Zákazka č.12674
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Stavebné úpravy skladu v obci Tomášovce | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Stavebníctvo |
Podoblasť | Stavebné práce |
Zverejnená: | 25.7.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | august - november 2022 |
Lehota na predkladanie ponúk: | 15.8.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Obec Tomášovce
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00316474 |
Adresa | Partizánska 132/7, 98556 Tomášovce, SK |
Kontaktná osoba | Ing. Ján Mičuda, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Predmet zákazky :
Predmetom je výber dodávateľa na stavebné práce rozsahu prác na základe zadávacích podmienok a v súlade s „Oznámením k ohláseniu stavebných úprav – Stavebné úpravy skladu v obci Tomášovce“ č.j. 225/2020-Vid zo dňa 09.11.2020, vydaným Obcou Vidiná.
2. Postup verejného obstarávateľa :
Obec Tomášovce, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku "Stavebné úpravy skladu v obci Tomášovce".
V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa § 5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v EUR spolu s DPH.
V prípade, ak predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude rovná alebo vyššia ako hodnota zákazky podľa § 117 ods. 6 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, nedôjde k uzatvoreniu zmluvného vzťahu a tento prieskum trhu bude použitý len na informatívne účely. V takomto prípade zadávateľ nie je povinný oznamovať záujemcom výsledky prieskumu trhu. Dodávateľ bude následne vysúťažený v riadnom prieskume trhu, ktorý bude zadaný neskôr podľa možností zadávateľa zákazky.
3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Ing. Ján Mičuda
Email: starosta@tomasovce.sk
Tel.: +421 908941808
4. Obhliadka predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ taktiež umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta a predmetu zákazky po predchádzajúcej dohode (minimálne jeden pracovný deň pred termínom obhliadky) s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa prostredníctvom systému TENDERnet - funkcia (tlačidlo) - "POLOŽIŤ OTÁZKU".
5. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
45000000-7 Stavebné práce
6. Miesto dodania predmetu zákazky :
Obec Tomášovce okr. Lučenec, Ul. Riečna 493.
7. Termín dodania predmetu zákazky
Realizácia do 30.11.2022
8. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky sú práce v zmysle priloženého Opisu zákazky, výkazu výmer a projektovej dokumentácie uvedených v prílohe zadania.
9. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží, má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
10. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
11. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
12. Lehota viazanosti ponúk :
Do 30.09.2022.
13. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie
14. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
15. Predpokladaná hodnota zákazky :
Určenie PHZ je predmetom tejto súťaže. Predpokladaná hodnota zákazky bude stanovená v EUR bez DPH ako aritmetický priemer cenových ponúk predložených na základe tejto výzvy.
V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako finančný limit podľa § 5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, bude táto výzva nahrádzať riadny prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa.
16. Mimoriadne nízka cenová ponuka:
Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže prostredníctvom systému TENDERnet požiadať uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky. Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktoré vychádza z predložených dôkazov.
Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
- ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a nie je daný zákonný dôvod na vysvetľovanie,
- uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky,
- predložené odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky nie je svojím obsahom v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.
17. Zoznam príloh :
Príloha č. 1 Opis zákazky
Príloha č. 2 Projektová dokumentácia
Príloha č. 3 Výkaz výmer - zadanie
Príloha č. 4 Vzor ČV ku účasti vo VO
Príloha č. 5 Návrh Zmluvy o dielo
Predmetom je výber dodávateľa na stavebné práce rozsahu prác na základe zadávacích podmienok a v súlade s „Oznámením k ohláseniu stavebných úprav – Stavebné úpravy skladu v obci Tomášovce“ č.j. 225/2020-Vid zo dňa 09.11.2020, vydaným Obcou Vidiná.
2. Postup verejného obstarávateľa :
Obec Tomášovce, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku "Stavebné úpravy skladu v obci Tomášovce".
V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa § 5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v EUR spolu s DPH.
V prípade, ak predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude rovná alebo vyššia ako hodnota zákazky podľa § 117 ods. 6 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, nedôjde k uzatvoreniu zmluvného vzťahu a tento prieskum trhu bude použitý len na informatívne účely. V takomto prípade zadávateľ nie je povinný oznamovať záujemcom výsledky prieskumu trhu. Dodávateľ bude následne vysúťažený v riadnom prieskume trhu, ktorý bude zadaný neskôr podľa možností zadávateľa zákazky.
3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Ing. Ján Mičuda
Email: starosta@tomasovce.sk
Tel.: +421 908941808
4. Obhliadka predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ taktiež umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta a predmetu zákazky po predchádzajúcej dohode (minimálne jeden pracovný deň pred termínom obhliadky) s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa prostredníctvom systému TENDERnet - funkcia (tlačidlo) - "POLOŽIŤ OTÁZKU".
5. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
45000000-7 Stavebné práce
6. Miesto dodania predmetu zákazky :
Obec Tomášovce okr. Lučenec, Ul. Riečna 493.
7. Termín dodania predmetu zákazky
Realizácia do 30.11.2022
8. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky sú práce v zmysle priloženého Opisu zákazky, výkazu výmer a projektovej dokumentácie uvedených v prílohe zadania.
9. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží, má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
10. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
11. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
12. Lehota viazanosti ponúk :
Do 30.09.2022.
13. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie
14. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
15. Predpokladaná hodnota zákazky :
Určenie PHZ je predmetom tejto súťaže. Predpokladaná hodnota zákazky bude stanovená v EUR bez DPH ako aritmetický priemer cenových ponúk predložených na základe tejto výzvy.
V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako finančný limit podľa § 5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, bude táto výzva nahrádzať riadny prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa.
16. Mimoriadne nízka cenová ponuka:
Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže prostredníctvom systému TENDERnet požiadať uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky. Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktoré vychádza z predložených dôkazov.
Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
- ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a nie je daný zákonný dôvod na vysvetľovanie,
- uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky,
- predložené odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky nie je svojím obsahom v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.
17. Zoznam príloh :
Príloha č. 1 Opis zákazky
Príloha č. 2 Projektová dokumentácia
Príloha č. 3 Výkaz výmer - zadanie
Príloha č. 4 Vzor ČV ku účasti vo VO
Príloha č. 5 Návrh Zmluvy o dielo
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o dielo.
V prílohe č. 5 je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z dotácie Úradu vlády SR,
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude vykonané práce fakturovať nasledovne:
a) po podpise tejto zmluvy môže vystaviť a doručiť objednávateľovi na úhradu faktúru na poskytnutie zálohy do výšky maximálne 40 % z celkovej ceny diela,
b) po ukončení a odovzdaní diela objednávateľovi vystaví zhotoviteľ konečnú faktúru, v ktorej bude zúčtovaná záloha (t. j. cena k úhrade bude znížená o už poskytnutú zálohu),
c) v prípade, ak dielo nebude dokončené do troch mesiacov od poskytnutia zálohy, zhotoviteľ vráti zálohu v tejto lehote, t.j. do troch mesiacov od jej poskytnutia.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• sadzba a výška DPH,
• navrhovaná zmluvná cena s DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
Cena ponúknutá úspešným uchádzačom musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov, odvodov a súvisiacich výdavkov spojených s realizáciou predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Zmluva o dielo.
V prílohe č. 5 je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z dotácie Úradu vlády SR,
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude vykonané práce fakturovať nasledovne:
a) po podpise tejto zmluvy môže vystaviť a doručiť objednávateľovi na úhradu faktúru na poskytnutie zálohy do výšky maximálne 40 % z celkovej ceny diela,
b) po ukončení a odovzdaní diela objednávateľovi vystaví zhotoviteľ konečnú faktúru, v ktorej bude zúčtovaná záloha (t. j. cena k úhrade bude znížená o už poskytnutú zálohu),
c) v prípade, ak dielo nebude dokončené do troch mesiacov od poskytnutia zálohy, zhotoviteľ vráti zálohu v tejto lehote, t.j. do troch mesiacov od jej poskytnutia.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• sadzba a výška DPH,
• navrhovaná zmluvná cena s DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
Cena ponúknutá úspešným uchádzačom musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov, odvodov a súvisiacich výdavkov spojených s realizáciou predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie :
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, resp. rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému TENDERnet. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
5. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
6. Doplňujúce informácie:
Proti rozhodnutiu verejného obstarávateľa o výbere úspešného uchádzača pri vyššie uvedenom postupe zadávania zákazky nie je možné podať námietky v zmysle platného zákona o verejnom obstarávaní.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
V prípade, že s úspešným uchádzačom nebude možné uzatvoriť zmluvu, alebo ak úspešný uchádzač, u ktorého si verejný obstarávateľ službu objedná, stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť zmluvu, verejný obstarávateľ si zákazku objedná u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako ďalší v poradí.
Platnou ponukou je ponuka, ktorá neobsahuje žiadne výhrady voči požiadavkám, pokynom a špecifikáciám uvedeným v tejto výzve a zároveň neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré by boli v rozpore s ňou alebo ktorá by bola inak neprijateľná.
Verejný obstarávateľ v zmysle § 41 ods. 3 ZVO požaduje, aby úspešný uchádzač v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy najneskôr v čase jej uzavretia, uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch v rozsahu: názov subdodávateľa, IČO, predmet subdodávky, finančný podiel subdodávky vo vzťahu k predmetu plnenia, ako aj údaje o osobe oprávnenej konať za
subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia.
Úspešný uchádzač je povinný tieto údaje o všetkých známych subdodávateľoch uviesť v prílohe zmluvy.
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, resp. rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému TENDERnet. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
5. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
6. Doplňujúce informácie:
Proti rozhodnutiu verejného obstarávateľa o výbere úspešného uchádzača pri vyššie uvedenom postupe zadávania zákazky nie je možné podať námietky v zmysle platného zákona o verejnom obstarávaní.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
V prípade, že s úspešným uchádzačom nebude možné uzatvoriť zmluvu, alebo ak úspešný uchádzač, u ktorého si verejný obstarávateľ službu objedná, stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť zmluvu, verejný obstarávateľ si zákazku objedná u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako ďalší v poradí.
Platnou ponukou je ponuka, ktorá neobsahuje žiadne výhrady voči požiadavkám, pokynom a špecifikáciám uvedeným v tejto výzve a zároveň neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré by boli v rozpore s ňou alebo ktorá by bola inak neprijateľná.
Verejný obstarávateľ v zmysle § 41 ods. 3 ZVO požaduje, aby úspešný uchádzač v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy najneskôr v čase jej uzavretia, uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch v rozsahu: názov subdodávateľa, IČO, predmet subdodávky, finančný podiel subdodávky vo vzťahu k predmetu plnenia, ako aj údaje o osobe oprávnenej konať za
subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia.
Úspešný uchádzač je povinný tieto údaje o všetkých známych subdodávateľoch uviesť v prílohe zmluvy.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Kompletnú cenovú ponuku – Ponukový rozpočet (výkaz výmer) a vyplnené Čestné vyhlásenie uchádzač predloží výlučne elektronicky prostredníctvom informačného systému TENDERnet.
Obsah ponuky:
A) Vyplnený výkaz výmer - ponukový rozpočet (dostupný v prílohe č. 3) - verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vyplnil (nacenil) všetky položky Ponukového rozpočtu. V prípade, ak niektorá/é položka/y nebude/ú v uchádzačom predloženom Ponukovom rozpočte vyplnená/é, bude cena danej položky/položiek považovaná za 0,- eur a v tejto hodnote bude/budú uchádzačom aj zrealizovaná/é
B) Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 4 – Čestné vyhlásenie. Verejný obstarávateľ si vyhlásenie uchádzača overí prostredníctvom použitia údajov z informačných systémov verejnej správy.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
C) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
D) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak údaje o uchádzačovi nie je možné overiť prostredníctvom údajov z informačných systémov verejnej správy (uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky), predkladá doklady potvrdzujúce v čestnom vyhlásení vydávané v krajine sídla uchádzača. Doklady a dokumenty v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponúk na predmet zákazky musia byť predložené ako naskenované originály alebo naskenované úradne osvedčené kópie týchto dokladov alebo dokumentov, pokiaľ nie je stanovené inak. Všetky údaje na naskenovaných dokumentoch musia byť čitateľné.
2. Vyhodnotenie ponúk
Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Kompletnú cenovú ponuku – Ponukový rozpočet (výkaz výmer) a vyplnené Čestné vyhlásenie uchádzač predloží výlučne elektronicky prostredníctvom informačného systému TENDERnet.
Obsah ponuky:
A) Vyplnený výkaz výmer - ponukový rozpočet (dostupný v prílohe č. 3) - verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vyplnil (nacenil) všetky položky Ponukového rozpočtu. V prípade, ak niektorá/é položka/y nebude/ú v uchádzačom predloženom Ponukovom rozpočte vyplnená/é, bude cena danej položky/položiek považovaná za 0,- eur a v tejto hodnote bude/budú uchádzačom aj zrealizovaná/é
B) Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 4 – Čestné vyhlásenie. Verejný obstarávateľ si vyhlásenie uchádzača overí prostredníctvom použitia údajov z informačných systémov verejnej správy.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
C) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
D) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak údaje o uchádzačovi nie je možné overiť prostredníctvom údajov z informačných systémov verejnej správy (uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky), predkladá doklady potvrdzujúce v čestnom vyhlásení vydávané v krajine sídla uchádzača. Doklady a dokumenty v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponúk na predmet zákazky musia byť predložené ako naskenované originály alebo naskenované úradne osvedčené kópie týchto dokladov alebo dokumentov, pokiaľ nie je stanovené inak. Všetky údaje na naskenovaných dokumentoch musia byť čitateľné.
2. Vyhodnotenie ponúk
Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Stavebné práce - Stavebné úpravy skladu v obci Tomášovce | 1,0 | celkom |
Naceniť v zmysle prílohy č.3. |
Prílohy ku zákazke
- Priloha_1-Opis_zakazky_Stavebne_upravy_skladu-v_obci_Tomasovce.pdf 184,6 kB
- Priloha_2-Projektova_dokumentacia.zip 3,8 MB
- Priloha_3-Zadanie_Stavebne_upravy_skladu-v_obci_Tomasovce.xls 64 kB
- Priloha_4_Cestne_vyhlasenie.docx 21,5 kB
- Priloha_5_Navrh_Zmluvy_o_dielo.pdf 182,1 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip