Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.12502

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Detské ihriská - Moravské Lieskové,
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Stroje, zariadenia, nástroje, náradie
Podoblasť Zariadenie a vybavenie ihrísk
Zverejnená: 7.7.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: 18039,11 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: 07-09.2022
Lehota na predkladanie ponúk: 22.7.2022
 
Zadávateľ
Firma Obec Moravské Lieskové
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00311791
Adresa Moravské Lieskové 657, 91642 Moravské Lieskové, SK
Kontaktná osoba Róbert Palko, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Predmetom zákazky je výber dodávateľa na vybudovanie detského ihriska pre verejného obstarávateľa Obec Moravské Lieskové . Detaily jednotlivých hracích prvkov sú definované v jednotlivých položkách resp. v prílohách. Osobitné požiadavky :
- vrátane dopravy
- vrátane montáže, osadenia
- vrátane vystavenia certifikátu

2. Obec Moravské Lieskové, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na zákazku "Detské ihriská - Moravské Lieskové".


3. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

4. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ.

5. Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Kontaktné údaje:
Meno : Róbert Palko
Telefonický kontakt : +421 918 287 119
Emailový kontakt : starosta@moravskelieskove.sk
Verejný obstarávateľ odporúča vykonať obhliadku predmetu zákazky, aby si hospodárske subjekty overili potrebný rozsah prác. Výdavky spojené s obhliadkou znáša hospodársky subjekt.

6. Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.

7. Uchádzač je povinný v rámci predkladania cenovej ponuky v systéme TENDERnet priložiť ako prílohu aj nasledovné dokumenty :

Vyplnenú prílohu - výkaz výmer SO 01 detské ihrisko
                           výkaz výmer SO 02 detské ihrisko
                           príloha č.2 ponuka
                                                             
8.
A) cenovú ponuku s parametrami jednotlivých položiek (technické listy a certifikáty k dodávaným tovarom preukazujúce splnenie požadovaných parametrov uvedené v priložených súboroch).
B) kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra
C) čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (vzor dostupný v prílohe).

Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. e), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.

9. Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s touto výzvou (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s touto výzvou, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.

10. Minimálne požiadavky týkajúce sa bezpečnosti:
- STN EN 1176 a STN EN 1177
- skrutky zapustené alebo chránené plastovými klobúčikmi
- všetky kovové detaily musia byť bez ostrých hrán, so zaoblenými rohmi a dôkladne opracovanými zvarmi
- ochranné zóny jednotlivých prvkov dodržané podľa normy

Požiadavky na stavebné práce a ostatné služby súvisiace s dodaním tovaru
- vykopanie základových pätiek a príprava bezpečnostnej zóny podľa pokynov výrobcu v súlade s STN EN 1177
- doprava jednotlivých prvkov na miesto montáže, montáž prvkov na mieste realizácie
- zabezpečenie bezpečnostného povrchu v súlade s STN EN 1177

11. Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov,

12. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 30 dní po ukončení prác / od dodania tovaru - a následného obdržania faktúry. Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

13. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na predkladanie cenových ponúk, v prípade ak pred uplynutím lehoty nebudú predložené aspoň 2 cenové ponuky na zákazku.

14. Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky , tak zároveň primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

15. Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.

16. Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

17. CPV: Hlavný slovník: 37535200-9

18. Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 30.09.2022.

19. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.

20.Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže písomne alebo elektronicky formou emailu požiadať uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky.
Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktoré vychádza z predložených dôkazov. Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
- ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a nie je daný zákonný dôvod na vysvetľovanie,
- uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky ,
- predložené odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky nie je svojím obsahom v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.

21. Pokiaľ predložené cenové návrhy nepresiahnu výšku finančného limitu zákazky s nízkou hodnotou, bude cenový návrh s najnižšou hodnotou vyhodnotený ako úspešný a verejný obstarávateľ s úspešným hospodárskym subjektom  následne uzatvorí  zmluvu. Verejný obstarávateľ týmto bude považovať danú výzvu za ukončenú a nebude vyhlasovať následne výzvu na predmet zákazky podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
S úspešným hospodárskym subjektom bude podpísaná Zmluva o Dielo.
Verejný obstarávateľ neprijme ekvivalent špecifikácie predmetu zákazky


Príloha č. 1: výkaz výmer SO 1, SO 2
Príloha č. 2: ponuka
Príloha č. 3: Čestné prehlásenie podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona
Príloha č. 4: projekt

22.Lehota na predkladanie ponúk je stanovená do 22.07.2022 do 12:00 hod. Vyhodnotenie príde uchádzačom formou emailu.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Detské ihrisko - Moravské Lieskové - Bučkovec 1,0 1
V zmysle PD
2 Detské ihrisko - Moravské Lieskové 1,0 1
V zmysle PD

Prílohy ku zákazke

  1. 00 TECHNICKÁ SPRÁVA.pdf   387,7 kB
  2. 01 SITUÁCIA ŠIRŠÍCH VZŤAHOV_SO 01.pdf   333,7 kB
  3. 02 SITUÁCIA_SO 01.pdf   270,8 kB
  4. 03 PÔDORYS DETSKÉHO IHRISKA_SO 01.pdf   332,3 kB
  5. 04 SITUÁCIA ŠIRŠÍCH VZŤAHOV_SO 02.pdf   358,0 kB
  6. 05 SITUÁCIA_SO 02.pdf   65,8 kB
  7. príloha č. 1 výkaz výmer SO 01 detské ihrisko.xlsx   12,1 kB
  8. príloha č. 1 výkaz výmer SO 02 detské ihrisko.xlsx   11,4 kB
  9. príloha č. 2 ponuka.docx   17,5 kB
  10. Príloha č. 3 - Čestné vyhlásenie.docx   14,2 kB
  11. TECHNICKÉ LISTY.pdf   655,7 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip