Zákazka č.12502
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Detské ihriská - Moravské Lieskové, | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Stroje, zariadenia, nástroje, náradie |
Podoblasť | Zariadenie a vybavenie ihrísk |
Zverejnená: | 7.7.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | 18039,11 € bez DPH |
Predpokl. obdobie realizácie: | 07-09.2022 |
Lehota na predkladanie ponúk: | 22.7.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Obec Moravské Lieskové
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00311791 |
Adresa | Moravské Lieskové 657, 91642 Moravské Lieskové, SK |
Kontaktná osoba | Róbert Palko, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Predmetom zákazky je výber dodávateľa na vybudovanie detského ihriska pre verejného obstarávateľa Obec Moravské Lieskové . Detaily jednotlivých hracích prvkov sú definované v jednotlivých položkách resp. v prílohách. Osobitné požiadavky :
- vrátane dopravy
- vrátane montáže, osadenia
- vrátane vystavenia certifikátu
2. Obec Moravské Lieskové, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na zákazku "Detské ihriská - Moravské Lieskové".
3. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
4. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ.
5. Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Kontaktné údaje:
Meno : Róbert Palko
Telefonický kontakt : +421 918 287 119
Emailový kontakt : starosta@moravskelieskove.sk
Verejný obstarávateľ odporúča vykonať obhliadku predmetu zákazky, aby si hospodárske subjekty overili potrebný rozsah prác. Výdavky spojené s obhliadkou znáša hospodársky subjekt.
6. Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.
7. Uchádzač je povinný v rámci predkladania cenovej ponuky v systéme TENDERnet priložiť ako prílohu aj nasledovné dokumenty :
Vyplnenú prílohu - výkaz výmer SO 01 detské ihrisko
výkaz výmer SO 02 detské ihrisko
príloha č.2 ponuka
8.
A) cenovú ponuku s parametrami jednotlivých položiek (technické listy a certifikáty k dodávaným tovarom preukazujúce splnenie požadovaných parametrov uvedené v priložených súboroch).
B) kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra
C) čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (vzor dostupný v prílohe).
Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. e), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
9. Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s touto výzvou (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s touto výzvou, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
10. Minimálne požiadavky týkajúce sa bezpečnosti:
- STN EN 1176 a STN EN 1177
- skrutky zapustené alebo chránené plastovými klobúčikmi
- všetky kovové detaily musia byť bez ostrých hrán, so zaoblenými rohmi a dôkladne opracovanými zvarmi
- ochranné zóny jednotlivých prvkov dodržané podľa normy
Požiadavky na stavebné práce a ostatné služby súvisiace s dodaním tovaru
- vykopanie základových pätiek a príprava bezpečnostnej zóny podľa pokynov výrobcu v súlade s STN EN 1177
- doprava jednotlivých prvkov na miesto montáže, montáž prvkov na mieste realizácie
- zabezpečenie bezpečnostného povrchu v súlade s STN EN 1177
11. Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov,
12. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 30 dní po ukončení prác / od dodania tovaru - a následného obdržania faktúry. Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
13. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na predkladanie cenových ponúk, v prípade ak pred uplynutím lehoty nebudú predložené aspoň 2 cenové ponuky na zákazku.
14. Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky , tak zároveň primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
15. Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
16. Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
17. CPV: Hlavný slovník: 37535200-9
18. Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 30.09.2022.
19. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
20.Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže písomne alebo elektronicky formou emailu požiadať uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky.
Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktoré vychádza z predložených dôkazov. Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
- ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a nie je daný zákonný dôvod na vysvetľovanie,
- uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky ,
- predložené odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky nie je svojím obsahom v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.
21. Pokiaľ predložené cenové návrhy nepresiahnu výšku finančného limitu zákazky s nízkou hodnotou, bude cenový návrh s najnižšou hodnotou vyhodnotený ako úspešný a verejný obstarávateľ s úspešným hospodárskym subjektom následne uzatvorí zmluvu. Verejný obstarávateľ týmto bude považovať danú výzvu za ukončenú a nebude vyhlasovať následne výzvu na predmet zákazky podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
S úspešným hospodárskym subjektom bude podpísaná Zmluva o Dielo.
Verejný obstarávateľ neprijme ekvivalent špecifikácie predmetu zákazky
Príloha č. 1: výkaz výmer SO 1, SO 2
Príloha č. 2: ponuka
Príloha č. 3: Čestné prehlásenie podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona
Príloha č. 4: projekt
22.Lehota na predkladanie ponúk je stanovená do 22.07.2022 do 12:00 hod. Vyhodnotenie príde uchádzačom formou emailu.
- vrátane dopravy
- vrátane montáže, osadenia
- vrátane vystavenia certifikátu
2. Obec Moravské Lieskové, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na zákazku "Detské ihriská - Moravské Lieskové".
3. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
4. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ.
5. Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Kontaktné údaje:
Meno : Róbert Palko
Telefonický kontakt : +421 918 287 119
Emailový kontakt : starosta@moravskelieskove.sk
Verejný obstarávateľ odporúča vykonať obhliadku predmetu zákazky, aby si hospodárske subjekty overili potrebný rozsah prác. Výdavky spojené s obhliadkou znáša hospodársky subjekt.
6. Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.
7. Uchádzač je povinný v rámci predkladania cenovej ponuky v systéme TENDERnet priložiť ako prílohu aj nasledovné dokumenty :
Vyplnenú prílohu - výkaz výmer SO 01 detské ihrisko
výkaz výmer SO 02 detské ihrisko
príloha č.2 ponuka
8.
A) cenovú ponuku s parametrami jednotlivých položiek (technické listy a certifikáty k dodávaným tovarom preukazujúce splnenie požadovaných parametrov uvedené v priložených súboroch).
B) kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra
C) čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (vzor dostupný v prílohe).
Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. e), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
9. Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s touto výzvou (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s touto výzvou, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
10. Minimálne požiadavky týkajúce sa bezpečnosti:
- STN EN 1176 a STN EN 1177
- skrutky zapustené alebo chránené plastovými klobúčikmi
- všetky kovové detaily musia byť bez ostrých hrán, so zaoblenými rohmi a dôkladne opracovanými zvarmi
- ochranné zóny jednotlivých prvkov dodržané podľa normy
Požiadavky na stavebné práce a ostatné služby súvisiace s dodaním tovaru
- vykopanie základových pätiek a príprava bezpečnostnej zóny podľa pokynov výrobcu v súlade s STN EN 1177
- doprava jednotlivých prvkov na miesto montáže, montáž prvkov na mieste realizácie
- zabezpečenie bezpečnostného povrchu v súlade s STN EN 1177
11. Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov,
12. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 30 dní po ukončení prác / od dodania tovaru - a následného obdržania faktúry. Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
13. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na predkladanie cenových ponúk, v prípade ak pred uplynutím lehoty nebudú predložené aspoň 2 cenové ponuky na zákazku.
14. Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky , tak zároveň primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
15. Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
16. Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
17. CPV: Hlavný slovník: 37535200-9
18. Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 30.09.2022.
19. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
20.Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže písomne alebo elektronicky formou emailu požiadať uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky.
Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktoré vychádza z predložených dôkazov. Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
- ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a nie je daný zákonný dôvod na vysvetľovanie,
- uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky ,
- predložené odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky nie je svojím obsahom v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.
21. Pokiaľ predložené cenové návrhy nepresiahnu výšku finančného limitu zákazky s nízkou hodnotou, bude cenový návrh s najnižšou hodnotou vyhodnotený ako úspešný a verejný obstarávateľ s úspešným hospodárskym subjektom následne uzatvorí zmluvu. Verejný obstarávateľ týmto bude považovať danú výzvu za ukončenú a nebude vyhlasovať následne výzvu na predmet zákazky podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
S úspešným hospodárskym subjektom bude podpísaná Zmluva o Dielo.
Verejný obstarávateľ neprijme ekvivalent špecifikácie predmetu zákazky
Príloha č. 1: výkaz výmer SO 1, SO 2
Príloha č. 2: ponuka
Príloha č. 3: Čestné prehlásenie podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona
Príloha č. 4: projekt
22.Lehota na predkladanie ponúk je stanovená do 22.07.2022 do 12:00 hod. Vyhodnotenie príde uchádzačom formou emailu.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Detské ihrisko - Moravské Lieskové - Bučkovec | 1,0 | 1 |
V zmysle PD | |||
2 | Detské ihrisko - Moravské Lieskové | 1,0 | 1 |
V zmysle PD |
Prílohy ku zákazke
- 00 TECHNICKÁ SPRÁVA.pdf 387,7 kB
- 01 SITUÁCIA ŠIRŠÍCH VZŤAHOV_SO 01.pdf 333,7 kB
- 02 SITUÁCIA_SO 01.pdf 270,8 kB
- 03 PÔDORYS DETSKÉHO IHRISKA_SO 01.pdf 332,3 kB
- 04 SITUÁCIA ŠIRŠÍCH VZŤAHOV_SO 02.pdf 358,0 kB
- 05 SITUÁCIA_SO 02.pdf 65,8 kB
- príloha č. 1 výkaz výmer SO 01 detské ihrisko.xlsx 12,1 kB
- príloha č. 1 výkaz výmer SO 02 detské ihrisko.xlsx 11,4 kB
- príloha č. 2 ponuka.docx 17,5 kB
- Príloha č. 3 - Čestné vyhlásenie.docx 14,2 kB
- TECHNICKÉ LISTY.pdf 655,7 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip