Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.13073

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Marketingový výskum
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Marketing, reklama a tlač
Podoblasť Reklamná a propagačná činnosť, reklamné predmety
Zverejnená: 22.8.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: september 2022 - marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk: 2.9.2022
 
Zadávateľ
Firma Kreatívny inštitút Trenčín,n.o.
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 54345987
Adresa Mierové nám. 1/2, 91164 Trenčín, SK
Kontaktná osoba Mgr. Karin Pénzešová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Predmet zákazky :
Predmetom je výber poskytovateľa, ktorý zabezpečí marketingový výskum, ktorý bude slúžiť ako podklad pre vypracovanie komunikačnej stratégie Trenčína ako Európskeho hlavného mesta kultúry 2026.  

2. Postup verejného obstarávateľa :
Zákazka s nízkou hodnotou podľa § 117 Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní)  zákona o verejnom obstarávaní.

3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Mgr. Karin Pénzešová
Email: penzesova.karin@trencin2026.eu
Mobil: +421 918 163 556

4. Druh zákazky :
Služby 

5. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
79300000-7 Prieskum trhu a ekonomický prieskum; prieskum verejnej mienky a štatistika
79311000-7 Služby spojené s prieskumom

6. Miesto poskytnutia predmetu zákazky :
Miestom poskytnutia služby je mesto Trenčín.

7. Termín poskytnutia predmetu zákazky :
Realizácia predmetu zákazky je od septembra 2022 do marca 2023.

8. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je výber poskytovateľa, ktorý zabezpečí marketingový výskum, ktorý bude slúžiť ako podklad pre vypracovanie komunikačnej stratégie Trenčína ako Európskeho hlavného mesta kultúry 2026. 

Medzi hlavné ciele prieskumu patrí zodpovedanie nasledovných otázok:
1. Čo pre ľudí znamená Európske hlavné mesto kultúry?
2. Ako pritiahnuť do Trenčína návštevníkov? Ako by ľudia (Trenčania) chceli, aby bolo (ich) mesto prezentované voči zvyšku Slovenska?
3. Identifikácia Category Entry Points kategórie turistických destinácií na Slovensku?
4. S akými destináciami si Trenčín konkuruje?
5. Aké je súčasné vnímanie Trenčína ako turistickej destinácie v porovnaní so slovenskou a konkurenciou zo štátov V4 a Rakúska. S ktorými CEP si populácia asociuje Trenčín a ostatné destinácie z okolia?

Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 2.

9. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť len elektronicky v zmysle § 117 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

11. Lehota viazanosti ponúk :
Do 01.10.2022.

12. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie.

13. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.

14. Predpokladaná hodnota zákazky :
Predpokladaná hodnota zákazky sa určí na základe predložených ponúk. V prípade zákaziek s nízkou hodnotou je možné určiť úspešného uchádzača a predpokladanú hodnotu zákazky aj jedným úkonom. V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, bude táto výzva nahrádzať riadny prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa.

15. Zoznam príloh :
Príloha č. 1 Návrh na plnenie kritérií
Príloha č. 2 Bližšia špecifikácia
Príloha č. 3 Vzor: Čestné vyhlásenie v zmysle § 32 ods. 1 písm. f)
Príloha č. 4 Súhlas so spracovaním osobných údajov
Príloha č. 5 Čestné vyhlásenie o neexistencii konfliktu záujmov

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Výsledkom verejného obstarávania je Zmluva o realizácii prieskumu, ktorá bude podpísaná s víťazným uchádzačom po vyhodnotení verejného obstarávania.

2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z verejných zdrojov z mesta Trenčín a Trenčianskeho samosprávneho kraja

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry nesmie byť kratšia ako 15 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky a ani zálohové platby. 
Úspešný uchádzač bude oprávnený fakturovať poskytnutú službu priebežne pričom podrobnosti úhrady budú upravené v Zmluve.

4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom
navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať
cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu
obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny
postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade, že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d). Ustanovenie § 11 tým nie je dotknuté.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež
povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Zrušenie zákazky :
Pri zrušení verejného obstarávania verejný obstarávateľ postupuje podľa § 57 a v súlade s § 117 ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

5. Zákaz účasti vo VO:
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Ustanovenie § 11 zákona o verejnom obstarávaní tým nie je dotknuté Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade, že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

Požadované prílohy ku CP

1. Podmienky účasti, obsah ponuky

     1.1.Pokyny na vyhotovenie ponuky:

Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Verejný obstarávateľ je povinný na účely výkonu dohľadu nad verejným obstarávaním podľa tohto zákona zabezpečiť úradný preklad tej časti dokumentácie, ktorá je vyhotovená v inom ako štátnom jazyku alebo v inom ako českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

    1.2. Obsah ponuky:

A) vyplnený návrh na plnenie kritéria, ktorý tvorí prílohu č.1 tejto výzvy, podpísaný uchádzačom/štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou uchádzača

B) čestné vyhlásenie v zmysle §32 ods. 1 písm. f) - príloha č. 3 podpísané uchádzačom/štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou uchádzača.

Uvedený doklad môže nahradiť odkazom na zápis do zoznamu hospodárskych subjektov.

C) súhlas so spracovaním osobných údajov – príloha č. 5 tejto výzvy podpísaný uchádzačom/
štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou uchádzača.

D) vyplnenú prílohu č. 4 - predložené čestné vyhlásenie ku konfliktu záujmov, podpísané
uchádzačom/štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou uchádzača

E) doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra, použiteľný na právne úkony.

Uvedený doklad môže nahradiť odkazom na zápis do zoznamu hospodárskych subjektov.

    1.3. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO. Ich splnenie uchádzač preukáže predložením:

Podľa § 32 ods. 1 písm. e)
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.

Podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.

Podľa § 32 ods. 1 písm. f) - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Podľa § 32 ods. 2 písm. f) - uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) doloženým čestným vyhlásením - príloha č. 3 tejto výzvy.

Podmienky účasti podľa bodu 1.3. spĺňa každý uchádzač zapísaný do ZHS – zoznamu hospodárskych subjektov, nakoľko zápis je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. 

Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač alebo záujemca nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2 zákona uvedené v bode 1.3 tejto výzvy a v bode 1.2. písm. B) a E).

3.Vyhodnotenie ponúk
Vyhodnotenie ponúk bude neverejné. Uchádzači budú písomne informovaní o výsledku vyhodnotenia.
Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí, z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky týmto uchádzačom. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti za predpokladu, že existuje dostatočný počet uchádzačov.

Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti.
Verejný obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Marketingový výskum 1,0 ks
Bližšia špecifikácia sa nachádza v prílohe č. 1.

Prílohy ku zákazke

  1. 1.1. Príloha č. 1 _ Návrh plnenia kritérii.docx   13,4 kB
  2. 1.2. Príloha č. 2 - Bližšia špecifikácia.doc   50 kB
  3. 1.3 Príloha č. 3 Čestné vyhlásenie § 32 ods. 1 písm. f.docx   14,7 kB
  4. 1.4. Príloha č. 4 CV ku konflik zaujmov.docx   13,9 kB
  5. 1.5. Príloha č. 5 - Súhlas so SOÚ.docx   18,5 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip