Zákazka č.13648
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Spracovanie energetického auditu pre verejné budovy | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Stavebníctvo |
Podoblasť | Architektonické, stavebné, inžinierske a inšpekčné služby |
Zverejnená: | 27.10.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | - 14 dní od podpísania Zmluvy o dielo |
Lehota na predkladanie ponúk: | 8.11.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Obec Bošáca
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00311430 |
Adresa | Bošáca 257, 91307 Bošáca, SK |
Kontaktná osoba | Bc. Jozef Mihala, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Identifikácia verejného obstarávateľa: Názov: Obec Bošáca
Sídlo: Bošáca 257, 913 07 Bošáca
Štatutárny zástupca: Mgr. Daniel Juráček - starosta obce Bošáca
IČO: 00311430 DIČ: 2021091358
Tel.: 0327781130
E-mail: bosaca@bosaca.sk
Internetová stránka: www.bosaca.sk
Kontaktné miesto:
Názov: Obec Bošáca
Sídlo: Bošáca 257, 913 07 Bošáca Kontaktná osoba: Mgr. Daniel Juráček Tel.: +421 903 248 615
E-mail: starosta@bosaca.sk
2. Postup verejného obstarávania:
Obec Bošáca, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku:
"Spracovanie energetického auditu pre verejné budovy ".
V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.
3. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je vypracovanie účelového energetického auditu pre verejné budovy verejného obstarávateľa, v zmysle platného zákona č. 321/2014 Z. z. o energetickej efektívnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Výsledkom bude písomná správa z energetického auditu, ktoú verejný obstarávateľ zverejňuje na svojom webovom sídle.
Spracovanie energetického auditu je pre súbor verejných budov:
• Materská škola
• Základná škola
• Dom smútku
• Kultúrny dom Bošáca
• Obecný úrad
- Vypracovaný energetický audit musí byť v súlade so Smernicou EP a Rady č. 2012/27/EÚ o energetickej efektívnosti, Zákonom č. 321/2014 Z. z. Zákon o energetickej efektívnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Vyhláškou č. 179/2015 Z. z. Vyhláška Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky o energetickom audite
Podrobný opis predmetu zákazky tvorí príloha č. 4 Obsahové náležitosti energetického auditu pre výzvu s kódom OPKZP-P04-SC441-2019-53 a príloha č. 5 Ponukový list s upresnením celkových podlahových plôch pre 5 verejných budov určených ako vonkajší rozmer budovy (m2) vynásobený počtom vykurovaných podlaží.
4. Informácie o projekte:
Verejné obstarávanie je vyhlásené pre schválený projekt v rámci výzvy OPKZP-P04-SC441-2019-53, Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky. Kód ITMS projektu: 310041ARC3
Názov projektu: Spracovanie energetických auditov
Akronym: SEA
Názov operačného programu: Operačný program Kvalita životného prostredia.
Názov prioritnej osi: 4. Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch
Názov konkrétneho cieľa: 4.4.1 Zvyšovanie počtu miestnych plánov a opatrení súvisiacich s nízkouhlíkovou stratégiou pre všetky typy území.
5. Zdroj finančných prostriedkov:
Predmet zákazky má byť v miere 95 % financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi zo strany Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky konajúcim v zastúpení Slovenskej inovačnej a energetickej agentúry (ďalej „Poskytovateľ NFP”). Zvyšná časť predmetu zákazky bude financovaná z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa - Obce Bošáca.
Verejný obstarávateľ informuje, že v súčasnosti má uzavretú Zmluvu o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. KZP-P04-SC441-2019-53/ARC3 s Poskytovateľom NFP .
6. Miesto realizácie predmetu zákazky:
Obec Bošáca: NUTS 3 TN kraj, kód: SK022; LAU 1 Nové Mesto nad Váhom.
Riešené budovy sa nachádzajú v katastrálnom území obce Bošáca, vo vlastníctve Obce Bošáca na parcelách:
• Obecný úrad - par. č. 806
• Kultúrny dom - parc. č. 653/1
• Dom smútku - parc. č. 4037/3
• Materská škola - par. č. 361
• Základná škola + telocvičňa - par. č. 1389/52
7. Termín začatia realizácie predmetu zákazky:
Po podpise zmluvy s úspešným uchádzačom, pričom účinnosť zmluvy je viazaná na deň doručenia správy z kontroly verejného obstarávania so schvaľujúcim výkonom
8. Rozsah predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
9. Jazyk ponuky:
Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku
10. Mena a zloženie ponuky:
Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena za predmet zákazky bude vyjadrená v eurách (EUR) a matematicky zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:
- cena v EUR bez DPH
- výška DPH v EUR - cena v EUR s DPH
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť vo svojej ponuke upozorní. Cena uchádzača, ktorý nie je platcom DPH, bude posudzovaná ako cena celkom.
11. Lehota na predloženie ponuky: 08.11.2022 do 12:00 hod.
Ponuky doručené po uplynutí tejto lehoty nebudú zahrnuté do verejného obstarávania a nebudú teda vyhodnocované.
12. Spoločný slovník obstarávania (CPV):
71314000-2 Energetika a súvisiace služby
71314300-5 - Poradenské služby pre oblasť efektívneho využitia energie
13. Spôsob predloženia ponuky:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
14. Rozdelenie predmetu zákazky na časti:
Požaduje sa cenová ponuka na celý predmet zákazky.
15. Variantné riešenia:
Verejný obstarávateľ neumožňuje záujemcom predložiť variantné riešenia. Ak uchádzač v rámci ponuky predloží aj variantné riešenie, nebude takéto variantné riešenie zaradené do vyhodnocovania.
15. Zábezpeka ponuky a lehota viazanosti ponuky:
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. Uchádzač je svojou ponukou viazaný počas určenej lehoty viazanosti ponúk. Lehota viazanosti ponúk plynie od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk do uplynutia lehoty viazanosti ponúk stanovenej verejným obstarávateľom.
16. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.12.2022.
17. Platobné podmienky:
Splatnosť každej vystavenej faktúry za predmet vykonanej práce je na základe preberacieho protokolu a na vystavenej faktúre bude uvedená splatnosť 60 kalendárnych dní.
18. Podmienky realizácie zmluvy:
Miesto realizácie – obec Bošáca, lehota na realizovanie zmluvy je stanovená na 14 dní od podpísania Zmluvy o dielo.
V prílohe - príloha č.6 je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
19. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
- Na základe predmetnej výzvy na predloženie cenovej ponuky môže byť určený úspešný uchádzač.
-Cena predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a poplatky spojené s požadovaným predmetom zákazky.
- V predloženej cenovej ponuke sa vezme do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie zmluvy, pričom do ceny budú zahrnuté všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
- Audítorovi bude poskytnutá potrebná súčinnosť a umožnená obhliadka objektu.
-Verejný obstarávateľ upozorňuje, že nedisponuje kompletnou dokumentáciou k predmetným budovám.
20. Kritériá na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia ponúk:
Kritériá: najnižšia celková cena za celý predmet zákazky, v prípade platcu dane DPH,
celková cena vrátane DPH za celý predmet zákazky.
Spôsob hodnotenia ponúk: ponuky sa budú vyhodnocovať poradovým systémom. Ponuke s najnižšou cenou bude priradené prvé miesto, ostatným ponukám druhé, tretie, atď. Najúspešnejšou ponukou sa stane ponuka, ktorá sa umiestni na prvom mieste, ostatné ponuky sa stanú neúspešnými ponukami.
21. Navrhnutý spôsob vzniku záväzku:
Zmluvný vzťah sa bude realizovať formou Zmluvy o dielo podľa podľa § 536 a nasl. Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších zmien a doplnkov.
22. Podmienky úspešného uchádzača:
Uchádzač musí splniť nasledovné podmienky účasti:
- § 32 ods. 1 písm. e) zákona je oprávnený dodávať tovar, uskutočnovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením dokladu oprávňujúcim vykonávať službu vo vzťahu k premetu zákazky (postačuje aktuálny výpis z internetu na OR SR, resp ŽR SR, alebo obdobný dokument potvrdzujúci vykonávanie činnosti)
- § 32 ods. 1 písm. f) zákona nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením Čestneho vyhlásenia, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
- § 40 ods. 6 písm. f) zákona konflikt záujmov podľa § 23 nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami - uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením Čestneho vyhlásenia, že nie je v konflikte záujmov v predmetnom verejnom obstarávaní
- predmet zákazky môže realizovať len odborne spôsobilá osoba, ktorá musí spĺňať podmienky podľa § 12 ods. 1 alebo § 13 ods. 1 alebo ods. 3 zákona č. 321/2014 Z. z. o energetickej efektívnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uchádzač preukáže splnenie podmienky dokladom o odbornej spôsobilosti, prípadne akýkoľvek iný ekvivalentný doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti v ďalších členských štátov EU (napr. potvrdenie o zápise v zozname energetických audítorov)
23. Predpokladaná hodnota zákazky:
Určenie PHZ je predmetom tejto súťaže. V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, bude táto výzva nahrádzať riadny prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa.
24. Obsah cenovej ponuky:
1. Návrh na plnenie kritéria (predloha) - príloha č.1
- vyplnený a potvrdený štatutárnym zástupcom
2. Čestné vyhlásenie o neuložení zákazu účasti vo v.o (predloha) príloha č.2
- vyplnený a potvrdený štatutárnym zástupcom
3. Čestné vyhlásenie o neprítomnosti konfliktu záujmov (predloha) príloha č.3
- vyplnený a potvrdený štatutárnym zástupcom
4. Ponukový list - príloha č.5
- vyplnený a potvrdený štatutárnym zástupcom
5. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. e), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
25. Strpenie výkonu kontroly :
Úspešný uchádzač vrátane subdodávateľov je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overenia súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, ktorú má obstarávateľ uzatvorenú na spolufinancovanie predmetu zákazky, a to oprávnenými osobami, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Viac upresnené v zmluve o dielo.
26. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
27. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
28. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
Sídlo: Bošáca 257, 913 07 Bošáca
Štatutárny zástupca: Mgr. Daniel Juráček - starosta obce Bošáca
IČO: 00311430 DIČ: 2021091358
Tel.: 0327781130
E-mail: bosaca@bosaca.sk
Internetová stránka: www.bosaca.sk
Kontaktné miesto:
Názov: Obec Bošáca
Sídlo: Bošáca 257, 913 07 Bošáca Kontaktná osoba: Mgr. Daniel Juráček Tel.: +421 903 248 615
E-mail: starosta@bosaca.sk
2. Postup verejného obstarávania:
Obec Bošáca, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku:
"Spracovanie energetického auditu pre verejné budovy ".
V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.
3. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je vypracovanie účelového energetického auditu pre verejné budovy verejného obstarávateľa, v zmysle platného zákona č. 321/2014 Z. z. o energetickej efektívnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Výsledkom bude písomná správa z energetického auditu, ktoú verejný obstarávateľ zverejňuje na svojom webovom sídle.
Spracovanie energetického auditu je pre súbor verejných budov:
• Materská škola
• Základná škola
• Dom smútku
• Kultúrny dom Bošáca
• Obecný úrad
- Vypracovaný energetický audit musí byť v súlade so Smernicou EP a Rady č. 2012/27/EÚ o energetickej efektívnosti, Zákonom č. 321/2014 Z. z. Zákon o energetickej efektívnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Vyhláškou č. 179/2015 Z. z. Vyhláška Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky o energetickom audite
Podrobný opis predmetu zákazky tvorí príloha č. 4 Obsahové náležitosti energetického auditu pre výzvu s kódom OPKZP-P04-SC441-2019-53 a príloha č. 5 Ponukový list s upresnením celkových podlahových plôch pre 5 verejných budov určených ako vonkajší rozmer budovy (m2) vynásobený počtom vykurovaných podlaží.
4. Informácie o projekte:
Verejné obstarávanie je vyhlásené pre schválený projekt v rámci výzvy OPKZP-P04-SC441-2019-53, Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky. Kód ITMS projektu: 310041ARC3
Názov projektu: Spracovanie energetických auditov
Akronym: SEA
Názov operačného programu: Operačný program Kvalita životného prostredia.
Názov prioritnej osi: 4. Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch
Názov konkrétneho cieľa: 4.4.1 Zvyšovanie počtu miestnych plánov a opatrení súvisiacich s nízkouhlíkovou stratégiou pre všetky typy území.
5. Zdroj finančných prostriedkov:
Predmet zákazky má byť v miere 95 % financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi zo strany Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky konajúcim v zastúpení Slovenskej inovačnej a energetickej agentúry (ďalej „Poskytovateľ NFP”). Zvyšná časť predmetu zákazky bude financovaná z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa - Obce Bošáca.
Verejný obstarávateľ informuje, že v súčasnosti má uzavretú Zmluvu o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. KZP-P04-SC441-2019-53/ARC3 s Poskytovateľom NFP .
6. Miesto realizácie predmetu zákazky:
Obec Bošáca: NUTS 3 TN kraj, kód: SK022; LAU 1 Nové Mesto nad Váhom.
Riešené budovy sa nachádzajú v katastrálnom území obce Bošáca, vo vlastníctve Obce Bošáca na parcelách:
• Obecný úrad - par. č. 806
• Kultúrny dom - parc. č. 653/1
• Dom smútku - parc. č. 4037/3
• Materská škola - par. č. 361
• Základná škola + telocvičňa - par. č. 1389/52
7. Termín začatia realizácie predmetu zákazky:
Po podpise zmluvy s úspešným uchádzačom, pričom účinnosť zmluvy je viazaná na deň doručenia správy z kontroly verejného obstarávania so schvaľujúcim výkonom
8. Rozsah predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
9. Jazyk ponuky:
Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku
10. Mena a zloženie ponuky:
Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena za predmet zákazky bude vyjadrená v eurách (EUR) a matematicky zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:
- cena v EUR bez DPH
- výška DPH v EUR - cena v EUR s DPH
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť vo svojej ponuke upozorní. Cena uchádzača, ktorý nie je platcom DPH, bude posudzovaná ako cena celkom.
11. Lehota na predloženie ponuky: 08.11.2022 do 12:00 hod.
Ponuky doručené po uplynutí tejto lehoty nebudú zahrnuté do verejného obstarávania a nebudú teda vyhodnocované.
12. Spoločný slovník obstarávania (CPV):
71314000-2 Energetika a súvisiace služby
71314300-5 - Poradenské služby pre oblasť efektívneho využitia energie
13. Spôsob predloženia ponuky:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
14. Rozdelenie predmetu zákazky na časti:
Požaduje sa cenová ponuka na celý predmet zákazky.
15. Variantné riešenia:
Verejný obstarávateľ neumožňuje záujemcom predložiť variantné riešenia. Ak uchádzač v rámci ponuky predloží aj variantné riešenie, nebude takéto variantné riešenie zaradené do vyhodnocovania.
15. Zábezpeka ponuky a lehota viazanosti ponuky:
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. Uchádzač je svojou ponukou viazaný počas určenej lehoty viazanosti ponúk. Lehota viazanosti ponúk plynie od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk do uplynutia lehoty viazanosti ponúk stanovenej verejným obstarávateľom.
16. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.12.2022.
17. Platobné podmienky:
Splatnosť každej vystavenej faktúry za predmet vykonanej práce je na základe preberacieho protokolu a na vystavenej faktúre bude uvedená splatnosť 60 kalendárnych dní.
18. Podmienky realizácie zmluvy:
Miesto realizácie – obec Bošáca, lehota na realizovanie zmluvy je stanovená na 14 dní od podpísania Zmluvy o dielo.
V prílohe - príloha č.6 je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
19. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
- Na základe predmetnej výzvy na predloženie cenovej ponuky môže byť určený úspešný uchádzač.
-Cena predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a poplatky spojené s požadovaným predmetom zákazky.
- V predloženej cenovej ponuke sa vezme do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie zmluvy, pričom do ceny budú zahrnuté všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
- Audítorovi bude poskytnutá potrebná súčinnosť a umožnená obhliadka objektu.
-Verejný obstarávateľ upozorňuje, že nedisponuje kompletnou dokumentáciou k predmetným budovám.
20. Kritériá na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia ponúk:
Kritériá: najnižšia celková cena za celý predmet zákazky, v prípade platcu dane DPH,
celková cena vrátane DPH za celý predmet zákazky.
Spôsob hodnotenia ponúk: ponuky sa budú vyhodnocovať poradovým systémom. Ponuke s najnižšou cenou bude priradené prvé miesto, ostatným ponukám druhé, tretie, atď. Najúspešnejšou ponukou sa stane ponuka, ktorá sa umiestni na prvom mieste, ostatné ponuky sa stanú neúspešnými ponukami.
21. Navrhnutý spôsob vzniku záväzku:
Zmluvný vzťah sa bude realizovať formou Zmluvy o dielo podľa podľa § 536 a nasl. Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších zmien a doplnkov.
22. Podmienky úspešného uchádzača:
Uchádzač musí splniť nasledovné podmienky účasti:
- § 32 ods. 1 písm. e) zákona je oprávnený dodávať tovar, uskutočnovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením dokladu oprávňujúcim vykonávať službu vo vzťahu k premetu zákazky (postačuje aktuálny výpis z internetu na OR SR, resp ŽR SR, alebo obdobný dokument potvrdzujúci vykonávanie činnosti)
- § 32 ods. 1 písm. f) zákona nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením Čestneho vyhlásenia, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
- § 40 ods. 6 písm. f) zákona konflikt záujmov podľa § 23 nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami - uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením Čestneho vyhlásenia, že nie je v konflikte záujmov v predmetnom verejnom obstarávaní
- predmet zákazky môže realizovať len odborne spôsobilá osoba, ktorá musí spĺňať podmienky podľa § 12 ods. 1 alebo § 13 ods. 1 alebo ods. 3 zákona č. 321/2014 Z. z. o energetickej efektívnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uchádzač preukáže splnenie podmienky dokladom o odbornej spôsobilosti, prípadne akýkoľvek iný ekvivalentný doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti v ďalších členských štátov EU (napr. potvrdenie o zápise v zozname energetických audítorov)
23. Predpokladaná hodnota zákazky:
Určenie PHZ je predmetom tejto súťaže. V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, bude táto výzva nahrádzať riadny prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa.
24. Obsah cenovej ponuky:
1. Návrh na plnenie kritéria (predloha) - príloha č.1
- vyplnený a potvrdený štatutárnym zástupcom
2. Čestné vyhlásenie o neuložení zákazu účasti vo v.o (predloha) príloha č.2
- vyplnený a potvrdený štatutárnym zástupcom
3. Čestné vyhlásenie o neprítomnosti konfliktu záujmov (predloha) príloha č.3
- vyplnený a potvrdený štatutárnym zástupcom
4. Ponukový list - príloha č.5
- vyplnený a potvrdený štatutárnym zástupcom
5. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. e), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
25. Strpenie výkonu kontroly :
Úspešný uchádzač vrátane subdodávateľov je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overenia súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, ktorú má obstarávateľ uzatvorenú na spolufinancovanie predmetu zákazky, a to oprávnenými osobami, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Viac upresnené v zmluve o dielo.
26. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
27. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
28. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Spracovanie energetického auditu pre verejné budovy | 1,0 | celok |
Prílohy ku zákazke
- príloha č.1 Navrh na plnenie kriteria.pdf 85,8 kB
- Príloha č.2 Čestné vyhlásenie o neuložení zákazu účasti vo verejnom obstarávaní.pdf 93,3 kB
- Príloha č.3 Čestné vyhlásenie o nepritomnosti konfliktu zaujmov.doc.pdf 94,5 kB
- Príloha č. 4 Obsahové náležitosti energetického auditu.pdf 390,4 kB
- Príloha č. 5 Ponukový list k Výzve na predloženie cenovej ponuky.pdf 244,8 kB
- Príloha č.6 - ZOD.doc 113 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip