Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.13578

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: „Obchodná akadémia Liptovský Mikuláš – stavebné úpravy objektu školy, zníženie energetickej náročnosti OA LM, I. etapa - strecha“
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Stavebníctvo
Podoblasť Stavebné práce
Zverejnená: 18.10.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: 152241,93 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: do 3. mesiacov od prevzatia staveniska zhotoviteľom
Lehota na predkladanie ponúk: 31.10.2022
 
Zadávateľ
Firma Obchodná akadémia - Liptovský Mikuláš
IČO 31926754
Adresa Nábrežie K. Petroviča 1571, 03147 Liptovský Mikuláš, SK
Kontaktná osoba Mgr. Anna Dvorščáková - riaditeľka školy, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Predmet zákazky :
Predmetom je výber dodávateľa na nasledovné práce : Rekonštrukcia strechy na budove školy Obchodná akadémia Liptovský Mikuláš.


2. Postup verejného obstarávateľa : 
Obchodná akadémia - Liptovský Mikuláš, IČO: 31926754  ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na zákazku: "Obchodná akadémia Liptovský Mikuláš – stavebné úpravy objektu školy, zníženie energetickej náročnosti OA LM, I. etapa - strecha".

3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Mgr. Anna Dvorščáková - riaditeľka školy
Email: oalm@oalm.eu
Tel. kontakt +421 445 541 288

Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. 

4. Predpokladaná hodnota zákazky :
PHZ je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 152 241,93 EUR.

5. Miesto dodania predmetu zákazky :
Obchodná akadémia - Liptovský Mikuláš - Nábr. K. Petroviča 1571, 031 47 Liptovský Mikuláš

6. Termín dodania predmetu zákazky
Realizácia do 3. mesiacov od prevzatia staveniska zhotoviteľom

7. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zadania je rekonštrukcia strechy na budove školy Obchodná akadémia Liptovský Mikuláš.

Špecifikácia stavby : Predmetná budova Obchodnej akadémie sa nachádza na okraji mesta Liptovský Mikuláš a bola postavená v rokoch 1960 – 1965. Je to murovaná budova, opláštenie tvorí murivo z plnej pálenej tehly hr. 450 mm. Objekt je zastrešený plochou strechou. Má 4 nadzemné podlažia a požiarnu výšku 11,25 m. Celková podlahová plocha objektu je 2 456,40 m2, obostavaný objem objektu je 9 536,97 m3. Na budove sú vymenené pôvodné drevené okná za plastové, budova nie je zateplená. Vedľa budovy školy je budova telocvične a internát.

Opis stavby / Navrhované riešenie :

Strechu nad objektom, tvorí železobetónová stropná konštrukcia. Najskôr sa odstránia všetky existujúce strešné vrstvy až na nosný panel. Po odstránení pôvodných strešných vrstiev až po panel, bude na panel vyliaty vyrovnávajúci poter z polystyrénbetónu hr. 50-70 mm a následne PVC fólia ako parozábrana. Strešná konštrukcia je zateplená pomocou EPS polystyrénu 150 S celkovej hr. 300 mm; Krytina strechy ako aj bočné steny atiky sú navrhnuté z PVC fóliovej strešnej krytiny hr. min 2,0 mm, ktorá je odolná voči krupobitiu. Všetky klampiarske prvky na fasáde i na streche objektu sú navrhnuté nové z plechu pozinkovaného hr. 0,63 mm. Všetky klampiarske práce treba realizovať podľa STN 73 3610. Zvodové rúry a zvodové žľaby sú navrhované z hranatého profilu z pozinkovaného plechu s farebnou povrchovou úpravou antracit. Pre klampiarske prvky na fasáde i streche navrhovaného objektu je povrchová úprava navrhnutá nasledovne: náter základný, 1x, náter krycí syntetický, 2x, farbu určí investor..


Projektová dokumentácia nenahrádza výrobnú, dielenskú a konštrukčnú dokumentáciu jednotlivých častí stavby – túto je povinný zabezpečiť pred realizáciou dodávateľ stavby.


 Iné obmedzenia : harmonogram postupu prác bude nutné konzultovať a odsúhlasiť so zodpovedným pracovníkom správcu zariadenia.

Zhotoviteľ zodpovedá za zabezpečenie ochrany zdravia na stavenisku a jeho okolí, ako aj ochranu životného prostredia , vrátane zabezpečenia odvozu a likvidácie odpadu.
Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi a správcovi zariadenia vzorky materiálov a tovarov, ktoré musia byť vopred odsúhlasené objednávateľom a správcom zariadenia pred ich použitím na stavbe.

Do ceny diela zahrnúť všetky náklady spojené s výkonom realizácie prác : ako napr. zariadenie staveniska, bezpečnostné opatrenia na stavenisku, prípadné vyžiadanie o výskyte IS a ich vytýčenie, všetky potrebné bezpečnostné opatrenia, zabezpečenie ochranných odevov a predmetov, ...

Objednávateľ si vyhradzuje právo úpravy rozsahu vykonania diela podľa aktuálnej potreby a prevádzkových podmienok prevádzkovateľa zariadenia, realizovať práce rozdelením na jednotlivé etapy v časovom aj obsahovom rozsahu.


Zákazka sa bude realizovať iba v prípade pridelenia finančných prostriedkov z rozpočtu ŽSK. Objednávateľ si vyhradzuje právo zákazku zrušiť.

Doba realizácie zahŕňa aj čas potrebný na odovzdávacie a preberacie konanie, a s tým súvisiacu prípravu všetkých náležitostí (atesty, skúšky, revízne správy, doklady).

Finančné krytie : Práce budú financované zo zdrojov rozpočtu ŽSK.

Požiadavky na formálnu úpravu dokumentu rozpočtu: Uchádzač je povinný vypísať cenovú ponuku do predloženej tabuľky (Výkaz výmer) a nesmie meniť jej formát, text, ani pridávať a odstraňovať bunky.
Neoddeliteľnou súčasťou výkazu výmer je technická správa a výkresová časť projektovej dokumentácie. Výkaz výmer neobsahuje úplný technický popis, technologický postup ani rozbor položiek. Tie sú zrejmé z technickej správy, výkresovej časti projektu, alebo technologických postupov predpísaných výrobcami stavebných hmôt, polotovarov a technológií.

V prípade výskytu obchodných názvov výrobkov a technológií, tieto majú informatívny charakter, a slúžia ako minimálny štandard. Sú uvedené ako referenčná kvalita a môžu byť nahradené ekvivalentným výrobkom, ktorý má rovnaké alebo lepšie vlastnosti a parametre.

V zmysle Zákona č.343/2015 o verejnom obstarávaní § 42 ods. 3: Technické požiadavky sa nesmú odvolávať na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, ak by tým dochádzalo k znevýhodneniu alebo k vylúčeniu určitých záujemcov alebo tovarov, ak si to nevyžaduje predmet zákazky. Takýto odkaz možno použiť len vtedy, ak nemožno opísať predmet zákazky podľa odseku 2 dostatočne presne a zrozumiteľne, a takýto odkaz musí byť doplnený slovami „alebo ekvivalentný".

Požiadavky na zhotoviteľa : odborná spôsobilosť na vykonávanie pozemných stavieb, uchádzač dokladuje príslušné oprávnenie na činnosť; odborne spôsobilá osoba so zameraním na Pozemné stavby vo funkcii stavbyvedúceho, dokladovať oprávnením SKSI ; skúsenosť s prácami rovnakého charakteru (predložiť referencie na práce rovnakého charakteru a finančného objemu v súhrnnej hodnote PHZ, t.j. 152 000 € bez DPH za všetky referencie za päť rokov spätne);

Dodržať projektovú dokumentáciu. Zhotoviteľ je povinný dodržať podmienky pre výstavbu stanovené v návrhu zmluvy o dielo. Budúci zhotoviteľ stavby je povinný pri vypracovávaní svoje ponuky prekontrolovať výkaz výmer v čase vysvetľovania súťažných podkladov. Všetky ním zistené nezrovnalosti medzi PD. a výkazom výmer je povinný pripomienkovať v čase vysvetľovania súťažných podkladov. Po uzatvorení verejného obstarávania budúci zhotoviteľ plne zodpovedá za predloženú cenovú ponuku a nebude si nárokovať prípadné naviac práce za prípadne dodatočne zistené rozdiely medzi výkazom výmer a PD.


Zhotoviteľ má povinnosť prevziať stavenisko do 3 dní od písomnej výzvy objednávateľa a práce začať do 2 dní od prevzatia staveniska. Zhotoviteľ najmenej 5 kalendárnych dní vopred, pred  riadnym a včasným ukončením Diela v súlade s touto zmluvou oznámi Objednávateľovi písomne alebo e-mailom s potvrdením doručenia e-mailu zo strany Objednávateľa, kedy bude dielo pripravené na  odovzdanie. Objednávateľ na základe tohto oznámenia upovedomí Zhotoviteľa o termíne začatia  preberania Diela e-mailom s potvrdením doručenia e-mailu zo strany Zhotoviteľa  alebo zápisom v stavebnom denníku. Objednávateľ si vyhradzuje právo na prehliadku  Diela v počte 7 pracovných dní. Pri odovzdávacom a preberacom konaní sa preverí, či je záväzok zhotoviteľa splnený tak, ako je stanovené v tejto zmluve, vykoná sa fyzická kontrola vykonaného Diela, jeho  súčasti  a  príslušenstvá, overia sa revízne správy, atesty a komplexné skúšky a doklady.


8. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.

9. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

11. Lehota viazanosti ponúk :
Do 30.11.2022

12. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie

13. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.

14. Register partnerov verejného sektora:
Uchádzač je povinný skontrolovať si povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora (aktuálne platné limity: v prípade jednorázového plnenia ide o limit nad 100.000 eur, v prípade opakujúceho sa plnenia v kalendárnom roku ide o limit nad 250.000 eur, limity sa posudzujú vrátane DPH).

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o dielo.

V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.

2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- zo zdrojov rozpočtu ŽSK

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky : 
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.Podrobnosti o fakturácií sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo.

4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky  vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.


5.  Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A) Vyplnený výkaz výmer (dostupný v prílohe) - Príloha č.1 - Zadanie - Obchodná akadémia Liptovský Miku láš- stav. úpravy objektu školy, znížen ie energ. náročnosti OA [zadanie]
B) Vyplnený návrh zmluvných podmienok - Príloha č.8 - Návrh ZoD.docx - vyplnený a potvrdený štatutárnym zástupcom - scan do prílohy cenovej ponuky - uchádzač vyplneným a potvrdením akceptuje podmienky zmluvy
C) Uchádzač je povinný k cenovej ponuke predložiť referenčný list o zákazkách  na práce rovnakého charakteru a finančného objemu v súhrnnej hodnote PHZ, t.j. 152 000 € bez DPH za všetky referencie za päť rokov spätne 60 mesiacov - vzor dostupný v prílohe - Príloha č.7

Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
D) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.

E) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

2. Vyhodnotenie ponúk
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 „Obchodná akadémia Liptovský Mikuláš – stavebné úpravy objektu školy, zníženie energetickej náročnosti OA LM, I. etapa - strecha“ 1,0 celkom
Naceniť v zmysle prílohy - zadanie OA LM s figurami.xlsx

Prílohy ku zákazke

  1. Zadanie - Obchodná akadémia Liptovský Miku láš- stav. úpravy objektu školy, znížen ie energ. náročnosti OA [zadanie].xlsx   61,3 kB
  2. A1 - sprievodna sprava OA LM-1.pdf   190,9 kB
  3. A2 - Technická správa - OA LM.pdf   145,7 kB
  4. A5 - vypis klampiarksych prvkov.pdf   108,0 kB
  5. C10 - strecha.pdf   120,7 kB
  6. C11 - rez A.pdf   158,4 kB
  7. Referenčný list.docx   14,3 kB
  8. Návrh ZoD.docx   62,3 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip