Zákazka č.12604
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Projektová dokumentácia - budova ZŠ | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka na určenie predpokladanej hodnoty zákazky (PHZ) (Zákazka za účelom určenia predpokladanej hodnoty zákazky podľa § 6 Pravidlá výpočtu predpokladanej hodnoty zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Stavebníctvo |
Podoblasť | Architektonické, stavebné, inžinierske a inšpekčné služby |
Zverejnená: | 11.7.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokl. obdobie realizácie: | august-september 2022 |
Lehota na predkladanie ponúk: | 22.7.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Mesto Žarnovica
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00321117 |
Adresa | Námestie SNP 33, 96681 Žarnovica, SK |
Kontaktná osoba | Pavel Hudec, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
Predmet zákazky:
Predmetom obstarania je vypracovanie projektovej dokumentácie „Rekonštrukcia základnej školy - budovy pre 1. stupeň“ v rozsahu pre vydanie stavebného povolenia. Predmetom projektovej dokumentácie je návrh rekonštrukcie zameranej na zvýšenie energetickej úspornosti objektu v zmysle úsporných opatrení na zvýšenie energetickej efektívnosti uvedených v prílohe č. 3 - Energetickom audite, ktorý vypracoval Ing. Miloš Staštík, energetický audítor. Projektová dokumentácia musí obsahovať:
- Návrh zateplenia obvodových stien
- Návrh výmeny otvorových konštrukcií
- Návrh zateplenia strešnej konštrukcie
- Návrh hydraulického vyregulovania a termostatizácie
- Návrh modernizácie osvetľovacej sústavy
- Systém energetického manažmentu EMS
Objekt: budova základnej školy - 1. stupeň
Súpisné číslo: 1064
Popisné číslo: 59
Pozemok: CKN parcelné číslo 2251/97
Umiestnenie: Ulica Fraňa Kráľa
Rok dokončenia výstavby: 2000
Popis: Objekt základnej školy pre 1. stupeň pozostáva z troch pavilónov. Pavilón „A“ je dvojpodlažný, pavilón „B“ je trojpodlažný a pavilón „C“ je tiež je trojpodlažný. Strecha je valbová so sklonom 10° až 15°.
Zastavaná plocha : 949 m2
Úžitková plocha: 1522,20m2
Obostavaný priestor: cca 7857m3
Doplnenie: obstarávateľ disponuje pôvodnou projektovou dokumentáciou z 90tych rokov, ktorá bola vypracovaná len v papierovej forme
Predpokladaná hodnota zákazky (PHZ):
Určenie PHZ je predmetom tejto súťaže. V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako hodnota zákazky podľa §117 ods. 6 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, môže táto výzva nahrádzať riadny prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa - je možné určiť úspešného uchádzača aj na základe tohto prieskumu trhu vykonaného s cieľom zistiť predpokladanú hodnotu zákazky.
Predpokladaná hodnota zákazky bude stanovená v EUR bez DPH ako aritmetický priemer cenových ponúk predložených na základe tejto výzvy.
Spoločný slovník obstarávania (CPV):
71200000-0 Architektonické a súvisiace služby
71242000-6 Príprava projektov a návrhov, odhad nákladov
Miesto a termín dodania predmetu zákazky:
Miesto dodania: Námestie SNP 33, 966 81 Žarnovica.
Termín dodania: 60 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy (cca. august - september 2022.)
Lehota viazanosti ponúk:
Min. do 31.12.2022
Obhliadka predmetu zákazky
Verejný obstarávateľ odporúča vykonanie obhliadky. V prípade záujmu je potrebné si obhliadku miesta vopred dohodnúť prostredníctvom komunikácie cez systém TENDERNET, funkcia (tlačidlo) - "POLOŽIŤ OTÁZKU".
Spôsob predloženia ponuky:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované. Ak ponuka uchádzača nebude odovzdaná kompletná, ver. obstarávateľ poskytne v prípade potreby možnosť jej doplnenia.
Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom je najnižšia celková cena v EUR s DPH. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Delenia predmetu zákazky a variantné riešenia:
Neumožňuje sa.
Predmetom obstarania je vypracovanie projektovej dokumentácie „Rekonštrukcia základnej školy - budovy pre 1. stupeň“ v rozsahu pre vydanie stavebného povolenia. Predmetom projektovej dokumentácie je návrh rekonštrukcie zameranej na zvýšenie energetickej úspornosti objektu v zmysle úsporných opatrení na zvýšenie energetickej efektívnosti uvedených v prílohe č. 3 - Energetickom audite, ktorý vypracoval Ing. Miloš Staštík, energetický audítor. Projektová dokumentácia musí obsahovať:
- Návrh zateplenia obvodových stien
- Návrh výmeny otvorových konštrukcií
- Návrh zateplenia strešnej konštrukcie
- Návrh hydraulického vyregulovania a termostatizácie
- Návrh modernizácie osvetľovacej sústavy
- Systém energetického manažmentu EMS
Objekt: budova základnej školy - 1. stupeň
Súpisné číslo: 1064
Popisné číslo: 59
Pozemok: CKN parcelné číslo 2251/97
Umiestnenie: Ulica Fraňa Kráľa
Rok dokončenia výstavby: 2000
Popis: Objekt základnej školy pre 1. stupeň pozostáva z troch pavilónov. Pavilón „A“ je dvojpodlažný, pavilón „B“ je trojpodlažný a pavilón „C“ je tiež je trojpodlažný. Strecha je valbová so sklonom 10° až 15°.
Zastavaná plocha : 949 m2
Úžitková plocha: 1522,20m2
Obostavaný priestor: cca 7857m3
Doplnenie: obstarávateľ disponuje pôvodnou projektovou dokumentáciou z 90tych rokov, ktorá bola vypracovaná len v papierovej forme
Predpokladaná hodnota zákazky (PHZ):
Určenie PHZ je predmetom tejto súťaže. V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako hodnota zákazky podľa §117 ods. 6 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, môže táto výzva nahrádzať riadny prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa - je možné určiť úspešného uchádzača aj na základe tohto prieskumu trhu vykonaného s cieľom zistiť predpokladanú hodnotu zákazky.
Predpokladaná hodnota zákazky bude stanovená v EUR bez DPH ako aritmetický priemer cenových ponúk predložených na základe tejto výzvy.
Spoločný slovník obstarávania (CPV):
71200000-0 Architektonické a súvisiace služby
71242000-6 Príprava projektov a návrhov, odhad nákladov
Miesto a termín dodania predmetu zákazky:
Miesto dodania: Námestie SNP 33, 966 81 Žarnovica.
Termín dodania: 60 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy (cca. august - september 2022.)
Lehota viazanosti ponúk:
Min. do 31.12.2022
Obhliadka predmetu zákazky
Verejný obstarávateľ odporúča vykonanie obhliadky. V prípade záujmu je potrebné si obhliadku miesta vopred dohodnúť prostredníctvom komunikácie cez systém TENDERNET, funkcia (tlačidlo) - "POLOŽIŤ OTÁZKU".
Spôsob predloženia ponuky:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované. Ak ponuka uchádzača nebude odovzdaná kompletná, ver. obstarávateľ poskytne v prípade potreby možnosť jej doplnenia.
Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom je najnižšia celková cena v EUR s DPH. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Delenia predmetu zákazky a variantné riešenia:
Neumožňuje sa.
Zmluvné podmienky
Verejný obstarávateľ určuje svoje obchodné podmienky realizácie predmetu zákazky v zmluve, ktorá bude uzavretá s úspešným uchádzačom. Zmluva tvorí prílohu č. 2 Výzvy. Uchádzač predložením ponuky vyjadruje súhlas so zmluvnými podmienkami, ktoré verejný obstarávateľ uviedol v predmetnej zmluve. Verejný obstarávateľ považuje zmluvné podmienky uvedené v mandátnej zmluve za nemenné s výnimkou zmien vo formálnych náležitostiach zmluvy a takých zmien, ktoré by pozíciu verejného obstarávateľa oproti úspešnému uchádzačovi zvýhodňovali. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov resp. externých zdrojov, formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavenej faktúry.
Táto zákazka je primárne vytvorená za účelom zistenia predpokladanej hodnoty zákazky. Tento prieskum trhu nevedie automaticky k uzatvoreniu zmluvného vzťahu a slúži zadávateľovi zákazky primárne na informatívne účely. Vzhľadom na uvedenú skutočnosť, zadávateľ nie je povinný oznamovať záujemcom výsledky prieskumu trhu.
Táto zákazka je primárne vytvorená za účelom zistenia predpokladanej hodnoty zákazky. Tento prieskum trhu nevedie automaticky k uzatvoreniu zmluvného vzťahu a slúži zadávateľovi zákazky primárne na informatívne účely. Vzhľadom na uvedenú skutočnosť, zadávateľ nie je povinný oznamovať záujemcom výsledky prieskumu trhu.
Ostatné podmienky
Ostatné podmienky:
Projektová dokumentácia (PD) bude predložená verejnému obstarávateľovi vrátane rozpočtu a výkazu výmer:
PD bude vypracovaná v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných a účinných v Slovenskej republike a platných technických noriem vzťahujúcich sa na dielo, pričom ak je to možné, v rozpočte a výkaze výmer nebudú uvádzané konkrétne názvy výrobcov alebo produktov.
Súčasťou služby je aj odborná súčinnosť a poskytnutie vysvetlení potrebných pri zabezpečovaní verejného obstarávania (vysvetlenia k projektovému riešeniu stavby) resp. pri doručení žiadostí o nápravu/námietok zo strany dotknutých osôb v procese verejného obstarávania v lehote najneskôr do 3 pracovných dní, ak sa s verejným obstarávateľom nedohodne inak.
V prípade opomenutých riešení, chýbajúcich detailov, chybne spracovaných riešení alebo iných nedostatočných riešení na strane projektu, ktoré budú príčinou spomalenia, zastavenia alebo predraženia montážnych a inštalačných prác po odsúhlasení PD, prípadne počas realizácie stavebných a montážnych prác sa budú tieto opomenutia považovať za vadu projektu vyžadujúcu jej bezplatné odstránenie.
Uchádzač poskytne objednávateľovi na vykonané dielo záruku a zodpovedá za to, že dielo bude mať počas celej záručnej doby (60 mesiacov) vlastnosti stanovené zmluvou o dielo, technickými normami, technickými predpismi ako aj všeobecne záväznými právnymi predpismi SR platnými a účinnými v čase zhotovenia diela (projektu).
Doplňujúce informácie:
V prípade, že s úspešným uchádzačom nebude možné uzatvoriť zmluvu, alebo ak úspešný uchádzač, u ktorého si verejný obstarávateľ službu objedná, stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť zmluvu, verejný obstarávateľ si zákazku objedná u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako ďalší v poradí.
Platnou ponukou je ponuka, ktorá neobsahuje žiadne výhrady voči požiadavkám, pokynom a špecifikáciám uvedeným v tejto výzve a zároveň neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré by boli v rozpore s ňou alebo ktorá by bola inak neprijateľná. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Predložená cenová ponuka musí obsahovať všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ v zmysle § 41 ods. 3 ZVO požaduje, aby úspešný uchádzač v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy najneskôr v čase jej uzavretia, uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch v rozsahu: názov subdodávateľa, IČO, predmet subdodávky, finančný podiel subdodávky vo vzťahu k predmetu plnenia, ako aj údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia. Úspešný uchádzač je povinný tieto údaje o všetkých známych subdodávateľoch uviesť v prílohe zmluvy.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať,
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených,
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Projektová dokumentácia (PD) bude predložená verejnému obstarávateľovi vrátane rozpočtu a výkazu výmer:
- a) 5ks v tlačenej forme v slovenskom jazyku
- b) 1ks v elektronickej forme – .docx, .dwg, .dgn, .xlsx
PD bude vypracovaná v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných a účinných v Slovenskej republike a platných technických noriem vzťahujúcich sa na dielo, pričom ak je to možné, v rozpočte a výkaze výmer nebudú uvádzané konkrétne názvy výrobcov alebo produktov.
Súčasťou služby je aj odborná súčinnosť a poskytnutie vysvetlení potrebných pri zabezpečovaní verejného obstarávania (vysvetlenia k projektovému riešeniu stavby) resp. pri doručení žiadostí o nápravu/námietok zo strany dotknutých osôb v procese verejného obstarávania v lehote najneskôr do 3 pracovných dní, ak sa s verejným obstarávateľom nedohodne inak.
V prípade opomenutých riešení, chýbajúcich detailov, chybne spracovaných riešení alebo iných nedostatočných riešení na strane projektu, ktoré budú príčinou spomalenia, zastavenia alebo predraženia montážnych a inštalačných prác po odsúhlasení PD, prípadne počas realizácie stavebných a montážnych prác sa budú tieto opomenutia považovať za vadu projektu vyžadujúcu jej bezplatné odstránenie.
Uchádzač poskytne objednávateľovi na vykonané dielo záruku a zodpovedá za to, že dielo bude mať počas celej záručnej doby (60 mesiacov) vlastnosti stanovené zmluvou o dielo, technickými normami, technickými predpismi ako aj všeobecne záväznými právnymi predpismi SR platnými a účinnými v čase zhotovenia diela (projektu).
Doplňujúce informácie:
V prípade, že s úspešným uchádzačom nebude možné uzatvoriť zmluvu, alebo ak úspešný uchádzač, u ktorého si verejný obstarávateľ službu objedná, stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť zmluvu, verejný obstarávateľ si zákazku objedná u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako ďalší v poradí.
Platnou ponukou je ponuka, ktorá neobsahuje žiadne výhrady voči požiadavkám, pokynom a špecifikáciám uvedeným v tejto výzve a zároveň neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré by boli v rozpore s ňou alebo ktorá by bola inak neprijateľná. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Predložená cenová ponuka musí obsahovať všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ v zmysle § 41 ods. 3 ZVO požaduje, aby úspešný uchádzač v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy najneskôr v čase jej uzavretia, uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch v rozsahu: názov subdodávateľa, IČO, predmet subdodávky, finančný podiel subdodávky vo vzťahu k predmetu plnenia, ako aj údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia. Úspešný uchádzač je povinný tieto údaje o všetkých známych subdodávateľoch uviesť v prílohe zmluvy.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať,
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených,
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Požadované prílohy ku CP
Pokyny na vyhotovenie ponuky
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad do slovenského jazyka.
Na splnenie podmienok účasti musí uchádzač byť držiteľom platného osvedčenia podľa zákona 138/1992 Z.z. - autorizovaný stavebný inžinier resp. architekt. Uvedené sa nevyžaduje predložiť, ak je doklad verejne prístupný.
Kompletnú cenovú ponuku a vyplnenú prílohu č. 1 – Čestné vyhlásenie uchádzač predloží výlučne elektronicky prostredníctvom informačného systému TENDERnet.
Verejný obstarávateľ si vyhlásenia uchádzača overí prostredníctvom použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzača nie je možné overiť prostredníctvom údajov z informačných systémov verejnej správy (uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky), predkladá doklady potvrdzujúce v čestnom vyhlásení vydávané v krajine sídla
uchádzača. Doklady a dokumenty v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponúk na predmet zákazky musia byť predložené ako naskenované originály alebo naskenované úradne osvedčené kópie týchto dokladov alebo dokumentov, pokiaľ nie je stanovené inak. Všetky údaje na naskenovaných dokumentoch musia byť čitateľné.
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad do slovenského jazyka.
Na splnenie podmienok účasti musí uchádzač byť držiteľom platného osvedčenia podľa zákona 138/1992 Z.z. - autorizovaný stavebný inžinier resp. architekt. Uvedené sa nevyžaduje predložiť, ak je doklad verejne prístupný.
Kompletnú cenovú ponuku a vyplnenú prílohu č. 1 – Čestné vyhlásenie uchádzač predloží výlučne elektronicky prostredníctvom informačného systému TENDERnet.
Verejný obstarávateľ si vyhlásenia uchádzača overí prostredníctvom použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzača nie je možné overiť prostredníctvom údajov z informačných systémov verejnej správy (uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky), predkladá doklady potvrdzujúce v čestnom vyhlásení vydávané v krajine sídla
uchádzača. Doklady a dokumenty v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponúk na predmet zákazky musia byť predložené ako naskenované originály alebo naskenované úradne osvedčené kópie týchto dokladov alebo dokumentov, pokiaľ nie je stanovené inak. Všetky údaje na naskenovaných dokumentoch musia byť čitateľné.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Projektová dokumentácia - budova ZŠ | 1,0 | počet |
Kompletná projektová dokumentácia potrebná pre získanie stavebného povolenia, v listinnej aj elektronickej podobe. |
Prílohy ku zákazke
- EA ZS.pdf 2,3 MB
- P1.docx 19,8 kB
- P2.docx 49,1 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip