Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.12069

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Zvýšenie efektívnosti tepelnej ochrany kultúrneho domu
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Stavebníctvo
Podoblasť Stavebné práce
Zverejnená: 13.6.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: 157258,43 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: august - október 2022
Lehota na predkladanie ponúk: 1.7.2022
 
Zadávateľ
Firma Obec Močenok
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00308439
Adresa Sv. Gorazda 629/82, 95131 Močenok, SK
Kontaktná osoba Eleonóra Flammichová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Predmet zákazky :
Predmetom je výber dodávateľa na nasledovné práce : Zvýšenie efektívnosti tepelnej ochrany kultúrneho domu

2. Postup verejného obstarávateľa : 
Obec Močenok, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na zákazku "Zvýšenie efektívnosti tepelnej ochrany kultúrneho domu".

3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Eleonóra Flammichová
Email: sluzby@mocenok.sk
Mobil: 037/6552825

Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. 

4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
45000000-7 Stavebné práce
45321000-3 Tepelnoizolačné práce
44221000-5 Okná, dvere a súvisiace prvky

5. Miesto dodania predmetu zákazky :
Obec Močenok, Kultúrny dom, ulica Sv. Gorazda 631, 951 31 Močenok, parcela č. 489/1, k.ú. Močenok

6. Termín dodania predmetu zákazky
Realizácia do 10 týždňov od odovzdania staveniska. Realizácia od 1.augusta 2022
 
7. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky sú práce v zmysle opisu predmetu zákazky, výkazu-výmeru, projektovej dokumentácie a statickým posudkom stavby - zhodnotením technického stavu a návrhu statického zabezpečenia uvedených v prílohe.
Predmetom obstarávania je realizácia stavebných prác a dodávok na predmete obstarávania s názvom: ,,Zvýšenie efektívnosti tepelnej ochrany kultúrneho domu".
Práce sa budú realizovať aj počas prevádzky kultúrneho domu. Práce sa môžu realizovať aj cez víkendy a počas sviatkov.

Ďalší opis:
1) Objekt A - Obvodový plášť a výplne otvorov:
a) Búracie práce
- vybúranie sklobetónových konštrukcií obvodového plášťa
- vybúranie otvorov v obvodovom plášti
- vybúranie bočného železobetónového schodiska
- vybúranie dlažieb vstupného schodiska a bočného polkruhu vrátane vybrúsenia  existujúceho  
  betónového podkladu
- demontáž vonkajších a vnútorných parapetov
- demontáž okien a dverí
- vybúranie okenných rámov a dverí
- prisekanie ostení otvorov
- otlčenie jestvujúcich vonkajších omietok obvodového plášťa v rozsahu cca. do 30% plochy
- otlčenie jestvujúceho obkladu sokla v rozsahu max. do 40 % plochy
- demontáž oplechovania markíz nad bočnými vstupmi
- demontáž a spätná montáž klampiarskych  zvodov
- demontáž, úprava a spätná montáž bleskozvodových zvodov
- demontáž a spätná montáž klimatizačných VZT jednotiek osadených na fasáde
- demontáž mriežok v obvodovom plášti
- vybúranie otvoru v interiéry pre osadenie dverí
- odvoz vybúraných hmôt na skládku.

b) Stavebné práce a dodávky:
- oprava omietok obvodového plášťa v rozsahu cca. max. 30 % plochy
- oprava podkladu - omietka sokla v rozsahu cca. max. 40 % plochy
- zamurovanie otvorov (okná)
- osadenie nových výplní otvorov okien a dverí
- osadenie vnútorných a vonkajších parapetov
- zateplenie obvodového plášťa KZS z minerálnej vlny hr. 160mm vrátane vonkajšej omietky
- zateplenie sokla obvodového plášťa KZS z XPS hr. 50 mm vrátane vonkajšej omietky
- zateplenie vonkajšieho ostenia KZS z MW hr. 50mm vrátane vonkajšej omietky
- zateplenie markízy a rímsy KZS z MW hr. 50mm vrátane vonkajšej omietky
- oprava vnútorných ostení vymieňaných okien a dverí vrátane maľby
- montáž a dodávka dlažby hlavného vstupu
- oprava, náter potrubia plynoinštalácie vedeného na fasáde
- vyspravenie vnútorného povrchu zamurovaných výplní otvorov vápennocementovou omietkou a maľbou 
- montáž a dodávka vetracích mriežok

2) Objekt B - Statické zabezpečenie základov:
Stavebné práce v zmysle Statického posudku - návrhu statického zabezpečenia. Základové konštrukcie budú sanované podchytením, resp. podbetónovaním a rozšírením základových pásov.

Je výhradnou zodpovednosťou uchádzača, aby si dôsledne preštudoval výzvu na predkladanie ponúk - opis zákazky a prílohy k zákazke a tiež všetky vysvetlenia/doplnenia poskytnuté verejným obstarávateľom, ktoré môžu akýmkoľvek spôsobom ovplyvniť cenu a charakter ponuky.

Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta uskutočnenia stavebných prác v rozsahu podľa predmetu zákazky, aby získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Obhliadku miesta vykoná uchádzač podľa vlastnej potreby.

8. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.

9. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

11. Lehota viazanosti ponúk :
Do 31.07.2022

12. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie

13. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.

14. Predpokladaná hodnota zákazky :
PHZ je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške  157258,43 EUR.

15. Zoznam príloh: 
Príloha č. 1 Návrh na plnenie kritéria
Príloha č. 2 Výkaz výmer
Príloha č. 3 Projektová dokumentácia
Príloha č. 4 Statický posudok - návrh statického zabezpečenia
Príloha č. 5 Návrh zmluvy o dielo
Príloha č. 6 Čestné vyhlásenie § 32 ods. 2 písm. f) ZVO
Príloha č. 7 Čestné vyhlásenie ku konfliktu záujmov
Príloha č. 8 - Súhlas so spracovaním osobných údajov
Príloha č. 9 Výpis hliníkových výplní otvorov
Príloha č. 10 Výpis plastových výplní otvorov

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o dielo
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.

2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky : 
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 15 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude fakturovať na základe skutočne vykonaných prác a dodávok, formou čiastkových faktúr, a to 1x do mesiaca. Podkladom pre vyhovenie faktúry je súpis skutočne vykonaných prác a dodávok potvrdených stavebným dozorom objednávateľa. Záverečná zúčtovacia faktúra bude zhotoviteľom vystavená po ukončení a riadnom odovzdaní Diela Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky  vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.


5.  Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A) Vyplnený a podpísaný návrh na plnenie kritéria podpísaný uchádzačom/štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou 
B) Vyplnený výkaz výmer
C) Vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie § 32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní podpísané uchádzačom/štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou
D) Vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie ku konfliktu záujmu podpísané uchádzačom/štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou
E) Vyplnený a podpísaný súhlas so spracúvaním osobných údajov podpísaný uchádzačom/štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou
F) Vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie -konflikt záujmov podpísané uchádzačom/štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou

Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
G) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
H) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

2. Vyhodnotenie ponúk
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Stavebné práce 1,0 celkom
Naceniť v zmysle prílohy.
2 Zvýšenie efektívnosti tepelnej ochrany kultúrneho domu 1,0 celok

Prílohy ku zákazke

  1. pr. č. 1 -návrh na plnenie kritéria.docx   19,6 kB
  2. pr.č.2-výkaz výmer.xlsx   125,1 kB
  3. pr.č.3 -PD - výkres pohľady.pdf   2,8 MB
  4. pr.č.4 -statiský posudok - Kulturny dom.pdf   597,4 kB
  5. pr.č. 5 - návrh zmluvy o dielo.docx   46,2 kB
  6. pr.č. 6 -čestné vyhlásenie.docx   17,4 kB
  7. pr. č. 7 -čestné vyhlásenie ku konfliktu záujmov.docx   17,6 kB
  8. pr.č. 8 -súhlas so spracúvaním osobných údajov.docx   16,7 kB
  9. pr.č. 9 -Výpis AL výplní KD Močenok.docx   315,9 kB
  10. pr.č. 10 -Výpis plastových výplní KD Močenok.docx   34,6 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip