Zákazka č.12452
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Marketingové a komunikačné služby | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Marketing, reklama a tlač |
Podoblasť | Reklamná a propagačná činnosť, reklamné predmety |
Zverejnená: | 28.6.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | júl 2022 - december 2022 |
Lehota na predkladanie ponúk: | 6.7.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Kreatívny inštitút Trenčín,n.o.
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 54345987 |
Adresa | Mierové nám. 1/2, 91164 Trenčín, SK |
Kontaktná osoba | M.A. Lucia Dubačová, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Predmet zákazky :
Predmetom zákazky je výber dodávateľa na nasledovné služby: Marketingové a komunikačné služby
2. Postup verejného obstarávateľa :
Kreatívny inštitút Trenčín, n. o., ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku "Marketingové a komunikačné služby".
V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.
3. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je obstaranie marketingových a komunikačných služieb, ktoré uchádzač poskytne v rámci realizácie projektu Európske hlavné mesto kultúry Trenčín 2026 /ďalej ako EHMK Trenčín 2026/.
Úspešný uchádzač bude počas platnosti rámcovej zmluvy poskytovať verejnému obstarávateľovi podľa jeho potrieb a v rozsahu uvedenom v jednotlivých objednávkach nasledovné činnosti, ktoré tvoria predmet tejto zákazky:
4. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
5. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena za osobohodinu (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
6. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie
7. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
8. Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.12.2022.
9. Zoznam príloh :
Príloha č. 1: Návrh na plnenie kritéria
Príloha č. 2: Vzor: Čestné vyhlásenie v zmysle § 32 ods. 1 písm. f)
Príloha č. 3: Čestné vyhlásenie ku konfliktu záujmov
Príloha č. 4: Súhlas so spracovaním osobných údajov
Predmetom zákazky je výber dodávateľa na nasledovné služby: Marketingové a komunikačné služby
2. Postup verejného obstarávateľa :
Kreatívny inštitút Trenčín, n. o., ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku "Marketingové a komunikačné služby".
V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.
3. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je obstaranie marketingových a komunikačných služieb, ktoré uchádzač poskytne v rámci realizácie projektu Európske hlavné mesto kultúry Trenčín 2026 /ďalej ako EHMK Trenčín 2026/.
Úspešný uchádzač bude počas platnosti rámcovej zmluvy poskytovať verejnému obstarávateľovi podľa jeho potrieb a v rozsahu uvedenom v jednotlivých objednávkach nasledovné činnosti, ktoré tvoria predmet tejto zákazky:
- vytvorenie stratégie a akčného plánu pre implementáciu komunikačnej stratégie v zmysle projektu EHMK Trenčín 2026,
- pravidelný mentoring, konzultácie a dohľad nad realizáciou akčného komunikačného plánu s tímom Trenčín 2026,
- tvorba a manažment rozpočtu na komunikačné a marketingové aktivity,
- analýza efektivity marketingovej stratégie a jej prispôsobovanie za účelom zvýšenia efektivity,
- zrevidovanie vizuálnej identity pre projekt EHMK Trenčín 2026.
4. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
5. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena za osobohodinu (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
6. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie
7. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
8. Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.12.2022.
9. Zoznam príloh :
Príloha č. 1: Návrh na plnenie kritéria
Príloha č. 2: Vzor: Čestné vyhlásenie v zmysle § 32 ods. 1 písm. f)
Príloha č. 3: Čestné vyhlásenie ku konfliktu záujmov
Príloha č. 4: Súhlas so spracovaním osobných údajov
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Rámcová zmluva o dielo. Úspešný uchádzač bude vyzvaný na podpis zmluvy po vyhodnotení ponúk.
2. Termín plnenia predmetu zákazky:
S úspešným uchádzačom vyhlasovateľ uzatvorí Rámcovú zmluvu o dielo na dobu určitú do 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy alebo do vyčerpania maximálneho počtu osobohodín rámcovej zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. V prípade neobjednania maximálneho počtu hodín je možné Rámcovú zmluvu predĺžiť a to maximálne o 6 mesiaco písomným dodatkom k Rámcovej zmluve.
3.Vyhlasovateľ pevne stanovil maximálny počet osobodín na celý predmet zákazky:
• 500 osobohodín
4. Lehota plnenia:
V závislosti od potrieb objednávateľa a na základe vystavených čiastkových objednávok Objednávateľa, v ktorých bude uvedený bližší rozsah požadovanej služby a termíny jednotlivých plnení.
5. Miestom plnenia predmetu zákazky sú:
Úspešný uchádzač vykoná službu vo svojich kancelárskych priestoroch.
6. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z dotácie mesta Trenčín, ktorú poskytlo Kreatívnemu inštitútu Trenčín v roku 2022
7. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry na základe vystavenej objednávky za služby.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
8. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Rámcová zmluva o dielo. Úspešný uchádzač bude vyzvaný na podpis zmluvy po vyhodnotení ponúk.
2. Termín plnenia predmetu zákazky:
S úspešným uchádzačom vyhlasovateľ uzatvorí Rámcovú zmluvu o dielo na dobu určitú do 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy alebo do vyčerpania maximálneho počtu osobohodín rámcovej zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. V prípade neobjednania maximálneho počtu hodín je možné Rámcovú zmluvu predĺžiť a to maximálne o 6 mesiaco písomným dodatkom k Rámcovej zmluve.
3.Vyhlasovateľ pevne stanovil maximálny počet osobodín na celý predmet zákazky:
• 500 osobohodín
4. Lehota plnenia:
V závislosti od potrieb objednávateľa a na základe vystavených čiastkových objednávok Objednávateľa, v ktorých bude uvedený bližší rozsah požadovanej služby a termíny jednotlivých plnení.
5. Miestom plnenia predmetu zákazky sú:
Úspešný uchádzač vykoná službu vo svojich kancelárskych priestoroch.
6. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z dotácie mesta Trenčín, ktorú poskytlo Kreatívnemu inštitútu Trenčín v roku 2022
7. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry na základe vystavenej objednávky za služby.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
8. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
5. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
5. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
2.Obsah ponuky a predloženie dokladov:
a) vyplnený návrh na plnenie kritéria, ktorý tvorí prílohu č.1 tejto výzvy, podpísaný uchádzačom/
štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou uchádzača.
b) čestné vyhlásenie v zmysle §32 ods. 1 písm. f) - príloha č. 2 podpísané uchádzačom/štatutárnym
zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou uchádzača.
Uvedený doklad môže nahradiť odkazom na zápis do zoznamu hospodárskych subjektov
c) vyplnenú prílohu č. 3 - predložené čestné vyhlásenie ku konfliktu záujmov, podpísané
uchádzačom/štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou uchádzača.
d) súhlas so spracovaním osobných údajov – príloha č. 4 tejto výzvy podpísaný uchádzačom/ štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou uchádzača.
3. Vyhodnotenie ponúk
Vyhodnotenie ponúk bude neverejné. Uchádzači budú písomne informovaní o výsledku vyhodnotenia.
Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí, z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky týmto uchádzačom. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti za predpokladu, že existuje dostatočný počet uchádzačov.
Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti.
Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
2.Obsah ponuky a predloženie dokladov:
a) vyplnený návrh na plnenie kritéria, ktorý tvorí prílohu č.1 tejto výzvy, podpísaný uchádzačom/
štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou uchádzača.
b) čestné vyhlásenie v zmysle §32 ods. 1 písm. f) - príloha č. 2 podpísané uchádzačom/štatutárnym
zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou uchádzača.
Uvedený doklad môže nahradiť odkazom na zápis do zoznamu hospodárskych subjektov
c) vyplnenú prílohu č. 3 - predložené čestné vyhlásenie ku konfliktu záujmov, podpísané
uchádzačom/štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou uchádzača.
d) súhlas so spracovaním osobných údajov – príloha č. 4 tejto výzvy podpísaný uchádzačom/ štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou uchádzača.
3. Vyhodnotenie ponúk
Vyhodnotenie ponúk bude neverejné. Uchádzači budú písomne informovaní o výsledku vyhodnotenia.
Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí, z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky týmto uchádzačom. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti za predpokladu, že existuje dostatočný počet uchádzačov.
Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti.
Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Marketingové a komunikačné služby | 500,0 | osobohodina |
Činnosti, ktoré sú predmetom zákazky sú nasledovné :
Za cenu práce za 1 hodinu sa považuje za osobohodinu. |
Prílohy ku zákazke
- Príloha č. 1 Návrh na plnenie kritérií.docx 13,2 kB
- Príloha č. 2 Čestné vyhlásenie § 32 ods. 1 písm. f.docx 14,7 kB
- Príloha č. 3 CV ku konflik zaujmov.docx 13,8 kB
- Príloha č. 4 - Súhlas so SOÚ.docx 18,4 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip