Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.13429

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Stavebný dozor - stavba Greenpoint Rozhľadňa Kluknava
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Stavebníctvo
Podoblasť Architektonické, stavebné, inžinierske a inšpekčné služby
Zverejnená: 3.10.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: 10/2022-03/2023
Lehota na predkladanie ponúk: 7.10.2022
 
Zadávateľ
Firma Obec Kluknava
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00329274
Adresa Kluknava 177, 05351 Kluknava, SK
Kontaktná osoba Ing. Miroslava Borženská, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

Obec Kluknava, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku " Stavebný dozor - stavba Greenpoint Rozhľadňa Kluknava".

V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.

Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

1. Predmet zákazky:
Predmetom je výber dodávateľa na nasledovnú službu: Stavebný dozor - stavba Greenpoint Rozhľadňa Kluknava

2. Postup verejného obstarávateľa:
Obec Kluknava, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na zákazku "Stavebný dozor - stavba Greenpoint Rozhľadňa Kluknava".

3. Kontaktná osoba pre VO:
Meno: Ing. Štefan Kováč
Email: starosta@kluknava.sk
Mobil: 0903 637 796

Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.

4. Spoločný slovník obstarávania (CPV):
71520000-9 Stavebný dozor

5. Miesto dodania predmetu zákazky:
Stavba - Greenpoint Rozhľadňa Kluknava, v katastrálnom území Kluknava na parcele č. EKN 631.

6. Termín dodania predmetu zákazky:
Začiatok činnosti stavebného dozoru – príprava pred odovzdaním staveniska zhotoviteľovi stavebného diela, od odovzdania staveniska zhotoviteľovi, t.j. priebežne počas realizácie stavebného diela. Termín ukončenia činnosti stavebného dozoru je po ukončenie realizácie stavebného diela úspešným odovzdávacím a preberacím konaním, vrátane kontroly odstránenia prípadných nedorobkov a vád zrejmých z odovzdávacieho a preberacieho konania, podľa zmluvne dohodnutého harmonogramu výstavby so zhotoviteľom, resp. po vydaní kolaudačného rozhodnutia a po splnení prípadných požiadaviek vyplývajúcich z kolaudačného rozhodnutia – týkajúcich sa činnosti stavebného dozoru.

7. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je zabezpečenie odborného dozorovania stavebných prác v rozsahu:
a) oboznámenie sa s podkladmi, podľa ktorých sa pripravuje realizácia stavby, najmä s projektom, s vyjadrením stavebného úradu – ohlasovacia povinnosť,
b) odovzdanie staveniska zhotoviteľovi stavby a zabezpečenie zápisu o odovzdaní staveniska,
c) kontrola postupu prác a dodržiavanie podmienok –  v nadväznosti na projektovú dokumentáciu a platné technické normy a predpisy o vykonávaných prácach,
d) odsúhlasovanie prípadných dodatkov a zmien projektu, ktoré nezvyšujú náklady stavebného objektu, nepredlžujú lehotu výstavby a nezhoršujú parametre stavby. Ostatné dodatky a zmeny predkladať s vlastným vyjadrením investorovi, zabezpečovanie prípadných zmien vznesených investorom počas realizácie diela,
e) kontrola čerpania investičných prostriedkov a bezodkladné informovanie investora o všetkých predpokladaných zmenách a závažných skutočnostiach,
f) kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti oceňovaných podkladov, ich súladu s podmienkami zmlúv a ich predkladanie investorovi na likvidáciu,
g) kontrola a fotodokumentácia tých časti dodávok, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými,
h) kontrolné dni vykonať za účasti zamestnanca mandanta, kontrolný deň zaznamenať v stavebnom denníku, do stavebného denníka uviesť všetky práce naviac, zároveň aj zakryté  stavebné práce, 
i) spolupráca s pracovníkmi projektanta vykonávajúcimi autorský dozor realizovaných prác a dodávok v súlade s projektom, kontrola, či zhotovitelia vykonávajú predpísané skúšky materiálov, konštrukcií a prác, kontrola ich výsledkov a vyžadovanie dokladov, ktoré preukazujú kvalitu vykonaných prác a dodávok (atesty, protokoly, a pod.),
j) kontrola stavebných a montážnych denníkov v súlade s podmienkami zmlúv,
k) kontrola prevzatia a uskladnenia dodávok na stavenisku,
l) v priebehu výstavby príprava podkladov pre záverečné hodnotenie stavby, účasť na konaní o odovzdaní a prevzatí,
m) kontrola odstraňovania vád a nedorobkov zistených pri preberaní v dohodnutom termíne,
n) zabezpečenie právoplatného kolaudačného rozhodnutia,
o) spolupráca s investorom pri uplatňovaní požiadaviek vyplývajúcich z kolaudačného konania,
p) koordinácia prác a dodávok medzi dodávateľmi, organizačné zabezpečenie povinností investora pri individuálnom a komplexnom vyskúšaní a účasť na týchto skúškach,
q) kontrola dokladov o výrobkoch a materiáloch použitých na stavbe,
r) kontrola dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby,
s) kontrola vypratania staveniska zhotoviteľom,
t) odovzdávanie stavby objednávateľovi.

 
8. Spôsob predloženia ponuky:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

9. Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

10. Lehota viazanosti ponúk:
Do 31.10.2022.

11. Možnosť delenia predmetu zákazky:
Nie

12. Variantné riešenie:
Neumožňuje sa.

13. Predpokladaná hodnota zákazky:

14. Zoznam príloh:
Príloha č. 1 Identifikácia uchádzača - Oprávnenie na výkon činnosti stavebného dozoru
Príloha č. 2 Návrh na plnenie kritéria
Príloha č. 3 Vzor ČV ku účasti vo VO
Príloha č. 4 Návrh zmluvy o výkone stavebného dozoru
Príloha č. 5 Projektová dokumentácia

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
Mandátna zmluva uzatvorená podľa § 566 a násl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka.

V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.


2. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do  14  dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude fakturovať celé Dielo v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Diela Objednávateľovi resp. v čiastkových faktúrach na základe vopred odsúhlaseného zoznamu vykonaných prác Objednávateľom.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky:
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky  vrátane všetkých príloh výzvy až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Register partnerov verejného sektora :
Obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť podľa predchádzajúcej vety musí byť naplnená po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania.

5. Strpenie výkonu kontroly :
Úspešný uchádzač vrátane subdodávateľov je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overenia súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, ktorú má obstarávateľ uzatvorenú na spolufinancovanie predmetu zákazky, a to oprávnenými osobami, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Viac upresnené v zmluve o dielo.

6. Zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií alebo obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
Áno 

7. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradené.
zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.

8. Komunikácia :
Komunikácia v rámci zákazky bude prebiehať výlučne v elektronickom prostriedku TENDERnet. V prípade, ak uchádzač bude mať otázku na verejného obstarávateľa k súťažným podkladom resp. k iným záležitostiam, využije na to funkcionalitu elektronického prostriedku TENDERnet.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:

Obsah ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do
slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Uchádzač predkladá Cenovú ponuku výlučne v mene euro.

Verejný obstarávateľ požaduje, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:

a) Identifikácia uchádzača, ( Oprávnenie na výkon činnosti stavebného dozoru)
Uchádzač predkladá scan dokumentu  (overený pečiatkou a podpisom štatutárnej osoby)
b) Vyplnený Návrh na plnenie kritérií ( dostupný v Prílohe č. 2 Výzvy)
Uchádzač predkladá scan dokumentu  (overený pečiatkou a podpisom štatutárnej osoby)
c)  Vyplnené čestné vyhlásenie ku účasti uchádzača vo VO (dostupné v Prílohe č. 3 Výzvy)
Uchádzač predkladá scan dokumentu  (overený pečiatkou a podpisom štatutárnej osoby)
d) Vyplnený Návrh zmluvy o výkone stavebného dozoru (dostupný v Prílohe č. 4 Výzvy)
Uchádzač predkladá scan dokumentu  (overený pečiatkou a podpisom štatutárnej osoby)


Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...)

e) Uchádzač musí splniť podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov t.j. uchádzač je oprávnený dodávať tovary, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky a nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

f) U uchádzača nesmie existovať dôvod na vylúčenie podľa §40 ods. 6 písm. f) ZVO
(existencia konfliktu záujmov).

2. Vyhodnotenie ponúk
Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky.
Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
Verejný obstarávateľ požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom,
nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky, prijímateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.
Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí a splnil požiadavky na predmet zákazky
Obstarávateľ prostredníctvom systému TENDERnet oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Úspešný uchádzač bude vyzvaný k súčinnosti vedúcej k uzavretiu Mandátnej zmluvy v lehote viazanosti cenových ponúk a k predloženiu časového harmonogramu prác.
Ak úspešný uchádzač neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú  k uzavretiu Mandátnej zmluvy na predmet zákazky tak, aby táto mohla byť uzavretá v lehote do 5 pracovných dní odo dňa, keď bol na jej prevzatie písomne vyzvaný, verejný obstarávateľ môže vyzvať na uzavretie Mandátnej zmluvy uchádzača, ktorí sa umiestnil ako druhý v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa umiestnil druhý v poradí nepredloží cit. doklady alebo neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú k uzavretiu Mandátnej zmluvy na dodanie predmetu zákazky tak, aby táto mohla byť prevzatá v lehote do 5 pracovných dní odo dňa, keď bol na jej prevzatie písomne vyzvaný, verejný obstarávateľ môže vyzvať na uzavretie Mandátnej zmluvy uchádzača, ktorí sa umiestnil ako tretí v poradí

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Stavebný dozor - stavba Greenpoint Rozhľadňa Kluknava 1,0 súb
Komplexný výkon staveného dozoru v rámci stavby " Greenpoint Rozhľadňa Kluknava" a to v zmysle zákona č. 138/192 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov. 

Uchádzač uvedie cenu za komplexný výkon stavebného dozoru v rámci stavby " Greenpoint Rozhľadňa Kluknava".

Prílohy ku zákazke

  1. Príloha č.2 - Návrh na plnenie kritérií.docx   21,9 kB
  2. Príloha č. 3 Čestné vyhlásenie uchádzača.docx   25,6 kB
  3. Príloha č. 4 Návrh _Mandátna zmluva - stavebný dozor Greenpoint Rozhľadňa.docx   32,0 kB
  4. Príloha č. 5 - Projektová dokumentácia - Kluknava - rozhladna.zip   12,1 MB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip