Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.13551

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Dodávka čerstvých pekárenských výrobkov a zákuskov - opakovanie zákazky
Typ zákazky: Bez elektronickej aukcie
(Zákazka bude ukončená a vyhodnotená po uplynutí lehoty na prekladanie ponúk bez následnej elektronickej aukcie.)
Oblasť Potraviny a nápoje
Podoblasť Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky
Zverejnená: 14.10.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: Rámcová dohoda na dodávku čerstvých pekárenských výrobkov a zákuskov bude uzatvorená na dobu určitú - 6 mesiacov - od nadobudnutia účinnosti zmluvy, resp. do vyčerpania finančného limitu zákazky.
Lehota na predkladanie ponúk: 26.10.2022
 
Zadávateľ
Firma Centrum sociálnych služieb - SLNIEČKO
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00632473
Adresa Oščadnica 1464, 02301 Oščadnica, SK
Kontaktná osoba Zuzana Gončárová, +421 *** ******

Podrobný opis zákazky

Určenie predpokladanej hodnoty a zároveň určenie úspešného uchádzača bude realizované týmto prieskumom trhu, pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO.

Predmetom obstarávania je Dodávka čerstvých pekárenských výrobkov a zákuskov k zabezpečeniu dennej prípravy stravy pre klientov, cudzích stravníkov a zamestnancov zariadenia.

Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

Uchádzačom navrhovaná jednotková zmluvná cena pre predmet zákazky bude vyjadrená v EUR s DPH. Cena bude zohľadňovať náklady spojené s dopravou na miesto dodania, príp. vykládkou tovaru. Uchádzač predloží ponuku ocenením všetkých položiek predmetu zákazky.
V prípade, že uchádzač neocení každú položku v oceňovanej časti predmetu zákazky uvedenú v tejto výzve na predloženie ponuky, nebude jeho ponuka akceptovaná a bude vylúčená.

Elektronická ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať:
- vyplnenú Prílohu č. 2 Vyhlásenie uchádzača.

Obstarávateľ bude od víťazného uchádzača požadovať predložiť surovinové zloženie jednotlivých výrobkov a zloženie/obsah alergénov.

Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní - musí byť oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky v súlade s prvou vetou a túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný.
Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona o verejnom obstarávaní, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená.

Predpokladané množstvá tovaru sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a predpokladanej spotreby na obdobie 6 mesiacov a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb.

Verejný obstarávateľ je oprávnený v čiastkovej objednávke objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v Špecifikácií zákazky alebo iný druh tovaru na základe zmenených požiadaviek na výživové a nutričné hodnoty stravy alebo v prípade potreby v súlade s §18 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.

Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas trvania rámcovej dohody.

Predávajúci sa v rámcovej dohode zaručí, že bude dodávať kupujúcemu tovar pri splnení platných právnych predpisov, veterinárnych a hygienických noriem zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, Potravinového kódexu SR a noriem EHK. Tovar musí byť I. akostnej triedy.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas trvania rámcovej dohody.

Verejný obstarávateľ pri realizácii dodávok tovaru uchádzačom bude vykonávať kontrolu preberaného tovaru z dôvodu overenia, či dodaný tovar má požadovanú kvalitu a spĺňa požadované parametre. V prípade ak uchádzač poruší zásadu kvality dodaného tovaru, verejný obstarávateľ tento nepreberie a bude to považovať za hrubé porušenie zmluvy.

Verejný obstarávateľ s víťazným uchádzačom podpíše Rámcovú dohodu na obdobie 6 mesiacov, tovar bude objednávať na základe pravidelných čiastkových objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa.
Súčasťou predmetu obstarávania sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto dodania. Dodávka sa predpokladá pondelok až nedeľa, vrátane sviatkov, v čase od 06.00-06.30.

Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa osôb.

Zákazka bude financovaná prostredníctvom finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.  Cenu čiastkových objednávok uhradí verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi bezhotovostným platobným stykom. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, špecifikáciu predmetu plnenia podľa čiastkovej objednávky a špecifikáciu fakturovanej sumy. Uchádzačom navrhovaná cena bude vyjadrená v EUR s DPH.

Cenové ponuky budú vyhodnocované v zmysle uvedeného kritéria a to spôsobom stanovenia poradia jednotlivých ponúk podľa výšky navrhnutej ceny od najnižšej ceny po najvyššiu. Úspešným uchádzačom bude uchádzač, ktorého ponuka sa umiestni na prvom mieste.

Verejný obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie cien z dôvodu nedostatočného preštudovania podmienok uvedených vo výzve alebo v návrhu RD, alebo úpravu jednotkovej ceny o sadzbu DPH pri tvrdeniach, že navrhovaná jednotková cena bola vyjadrená v EUR bez DPH. 

Ak víťazný uchádzač zo závažných dôvodov rámcovú dohodu na predmet obstarávania neuzatvorí alebo nedodrží podmienky vyhláseného verejného obstarávania, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestnil vo vyhodnotení ponúk za víťazným uchádzačom, resp. s druhým v poradí.

Uvedené množstvo výrobkov je len orientačné, určené na základe predpokladanej spotreby na nasledujúce obdobie 6 mesiacov, objednávateľ sa nezaručuje odobrať uvedené množstvá, dovoz tovaru sa bude realizovať na základe čiastkových objednávok. Jednotlivé dodávky nebudú limitované množstvom odberu ani cenou za tovar v jednej dodávke.

Doprava bude zabezpečená dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávaný tovar do 24 hodín od nahlásenia objednávky, pričom za nahlásenie objednávky sa považuje telefonická alebo mailová objednávka. Jednotlivé dodávky nebudú limitované množstvom odberu ani cenou za tovar v jednej dodávke.

Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.

Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa  v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.


Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov:
- ani jeden uchádzač alebo záujemca nesplní podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ nedostane ani jednu ponuku,
- ani jedna z predložených ponúk nezodpovedá určeným požiadavkám,
- zmenia sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie,
- v priebehu postupu verejného obstarávania sa vyskytnú dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistí porušenie zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania,
- bude predložená iba 1 ponuka.

Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie túto skutočnosť vo svojej ponuke.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Chlieb zemiakový 1500,0 ks
krájaný, balený, 1000g
2 Chlieb grahamový 200,0 ks
krájaný, balený, 500g
3 Chlieb rascový 1200,0 ks
krájaný, balený, 1000g
4 Chlieb slnečnicový 350,0 ks
krájaný, balený, 500g
5 Chlieb špaldový 50,0 ks
krájaný, balený, 300g
6 Chlieb ražný 50,0 ks
krájaný, balený, 500g
7 Sendvič 80,0 ks
krájaný, balený, 400g
8 Rožok hladký 15000,0 ks
biely, 40g
9 Rožok grahamový 3500,0 ks
hmotnosť 60g
10 Rožok špaldový 3000,0 ks
hmotnosť 60g
11 Kaiserka 600,0 ks
cereálna, sypaná zmesou, hmotnosť 60g
12 Pizza rožok 500,0 ks
hmotnosť 60g
13 Anglický rožok 300,0 ks
hmotnosť 65g
14 Oškvarkový pagáč 300,0 ks
hmotnosť 60g
15 Cesnakový venček 100,0 ks
hmotnosť 40g
16 Lupačka 3500,0 ks
sladký rožok, hmotnosť 50g
17 Šatôčka s marmeládovou náplňou 500,0 ks
s 30% podielom marmeládovej náplne , hmotnosť 80g
18 Šatôčka s tvarohovou náplňou 100,0 ks
s 30% podielom tvarohovej náplne, hmotnosť 80g
19 Pľundra so slivkovou náplňou 1300,0 ks
s 30% podielom slivkovej náplne, hmotnosť 56g
20 Osie hniezdo so škoricovou náplňou 660,0 ks
s 23% podielom škoricovej náplne, hmotnosť 100g
21 Mramorový rožok 670,0 ks
hmotnosť 100g
22 Koláč s jablkovou náplňou 1030,0 ks
s 38% obsahom jablkovej náplne, hmotnosť 100g
23 Koláč (rožok) s makovou alebo orechovou náplňou 300,0 ks
s 38% obsahom makovej alebo orechovej náplne, hmotnosť 100g
24 Slivkový koláč 120,0 ks
hmotnosť 180g
25 Sladká desiata s marhuľovou náplňou 50,0 ks
balená, hmotnosť 80g
26 Vianočka s hrozienkami 600,0 ks
balená, hmotnosť 350g
27 Minizávin s makovou náplňou 150,0 ks
balený, hmotnosť 200g
28 Minizávin s tvarohovou náplňou 150,0 ks
balený, hmotnosť 200g
29 Minizávin s kakaovou náplňou 300,0 ks
balený, hmotnosť 200g
30 Koláč kakaový, vanilkový 250,0 ks
hmotnosť 100g
31 Batôžtek čučoriedkový, marhuľový 200,0 ks
hmotnosť 120g
32 Cesnakový kvietok 80,0 ks
hmotnosť 100g
33 Pizza 200,0 ks
hmotnosť 130g
34 Croasant čokoládový 200,0 ks
hmotnosť 100g
35 Croasant cereal-sezam 100,0 ks
hmotnosť 150g
36 Bábovka 100,0 ks
hmotnosť 400g
37 Knedľa parená 150,0 ks
hmotnosť 600g
38 Strúhanka 20,0 ks
balenie 500g
39 Rez dia orechový 20,0 ks
hmotnosť 50g
40 Dia kokosovo-tvarohový 20,0 ks
hmotnosť 60g
41 Medovník s karamelom 30,0 ks
hmotnosť 90g
42 Krémeš medový 30,0 ks
hmotnosť 100g
43 Trojhránok parížsky 20,0 ks
hmotnosť 50g
44 Izidor opitý 20,0 ks
hmotnosť 80g
45 Kocka čierno-biela 20,0 ks
hmotnosť 45g
46 Kocka francúzska 30,0 ks
hmotnosť 70g
47 Roláda kokosová 25,0 ks
hmotnosť 50g
48 Rez punčový 30,0 ks
hmotnosť 60g
49 Veterník karamelový 30,0 ks
hmotnosť 80g
50 Špička s tekutou náplňou 30,0 ks
hmotnosť 40g
51 Závin s makovou náplňou 20,0 ks
min. 42% náplň, balenie 400g
52 Závin s kakaovou náplňou 20,0 ks
min. náplň 42%, balenie 400g

Prílohy ku zákazke

  1. Príloha č. 1 Návrh Rámcovej dohody.docx   40,1 kB
  2. Príloha č. 2 Vyhlásenie uchádzača.docx   15,2 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip