Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.12769

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Technické zabezpečenie pre projekt GARÁŽ
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť IT služby, telekomunikačné služby, počítače a spotrebná elektronika
Podoblasť Ozvučovacia technika
Zverejnená: 26.7.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: august 2022 - október 2022
Lehota na predkladanie ponúk: 2.8.2022
 
Zadávateľ
Firma Kreatívny inštitút Trenčín,n.o.
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 54345987
Adresa Mierové nám. 1/2, 91164 Trenčín, SK
Kontaktná osoba Mgr. Karin Pénzešová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Predmet zákazky :
Predmetom je výber poskytovateľa služby na zabezpečenie zvukovej, svetelnej, stagovej, projekčnej techniky a technického personálu pre projekt GARÁŽ. Garáž je projekt festivalu Pohoda, ktorý sa v spolupráci s Európskym hlavným mestom kultúry Trenčín 2026 rozširuje aj mimo areálu festivalu do mesta Trenčín.

2. Postup verejného obstarávateľa :
Kreatívny inštitút Trenčín, n.o. ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku "Technické zabezpečenie pre projekt GARÁŽ".

3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Mgr. Karin Pénzešová
Email: karin.penzesova@trencin2026.eu
Mobil: +421918163556

4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
32342410-9 - zvukové zariadenie
92370000-5 - služby zvukového technika
 
5. Miesto dodania predmetu zákazky :
Miesto realizácie zákazky je v meste Trenčín, park M.R. Štefánika, v ktorom bude umiestnená garáž pre realizáciu umeleckých podujatí.

6. Termín dodania predmetu zákazky :
V rámci projektu GARÁŽ je naplánovaných 6 podujatí a to v tieto dni :
06.08.2022 (sobota) - predpokladaný začiatok a koniec podujatia o 12:30 - 00:30
19.08.2022 (piatok) - predpokladaný začiatok a koniec podujatia o 18:30 - 00:30
02.09.2022 (piatok) - predpokladaný začiatok a koniec podujatia o 18:00 - 00:40
16.09.2022 (piatok) - predpokladaný začiatok a koniec podujatia o 18:00 - 00:30
30.09.2022 (piatok) - predpokladaný začiatok a koniec podujatia o 19:30 - 00:00
15.10.2022 (sobota) - predpokladaný začiatok a koniec podujatia o 15:00 - 21:00

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť čas a dátum realizácie podujatia. 

7. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb, ktoré sa týkajú zabezpečenia zvukovej, svetelnej, stagovej, projekčnej techniky a technického personálu pre projekt GARÁŽ.

V rámci poskytnutia technických služieb verejný obstarávateľ od poskytovateľa služieb požaduje  nasledovné technické zabezpečenie :

2x aktívne stredo-výškové reproduktory
2x aktívne basové reproduktory
4x monitory, aktívne reproduktory (odposluch)
1x 16 kanálový analógový/digitálny mix pult
2x bezdrôtový mikrofón
2x Pioneer DJ CDJ-2000NXS2 
1x Pioneer DJ DJM-900NXS2 
Malé pódium o rozmeroch 6x4 m 
Projektor min. 5000 ansi
Kabeláž, stojany na reproduktory
Osvetlovacia technika

Personálne zabezpečenie:
1x Technik + 1x pomocník na každé podujatie

8. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

9. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

10. Lehota viazanosti ponúk :
Do 31.10.2022

11. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie

12. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.

13. Predpokladaná hodnota zákazky :
Určenie PHZ je predmetom tejto súťaže. V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, bude táto výzva nahrádzať riadny prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa.

14. Zoznam príloh :
Príloha č. 1 Návrh plnenia kritérií
Príloha č. 2 Čestné vyhlásenie o neprítomnosti konfliktu záujmov
Príloha č. 3 Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
Príloha č. 4 Súhlas so spracovaním osobných údajov

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o poskytnutí služieb.

2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa poskytnutých z verejných zdrojov z mesta Trenčín a Trenčianskeho samosprávneho kraja.

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 15 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Objednávateľ vystaví samostatnú objednávku pre realizáciu každého jednotlivého podujatia. Poskytovateľ služby je oprávnený vystaviť faktúru Objednávateľovi po riadnom poskytnutí služby uvedenú v objednávke (po každom samostatnom podujatí). 
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.

- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky  vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.

5. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
 
A) Vyplnený a podpísaný návrh plnenia kritérií - príloha č. 1,

B) Čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - príloha č. 2.

C) Čestné vyhlásenie ku konfliktu záujmov - príloha č. 3.

D) Súhlas so spracovaním osobných údajov - príloha č. 4.


2. Vyhodnotenie ponúk
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Technické zabezpečenie pre projekt GARÁŽ 6,0 komplet
V rámci poskytnutia technických služieb verejný obstarávateľ od dodávateľa/poskytovateľa služieb požaduje minimálne toto technické zabezpečenie :

2x aktívne stredo-výškové reproduktory
2x aktívne basové reproduktory
4x monitory, aktívne reproduktory (odposluch)
1x 16 kanálový analógový/digitálny mix pult
2x bezdrôtový mikrofón
2x Pioneer DJ CDJ-2000NXS2 (na vybrané podujatia)
1x Pioneer DJ DJM-900NXS2 (na vybrané podujatia)
Malé pódium o rozmeroch 6x4 m
Projektor min. 5000 ansi
Kabeláž, stojany na reproduktory
Doprava, montáž a demontáž techniky

Personálne zabezpečenie:
1x Technik + 1x helper na každé podujatie


Prílohy ku zákazke

  1. 1.1 Príloha č. 1 Návrh na plnenie kritérií.docx   14,7 kB
  2. 1.2 Príloha č. 2 Čestné vyhlásenie § 32 ods. 1 písm. f.docx   14,8 kB
  3. 1.3. Príloha č. 3 CV ku konflik zaujmov.docx   13,9 kB
  4. 1.4. Príloha č. 4 - Súhlas so SOÚ.docx   18,6 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip