opatrení, hygienických...)
- Vnútorná plynoinštalácia - rozvody plynu – ak bude potrebné
- Bleskozvod,
- Vzduchotechnika,
- Klimatizácia, chladenie,
- Vnútorné zabudované vybavenie (vstavané skrine, kuchynské linky, recepčné pulty, vybavenie hľadiska (sedadlá...), atď....
- Technológia ovládania kupoly a ďalekohľadov
- Výkaz výmer (Zadanie),
- Položkový rozpočet (v členení podľa požiadaviek obstarávateľa).
Objednávateľ poskytne na výpožičku projektovú dokumentáciu zateplenia súčasnej existujúcej budovy z roku 2012, ktorá zachytáva dispozíciu aj s rozmermi stavebných konštrukcií, avšak objednávateľ nezodpovedá za správnosť údajov v dokumentácii a víťazný uchádzač si ich preverí vo vlastnom záujme a réžii. Súčasťou ceny za predmet zákazky je teda aj zmapovanie (zameranie) skutočného stavu súčasného objektu Kysuckej hvezdárne. V prílohe č.3 je uvedený náhľad na projektovú dokumentáciu aj so zoznamom výkresov. Túto poskytneme víťaznému uchádzačovi na výpožičku pre plnenie predmetu obstarávanej zákazky. Obstarávateľ poskytne len tlačenú formu projektu, elektronickou nedisponuje.
Časť 4 Inžinierska činnosť pre stavebné povolenie stavby.
Predmetom tejto časti zákazky je prerokovanie projektu v priebehu prác a v závere prác s príslušnými orgánmi a organizáciami za účelom vydania stavebného povolenia a iných povolení potrebných pre výstavbu, zabezpečenie súhlasných stanovísk orgánov a organizácii dotknutých v stavebnom konaní a ich zapracovanie do projektovej dokumentácie, vypracovanie a podanie žiadosti na začatie stavebného konania a zabezpečenie SP. Vypracovanie a podanie žiadostí na vydanie iných povolení potrebných pre výstavbu. Súčasťou ceny za predmet zákazky sú aj správne poplatky za vydanie SP. Činnosť končiaca vydaním a právoplatnosťou Stavebného povolenia a iných potrebných povolení na predmetnú stavbu.
8. Forma dodania predmetu zákazky
Časť 1 - Dokumentácia pre územné rozhodnutie (DÚR):
Dielo podľa tejto časti zákazky bude odovzdané a prevzaté, na základe Odovzdávacieho a preberacieho protokolu, v 8-mich (ôsmich) vyhotoveniach v tlačenej forme a 2x na elektronickom nosiči (v needitovateľnej forme vo formáte pdf a v editovateľnej forme vo formáte dwg/dgn, doc, xls). Elektronickú formu požadujeme v správnom členení na adresáre podľa celkov, správne názvy, súbory jednotlivých výkresov pomenované podľa názvu výkresov a zobrazovaný obsah výkresov po otvorení súborov správne otočený.
Časť 2 - Inžinierska činnosť pre vydanie územného rozhodnutia
Dielo podľa tejto časti zákazky bude odovzdané a prevzaté, na základe Odovzdávacieho a preberacieho protokolu, v 1 (jednom) origináli + 1x kópii v tlačenej forme a 2x na elektronickom nosiči (sken dokumentov vo formáte pdf). Samostatné protokoly odovzdávacie a preberacie pre územné rozhodnutie.
Časť 3 - Dokumentácia pre stavebné povolenie vypracovaná v rozsahu pre realizáciu stavby
Dielo podľa tejto časti zákazky bude odovzdané a prevzaté, na základe Odovzdávacieho a preberacieho protokolu, v 8-mich (ôsmich) vyhotoveniach v tlačenej forme a 2x na elektronickom nosiči (v needitovateľnej forme vo formáte pdf a v editovateľnej forme vo formáte dwg/dgn, doc, xls). Elektronickú formu požadujeme v správnom členení na adresáre podľa celkov, správne názvy, súbory jednotlivých výkresov pomenované podľa názvu výkresov a zobrazovaný obsah výkresov po otvorení súborov správne otočený.
Časť 4 - Inžinierska činnosť pre vydanie stavebného povolenia
Dielo podľa tejto časti zákazky bude odovzdané a prevzaté, na základe Odovzdávacieho a preberacieho protokolu, v 1 (jednom) origináli + 1x kópii v tlačenej forme a 2x na elektronickom nosiči (sken dokumentov vo formáte pdf). Samostatné protokoly odovzdávacie a preberacie pre stavebné povolenie.
9. Ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa
Výsledky všetkých činností vykonaných podľa tejto zákazky je zhotoviteľ povinný predložiť na odsúhlasenie objednávateľovi. Odsúhlasenie bude prebiehať na výrobných výboroch, ktoré budú zvolávané podľa potreby v mieste stavby alebo v mieste sídla objednávateľa. Zhotoviteľ akceptuje minimálne jeden na začiatku, štyri v priebehu rozpracovanosti a jeden pred dokončením každej časti zákazky, ktoré sa budú konať v mieste sídla stavby alebo v priestoroch zriaďovateľa hvezdárne – ŽSK Žilina.
- Prvý výrobný výbor sa uskutoční v termíne do 3 dní od podpisu Zmluvy o dielo oboma zmluvnými stranami. Zhotoviteľ je povinný na tomto stretnutí uviesť mená osôb zodpovedných za vypracovanie, kontrolu a koordináciu projektových dokumentácii. Zároveň predloží kópiu Osvedčenia o odbornej spôsobilosti zodpovedného projektanta príp. projektantov.
- Na výrobnom výbore pred ukončením časti zákazky 1 predloží zhotoviteľ rozpracovanú projektovú dokumentáciu, kompletný výkaz výmer (zadanie) a rozpočet stavby 1x v tlačenej forme.
- Verejný obstarávateľ poskytuje:
o Architektonická štúdia prístavby Kysuckej hvezdárne v Kysuckom Novom Meste autorov Viktor Mikovčák, Martin Mikovčák, Ondrej Vavro, 2021– .jpg formát - príloha č.5
o náhľad na PD zateplenia existujúcej budovy hvezdárne z roku 2012 – príloha č.6
- Pred zahájením spracovania PD je zhotoviteľ povinný na svoje náklady zamerať a preveriť skutočný stav v porovnaní s poskytnutou dokumentáciou.
10. Termín dodania predmetu zákazky
Časť 1 - Dokumentácia pre územné rozhodnutie
do 5 (päť) týždňov od účinnosti Zmluvy o dielo
Časť 2 - Inžinierska činnosť pre vydanie územného rozhodnutia
Územné rozhodnutie - do 9 (deväť) týždňov od účinnosti Zmluvy o dielo
Časť 3 - Dokumentácia pre stavebné povolenie vypracovaná v rozsahu pre realizáciu stavby RPD:
do 6 (šesť) týždňov od právoplatnosti územného rozhodnutia, resp. do 13 (trinásť) týždňov od účinnosti Zmluvy o dielo v prípade, ak nebude potrebné územné konanie
Časť 4 - Inžinierska činnosť pre vydanie stavebného povolenia stavby
Stavebné povolenie stavby – do 12 (dvanásť) týždňov od územného rozhodnutia, resp. do 19 (devätnásť) týždňov od účinnosti Zmluvy o dielo v prípade, ak nebude potrebné územné konanie.
11. Miesto dodania predmetu zákazky:
Krajská Hvezdáreň Žilina, Kysucká Hvezdáreň v Kysuckom Novom Meste, Dolinský Potok 1278, 024 01 Kysucké Nové Mesto
12. Rozdelenie predmetu zákazky a variantné riešenie
Predmet zákazky je rozdelený na štyri časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na všetky štyri časti zákazky. Zadávateľ neumožňuje predložiť variantné riešenie.
13. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o dielo
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
2. Hlavné podmienky financovania
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu ŽSK. Uchádzač je povinný cenu uviesť konečnú vrátane nákladov na dopravu, stroje, nástroje, spotrebný materiál, cestovné náhrady, odvody, náhrada za stratu času, poštovné, mzdy a iné náklady na výkon predmetu zákazky.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok obstarávania. Ponuky zostávajú ako súčasť dokumentácie obstarávania.
3. Spôsob určenia ceny
Zmluva o dielo
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
2. Hlavné podmienky financovania
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu ŽSK. Uchádzač je povinný cenu uviesť konečnú vrátane nákladov na dopravu, stroje, nástroje, spotrebný materiál, cestovné náhrady, odvody, náhrada za stratu času, poštovné, mzdy a iné náklady na výkon predmetu zákazky.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok obstarávania. Ponuky zostávajú ako súčasť dokumentácie obstarávania.
3. Spôsob určenia ceny
- Navrhovaná cena predmetu zákazky musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a uvedená v zložení:
- Navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH
- Ak je uchádzač zdaniteľnou osobou pre DPH v Slovenskej republike v zmysle príslušných predpisov, navrhovanú cenu uvedie v EUR bez DPH a aj v EUR s DPH. Skutočnosť, že nie je zdaniteľnou osobou pre DPH, uvedie uchádzač v ponuke.
- Cena musí byť vyjadrená ako cena za kompletné plnenie predmetu zákazky. Cena, ktorú potenciálny dodávateľ v ponuke uvedie, sa za takú považovať aj bude. Cena za predmet zákazky je maximálna, pričom musí zahŕňať všetky plnenia nevyhnuté pre riadne splnenie predmetu zákazky.
- Ceny uvedené v ponuke uchádzača musia platiť počas celého obdobia plnenia predmetu zákazky a nie je možné ich zvýšiť.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A) Cenová ponuka predložená v systéme TENDERnet - neceniť všetky 4 položky
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
B) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
C) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2. Vyhodnotenie ponúk:
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A) Cenová ponuka predložená v systéme TENDERnet - neceniť všetky 4 položky
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
B) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
C) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2. Vyhodnotenie ponúk:
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Dokumentácia pre územné rozhodnutie | 1,0 | ks |
musí byť vypracovaná v rozsahu podľa Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností–UNIKA 2021-2022, Bratislava s.r.o. a v zmysle vyhlášky 453/2000 k stavebnému zákonu, vrátane dokladovej časti. | |||
2 | Inžinierska činnosť pre vydanie ÚR | 1,0 | ks |
Predmetom tejto časti zákazky je prerokovanie projektu v priebehu prác a v závere prác s príslušnými orgánmi a organizáciami za účelom vydania územného rozhodnutia a iných povolení potrebných pre výstavbu, zabezpečenie súhlasných stanovísk orgánov a organizácií dotknutých stavebnom konaní a ich zapracovanie do projektovej dokumentácie, vypracovanie a podanie žiadosti na začatie územného konania, a zabezpečenie územného rozhodnutia. Vypracovanie a podanie žiadostí na vydanie iných povolení potrebných pre výstavbu. Súčasťou ceny za predmet zákazky sú aj správne poplatky za vydanie ÚR. Činnosť končiaca vydaním a právoplatnosťou Územného rozhodnutia na predmetnú stavbu. | |||
3 | Dokumentácia pre stavebné povolenie vypracovaná v rozsahu pre realizáciu stavby RPD | 1,0 | ks |
vypracovaná v rozsahu pre realizáciu stavby (RPD), musí byť vypracovaná v rozsahu podľa Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností–UNIKA 2021, Bratislava s.r.o. a v rozsahu vyhlášky 453/2000 stavebného zákona, okrem nižšie uvedeného.
Dokumentácia pre stavebné povolenie a realizáciu stavby - (technické správy, koordinačný výkres stavby, dokumentácia stavebných objektov, dokumentácia prevádzkových súborov, celkové náklady stavby, doklady) bude členená na objekty a spracovaná v rozsahu podľa požiadaviek stavby minimálne: • Architektonické a stavebné riešenie (výkresy v mierke 1:50, detaily v mierke 1:10 a 1:20), • Protipožiarne zabezpečenie stavby, • Tepelno-technické posúdenie (posúdenie všetkých miest spotreby) celého objektu - aj prístavby, aj existujúcej časti, • Statické posúdenie stavby, • Zdravotechnika, • Vykurovanie, kotolne, • Meranie a regulácia, • Elektroinštalácia – umelé osvetlenie a vnútorné silnoprúdové rozvody, napájanie technológie, • Elektroinštalácia – slaboprúdové rozvody a štruktúrované káblové rozvody, EZS, EPS, a príp. iné elektroinštalácie, ak budú nutné (napr. pre zabezpečenie protipožiarnych opatrení, hygienických...) • Vnútorná plynoinštalácia - rozvody plynu – ak bude potrebné • Bleskozvod, • Vzduchotechnika, • Klimatizácia, chladenie, • Vnútorné zabudované vybavenie (vstavané skrine, kuchynské linky, recepčné pulty, vybavenie hľadiska (sedadlá...), atď.... • Technológia ovládania kupoly a ďalekohľadov • Výkaz výmer (Zadanie), • Položkový rozpočet (v členení podľa požiadaviek obstarávateľa). |
|||
4 | Inžinierska činnosť pre vydanie SP | 1,0 | ks |
Predmetom tejto časti zákazky je prerokovanie projektu v priebehu prác a v závere prác s príslušnými orgánmi a organizáciami za účelom vydania stavebného povolenia a iných povolení potrebných pre výstavbu, zabezpečenie súhlasných stanovísk orgánov a organizácii dotknutých v stavebnom konaní a ich zapracovanie do projektovej dokumentácie, vypracovanie a podanie žiadosti na začatie stavebného konania a zabezpečenie SP. Vypracovanie a podanie žiadostí na vydanie iných povolení potrebných pre výstavbu. Súčasťou ceny za predmet zákazky sú aj správne poplatky za vydanie SP. Činnosť končiaca vydaním a právoplatnosťou Stavebného povolenia a iných potrebných povolení na predmetnú stavbu. |
Prílohy ku zákazke
- Zmluva o dielo 1_2022 KrH.docx 42,6 kB
- Príloha č1-opis predmetu zákazky.docx 19,4 kB
- Príloha č2-Rozsah predmetu zákazky.docx 18,3 kB
- Príloha č3-Návrh uchádzača.docx 17,7 kB
- Príloha č.4 -Zoznam subdodávateľov.docx 16,0 kB
- príloha č.5 AŠ prístavby.zip 4,2 MB
- príloha č.6 náhľad PD zateplenia.zip 5,2 MB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip