Zákazka č.13495
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Stavebné úpravy a prestavba strediska odbornej praxe | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Stavebníctvo |
Podoblasť | Stavebné práce |
Zverejnená: | 20.10.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | 209135,70 € bez DPH |
Predpokl. obdobie realizácie: | Realizácia do 2. mesiaca od prevzatia staveniska zhotoviteľom |
Lehota na predkladanie ponúk: | 10.11.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Stredná odborná škola obchodu a služieb
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00158551 |
Adresa | Stavbárska 11 036 80 Martin, 03680 Martin, SK |
Kontaktná osoba | Mgr. Danka Černáková, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Predmet zákazky :
Predmetom projektu na stavebné povolenie a realizáciu sú Stavebné úpravy a prestavba strediska odbornej praxe.
2. Postup verejného obstarávateľa :
Stredná odborná škola obchodu a skužieb, IČO: 00158551 ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na zákazku: Stavebné úpravy a prestavba strediska odbornej praxe.
3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Ing. Edita Tóthová, zástupkyňa RŠ pre TEČ
Email: tothova@sosmt.sk
Tel. kontakt +421 908640164
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
4. Predpokladaná hodnota zákazky :
PHZ je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 206.283,24 EUR.
5. Miesto dodania predmetu zákazky :
Stredná odborná škola obchodu a služieb, SOP cukrár, Gogoľova 1, Martin - Ľadoveň
6. Termín dodania predmetu zákazky :
Realizácia do 2. mesiaca od prevzatia staveniska zhotoviteľom
7. Opis predmetu zákazky :
Predmetom projektu na stavebné povolenie a realizáciu sú - Stavebné úpravy a prestavba strediska odbornej praxe., pre stavebný objekt SO 02.
Špecifikácia stavby:
Objekt je osadený v k.ú. Martin (836168), obec Martin, č.p. 1930/13 vo vlastníctve investora.
Objekt je tvorený nosným systémom s obvodovým plášťom z veľkorozmerových panelov z "KERAMOBLOKOV" hr.: 320mm. Obvodový plášť nevyhovuje súčasným tepelno-technickým požiadavkám uvedeným v norme. Nedostatočný tepelný odpor obvodových konštrukcií (obvodový plášť, strecha, výplne otvorov) a výskyt tepelných mostov zvyšujú náklady na prevádzku objektu, znižujú jeho životnosť a zhoršujú užívateľský komfort. V rámci zníženia energetickej náročnosti objektov sa navrhuje zateplenie obvodového plášťa kontaktným zatepľovacím systémom, výmena okien a vchodových dverí a izolácia strešných konštrukcií. Účelom je rekonštrukcia existujúcich objektov so zameraním na zateplenie objektov, vyregulovaní vykurovacej sústavy a výmenou exist. svietidiel so zameraním sa na zníženie energetickej náročnosti a n neposlednom rade o renováciu celej stavby, pretože objekty vykazujú značné stavebnotechnické defekty.
Objekt je v súčasnosti využívaný ako stredisko odbornej praxe pre potreby SOŠ obchodu a služieb v Martine. Účelom obnovy a zateplenia je znížiť energetickú náročnosť objektov. Toto bude dosiahnuté kompletným zateplením obvodového plášťa, výmenou otvorových výplní, rekonštrukciou kúrenia (výmena term-hlavíc) a vykurovacej sústavy.
Objekt má nevýrobný charakter.
Dokumentácia je spracovaná podľa zákona č. 50/1976 Zb. (Stavebný zákon) a následných noviel a vykonávacích predpisov v rozsahu podľa vyhlášky 453/2000 Z.z. prikladanom k návrhu pre stavebné povolenie a vychádza z podnikateľského zámeru investora pre danú lokalitu.
Účelom a funkciou riešeného objektu je vytvorenie dostatočných výučbových priestorov s príslušnou vybavenosťou.
Objekty sú existujúce a nový návrh opatrení, stavebnotechnických riešení a architektonicko-technické riešenie je v súlade s územno–plánovacou dokumentáciou.
Konštrukčný nosný systém je existujúci – skeletový, bez stavebných zásahov do nosnej časti.
Pri prácach je potrebné dodržiavať vyhlášku o bezpečnosti pri práci č. 147/2013 Zb.
a vyhlášku o bezpečnosti pri práci č. 59/1982 Zb. v znení neskorších predpisov.
Členenie stavby na stavebné objekty a prevádzkové súbory :
Charakter stavby predpokladá členenie na stavebné objekty a prevádzkové objekty:
SO 01 KADERNÍK, KOZMETIK
SO 02 CUKRÁR
SO 03 TLAČIAR, KNIHÁR, GRAFIK
Predmetom tejto zákazky je objekt - SO 02 CUKRÁR.
PRED ZAHÁJENÍM STAVEBNÝCH PRÁC JE NUTNÉ VYTÝČIŤ VŠETKY PODZEMNÉ INŽINIERSKE SIETE !!!.
Existujúci objekt je stenový systém z KERAMOBLOKOV hr.: 320mm.
Požiadavky protipožiarnej bezpečnosti:
Stavebné úpravy vzhľadom k existujúcim objektom sa nemenia charakter ani parametre stavieb z hľadiska protipožiarnej bezpečnosti – viď. časť „PO“
Starostlivosť o ŽP:
Vplyvy počas realizácie stavby nemá negatívny vplyv na životné prostredie. Počas samotnej stavebnej činnosti budú plne rešpektované všetky platné všeobecno - záväzné právne predpisy a STN platné v danej oblasti. zákon č. 543/2002 Z.z. o ochrane prírody a krajiny zákon č.478/2002 Z.z. o ochrane ovzdušia a ktorým sa dopĺňa zákon 401/1998 Z.z. o poplatkoch za znečisťovanie ovzdušia v znení neskorších predpisov zákon č.364/2004 Z.z. o vodách, ustanovenia o ochrane akosti povrch. a podzemných vôd
A - KONŠTRUKCIE A PRÁCE HSV
1. Búracie práce
• jedná sa o odstránenie existujúcich omietok, podláh a nové dispozičné riešenie – viď. PD
• demontáž a následná spätná montáž existujúcich rebríkov na strechu s ich úpravou – nadvarenie kotevných tŕňov do steny o hrúbku izolácie (150mm) – viď. PD
• demontáž a spätná montáž exist. bleskozvodu s jeho doplnením o nevyhnutné prvky
• demontovanie okenných a dverných konštrukcií v obvodových stenách objektov,
• demontovanie jestvujúcich vetracích mriežok na fasáde,
• demontovanie jestvujúceho vonkajšieho oplechovania okien (všetky okná),
• demontovanie oplechovania atík plochých striech,
• demontovanie dažďových odpadov a zvodov pavilóny,
• vybúranie okapového chodníka,
• odstránenie oplechovania atiky plochej strechy,
• otĺcť opukané časti omietok na obvodovom murive pred jeho zateplením,
• osekanie obkladu sokla po celom obvode jednotlivých pavilónov,
• očistenie okapových chodníkov od nečistôt, odstránenie poškodených častí betónových povrchov až na zdravú časť betónu,
• odstránenie exist. terasy v časti objektu SO 03
2. Zemné práce
• odstránenie existujúcich betónových plôch vrátane podsypov v časti budúceho zateplenia a nových spevnených plôch prístupu
• hladina podzemnej vody je pod škárou základových pätiek - predpoklad
• výkopy je potrebné svahovať v zvislých sklonoch bez paženia najviac na výšku 1,5m
• pri výkopoch je potrebné uvažovať s pozostatkami stavebného odpadu
• umiestnenie výkopku z 30% na pozemku investora, 70% s odvozom na skládku určenú investorom do 5km
• spätné zásypy v spodnej časti odkopov sa zrealizujú v okolí základov a to štrkom 8-32 (zhutniť) do výšky 400 až 500mm a vrchná vrstva sa spätne zabetónuje
• styk nových zásypov k existujúcemu objektu sa oddelí nopovou fóliou
• upozorňujem na bezpečnosť pri práci vo výkopoch (každý výkop vyšší ako 1,5m musí byť zapažený, resp. s dostatočným sklonom podľa druhu zeminy)
3. Základové konštrukcie
• nie sú predmetom riešenia
4. Zvislé konštrukcie
• nie sú predmetom riešenia
5. Vodorovné konštrukcie
• nie sú predmetom riešenia
6. Komunikácie
• spevnené plochy v okolí objektu sú zrealizované z liateho betónu do štrkového lôžka hr.400 až 500mm zo štrku fr. 8-32mm (zhutniť), a zo zámkovej dlažby
• podklad tvorí zhutnený štrk 0-32 v hrúbke 400 až 500mm
7. Úpravy povrchov, podlahy a osadzovanie výplní otvorov
• zateplenie striech tepelná izolácia "EPS" v dvoch vrstvách hr.: 200mm,
• zateplenie obvodových stien „MW“ hr.: 150mm, v časti sokla a pod terénom „XPS“ 150mm,
• v časti prekladov a výklenkov realizovať spevnenie sklo-textilnou armovacou sieťkou
• všetky nárožia vonkajších omietok budú upravené pod-omietkovými kovovými alt. plastovými lištami
•
8. Drobné objekty
• nie sú predmetom riešenia
9. Ostatné práce HSV
• použitie lešenia je potrebné riešiť v súlade s bezpečnosťou pri práci, podobne i ochranné a záchytné konštrukcie podľa príslušnej STN
B - KONŠTRUKCIE A PRÁCE PSV
711 – Izolácie proti vode a vlhkosti
• horizontálna (pod dlažbu) náterová odolná voči tlakovej vode dvojzložková, prípadne 2x náter
• hydroizolácie realizovať podľa technologického predpisu výrobcu
• obklad stien škárovanie napr.: ASO-FUGENBREIT
• hydroizolačný systém realizovať podľa technologického predpisu výrobcu
713 - Tepelné izolácie
• zateplenie strechy tepelná izolácia : skladba „P5“ - "EPS" V DVOCH VRSTVÁCH hr.: 200mm
• zateplenie steny: KZS z „MW“ hr.: 150mm.
• zateplenie sokla „XPS“ hr.: 150mm
• zateplenie ostení vrát: panel „MW“ hr.: 40 mm
• Pri aplikácii tepelnoizolačného systému je potrebné dodržiavať technické podmienky, smerné detaily a technologický prepis vydaný výrobcom a používať výhradne materiály zo zvoleného systému.
• Kotvenie tepelnoizolačných dosiek sa vykonáva do panelov obvodového plášťa pomocou tanierových kotiev. Minimálny počet kotiev je 4ks/m v poli a 8km/ m v okrajovom pásme. Rozmiestnenie kotiev uvádzajú príslušné predpisy výrobcu zatepľovacieho systému.
• Všetky materiály použité v kontaktných zatepľovacích systémoch sú vzájomne vodných pár, takže v systémoch nedochádza ku kondenzácii vodných pár v kritickej zóne muriva.
• Zatepľovacie systémy sú ako celok odolné voči poveternostným vplyvom, vplyvu svetla, škodlivým splodinám a plynom, sú umývateľné, vodoodpudivé a mrazuvzdorné. Jednotlivé prvky zatepľovacieho systému sa preto nesmú zamieňať a kombinovať s prvkami iných systémov!
766 – Konštrukcie stolárske
• vnútorné dvere v priestoroch sú navrhnuté drevené dyhované plné s pevným jadrom do oceľovej lisovanej zárubne šírky 800, 900 a 1000 mm
• bez prahov,
• dvere dodať vrátane kovania a vložkových zámkov
• rozmery dverí sú rozmerom svetlosti otvoru
767 – Zámočnícke konštrukcie
• všetky výplňové otvory je potrebné pred výrobou zamerať priamo na stavbe!!!
• všetky dvere a okenné výplne vrátane kovania
767 – Plastové otvorové prvky
• nové (dodávané) vonkajšie okná sú plastové s celoobvodovým kovaním, tvar a otváranie – viď. PD
• otvory okien je potrebné pred výrobou zamerať priamo na stavbe!!!
• rozmery okien sú uvedené skladobnými rozmermi
• okná sú zasklené izolačným trojsklom s Uw = max. 0,85 W/(m².K)
771 – Podlahy z keramických dlaždíc 500/500mm (a viac)
• v priestoroch kuchyne a skladu potravín a viď. výkresová časť, použiť protišmykovú dlažbu „R11“ do tmelu (Protišmyková podlaha "R11", (uhol sklzu na obuv 19-27°: kuchyne škôl, umývacie linky, práčovne, vchody a vonkajšie schody...)
• škárovačka - vodovzdorná
• pri výbere dlažieb dbať na vhodné protišmykové vlastnosti v súlade s platnou STN
• nášľapné vrstvy realizovať podľa jednotlivých legiend miestností
• pod dlažbu realizovať izolačný náter napr.: Saniflex-EU (fa Schomburg)
• Výber dlažieb, ich farebnosť a kvalitu musí dodávateľ pred ich nákupom odsúhlasiť s investorom. V opačnom prípade nebude dodávka akceptovaná investorom
777 – Podlahy syntetické
• liata epoxidová podlaha 5,00 mm
• podklad - cementový poter C20/25MPa
• min. hodnota odtrhovej pevnosti podkladu 1,5 N/mm²
• rovinatosť podkladu podľa normy, 2mm na 2m late
781 – Keramické obklady 500/300mm (a viac)
• belninové obklady do výšky 2,00m nad podlahou
• na škárovanie používať špeciálne pružné škárovanie
• pod obklad realizovať izolačný náter napr.: Saniflex
• používať plastové ukončujúce lišty, rohové, kútové
• kúty vytmeliť silikónom
• pri realizácii obkladu okolo dverí je potrebné brať do úvahy, že hrúbka obkladu môže znemožniť otváranie dverí na celú šírku otvoru – zárubňu so závesmi odsadiť od steny o 20 mm viac ako je kraj závesov
• Výber obkladov, ich farebnosť a kvalitu musí dodávateľ pred ich nákupom odsúhlasiť s investorom. V opačnom prípade nebude dodávka akceptovaná investorom
764 –Konštrukcie klampiarske
• z pozinkovaného (príp. poplastovaného) plechu hr. 0,63mm (žľaby, odpady, lemovania, parapetné plechy - podokenníky a pod.)
• klampiarske výrobky je potrebné realizovať podľa STN 73 3610
• všetky klampiarske konštrukcie oddeliť od omietky a rámov okien silikónovým alternatívne akrylátovým tmelom
• styky plechov s fasádou je potrebné vytmeliť priesvitným silikónovým tmelom, detto styky s oknami
767 – Zámočnícke konštrukcie
• všetky výplňové otvory je potrebné pred výrobou zamerať priamo na stavbe,
• prekládka existujúceho rebríka na strechu s doplnením novej vodiacej tyče - údržba technologických zariadení na streche, opatrené ochranným košom, povrchová úprava žiarovo zinkované
• všetky vložky dverí budú systému „FAB“
783 – Nátery
• oceľové prvky, ak nie je určená iná povrchová úprava, náter 2x základný syntetický + 2x vrchný syntetický email
• stolárske prvky náter lazúrovací lak - prahy
• klampiarske prvky bez náterov alt. reaktívnym náterom
787 – Zasklenie
• všetky nové výplne otvorov budú zasklené izolačným troj-sklom s Uw = max. 0,85 W/(m².K)
10. Lešenie
Okolo objektu bude postavené pracovné lešenie šírky 1,2 m do výšky objektov od upraveného terénu na dobu cca. 2 mesiacov.
Dodávateľskú dokumentáciu a postavené lešenie odsúhlasiť oprávneným technikom, ktorého pozve zhotoviteľ stavby na odsúhlasenie správneho postavenia a zápisom do stavebného denníka povolí používanie realizovaného lešenia.
11. Spevnené plochy
Predmetný pozemok a riešený areál je situovaný v časti katastra mesta Martin v existujúcom areály priestorov odbornej praxe SOŠ obchodu a služieb Martin, odkiaľ je aj situovaný existujúci hlavný vstup.
Územie má mierna svahovitý charakter.
V rámci projektovej dokumentácie sa jedná odstránenie zeminy – zobratie ornice v hrúbke 20 cm a realizácia novej asfaltovej spevnenej plochy.
Riešené priestory objektu sú napojené na jestvujúce inžinierske siete a pozemné komunikácie.
Podrobný popis rozsahu realizácie diela a podmienok realizácie je uvedený samotnej v PD a príslušnej – Technickej správe.
Iné obmedzenia:
Harmonogram postupu prác bude nutné konzultovať a odsúhlasiť s objednávateľom a správcom, prispôsobiť postup prác potrebám správcu – školy, a poveternostným podmienkam a potrebným povoleniam.
Povolenia na odstránenie prípadných stromov si zabezpečí zhotoviteľ sám a na vlastné náklady.
Taktiež prípadnú dočasnú prístupovú komunikáciu si zabezpečí zhotoviteľ sám a na vlastné náklady. Po ukončení stavby uvedie do pôvodného stavu.
Z uvedených dôvodov je potrebné, aby pred spracovaním cenovej ponuky uchádzači vykonali obhliadku priestorov určených na stavebné úpravy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo úpravy rozsahu vykonania diela podľa aktuálnej potreby a prevádzkových podmienok prevádzkovateľa zariadenia, realizovať práce rozdelením na jednotlivé etapy v časovom rozsahu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zákazku zrušiť.
Doba realizácie zahŕňa aj čas potrebný na odovzdávacie a preberacie konanie, a s tým súvisiacu prípravu všetkých náležitostí (atesty, skúšky, revízne správy, doklady, povolenia).
Finančné krytie: Z rozpočet ŽSK
Požiadavky na formálnu úpravu dokumentu rozpočtu: Uchádzač je povinný vypísať cenovú ponuku do predloženej tabuľky (Výkaz výmer) a nesmie meniť jej formát, text, ani pridávať a odstraňovať bunky.
Požiadavky na zhotoviteľa:
Min. 1 referencie na realizáciu, alebo rekonštrukciu školského areálu, alebo cukrárenskej prevádzky:
v minimálnom objeme 0,3 mil. € s DPH
Stavbyvedúci - odborne spôsobilá osoba
Certifikované systémy
ISO 9001 – Systém manažérstva kvality
ISO 14000 – systém environmentálneho manažérstva
ISO 18001 – systém BOZP
Neoddeliteľnou súčasťou výkazu výmer je technická správa a výkresová časť projektovej dokumentácie. Výkaz výmer neobsahuje úplný technický popis, technologický postup ani rozbor položiek. Tie sú zrejmé z technickej správy, výkresovej časti projektu, alebo technologických postupov predpísaných výrobcami stavebných hmôt, polotovarov a technológií.
Uchádzač bude v tomto zmysle postupovať pri tvorbe cenovej ponuky a v prípade zistených rozporov medzi výkazom výmer, technickou správou a výkresovou časťou projektovej dokumentácie požiada o vysvetlenie v procese verejného obstarávania, pred termínom predkladania cenových ponúk.
V prípade , že na tieto rozdiely a rozpory medzi výkazom výmer, technickou správou a výkresovou časťou projektovej dokumentácie sú a neupozorní na tieto v procese verejného obstarávania, má sa za to, že o ich prípadnej existencii vie, ale nemajú žiaden vplyv na cenu navrhnutú v procese VO. To znamená , že si nebude v priebehu realizácie, alebo po jej ukončení nárokovať navýšenie ceny z dôvodu týchto prípadných rozdielov!
Z tohto dôvodu je doporučená obhliadka miesta realizácie diela.
Uchádzačovi sa doporučuje vykonať obhliadku predmetu plnenia zákazky. Bude mu to umožnené po dohode s objednávateľom, najneskôr však 10dní pred termínom ukončenia predkladania ponúk. Výdavky spojené s obhliadkou miesta plnenia idú na ťarchu záujemcu. Nebude možné akceptovať navýšenie nákladov zo strany záujemcu v prípade, že si nevykoná obhliadku miesta plnenia.
Termín si dohodne min 5 pracovných dní vopred.
V prípade výskytu obchodných názvov výrobkov a technológií, tieto majú informatívny charakter, a slúžia ako minimálny požadovaný štandard.
V zmysle Zákona č.343/2015 o verejnom obstarávaní § 42 ods. 3: Technické požiadavky sa nesmú odvolávať na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, ak by tým dochádzalo k znevýhodneniu alebo k vylúčeniu určitých záujemcov alebo tovarov, ak si to nevyžaduje predmet zákazky. Takýto odkaz možno použiť len vtedy, ak nemožno opísať predmet zákazky podľa odseku 2 dostatočne presne a zrozumiteľne, a takýto odkaz musí byť doplnený slovami „alebo ekvivalentný".
Zhotoviteľ má povinnosť prevziať stavenisko do 5 dní od písomnej výzvy objednávateľa a práce začať do 7 dní od prevzatia staveniska. Zhotoviteľ najmenej 10 kalendárnych dní vopred, pred riadnym a včasným ukončením Diela v súlade s touto zmluvou oznámi Objednávateľovi písomne alebo e-mailom s potvrdením doručenia e-mailu zo strany Objednávateľa, kedy bude dielo pripravené na odovzdanie. Objednávateľ na základe tohto oznámenia upovedomí Zhotoviteľova o termíne začatia preberania Diela e-mailom s potvrdením doručenia e-mailu zo strany Zhotoviteľa alebo zápisom v stavebnom denníku. Objednávateľ si vyhradzuje právo na prehliadku Diela v počte 10 pracovných dní. Pri odovzdávacom a preberacom konaní sa preverí, či je záväzok zhotoviteľa splnený tak, ako je stanovené v tejto zmluve, vykoná sa fyzická kontrola vykonaného Diela, jeho súčasti a príslušenstvá, overia sa revízne správy, atesty a komplexné skúšky a doklady.
Zodpovedná osoba za ŽSK: vo veciach zmluvných Ing. Erika Jurinová
vo veciach realizačných Ing. Ivana Šubjaková
Ing. Július Ralbovský
Za Odbor správy majetku a investícií vypracoval: Ing. Július Ralbovský
Iné obmedzenia : Harmonogram postupu prác bude nutné konzultovať a odsúhlasiť so zodpovedným pracovníkom správcu zariadenia.
Zhotoviteľ zodpovedá za zabezpečenie ochrany zdravia na stavenisku a jeho okolí, ako aj ochranu životného prostredia , vrátane zabezpečenia odvozu a likvidácie odpadu.
Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi a správcovi zariadenia vzorky materiálov a tovarov (prípadne ich certifikáty a technické listy), ktoré musia byť vopred odsúhlasené objednávateľom a správcom zariadenia pred ich použitím na stavbe.
Do ceny diela zahrnúť všetky náklady spojené s výkonom realizácie prác: ako napr. zariadenie staveniska, bezpečnostné opatrenia na stavenisku, prípadné vyžiadanie o výskyte IS a ich vytýčenie, všetky potrebné bezpečnostné opatrenia, zabezpečenie ochranných odevov a predmetov, ...
Objednávateľ si vyhradzuje právo úpravy rozsahu vykonania diela podľa aktuálnej potreby a prevádzkových podmienok prevádzkovateľa zariadenia, realizovať práce rozdelením na jednotlivé etapy v časovom aj obsahovom rozsahu.
Zákazka sa bude realizovať iba v prípade pridelenia finančných prostriedkov z rozpočtu ŽSK. Objednávateľ si vyhradzuje právo zákazku zrušiť.
Doba realizácie zahŕňa aj čas potrebný na odovzdávacie a preberacie konanie, a s tým súvisiacu prípravu všetkých náležitostí (atesty, skúšky, revízne správy, doklady).
Finančné krytie: Práce budú financované z rozpočtu ŽSK.
Požiadavky na formálnu úpravu dokumentu rozpočtu: Uchádzač je povinný vypísať cenovú ponuku do predloženej tabuľky (Výkaz výmer) a nesmie meniť jej formát, text, ani pridávať a odstraňovať bunky.
Požiadavky na zhotoviteľa: odborná spôsobilosť na vykonávanie pozemných stavieb, uchádzač dokladuje príslušné oprávnenie na činnosť; odborne spôsobilá osoba so zameraním na Pozemné stavby vo funkcii stavbyvedúceho, dokladovať oprávnením SKSI; skúsenosť s prácami rovnakého charakteru (uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky, pričom sa vyžaduje preukázanie realizácie minimálne jednej stavby s minimálnou hodnotou 70 000,- EUR bez DPH/zákazka);
Dodržať projektovú dokumentáciu. Zhotoviteľ je povinný dodržať podmienky pre výstavbu stanovené v návrhu zmluvy o dielo. Budúci zhotoviteľ stavby je povinný pri vypracovávaní svoje ponuky prekontrolovať výkaz výmer v čase vysvetľovania súťažných podkladov. Všetky ním zistené nezrovnalosti medzi PD a výkazom výmer je povinný pripomienkovať v čase vysvetľovania súťažných podkladov. Po uzatvorení verejného obstarávania budúci zhotoviteľ plne zodpovedá za predloženú cenovú ponuku a nebude si nárokovať prípadné naviac práce za prípadne dodatočne zistené rozdiely medzi výkazom výmer a PD.
8. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
9. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
11. Lehota viazanosti ponúk :
Do 31.12.2022
12. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie.
13. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
14. Register partnerov verejného sektora:
Uchádzač je povinný skontrolovať si povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora (aktuálne platné limity: v prípade jednorázového plnenia ide o limit nad 100.000 eur, v prípade opakujúceho sa plnenia v kalendárnom roku ide o limit nad 250.000 eur, limity sa posudzujú vrátane DPH).
Predmetom projektu na stavebné povolenie a realizáciu sú Stavebné úpravy a prestavba strediska odbornej praxe.
2. Postup verejného obstarávateľa :
Stredná odborná škola obchodu a skužieb, IČO: 00158551 ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na zákazku: Stavebné úpravy a prestavba strediska odbornej praxe.
3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Ing. Edita Tóthová, zástupkyňa RŠ pre TEČ
Email: tothova@sosmt.sk
Tel. kontakt +421 908640164
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
4. Predpokladaná hodnota zákazky :
PHZ je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 206.283,24 EUR.
5. Miesto dodania predmetu zákazky :
Stredná odborná škola obchodu a služieb, SOP cukrár, Gogoľova 1, Martin - Ľadoveň
6. Termín dodania predmetu zákazky :
Realizácia do 2. mesiaca od prevzatia staveniska zhotoviteľom
7. Opis predmetu zákazky :
Predmetom projektu na stavebné povolenie a realizáciu sú - Stavebné úpravy a prestavba strediska odbornej praxe., pre stavebný objekt SO 02.
Špecifikácia stavby:
Objekt je osadený v k.ú. Martin (836168), obec Martin, č.p. 1930/13 vo vlastníctve investora.
Objekt je tvorený nosným systémom s obvodovým plášťom z veľkorozmerových panelov z "KERAMOBLOKOV" hr.: 320mm. Obvodový plášť nevyhovuje súčasným tepelno-technickým požiadavkám uvedeným v norme. Nedostatočný tepelný odpor obvodových konštrukcií (obvodový plášť, strecha, výplne otvorov) a výskyt tepelných mostov zvyšujú náklady na prevádzku objektu, znižujú jeho životnosť a zhoršujú užívateľský komfort. V rámci zníženia energetickej náročnosti objektov sa navrhuje zateplenie obvodového plášťa kontaktným zatepľovacím systémom, výmena okien a vchodových dverí a izolácia strešných konštrukcií. Účelom je rekonštrukcia existujúcich objektov so zameraním na zateplenie objektov, vyregulovaní vykurovacej sústavy a výmenou exist. svietidiel so zameraním sa na zníženie energetickej náročnosti a n neposlednom rade o renováciu celej stavby, pretože objekty vykazujú značné stavebnotechnické defekty.
Objekt je v súčasnosti využívaný ako stredisko odbornej praxe pre potreby SOŠ obchodu a služieb v Martine. Účelom obnovy a zateplenia je znížiť energetickú náročnosť objektov. Toto bude dosiahnuté kompletným zateplením obvodového plášťa, výmenou otvorových výplní, rekonštrukciou kúrenia (výmena term-hlavíc) a vykurovacej sústavy.
Objekt má nevýrobný charakter.
Dokumentácia je spracovaná podľa zákona č. 50/1976 Zb. (Stavebný zákon) a následných noviel a vykonávacích predpisov v rozsahu podľa vyhlášky 453/2000 Z.z. prikladanom k návrhu pre stavebné povolenie a vychádza z podnikateľského zámeru investora pre danú lokalitu.
Účelom a funkciou riešeného objektu je vytvorenie dostatočných výučbových priestorov s príslušnou vybavenosťou.
Objekty sú existujúce a nový návrh opatrení, stavebnotechnických riešení a architektonicko-technické riešenie je v súlade s územno–plánovacou dokumentáciou.
Konštrukčný nosný systém je existujúci – skeletový, bez stavebných zásahov do nosnej časti.
Pri prácach je potrebné dodržiavať vyhlášku o bezpečnosti pri práci č. 147/2013 Zb.
a vyhlášku o bezpečnosti pri práci č. 59/1982 Zb. v znení neskorších predpisov.
Členenie stavby na stavebné objekty a prevádzkové súbory :
Charakter stavby predpokladá členenie na stavebné objekty a prevádzkové objekty:
SO 01 KADERNÍK, KOZMETIK
SO 02 CUKRÁR
SO 03 TLAČIAR, KNIHÁR, GRAFIK
Predmetom tejto zákazky je objekt - SO 02 CUKRÁR.
PRED ZAHÁJENÍM STAVEBNÝCH PRÁC JE NUTNÉ VYTÝČIŤ VŠETKY PODZEMNÉ INŽINIERSKE SIETE !!!.
Existujúci objekt je stenový systém z KERAMOBLOKOV hr.: 320mm.
Požiadavky protipožiarnej bezpečnosti:
Stavebné úpravy vzhľadom k existujúcim objektom sa nemenia charakter ani parametre stavieb z hľadiska protipožiarnej bezpečnosti – viď. časť „PO“
Starostlivosť o ŽP:
Vplyvy počas realizácie stavby nemá negatívny vplyv na životné prostredie. Počas samotnej stavebnej činnosti budú plne rešpektované všetky platné všeobecno - záväzné právne predpisy a STN platné v danej oblasti. zákon č. 543/2002 Z.z. o ochrane prírody a krajiny zákon č.478/2002 Z.z. o ochrane ovzdušia a ktorým sa dopĺňa zákon 401/1998 Z.z. o poplatkoch za znečisťovanie ovzdušia v znení neskorších predpisov zákon č.364/2004 Z.z. o vodách, ustanovenia o ochrane akosti povrch. a podzemných vôd
A - KONŠTRUKCIE A PRÁCE HSV
1. Búracie práce
• jedná sa o odstránenie existujúcich omietok, podláh a nové dispozičné riešenie – viď. PD
• demontáž a následná spätná montáž existujúcich rebríkov na strechu s ich úpravou – nadvarenie kotevných tŕňov do steny o hrúbku izolácie (150mm) – viď. PD
• demontáž a spätná montáž exist. bleskozvodu s jeho doplnením o nevyhnutné prvky
• demontovanie okenných a dverných konštrukcií v obvodových stenách objektov,
• demontovanie jestvujúcich vetracích mriežok na fasáde,
• demontovanie jestvujúceho vonkajšieho oplechovania okien (všetky okná),
• demontovanie oplechovania atík plochých striech,
• demontovanie dažďových odpadov a zvodov pavilóny,
• vybúranie okapového chodníka,
• odstránenie oplechovania atiky plochej strechy,
• otĺcť opukané časti omietok na obvodovom murive pred jeho zateplením,
• osekanie obkladu sokla po celom obvode jednotlivých pavilónov,
• očistenie okapových chodníkov od nečistôt, odstránenie poškodených častí betónových povrchov až na zdravú časť betónu,
• odstránenie exist. terasy v časti objektu SO 03
2. Zemné práce
• odstránenie existujúcich betónových plôch vrátane podsypov v časti budúceho zateplenia a nových spevnených plôch prístupu
• hladina podzemnej vody je pod škárou základových pätiek - predpoklad
• výkopy je potrebné svahovať v zvislých sklonoch bez paženia najviac na výšku 1,5m
• pri výkopoch je potrebné uvažovať s pozostatkami stavebného odpadu
• umiestnenie výkopku z 30% na pozemku investora, 70% s odvozom na skládku určenú investorom do 5km
• spätné zásypy v spodnej časti odkopov sa zrealizujú v okolí základov a to štrkom 8-32 (zhutniť) do výšky 400 až 500mm a vrchná vrstva sa spätne zabetónuje
• styk nových zásypov k existujúcemu objektu sa oddelí nopovou fóliou
• upozorňujem na bezpečnosť pri práci vo výkopoch (každý výkop vyšší ako 1,5m musí byť zapažený, resp. s dostatočným sklonom podľa druhu zeminy)
3. Základové konštrukcie
• nie sú predmetom riešenia
4. Zvislé konštrukcie
• nie sú predmetom riešenia
5. Vodorovné konštrukcie
• nie sú predmetom riešenia
6. Komunikácie
• spevnené plochy v okolí objektu sú zrealizované z liateho betónu do štrkového lôžka hr.400 až 500mm zo štrku fr. 8-32mm (zhutniť), a zo zámkovej dlažby
• podklad tvorí zhutnený štrk 0-32 v hrúbke 400 až 500mm
7. Úpravy povrchov, podlahy a osadzovanie výplní otvorov
• zateplenie striech tepelná izolácia "EPS" v dvoch vrstvách hr.: 200mm,
• zateplenie obvodových stien „MW“ hr.: 150mm, v časti sokla a pod terénom „XPS“ 150mm,
• v časti prekladov a výklenkov realizovať spevnenie sklo-textilnou armovacou sieťkou
• všetky nárožia vonkajších omietok budú upravené pod-omietkovými kovovými alt. plastovými lištami
•
8. Drobné objekty
• nie sú predmetom riešenia
9. Ostatné práce HSV
• použitie lešenia je potrebné riešiť v súlade s bezpečnosťou pri práci, podobne i ochranné a záchytné konštrukcie podľa príslušnej STN
B - KONŠTRUKCIE A PRÁCE PSV
711 – Izolácie proti vode a vlhkosti
• horizontálna (pod dlažbu) náterová odolná voči tlakovej vode dvojzložková, prípadne 2x náter
• hydroizolácie realizovať podľa technologického predpisu výrobcu
• obklad stien škárovanie napr.: ASO-FUGENBREIT
• hydroizolačný systém realizovať podľa technologického predpisu výrobcu
713 - Tepelné izolácie
• zateplenie strechy tepelná izolácia : skladba „P5“ - "EPS" V DVOCH VRSTVÁCH hr.: 200mm
• zateplenie steny: KZS z „MW“ hr.: 150mm.
• zateplenie sokla „XPS“ hr.: 150mm
• zateplenie ostení vrát: panel „MW“ hr.: 40 mm
• Pri aplikácii tepelnoizolačného systému je potrebné dodržiavať technické podmienky, smerné detaily a technologický prepis vydaný výrobcom a používať výhradne materiály zo zvoleného systému.
• Kotvenie tepelnoizolačných dosiek sa vykonáva do panelov obvodového plášťa pomocou tanierových kotiev. Minimálny počet kotiev je 4ks/m v poli a 8km/ m v okrajovom pásme. Rozmiestnenie kotiev uvádzajú príslušné predpisy výrobcu zatepľovacieho systému.
• Všetky materiály použité v kontaktných zatepľovacích systémoch sú vzájomne vodných pár, takže v systémoch nedochádza ku kondenzácii vodných pár v kritickej zóne muriva.
• Zatepľovacie systémy sú ako celok odolné voči poveternostným vplyvom, vplyvu svetla, škodlivým splodinám a plynom, sú umývateľné, vodoodpudivé a mrazuvzdorné. Jednotlivé prvky zatepľovacieho systému sa preto nesmú zamieňať a kombinovať s prvkami iných systémov!
766 – Konštrukcie stolárske
• vnútorné dvere v priestoroch sú navrhnuté drevené dyhované plné s pevným jadrom do oceľovej lisovanej zárubne šírky 800, 900 a 1000 mm
• bez prahov,
• dvere dodať vrátane kovania a vložkových zámkov
• rozmery dverí sú rozmerom svetlosti otvoru
767 – Zámočnícke konštrukcie
• všetky výplňové otvory je potrebné pred výrobou zamerať priamo na stavbe!!!
• všetky dvere a okenné výplne vrátane kovania
767 – Plastové otvorové prvky
• nové (dodávané) vonkajšie okná sú plastové s celoobvodovým kovaním, tvar a otváranie – viď. PD
• otvory okien je potrebné pred výrobou zamerať priamo na stavbe!!!
• rozmery okien sú uvedené skladobnými rozmermi
• okná sú zasklené izolačným trojsklom s Uw = max. 0,85 W/(m².K)
771 – Podlahy z keramických dlaždíc 500/500mm (a viac)
• v priestoroch kuchyne a skladu potravín a viď. výkresová časť, použiť protišmykovú dlažbu „R11“ do tmelu (Protišmyková podlaha "R11", (uhol sklzu na obuv 19-27°: kuchyne škôl, umývacie linky, práčovne, vchody a vonkajšie schody...)
• škárovačka - vodovzdorná
• pri výbere dlažieb dbať na vhodné protišmykové vlastnosti v súlade s platnou STN
• nášľapné vrstvy realizovať podľa jednotlivých legiend miestností
• pod dlažbu realizovať izolačný náter napr.: Saniflex-EU (fa Schomburg)
• Výber dlažieb, ich farebnosť a kvalitu musí dodávateľ pred ich nákupom odsúhlasiť s investorom. V opačnom prípade nebude dodávka akceptovaná investorom
777 – Podlahy syntetické
• liata epoxidová podlaha 5,00 mm
• podklad - cementový poter C20/25MPa
• min. hodnota odtrhovej pevnosti podkladu 1,5 N/mm²
• rovinatosť podkladu podľa normy, 2mm na 2m late
781 – Keramické obklady 500/300mm (a viac)
• belninové obklady do výšky 2,00m nad podlahou
• na škárovanie používať špeciálne pružné škárovanie
• pod obklad realizovať izolačný náter napr.: Saniflex
• používať plastové ukončujúce lišty, rohové, kútové
• kúty vytmeliť silikónom
• pri realizácii obkladu okolo dverí je potrebné brať do úvahy, že hrúbka obkladu môže znemožniť otváranie dverí na celú šírku otvoru – zárubňu so závesmi odsadiť od steny o 20 mm viac ako je kraj závesov
• Výber obkladov, ich farebnosť a kvalitu musí dodávateľ pred ich nákupom odsúhlasiť s investorom. V opačnom prípade nebude dodávka akceptovaná investorom
764 –Konštrukcie klampiarske
• z pozinkovaného (príp. poplastovaného) plechu hr. 0,63mm (žľaby, odpady, lemovania, parapetné plechy - podokenníky a pod.)
• klampiarske výrobky je potrebné realizovať podľa STN 73 3610
• všetky klampiarske konštrukcie oddeliť od omietky a rámov okien silikónovým alternatívne akrylátovým tmelom
• styky plechov s fasádou je potrebné vytmeliť priesvitným silikónovým tmelom, detto styky s oknami
767 – Zámočnícke konštrukcie
• všetky výplňové otvory je potrebné pred výrobou zamerať priamo na stavbe,
• prekládka existujúceho rebríka na strechu s doplnením novej vodiacej tyče - údržba technologických zariadení na streche, opatrené ochranným košom, povrchová úprava žiarovo zinkované
• všetky vložky dverí budú systému „FAB“
783 – Nátery
• oceľové prvky, ak nie je určená iná povrchová úprava, náter 2x základný syntetický + 2x vrchný syntetický email
• stolárske prvky náter lazúrovací lak - prahy
• klampiarske prvky bez náterov alt. reaktívnym náterom
787 – Zasklenie
• všetky nové výplne otvorov budú zasklené izolačným troj-sklom s Uw = max. 0,85 W/(m².K)
10. Lešenie
Okolo objektu bude postavené pracovné lešenie šírky 1,2 m do výšky objektov od upraveného terénu na dobu cca. 2 mesiacov.
Dodávateľskú dokumentáciu a postavené lešenie odsúhlasiť oprávneným technikom, ktorého pozve zhotoviteľ stavby na odsúhlasenie správneho postavenia a zápisom do stavebného denníka povolí používanie realizovaného lešenia.
11. Spevnené plochy
Predmetný pozemok a riešený areál je situovaný v časti katastra mesta Martin v existujúcom areály priestorov odbornej praxe SOŠ obchodu a služieb Martin, odkiaľ je aj situovaný existujúci hlavný vstup.
Územie má mierna svahovitý charakter.
V rámci projektovej dokumentácie sa jedná odstránenie zeminy – zobratie ornice v hrúbke 20 cm a realizácia novej asfaltovej spevnenej plochy.
Riešené priestory objektu sú napojené na jestvujúce inžinierske siete a pozemné komunikácie.
Podrobný popis rozsahu realizácie diela a podmienok realizácie je uvedený samotnej v PD a príslušnej – Technickej správe.
Iné obmedzenia:
Harmonogram postupu prác bude nutné konzultovať a odsúhlasiť s objednávateľom a správcom, prispôsobiť postup prác potrebám správcu – školy, a poveternostným podmienkam a potrebným povoleniam.
Povolenia na odstránenie prípadných stromov si zabezpečí zhotoviteľ sám a na vlastné náklady.
Taktiež prípadnú dočasnú prístupovú komunikáciu si zabezpečí zhotoviteľ sám a na vlastné náklady. Po ukončení stavby uvedie do pôvodného stavu.
Z uvedených dôvodov je potrebné, aby pred spracovaním cenovej ponuky uchádzači vykonali obhliadku priestorov určených na stavebné úpravy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo úpravy rozsahu vykonania diela podľa aktuálnej potreby a prevádzkových podmienok prevádzkovateľa zariadenia, realizovať práce rozdelením na jednotlivé etapy v časovom rozsahu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zákazku zrušiť.
Doba realizácie zahŕňa aj čas potrebný na odovzdávacie a preberacie konanie, a s tým súvisiacu prípravu všetkých náležitostí (atesty, skúšky, revízne správy, doklady, povolenia).
Finančné krytie: Z rozpočet ŽSK
Požiadavky na formálnu úpravu dokumentu rozpočtu: Uchádzač je povinný vypísať cenovú ponuku do predloženej tabuľky (Výkaz výmer) a nesmie meniť jej formát, text, ani pridávať a odstraňovať bunky.
Požiadavky na zhotoviteľa:
Min. 1 referencie na realizáciu, alebo rekonštrukciu školského areálu, alebo cukrárenskej prevádzky:
v minimálnom objeme 0,3 mil. € s DPH
Stavbyvedúci - odborne spôsobilá osoba
Certifikované systémy
ISO 9001 – Systém manažérstva kvality
ISO 14000 – systém environmentálneho manažérstva
ISO 18001 – systém BOZP
Neoddeliteľnou súčasťou výkazu výmer je technická správa a výkresová časť projektovej dokumentácie. Výkaz výmer neobsahuje úplný technický popis, technologický postup ani rozbor položiek. Tie sú zrejmé z technickej správy, výkresovej časti projektu, alebo technologických postupov predpísaných výrobcami stavebných hmôt, polotovarov a technológií.
Uchádzač bude v tomto zmysle postupovať pri tvorbe cenovej ponuky a v prípade zistených rozporov medzi výkazom výmer, technickou správou a výkresovou časťou projektovej dokumentácie požiada o vysvetlenie v procese verejného obstarávania, pred termínom predkladania cenových ponúk.
V prípade , že na tieto rozdiely a rozpory medzi výkazom výmer, technickou správou a výkresovou časťou projektovej dokumentácie sú a neupozorní na tieto v procese verejného obstarávania, má sa za to, že o ich prípadnej existencii vie, ale nemajú žiaden vplyv na cenu navrhnutú v procese VO. To znamená , že si nebude v priebehu realizácie, alebo po jej ukončení nárokovať navýšenie ceny z dôvodu týchto prípadných rozdielov!
Z tohto dôvodu je doporučená obhliadka miesta realizácie diela.
Uchádzačovi sa doporučuje vykonať obhliadku predmetu plnenia zákazky. Bude mu to umožnené po dohode s objednávateľom, najneskôr však 10dní pred termínom ukončenia predkladania ponúk. Výdavky spojené s obhliadkou miesta plnenia idú na ťarchu záujemcu. Nebude možné akceptovať navýšenie nákladov zo strany záujemcu v prípade, že si nevykoná obhliadku miesta plnenia.
Termín si dohodne min 5 pracovných dní vopred.
V prípade výskytu obchodných názvov výrobkov a technológií, tieto majú informatívny charakter, a slúžia ako minimálny požadovaný štandard.
V zmysle Zákona č.343/2015 o verejnom obstarávaní § 42 ods. 3: Technické požiadavky sa nesmú odvolávať na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, ak by tým dochádzalo k znevýhodneniu alebo k vylúčeniu určitých záujemcov alebo tovarov, ak si to nevyžaduje predmet zákazky. Takýto odkaz možno použiť len vtedy, ak nemožno opísať predmet zákazky podľa odseku 2 dostatočne presne a zrozumiteľne, a takýto odkaz musí byť doplnený slovami „alebo ekvivalentný".
Zhotoviteľ má povinnosť prevziať stavenisko do 5 dní od písomnej výzvy objednávateľa a práce začať do 7 dní od prevzatia staveniska. Zhotoviteľ najmenej 10 kalendárnych dní vopred, pred riadnym a včasným ukončením Diela v súlade s touto zmluvou oznámi Objednávateľovi písomne alebo e-mailom s potvrdením doručenia e-mailu zo strany Objednávateľa, kedy bude dielo pripravené na odovzdanie. Objednávateľ na základe tohto oznámenia upovedomí Zhotoviteľova o termíne začatia preberania Diela e-mailom s potvrdením doručenia e-mailu zo strany Zhotoviteľa alebo zápisom v stavebnom denníku. Objednávateľ si vyhradzuje právo na prehliadku Diela v počte 10 pracovných dní. Pri odovzdávacom a preberacom konaní sa preverí, či je záväzok zhotoviteľa splnený tak, ako je stanovené v tejto zmluve, vykoná sa fyzická kontrola vykonaného Diela, jeho súčasti a príslušenstvá, overia sa revízne správy, atesty a komplexné skúšky a doklady.
Zodpovedná osoba za ŽSK: vo veciach zmluvných Ing. Erika Jurinová
vo veciach realizačných Ing. Ivana Šubjaková
Ing. Július Ralbovský
Za Odbor správy majetku a investícií vypracoval: Ing. Július Ralbovský
Iné obmedzenia : Harmonogram postupu prác bude nutné konzultovať a odsúhlasiť so zodpovedným pracovníkom správcu zariadenia.
Zhotoviteľ zodpovedá za zabezpečenie ochrany zdravia na stavenisku a jeho okolí, ako aj ochranu životného prostredia , vrátane zabezpečenia odvozu a likvidácie odpadu.
Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi a správcovi zariadenia vzorky materiálov a tovarov (prípadne ich certifikáty a technické listy), ktoré musia byť vopred odsúhlasené objednávateľom a správcom zariadenia pred ich použitím na stavbe.
Do ceny diela zahrnúť všetky náklady spojené s výkonom realizácie prác: ako napr. zariadenie staveniska, bezpečnostné opatrenia na stavenisku, prípadné vyžiadanie o výskyte IS a ich vytýčenie, všetky potrebné bezpečnostné opatrenia, zabezpečenie ochranných odevov a predmetov, ...
Objednávateľ si vyhradzuje právo úpravy rozsahu vykonania diela podľa aktuálnej potreby a prevádzkových podmienok prevádzkovateľa zariadenia, realizovať práce rozdelením na jednotlivé etapy v časovom aj obsahovom rozsahu.
Zákazka sa bude realizovať iba v prípade pridelenia finančných prostriedkov z rozpočtu ŽSK. Objednávateľ si vyhradzuje právo zákazku zrušiť.
Doba realizácie zahŕňa aj čas potrebný na odovzdávacie a preberacie konanie, a s tým súvisiacu prípravu všetkých náležitostí (atesty, skúšky, revízne správy, doklady).
Finančné krytie: Práce budú financované z rozpočtu ŽSK.
Požiadavky na formálnu úpravu dokumentu rozpočtu: Uchádzač je povinný vypísať cenovú ponuku do predloženej tabuľky (Výkaz výmer) a nesmie meniť jej formát, text, ani pridávať a odstraňovať bunky.
Požiadavky na zhotoviteľa: odborná spôsobilosť na vykonávanie pozemných stavieb, uchádzač dokladuje príslušné oprávnenie na činnosť; odborne spôsobilá osoba so zameraním na Pozemné stavby vo funkcii stavbyvedúceho, dokladovať oprávnením SKSI; skúsenosť s prácami rovnakého charakteru (uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky, pričom sa vyžaduje preukázanie realizácie minimálne jednej stavby s minimálnou hodnotou 70 000,- EUR bez DPH/zákazka);
Dodržať projektovú dokumentáciu. Zhotoviteľ je povinný dodržať podmienky pre výstavbu stanovené v návrhu zmluvy o dielo. Budúci zhotoviteľ stavby je povinný pri vypracovávaní svoje ponuky prekontrolovať výkaz výmer v čase vysvetľovania súťažných podkladov. Všetky ním zistené nezrovnalosti medzi PD a výkazom výmer je povinný pripomienkovať v čase vysvetľovania súťažných podkladov. Po uzatvorení verejného obstarávania budúci zhotoviteľ plne zodpovedá za predloženú cenovú ponuku a nebude si nárokovať prípadné naviac práce za prípadne dodatočne zistené rozdiely medzi výkazom výmer a PD.
8. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
9. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
11. Lehota viazanosti ponúk :
Do 31.12.2022
12. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie.
13. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
14. Register partnerov verejného sektora:
Uchádzač je povinný skontrolovať si povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora (aktuálne platné limity: v prípade jednorázového plnenia ide o limit nad 100.000 eur, v prípade opakujúceho sa plnenia v kalendárnom roku ide o limit nad 250.000 eur, limity sa posudzujú vrátane DPH).
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o dielo.
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- zo zdrojov rozpočtu ŽSK
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.Podrobnosti o fakturácií sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Zmluva o dielo.
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- zo zdrojov rozpočtu ŽSK
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.Podrobnosti o fakturácií sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
5. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
5. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A) Vyplnený výkaz výmer (dostupný v prílohe)
PRÍLOHA - Zadanie - SO 02 - Cukrár_2021-0804 - STAVEBNÉ ÚPRAVY A PRESTAVBA STREDISKA ODBORNEJ PRAXE [zadanie] (2)
B) Vyplnený návrh zmluvných podmienok - vyplnený a potvrdený štatutárnym zástupcom - scan do prílohy cenovej ponuky - uchádzač vyplnením a potvrdením akceptuje podmienky zmluvy
PRÍLOHA - návrh ZoD SOŠ obch. a služieb MT
C) Uchádzač je povinný k cenovej ponuke predložiť referenčný list o zákazkách na práce rovnakého charakteru a finančného objemu v súhrnnej hodnote PHZ, t.j. 100 000 € bez DPH za všetky referencie za päť rokov spätne 60 mesiacov - vzor dostupný v prílohe.
PRÍLOHA - Referenčný list SOŠ MARTIN
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
D) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
E) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2. Vyhodnotenie ponúk
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A) Vyplnený výkaz výmer (dostupný v prílohe)
PRÍLOHA - Zadanie - SO 02 - Cukrár_2021-0804 - STAVEBNÉ ÚPRAVY A PRESTAVBA STREDISKA ODBORNEJ PRAXE [zadanie] (2)
B) Vyplnený návrh zmluvných podmienok - vyplnený a potvrdený štatutárnym zástupcom - scan do prílohy cenovej ponuky - uchádzač vyplnením a potvrdením akceptuje podmienky zmluvy
PRÍLOHA - návrh ZoD SOŠ obch. a služieb MT
C) Uchádzač je povinný k cenovej ponuke predložiť referenčný list o zákazkách na práce rovnakého charakteru a finančného objemu v súhrnnej hodnote PHZ, t.j. 100 000 € bez DPH za všetky referencie za päť rokov spätne 60 mesiacov - vzor dostupný v prílohe.
PRÍLOHA - Referenčný list SOŠ MARTIN
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
D) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
E) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2. Vyhodnotenie ponúk
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Stavebné úpravy a prestavba strediska odbornej praxe | 1,0 | x |
Zadanie - SO 02 - Cukrár_2021-0804 - STAVEBNÉ ÚPRAVY A PRESTAVBA STREDISKA ODBORNEJ PRAXE [zadanie] (2) |
Prílohy ku zákazke
- CO_PDF.zip.msg 4,1 MB
- NN_PDF.ZIP.msg 3,5 MB
- PO_PDF.zip 3,3 MB
- TTP+PEH, SK_PDF.ZIP.msg 9,4 MB
- VZT_PDF.zip, UK_PDF.zip.msg 5,5 MB
- ZTI_PDF.zip.msg 7,1 MB
- návrh ZoD SOŠ obch. a služieb MT.docx 65,7 kB
- Referenčný list SOŠ MARTIN.docx 14,0 kB
- 2021-0804_(SO02) - STAVEBNÉ ÚPRAVY A PRESTAVBA STREDISKA ODBORNEJ PRAXE [zadanie].xlsx 188,9 kB
- TS_SOŠ Martin_REV 10-2022.pdf 183,7 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip