Zákazka č.13551
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
| Názov zákazky: Dodávka čerstvých pekárenských výrobkov a zákuskov - opakovanie zákazky | |
|---|---|
| Typ zákazky: |
Bez elektronickej aukcie (Zákazka bude ukončená a vyhodnotená po uplynutí lehoty na prekladanie ponúk bez následnej elektronickej aukcie.) |
| Oblasť | Potraviny a nápoje |
| Podoblasť | Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky |
| Zverejnená: | 14.10.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
| Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
| Predpokl. obdobie realizácie: | Rámcová dohoda na dodávku čerstvých pekárenských výrobkov a zákuskov bude uzatvorená na dobu určitú - 6 mesiacov - od nadobudnutia účinnosti zmluvy, resp. do vyčerpania finančného limitu zákazky. |
| Lehota na predkladanie ponúk: | 26.10.2022 |
| Zadávateľ | |
| Firma |
Centrum sociálnych služieb - SLNIEČKO
Zadávateľ nie je platca DPH |
| IČO | 00632473 |
| Adresa | Oščadnica 1464, 02301 Oščadnica, SK |
| Kontaktná osoba | Zuzana Gončárová, +421 *** ****** |
Podrobný opis zákazky
Určenie predpokladanej hodnoty a zároveň určenie úspešného uchádzača bude realizované týmto prieskumom trhu, pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO.
Predmetom obstarávania je Dodávka čerstvých pekárenských výrobkov a zákuskov k zabezpečeniu dennej prípravy stravy pre klientov, cudzích stravníkov a zamestnancov zariadenia.
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Uchádzačom navrhovaná jednotková zmluvná cena pre predmet zákazky bude vyjadrená v EUR s DPH. Cena bude zohľadňovať náklady spojené s dopravou na miesto dodania, príp. vykládkou tovaru. Uchádzač predloží ponuku ocenením všetkých položiek predmetu zákazky.
V prípade, že uchádzač neocení každú položku v oceňovanej časti predmetu zákazky uvedenú v tejto výzve na predloženie ponuky, nebude jeho ponuka akceptovaná a bude vylúčená.
Elektronická ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať:
- vyplnenú Prílohu č. 2 Vyhlásenie uchádzača.
Obstarávateľ bude od víťazného uchádzača požadovať predložiť surovinové zloženie jednotlivých výrobkov a zloženie/obsah alergénov.
Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní - musí byť oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky v súlade s prvou vetou a túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný.
Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona o verejnom obstarávaní, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená.
Predpokladané množstvá tovaru sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a predpokladanej spotreby na obdobie 6 mesiacov a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb.
Verejný obstarávateľ je oprávnený v čiastkovej objednávke objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v Špecifikácií zákazky alebo iný druh tovaru na základe zmenených požiadaviek na výživové a nutričné hodnoty stravy alebo v prípade potreby v súlade s §18 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas trvania rámcovej dohody.
Predávajúci sa v rámcovej dohode zaručí, že bude dodávať kupujúcemu tovar pri splnení platných právnych predpisov, veterinárnych a hygienických noriem zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, Potravinového kódexu SR a noriem EHK. Tovar musí byť I. akostnej triedy.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas trvania rámcovej dohody.
Verejný obstarávateľ pri realizácii dodávok tovaru uchádzačom bude vykonávať kontrolu preberaného tovaru z dôvodu overenia, či dodaný tovar má požadovanú kvalitu a spĺňa požadované parametre. V prípade ak uchádzač poruší zásadu kvality dodaného tovaru, verejný obstarávateľ tento nepreberie a bude to považovať za hrubé porušenie zmluvy.
Verejný obstarávateľ s víťazným uchádzačom podpíše Rámcovú dohodu na obdobie 6 mesiacov, tovar bude objednávať na základe pravidelných čiastkových objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa.
Súčasťou predmetu obstarávania sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto dodania. Dodávka sa predpokladá pondelok až nedeľa, vrátane sviatkov, v čase od 06.00-06.30.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa osôb.
Zákazka bude financovaná prostredníctvom finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. Cenu čiastkových objednávok uhradí verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi bezhotovostným platobným stykom. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, špecifikáciu predmetu plnenia podľa čiastkovej objednávky a špecifikáciu fakturovanej sumy. Uchádzačom navrhovaná cena bude vyjadrená v EUR s DPH.
Cenové ponuky budú vyhodnocované v zmysle uvedeného kritéria a to spôsobom stanovenia poradia jednotlivých ponúk podľa výšky navrhnutej ceny od najnižšej ceny po najvyššiu. Úspešným uchádzačom bude uchádzač, ktorého ponuka sa umiestni na prvom mieste.
Verejný obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie cien z dôvodu nedostatočného preštudovania podmienok uvedených vo výzve alebo v návrhu RD, alebo úpravu jednotkovej ceny o sadzbu DPH pri tvrdeniach, že navrhovaná jednotková cena bola vyjadrená v EUR bez DPH.
Ak víťazný uchádzač zo závažných dôvodov rámcovú dohodu na predmet obstarávania neuzatvorí alebo nedodrží podmienky vyhláseného verejného obstarávania, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestnil vo vyhodnotení ponúk za víťazným uchádzačom, resp. s druhým v poradí.
Uvedené množstvo výrobkov je len orientačné, určené na základe predpokladanej spotreby na nasledujúce obdobie 6 mesiacov, objednávateľ sa nezaručuje odobrať uvedené množstvá, dovoz tovaru sa bude realizovať na základe čiastkových objednávok. Jednotlivé dodávky nebudú limitované množstvom odberu ani cenou za tovar v jednej dodávke.
Doprava bude zabezpečená dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávaný tovar do 24 hodín od nahlásenia objednávky, pričom za nahlásenie objednávky sa považuje telefonická alebo mailová objednávka. Jednotlivé dodávky nebudú limitované množstvom odberu ani cenou za tovar v jednej dodávke.
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov:
- ani jeden uchádzač alebo záujemca nesplní podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ nedostane ani jednu ponuku,
- ani jedna z predložených ponúk nezodpovedá určeným požiadavkám,
- zmenia sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie,
- v priebehu postupu verejného obstarávania sa vyskytnú dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistí porušenie zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania,
- bude predložená iba 1 ponuka.
Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie túto skutočnosť vo svojej ponuke.
Predmetom obstarávania je Dodávka čerstvých pekárenských výrobkov a zákuskov k zabezpečeniu dennej prípravy stravy pre klientov, cudzích stravníkov a zamestnancov zariadenia.
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Uchádzačom navrhovaná jednotková zmluvná cena pre predmet zákazky bude vyjadrená v EUR s DPH. Cena bude zohľadňovať náklady spojené s dopravou na miesto dodania, príp. vykládkou tovaru. Uchádzač predloží ponuku ocenením všetkých položiek predmetu zákazky.
V prípade, že uchádzač neocení každú položku v oceňovanej časti predmetu zákazky uvedenú v tejto výzve na predloženie ponuky, nebude jeho ponuka akceptovaná a bude vylúčená.
Elektronická ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať:
- vyplnenú Prílohu č. 2 Vyhlásenie uchádzača.
Obstarávateľ bude od víťazného uchádzača požadovať predložiť surovinové zloženie jednotlivých výrobkov a zloženie/obsah alergénov.
Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní - musí byť oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky v súlade s prvou vetou a túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný.
Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona o verejnom obstarávaní, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená.
Predpokladané množstvá tovaru sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a predpokladanej spotreby na obdobie 6 mesiacov a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb.
Verejný obstarávateľ je oprávnený v čiastkovej objednávke objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v Špecifikácií zákazky alebo iný druh tovaru na základe zmenených požiadaviek na výživové a nutričné hodnoty stravy alebo v prípade potreby v súlade s §18 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas trvania rámcovej dohody.
Predávajúci sa v rámcovej dohode zaručí, že bude dodávať kupujúcemu tovar pri splnení platných právnych predpisov, veterinárnych a hygienických noriem zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, Potravinového kódexu SR a noriem EHK. Tovar musí byť I. akostnej triedy.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas trvania rámcovej dohody.
Verejný obstarávateľ pri realizácii dodávok tovaru uchádzačom bude vykonávať kontrolu preberaného tovaru z dôvodu overenia, či dodaný tovar má požadovanú kvalitu a spĺňa požadované parametre. V prípade ak uchádzač poruší zásadu kvality dodaného tovaru, verejný obstarávateľ tento nepreberie a bude to považovať za hrubé porušenie zmluvy.
Verejný obstarávateľ s víťazným uchádzačom podpíše Rámcovú dohodu na obdobie 6 mesiacov, tovar bude objednávať na základe pravidelných čiastkových objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa.
Súčasťou predmetu obstarávania sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto dodania. Dodávka sa predpokladá pondelok až nedeľa, vrátane sviatkov, v čase od 06.00-06.30.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa osôb.
Zákazka bude financovaná prostredníctvom finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. Cenu čiastkových objednávok uhradí verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi bezhotovostným platobným stykom. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, špecifikáciu predmetu plnenia podľa čiastkovej objednávky a špecifikáciu fakturovanej sumy. Uchádzačom navrhovaná cena bude vyjadrená v EUR s DPH.
Cenové ponuky budú vyhodnocované v zmysle uvedeného kritéria a to spôsobom stanovenia poradia jednotlivých ponúk podľa výšky navrhnutej ceny od najnižšej ceny po najvyššiu. Úspešným uchádzačom bude uchádzač, ktorého ponuka sa umiestni na prvom mieste.
Verejný obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie cien z dôvodu nedostatočného preštudovania podmienok uvedených vo výzve alebo v návrhu RD, alebo úpravu jednotkovej ceny o sadzbu DPH pri tvrdeniach, že navrhovaná jednotková cena bola vyjadrená v EUR bez DPH.
Ak víťazný uchádzač zo závažných dôvodov rámcovú dohodu na predmet obstarávania neuzatvorí alebo nedodrží podmienky vyhláseného verejného obstarávania, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestnil vo vyhodnotení ponúk za víťazným uchádzačom, resp. s druhým v poradí.
Uvedené množstvo výrobkov je len orientačné, určené na základe predpokladanej spotreby na nasledujúce obdobie 6 mesiacov, objednávateľ sa nezaručuje odobrať uvedené množstvá, dovoz tovaru sa bude realizovať na základe čiastkových objednávok. Jednotlivé dodávky nebudú limitované množstvom odberu ani cenou za tovar v jednej dodávke.
Doprava bude zabezpečená dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávaný tovar do 24 hodín od nahlásenia objednávky, pričom za nahlásenie objednávky sa považuje telefonická alebo mailová objednávka. Jednotlivé dodávky nebudú limitované množstvom odberu ani cenou za tovar v jednej dodávke.
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov:
- ani jeden uchádzač alebo záujemca nesplní podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ nedostane ani jednu ponuku,
- ani jedna z predložených ponúk nezodpovedá určeným požiadavkám,
- zmenia sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie,
- v priebehu postupu verejného obstarávania sa vyskytnú dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistí porušenie zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania,
- bude predložená iba 1 ponuka.
Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie túto skutočnosť vo svojej ponuke.
Položky zákazky
| P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
|---|---|---|---|
| 1 | Chlieb zemiakový | 1500,0 | ks |
| krájaný, balený, 1000g | |||
| 2 | Chlieb grahamový | 200,0 | ks |
| krájaný, balený, 500g | |||
| 3 | Chlieb rascový | 1200,0 | ks |
| krájaný, balený, 1000g | |||
| 4 | Chlieb slnečnicový | 350,0 | ks |
| krájaný, balený, 500g | |||
| 5 | Chlieb špaldový | 50,0 | ks |
| krájaný, balený, 300g | |||
| 6 | Chlieb ražný | 50,0 | ks |
| krájaný, balený, 500g | |||
| 7 | Sendvič | 80,0 | ks |
| krájaný, balený, 400g | |||
| 8 | Rožok hladký | 15000,0 | ks |
| biely, 40g | |||
| 9 | Rožok grahamový | 3500,0 | ks |
| hmotnosť 60g | |||
| 10 | Rožok špaldový | 3000,0 | ks |
| hmotnosť 60g | |||
| 11 | Kaiserka | 600,0 | ks |
| cereálna, sypaná zmesou, hmotnosť 60g | |||
| 12 | Pizza rožok | 500,0 | ks |
| hmotnosť 60g | |||
| 13 | Anglický rožok | 300,0 | ks |
| hmotnosť 65g | |||
| 14 | Oškvarkový pagáč | 300,0 | ks |
| hmotnosť 60g | |||
| 15 | Cesnakový venček | 100,0 | ks |
| hmotnosť 40g | |||
| 16 | Lupačka | 3500,0 | ks |
| sladký rožok, hmotnosť 50g | |||
| 17 | Šatôčka s marmeládovou náplňou | 500,0 | ks |
| s 30% podielom marmeládovej náplne , hmotnosť 80g | |||
| 18 | Šatôčka s tvarohovou náplňou | 100,0 | ks |
| s 30% podielom tvarohovej náplne, hmotnosť 80g | |||
| 19 | Pľundra so slivkovou náplňou | 1300,0 | ks |
| s 30% podielom slivkovej náplne, hmotnosť 56g | |||
| 20 | Osie hniezdo so škoricovou náplňou | 660,0 | ks |
| s 23% podielom škoricovej náplne, hmotnosť 100g | |||
| 21 | Mramorový rožok | 670,0 | ks |
| hmotnosť 100g | |||
| 22 | Koláč s jablkovou náplňou | 1030,0 | ks |
| s 38% obsahom jablkovej náplne, hmotnosť 100g | |||
| 23 | Koláč (rožok) s makovou alebo orechovou náplňou | 300,0 | ks |
| s 38% obsahom makovej alebo orechovej náplne, hmotnosť 100g | |||
| 24 | Slivkový koláč | 120,0 | ks |
| hmotnosť 180g | |||
| 25 | Sladká desiata s marhuľovou náplňou | 50,0 | ks |
| balená, hmotnosť 80g | |||
| 26 | Vianočka s hrozienkami | 600,0 | ks |
| balená, hmotnosť 350g | |||
| 27 | Minizávin s makovou náplňou | 150,0 | ks |
| balený, hmotnosť 200g | |||
| 28 | Minizávin s tvarohovou náplňou | 150,0 | ks |
| balený, hmotnosť 200g | |||
| 29 | Minizávin s kakaovou náplňou | 300,0 | ks |
| balený, hmotnosť 200g | |||
| 30 | Koláč kakaový, vanilkový | 250,0 | ks |
| hmotnosť 100g | |||
| 31 | Batôžtek čučoriedkový, marhuľový | 200,0 | ks |
| hmotnosť 120g | |||
| 32 | Cesnakový kvietok | 80,0 | ks |
| hmotnosť 100g | |||
| 33 | Pizza | 200,0 | ks |
| hmotnosť 130g | |||
| 34 | Croasant čokoládový | 200,0 | ks |
| hmotnosť 100g | |||
| 35 | Croasant cereal-sezam | 100,0 | ks |
| hmotnosť 150g | |||
| 36 | Bábovka | 100,0 | ks |
| hmotnosť 400g | |||
| 37 | Knedľa parená | 150,0 | ks |
| hmotnosť 600g | |||
| 38 | Strúhanka | 20,0 | ks |
| balenie 500g | |||
| 39 | Rez dia orechový | 20,0 | ks |
| hmotnosť 50g | |||
| 40 | Dia kokosovo-tvarohový | 20,0 | ks |
| hmotnosť 60g | |||
| 41 | Medovník s karamelom | 30,0 | ks |
| hmotnosť 90g | |||
| 42 | Krémeš medový | 30,0 | ks |
| hmotnosť 100g | |||
| 43 | Trojhránok parížsky | 20,0 | ks |
| hmotnosť 50g | |||
| 44 | Izidor opitý | 20,0 | ks |
| hmotnosť 80g | |||
| 45 | Kocka čierno-biela | 20,0 | ks |
| hmotnosť 45g | |||
| 46 | Kocka francúzska | 30,0 | ks |
| hmotnosť 70g | |||
| 47 | Roláda kokosová | 25,0 | ks |
| hmotnosť 50g | |||
| 48 | Rez punčový | 30,0 | ks |
| hmotnosť 60g | |||
| 49 | Veterník karamelový | 30,0 | ks |
| hmotnosť 80g | |||
| 50 | Špička s tekutou náplňou | 30,0 | ks |
| hmotnosť 40g | |||
| 51 | Závin s makovou náplňou | 20,0 | ks |
| min. 42% náplň, balenie 400g | |||
| 52 | Závin s kakaovou náplňou | 20,0 | ks |
| min. náplň 42%, balenie 400g | |||
Prílohy ku zákazke
- Príloha č. 1 Návrh Rámcovej dohody.docx 40,1 kB
- Príloha č. 2 Vyhlásenie uchádzača.docx 15,2 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip
