Zákazka č.12882
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Pasport miestnych komunikácií, dopravného značenia a technických objektov v meste Žarnovica | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka na určenie predpokladanej hodnoty zákazky (PHZ) (Zákazka za účelom určenia predpokladanej hodnoty zákazky podľa § 6 Pravidlá výpočtu predpokladanej hodnoty zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Stavebníctvo |
Podoblasť | Geodetické služby |
Zverejnená: | 7.9.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokl. obdobie realizácie: | 4Q/2022 |
Lehota na predkladanie ponúk: | 21.9.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Mesto Žarnovica
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00321117 |
Adresa | Námestie Slovenského národného povstania 1/33, 96681 Žarnovica, SK |
Kontaktná osoba | Pavel Havran, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Predmet zákazky:
Predmetom plnenia zákazky je vypracovanie pasportu miestnych komunikácií, dopravného značenia a technických objektov na území mesta Žarnovica pre implementáciu do GIS verejného obstarávateľa.
2. Postup verejného obstarávateľa:
Mesto Žarnovica, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní alebo ZVO) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie ponuky za účelom určenia predpokladanej hodnoty zákazky "Pasport miestnych komunikácií, dopravného značenia a technických objektov v meste Žarnovica".
Táto zákazka je vytvorená za účelom zistenia predpokladanej hodnoty zákazky a nevedie k zatvoreniu odberateľsko-dodávateľského vzťahu. Slúži zadávateľovi zákazky len na informatívne účely. Vzhľadom na uvedenú skutočnosť, zadávateľ nie je povinný oznamovať záujemcom výsledky prieskumu trhu.
3. Kontaktná osoba pre VO:
Meno: Pavel Havran
Email: projektovymanazer@zarnovica.eu
Tel.: +421 914 326 158
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV):
71354100-5 Digitálne mapovanie
71354300-7 Katastrálne vymeriavanie
71355200-3 Topografické (kartografické) merania
38221000-0 Geografické informačné systémy (GIS alebo ekvivalent)
5. Termín dodania predmetu zákazky:
4Q 2022
6. Miesto dodania predmetu zákazky:
Žarnovica
7. Opis predmetu zákazky:
Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v Prílohe č. 1- Opis predmetu zákazky.
8. Spôsob predloženia ponuky:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
9. Lehota viazanosti ponúk:
Min. do 31.12.2022
10. Možnosť delenia predmetu zákazky:
Nie
11. Variantné riešenie:
Neumožňuje sa.
12. Predpokladaná hodnota zákazky (PHZ):
Určenie PHZ je predmetom tohto prieskumu.
Predpokladaná hodnota zákazky bude stanovená v EUR bez DPH ako aritmetický priemer cenových ponúk predložených na základe tejto výzvy.
13. Zoznam príloh:
Príloha č. 1 – Opis predmetu zákazky
14. Mimoriadne nízka cenová ponuka:
Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže prostredníctvom systému TENDERnet požiadať uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky. Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktoré vychádza z predložených dôkazov.
Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
- ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a nie je daný zákonný dôvod na vysvetľovanie,
- uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky,
- predložené odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky nie je svojím obsahom v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.
15. Obhliadka predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta a predmetu zákazky po predchádzajúcej dohode (minimálne jeden pracovný deň pred termínom obhliadky) s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa prostredníctvom systému TENDERnet - funkcia (tlačidlo) - "POLOŽIŤ OTÁZKU".
Predmetom plnenia zákazky je vypracovanie pasportu miestnych komunikácií, dopravného značenia a technických objektov na území mesta Žarnovica pre implementáciu do GIS verejného obstarávateľa.
2. Postup verejného obstarávateľa:
Mesto Žarnovica, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní alebo ZVO) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie ponuky za účelom určenia predpokladanej hodnoty zákazky "Pasport miestnych komunikácií, dopravného značenia a technických objektov v meste Žarnovica".
Táto zákazka je vytvorená za účelom zistenia predpokladanej hodnoty zákazky a nevedie k zatvoreniu odberateľsko-dodávateľského vzťahu. Slúži zadávateľovi zákazky len na informatívne účely. Vzhľadom na uvedenú skutočnosť, zadávateľ nie je povinný oznamovať záujemcom výsledky prieskumu trhu.
3. Kontaktná osoba pre VO:
Meno: Pavel Havran
Email: projektovymanazer@zarnovica.eu
Tel.: +421 914 326 158
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV):
71354100-5 Digitálne mapovanie
71354300-7 Katastrálne vymeriavanie
71355200-3 Topografické (kartografické) merania
38221000-0 Geografické informačné systémy (GIS alebo ekvivalent)
5. Termín dodania predmetu zákazky:
4Q 2022
6. Miesto dodania predmetu zákazky:
Žarnovica
7. Opis predmetu zákazky:
Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v Prílohe č. 1- Opis predmetu zákazky.
8. Spôsob predloženia ponuky:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
9. Lehota viazanosti ponúk:
Min. do 31.12.2022
10. Možnosť delenia predmetu zákazky:
Nie
11. Variantné riešenie:
Neumožňuje sa.
12. Predpokladaná hodnota zákazky (PHZ):
Určenie PHZ je predmetom tohto prieskumu.
Predpokladaná hodnota zákazky bude stanovená v EUR bez DPH ako aritmetický priemer cenových ponúk predložených na základe tejto výzvy.
13. Zoznam príloh:
Príloha č. 1 – Opis predmetu zákazky
14. Mimoriadne nízka cenová ponuka:
Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže prostredníctvom systému TENDERnet požiadať uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky. Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktoré vychádza z predložených dôkazov.
Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
- ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a nie je daný zákonný dôvod na vysvetľovanie,
- uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky,
- predložené odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky nie je svojím obsahom v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.
15. Obhliadka predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta a predmetu zákazky po predchádzajúcej dohode (minimálne jeden pracovný deň pred termínom obhliadky) s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa prostredníctvom systému TENDERnet - funkcia (tlačidlo) - "POLOŽIŤ OTÁZKU".
Zmluvné podmienky
1. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
2. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky:
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• sadzba a výška DPH,
• navrhovaná zmluvná cena s DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
Cena ponúknutá úspešným uchádzačom musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov, odvodov a súvisiacich výdavkov spojených s realizáciou predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
2. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky:
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• sadzba a výška DPH,
• navrhovaná zmluvná cena s DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
Cena ponúknutá úspešným uchádzačom musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov, odvodov a súvisiacich výdavkov spojených s realizáciou predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie:
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, resp. rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému TENDERnet. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
-Ustanovením prvého odseku tohto bodu, nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom
obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
-Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Doplňujúce informácie:
- Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
- Platnou ponukou je ponuka, ktorá neobsahuje žiadne výhrady voči požiadavkám, pokynom a špecifikáciám uvedeným v tejto výzve a zároveň neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré by boli v rozpore s ňou alebo ktorá by bola inak neprijateľná.
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, resp. rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému TENDERnet. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
-Ustanovením prvého odseku tohto bodu, nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom
obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
-Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Doplňujúce informácie:
- Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
- Platnou ponukou je ponuka, ktorá neobsahuje žiadne výhrady voči požiadavkám, pokynom a špecifikáciám uvedeným v tejto výzve a zároveň neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré by boli v rozpore s ňou alebo ktorá by bola inak neprijateľná.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad do slovenského jazyka.
Obsah ponuky:
Kompletnú cenovú ponuku uchádzač predloží výlučne elektronicky prostredníctvom informačného systému TENDERnet. Žiadame, aby uchádzač pri zadávaní cenovej ponuky do systému TENDERnet, uviedol do poľa "Sprievodný text k ponuke", dobu t.j. počet kalendárnych dní dodania zákazky.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že
a) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
b) je oprávnený poskytovať služby alebo dodávať tovary alebo realizovať práce potrebné na realizáciu predmetu vyššie uvedenej zákazky,
c) že nie je uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora
a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v registri partnerov verejného sektora je osoba podľa § 11 písmena c) Zákona o verejnom obstarávaní.
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad do slovenského jazyka.
Obsah ponuky:
Kompletnú cenovú ponuku uchádzač predloží výlučne elektronicky prostredníctvom informačného systému TENDERnet. Žiadame, aby uchádzač pri zadávaní cenovej ponuky do systému TENDERnet, uviedol do poľa "Sprievodný text k ponuke", dobu t.j. počet kalendárnych dní dodania zákazky.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že
a) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
b) je oprávnený poskytovať služby alebo dodávať tovary alebo realizovať práce potrebné na realizáciu predmetu vyššie uvedenej zákazky,
c) že nie je uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora
a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v registri partnerov verejného sektora je osoba podľa § 11 písmena c) Zákona o verejnom obstarávaní.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Pasport miestnych komunikácií, dopravného značenia a technických objektov v meste Žarnovica | 1,0 | celok |
Prílohy ku zákazke
- PRILOHA_c1.pdf 176,1 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip