Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.12486

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Priemyselná posypová soľ s protispekacou prísadou
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Ostatné
Podoblasť Zimná údržba
Zverejnená: 28.6.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: 69420,00 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: do 31.12.2022
Lehota na predkladanie ponúk: 11.7.2022
 
Zadávateľ
Firma Správa mestských komunikácií Poprad
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00696463
Adresa Levočská 3312/37, 05801 Poprad, SK
Kontaktná osoba Michaela Hurajtová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Predmet zákazky :
Predmetom je výber dodávateľa na dodávku tovaru spolu s dopravou: 
Priemyselná posypová soľ s protispekacou prísadou


- Parametre popísané v technických vlastnostiach - špecifikácia  sú považované za minimálne, verejný obstarávateľ prijme plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti , ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.


2. Postup verejného obstarávateľa : 
Správa mestských komunikácií Poprad, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku "Priemyselná posypová soľ s protispekacou prísadou".

V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.

3. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je dodávka predmetného tovaru podľa špecifikácie  - Priemyselná posypová soľ vhodná na zimnú údržbu pozemných komunikácií s rozmrazovacou účinnosťou. Priemyselná posypová soľ musí spĺňať kritéria Technického predpisu 9/2010 – Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií SR – TP 09/2010 (Používanie posypových materiálov na báze chloridu sodného na pozemných komunikáciách)
Technická špecifikácia:
Obsah NaCl min. 98%
Obsah sírany max. 0,90 %
Obsah nerozpustných látok max. 1,0 %
Obsah H2O max. 2,0 €
Obsah Fe max. 15,0 mg/kg
Obsah As max. 0,10 mg/kg
Obsah Cd max. 0,10 mg/kg
Obsah Pb max. 1,0 mg/kg
Obsah Zn max. 0,50 mg/kg
Obsah Ou max. 0,50 mg/kg
Obsah Hg max. 0,01 mg/kg
Vlhkosť max. 1 %
Bod tuhnutia min. -6  ̊C
Granulometria pod 0,8 mm max. 15%
Granulometria nad 5,00 mm max. 5%
Obsah protispekacej prísady ferrokyanid draselný (K4Fe(CN)6) min.10 mg/kg max. 200 mg/kg

4. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk.  Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.

5. Osobitné požiadavky na plnenie:
- Miesto dodania predmetu zákazky bude hospodársky dvor Správy mestských komunikácií Poprad
- Odobraté množstvo predmetu zákazky bude závisieť od potreby objednávateľa, ktorý bude predmet zákazky objednávať u dodávateľa na základe čiastkových objednávok počas trvania zmluvy alebo do vyčerpania celkového množstva predmetu zákazky, podľa toho ktorá s uvedených skutočností nastane skôr. Objednávateľ nedisponuje skladovými priestormi preto požaduje dodanie predmetu zákazky nasledovne:
a) dodanie predmetu zákazky  v množstve 50 ton v lehote do 12 hodín od prijatia objednávky zaslanej e-mailom;
b) dodanie predmetu zákazky v množstve od 50 ton do 100 ton v lehote do 1 pracovného dňa o prijatia objednávky zaslanej e-mailom;
c) dodanie predmetu zákazky v množstve od 100 ton v lehote do 5 pracovných dní od prijatia objednávky zaslanej e-mailom.
- Dodávka predmetu zákazky bude realizovaná výlučne na základe objednávky množstva predmetu zákazky  počas celého trvania zmluvy a to v závislosti od klimatických podmienok alebo potrieb objednávateľa.
- Dodávateľ zodpovedá za dodržanie obsahu NaCl a protispekacích vlastností dodaného predmetu zákazky podľa príslušných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa dodania predmetu zákazky. Pri zistení nedodržania technickej špecifikácie a čistoty predmetu zákazky má objednávateľ právo odmietnuť predmet zákazky pri jej preberaní. Dodávateľ dodá v lehote na určenie na dodanie na vlastné náklady nový predmet zákazky.
- Vzhľadom na geopolitické udalosti v Bielorusku a na Ukrajine, štáty ktoré sú významnými dodávateľmi  predmetu zákazky, sú úzko späté ceny a procesy ktoré momentálne prebiehajú na trhu. Objednávateľ si je vedomí nemožnej garancie ceny dodávateľom. Z toho dôvodu bude cena za predmet zákazky zazmluvnená do konca roku 2022.

6. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

7. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

8. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie

9. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Výsledkom obstarávania bude Kúpna zmluva uzatvorená v zmysle § 409 a nasl. Obchodného zákonníka.

2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- predmet zákazky sa bude financovať z rozpočtu Správy mestských komunikácií Poprad. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy.

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Dodávateľ vyfakturuje objednávateľovi iba skutočné odobrané množstvo predmetu zákazky v mesačných intervaloch na základe čiastkových objednávok.
Úhrada za jednotlivé dodávky predmetu zákazky bude až po prevzatí predmetu zákazky na základe písomného potvrdenia prevzatého množstva dodávok zodpovedným zamestnancom z miesta určenia na základe faktúry, ktorej splatnosť je 30dní od jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať náležitosti uvedené v § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky  vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A) Certifikát + Záverečný protokol o posúdení typu výrobku, STN 58 0111 – Metódy skúšania soli – postačuje kópia
B) Karta bezpečnostných údajov podľa čl. 31 nariadenia (ES) č. 1907/2016 v platnom znení – postačuje kópia


Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
C) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.

D) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.



2. Vyhodnotenie ponúk:
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Priemyselná posypová soľ s protispekacou prísadou 390,0 t
Priemyselná posypová soľ s protispekacou prísadou vrátane dopravy do miesta verejného obstarávateľa.
Podrobná špecifikácia uvedenej položky je uvedená vo všeobecnom opise zákazky bod 3.

Prílohy ku zákazke

  1. Čestné vyhlásenie ku účasti vo VO.docx   18,7 kB
  2. Návrh na plnenie kritérií.docx   13,7 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip