Zákazka č.12029
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Wifi pre Teba – obec Dubové | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | IT služby, telekomunikačné služby, počítače a spotrebná elektronika |
Podoblasť | Hardvér a softvér |
Zverejnená: | 26.5.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | Bližšie upresnené v opise zákazky |
Lehota na predkladanie ponúk: | 3.6.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Obec Dubové
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00316636 |
Adresa | Dubové 50, 03823 Dubové, SK |
Kontaktná osoba | Ing.Milan Lettrich, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
0. Postup verejného obstarávania :
Verejný obstarávateľ Obec Dubové podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na túto zákazku.
===========================================================
1. Identifikácia verejného obstarávateľa :
Názov: Obec Dubové
IČO : 00316636
Platca DPH: Nie
Adresa: Dubové 50, 03823 Dubové, SK
Kontaktná osoba : Ing. Milan Lettrich
tel. č. : +421 434 921 053
e. mail : ocudubove@gmail.com
Kontaktná osoba pre VO:
Ing. Dušan Hanulják
mobil: +421 911 456 532
e-mail: info@beanproject.sk
2. Predmet zákazky :
Predmetom zákazky je vybudovanie bezplatného WiFi pripojenia pre občanov aj návštevníkov obce Dubové (okres Turčianske Teplice) prostredníctvom bezdrôtových prístupových bodov na verejných priestranstvách. V čase vyhlásenia výzvy na predkladanie ponúk sa na verejných priestranstvách nenachádza WiFi pripojenie, ktoré by zasahovalo viac ako 30% do pokrytia vybudovaného bezdrôtového prístupového bodu.
Obhliadka miesta:
Je odporúčané zrealizovať obhliadku miesta, aby uchádzač mal predstavu o jednotlivých miestach, kde budú prístupové body zrealizované. Obhliadku miesta je možné dohodnúť si po dohode s kontaktnou osobou uvedenou v bode č.1 tejto výzvy.
3. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
32571000-6 Komunikačná infraštruktúra
4. Miesto dodania predmetu zákazky :
Obec Dubové
5. Opis predmetu zákazky :
K pokrytiu verejných priestranstiev WiFi pripojením bude dodanie tovarov – 10 externých prístupových bodov zahrňujúcich potrebné nevyhnutné príslušenstvo s inštaláciou a montážou WiFi siete. Vybudovaná WiFi sieť bude používať označenie siete (SSID) WiFi pre Teba a poskytovať internetovú konektivitu s minimálnou rýchlosťou sťahovania 30 Mbps bezplatne všetkým občanom a návštevníkom obce.
Prístupové body budú umiestnené na nižšie uvedených verejných priestranstvách:
Bod 1 Obecný úrad-Externý AP (48.86014, 18.79487)
Bod 2 Futbalové ihrisko- Externý AP (48.8576, 18.79808)
Bod 3 škola a škôlka-Externý AP (48.86073, 18.79504)
Bod 4 Tanečné kolo-Externý AP (48.85573, 18.7921)
Bod 5 Cintorín-Externý AP (48.86255, 18.79364)
Bod 6 Prameň-Externý AP (48.86435, 18.79247)
Bod 7 Hokejové ihrisko- Externý AP (48.86455, 18.79605)
Bod 8 Požiarna zbrojnica- Externý AP (48.85853, 18.79557)
Bod 9 Detské ihrisko pri kostole-Externý AP (48.85438, 18.79573)
Bod 10 Za Turcom-Externý AP (48.86384, 18.79982)
Prístupové body, ktoré budú umiestnené na uvedených verejných priestranstvách musia spĺňať minimálne nasledujúce technické parametre:
- Kompaktné dvojpásmové WiFi zariadenia (2,4GHz - 5 GHz), ktoré sú certifikované pre európsky trh,
- Životný cyklus použitých produktov vyšší ako 5 rokov,
- Stredná doba medzi poruchami (MTBF) minimálne 5 rokov,
- Možnosť centrálneho manažmentu pre riadenie, monitoring a konfiguráciu siete (single point of management),
- Súlad s „802.11ac Wave I, Institute of Electrical and Electronics Engineers“ (IEEE) štandardom,
- Podpora 802.1x IEEE štandardu,
- Podpora 802.11r IEEE štandardu,
- Podpora 802.11k IEEE štandardu,
- Podpora 802.11v IEEE štandardu,
- Schopnosť AP obsluhovať naraz aspoň 50 rôznych užívateľov bez zníženia kvality služby,
- Minimálne 2x2 MIMO (multiple-input-multiple-output),
- Súlad s Hotspot 2.0 (Passpoint WiFi Alliance certification program).
Sumár aktivít a výstupov:
Projektová dokumentácia, ktorá bude obsahovať sieťové zapojenie aktívnych prvkov siete s IP adresným plánom, simuláciu pokrytia priestoru, meranie skutočného pokrytia, technické listy aktívnych prvkov, funkčný popis a vyobrazenie obsahu hotspot portálu s umiestneným logom (logo je súčasťou výzvy č. OPII-2018/7/1-DOP, časť „Iné dokumenty výzvy“ č. 7).
Ekvivalentnosť:
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
Bližšie informácie ku operačnému programu:
Číslo výzvy: č. OPII-2018/7/1-DOP
Názov výzvy: „WIFI pre Teba“
Sprostredkovateľský orgán: Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu
Riadiaci orgán: Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
Operačný program: Integrovaná infraštruktúra 2014 – 2020
Fond: Európsky fond regionálneho rozvoja
6. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie.
7. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
8. Termín dodania predmetu zákazky :
Dodanie do 3 mesiacov od účinnosti zmluvy.
9. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
11. Predpokladaná hodnota zákazky :
Nie je definovaná (predpokladaná hodnota zákazky bude určená ako priemer obdržaných cenových ponúk).
12. Druh zákazky :
Tovary
13. Elektronická aukcia :
Nie.
14. Prílohy :
A) zoznam položiek na nacenenie
B) test splnenia technických parametrov
C) čestné vyhlásenie ku účasti vo VO
D) návrh zmluvy
Verejný obstarávateľ Obec Dubové podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na túto zákazku.
===========================================================
1. Identifikácia verejného obstarávateľa :
Názov: Obec Dubové
IČO : 00316636
Platca DPH: Nie
Adresa: Dubové 50, 03823 Dubové, SK
Kontaktná osoba : Ing. Milan Lettrich
tel. č. : +421 434 921 053
e. mail : ocudubove@gmail.com
Kontaktná osoba pre VO:
Ing. Dušan Hanulják
mobil: +421 911 456 532
e-mail: info@beanproject.sk
2. Predmet zákazky :
Predmetom zákazky je vybudovanie bezplatného WiFi pripojenia pre občanov aj návštevníkov obce Dubové (okres Turčianske Teplice) prostredníctvom bezdrôtových prístupových bodov na verejných priestranstvách. V čase vyhlásenia výzvy na predkladanie ponúk sa na verejných priestranstvách nenachádza WiFi pripojenie, ktoré by zasahovalo viac ako 30% do pokrytia vybudovaného bezdrôtového prístupového bodu.
Obhliadka miesta:
Je odporúčané zrealizovať obhliadku miesta, aby uchádzač mal predstavu o jednotlivých miestach, kde budú prístupové body zrealizované. Obhliadku miesta je možné dohodnúť si po dohode s kontaktnou osobou uvedenou v bode č.1 tejto výzvy.
3. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
32571000-6 Komunikačná infraštruktúra
4. Miesto dodania predmetu zákazky :
Obec Dubové
5. Opis predmetu zákazky :
K pokrytiu verejných priestranstiev WiFi pripojením bude dodanie tovarov – 10 externých prístupových bodov zahrňujúcich potrebné nevyhnutné príslušenstvo s inštaláciou a montážou WiFi siete. Vybudovaná WiFi sieť bude používať označenie siete (SSID) WiFi pre Teba a poskytovať internetovú konektivitu s minimálnou rýchlosťou sťahovania 30 Mbps bezplatne všetkým občanom a návštevníkom obce.
Prístupové body budú umiestnené na nižšie uvedených verejných priestranstvách:
Bod 1 Obecný úrad-Externý AP (48.86014, 18.79487)
Bod 2 Futbalové ihrisko- Externý AP (48.8576, 18.79808)
Bod 3 škola a škôlka-Externý AP (48.86073, 18.79504)
Bod 4 Tanečné kolo-Externý AP (48.85573, 18.7921)
Bod 5 Cintorín-Externý AP (48.86255, 18.79364)
Bod 6 Prameň-Externý AP (48.86435, 18.79247)
Bod 7 Hokejové ihrisko- Externý AP (48.86455, 18.79605)
Bod 8 Požiarna zbrojnica- Externý AP (48.85853, 18.79557)
Bod 9 Detské ihrisko pri kostole-Externý AP (48.85438, 18.79573)
Bod 10 Za Turcom-Externý AP (48.86384, 18.79982)
Prístupové body, ktoré budú umiestnené na uvedených verejných priestranstvách musia spĺňať minimálne nasledujúce technické parametre:
- Kompaktné dvojpásmové WiFi zariadenia (2,4GHz - 5 GHz), ktoré sú certifikované pre európsky trh,
- Životný cyklus použitých produktov vyšší ako 5 rokov,
- Stredná doba medzi poruchami (MTBF) minimálne 5 rokov,
- Možnosť centrálneho manažmentu pre riadenie, monitoring a konfiguráciu siete (single point of management),
- Súlad s „802.11ac Wave I, Institute of Electrical and Electronics Engineers“ (IEEE) štandardom,
- Podpora 802.1x IEEE štandardu,
- Podpora 802.11r IEEE štandardu,
- Podpora 802.11k IEEE štandardu,
- Podpora 802.11v IEEE štandardu,
- Schopnosť AP obsluhovať naraz aspoň 50 rôznych užívateľov bez zníženia kvality služby,
- Minimálne 2x2 MIMO (multiple-input-multiple-output),
- Súlad s Hotspot 2.0 (Passpoint WiFi Alliance certification program).
Sumár aktivít a výstupov:
Projektová dokumentácia, ktorá bude obsahovať sieťové zapojenie aktívnych prvkov siete s IP adresným plánom, simuláciu pokrytia priestoru, meranie skutočného pokrytia, technické listy aktívnych prvkov, funkčný popis a vyobrazenie obsahu hotspot portálu s umiestneným logom (logo je súčasťou výzvy č. OPII-2018/7/1-DOP, časť „Iné dokumenty výzvy“ č. 7).
Ekvivalentnosť:
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
Bližšie informácie ku operačnému programu:
Číslo výzvy: č. OPII-2018/7/1-DOP
Názov výzvy: „WIFI pre Teba“
Sprostredkovateľský orgán: Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu
Riadiaci orgán: Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
Operačný program: Integrovaná infraštruktúra 2014 – 2020
Fond: Európsky fond regionálneho rozvoja
6. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie.
7. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
8. Termín dodania predmetu zákazky :
Dodanie do 3 mesiacov od účinnosti zmluvy.
9. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
11. Predpokladaná hodnota zákazky :
Nie je definovaná (predpokladaná hodnota zákazky bude určená ako priemer obdržaných cenových ponúk).
12. Druh zákazky :
Tovary
13. Elektronická aukcia :
Nie.
14. Prílohy :
A) zoznam položiek na nacenenie
B) test splnenia technických parametrov
C) čestné vyhlásenie ku účasti vo VO
D) návrh zmluvy
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o dodaní tovarov.
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
Upozornenie ku účinnosti zmluvy:
Zmluva nadobudne účinnosť až po splnení nasledovných odkladacích podmienok:
- dôjde ku schváleniu verejného obstarávania poskytovateľom príspevku (za deň schválenia verejného obstarávania sa považuje deň doručenia správy z kontroly, ktorá obsahuje výrok o schválení verejného obstarávania resp. iný obdobný výrok).
Zároveň je účinnosť naviazaná na zverejnenie v súlade s Občianskym zákonníkom č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov. Všetky podmienky musia byť splnené súčasne, pričom rozhodujúci moment pre nadobudnutie účinnosti zmluvy je splnenie podmienky, ktorá bude naplnená ako posledná v poradí. Objednávateľ je povinný zmluvu zverejniť do siedmych pracovných dní odo dňa nadobudnutia jej platnosti.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z dotačných zdrojov v rámci dotácie Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky
- zo štátneho rozpočtu,
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry je 60 dní od vystavenia faktúry dodávateľom (faktúra bude vystavená po protokolárnom prevzatí tovaru).
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnocovania ponúk od uchádzačov predložiť vysvetlenie mimoriadne nízkej ponuky, ak ponuka uchádzača vykazuje znaky mimoriadne nízkej ponuky.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Zmluva o dodaní tovarov.
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
Upozornenie ku účinnosti zmluvy:
Zmluva nadobudne účinnosť až po splnení nasledovných odkladacích podmienok:
- dôjde ku schváleniu verejného obstarávania poskytovateľom príspevku (za deň schválenia verejného obstarávania sa považuje deň doručenia správy z kontroly, ktorá obsahuje výrok o schválení verejného obstarávania resp. iný obdobný výrok).
Zároveň je účinnosť naviazaná na zverejnenie v súlade s Občianskym zákonníkom č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov. Všetky podmienky musia byť splnené súčasne, pričom rozhodujúci moment pre nadobudnutie účinnosti zmluvy je splnenie podmienky, ktorá bude naplnená ako posledná v poradí. Objednávateľ je povinný zmluvu zverejniť do siedmych pracovných dní odo dňa nadobudnutia jej platnosti.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z dotačných zdrojov v rámci dotácie Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky
- zo štátneho rozpočtu,
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry je 60 dní od vystavenia faktúry dodávateľom (faktúra bude vystavená po protokolárnom prevzatí tovaru).
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnocovania ponúk od uchádzačov predložiť vysvetlenie mimoriadne nízkej ponuky, ak ponuka uchádzača vykazuje znaky mimoriadne nízkej ponuky.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie :
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Register partnerov verejného sektora :
Obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť podľa predchádzajúcej vety musí byť naplnená po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania.
5. Strpenie výkonu kontroly :
Úspešný uchádzač vrátane subdodávateľov je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overenia súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, ktorú má obstarávateľ uzatvorenú na spolufinancovanie predmetu zákazky, a to oprávnenými osobami, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Viac upresnené v zmluve.
6. Zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií alebo obstarávanie zamerané na sociálne aspekty :
Nie.
7. Zrušenie zákazky :
Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
8. Komunikácia :
Komunikácia v rámci zákazky bude prebiehať výlučne v elektronickom prostriedku TENDERnet. V prípade, ak uchádzač bude mať otázku na verejného obstarávateľa ku súťažným podkladom resp. ku iným záležitostiam, využije na to funkcionalitu elektronického prostriedku TENDERnet.
9. Záruka a servis:
Požadovaná záruka na tovar je najmenej 60 mesiacov.
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Register partnerov verejného sektora :
Obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť podľa predchádzajúcej vety musí byť naplnená po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania.
5. Strpenie výkonu kontroly :
Úspešný uchádzač vrátane subdodávateľov je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overenia súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, ktorú má obstarávateľ uzatvorenú na spolufinancovanie predmetu zákazky, a to oprávnenými osobami, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Viac upresnené v zmluve.
6. Zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií alebo obstarávanie zamerané na sociálne aspekty :
Nie.
7. Zrušenie zákazky :
Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
8. Komunikácia :
Komunikácia v rámci zákazky bude prebiehať výlučne v elektronickom prostriedku TENDERnet. V prípade, ak uchádzač bude mať otázku na verejného obstarávateľa ku súťažným podkladom resp. ku iným záležitostiam, využije na to funkcionalitu elektronického prostriedku TENDERnet.
9. Záruka a servis:
Požadovaná záruka na tovar je najmenej 60 mesiacov.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky :
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
a) Nacenenú prílohu č.1
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
b) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
c) Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
V rámci súčinnosti pred podpisom zmluvy úspešný uchádzač predloží :
- špecifikácie technických parametrov ponúkaného tovaru a v prípade možnosti prospekty k ponúkaným zariadeniam obsahujúce technické špecifikácie.
- vyplnenú prílohu č.2 "Test splnenia technických parametrov".
2. Vyhodnotenie ponúk :
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnocovania ponúk predloženie dokladov od uchádzačov, na základe ktorých bude možné jednoznačne posúdiť splnenie technických parametrov požadovaných verejným obstarávateľom vo výzve na predkladanie ponúk. Uchádzač je v takom to prípade povinný predložiť také doklady v ktorých budú priamo uvedené jednotlivé technické parametre, nie len všeobecné názvy alebo odkazy.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
a) Nacenenú prílohu č.1
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
b) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
c) Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
V rámci súčinnosti pred podpisom zmluvy úspešný uchádzač predloží :
- špecifikácie technických parametrov ponúkaného tovaru a v prípade možnosti prospekty k ponúkaným zariadeniam obsahujúce technické špecifikácie.
- vyplnenú prílohu č.2 "Test splnenia technických parametrov".
2. Vyhodnotenie ponúk :
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnocovania ponúk predloženie dokladov od uchádzačov, na základe ktorých bude možné jednoznačne posúdiť splnenie technických parametrov požadovaných verejným obstarávateľom vo výzve na predkladanie ponúk. Uchádzač je v takom to prípade povinný predložiť také doklady v ktorých budú priamo uvedené jednotlivé technické parametre, nie len všeobecné názvy alebo odkazy.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Wifi pre Teba – obec Dubové | 1,0 | celkom |
Prílohy ku zákazke
- Príloha č.1 - Zoznam položiek na nacenenie_obec Dubové.xlsx 11,5 kB
- Príloha č. 2 - Test splnenia technických parametrov.xlsx 17,5 kB
- Príloha č. 3 - Čestné vyhlásenie ku účasti vo VO.docx 19,3 kB
- Príloha č. 4 - Návrh Zmluvy o dodaní tovarov_do súťaže.docx 764,5 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip