Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.13005

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Anglický jazyk pre kultúrnych pracovníkov a ľudí z kultúry
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Ostatné služby
Podoblasť Vzdelávanie
Zverejnená: 18.8.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: september 2022 - jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk: 30.8.2022
 
Zadávateľ
Firma Kreatívny inštitút Trenčín,n.o.
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 54345987
Adresa Mierové nám. 1/2, 91164 Trenčín, SK
Kontaktná osoba Mgr. Karin Pénzešová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Predmet zákazky :
Predmetom je výber poskytovateľa jazykového kurzu. Jazykovým kurzom sa na účely tejto zákazky rozumie kurz anglického jazyka určený pre pracovníkov z oblasti kultúry a kultúrnu obec.

2. Postup verejného obstarávateľa :
Kreatívny inštitút Trenčín, n.o., ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku "Anglický jazyk pre kultúrnych pracovníkov a ľudí z kultúry".

V prípade zákaziek s nízkou hodnotou je možné určiť úspešného uchádzača a predpokladanú hodnotu zákazky aj jedným úkonom. V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.

3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Mgr. Karin Pénzešová
Email: penzesova.karin@trencin2026.eu
Mobil: +421 918 163 556

4. Druh zákazky : 
Služby podľa Prílohy č. 1 zákona č. 343/2015 ZVO

5. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
80580000-3 Poskytovanie jazykových kurzov

6. Miesto poskytnutia predmetu zákazky :
 Miestom poskytnutia služby je mesto Trenčín vo vlastných priestoroch poskytovateľa služby alebo iných vhodných priestoroch, ktoré na tento účel obstará poskytovateľ.

7. Termín poskytnutia predmetu zákazky :
Realizácia predmetu zákazky je od septembra 2022 do 30.06.2023.
Poskytovateľ je povinný najneskôr do 01.10.2022 začať realizovať jazykový kurz pre účastníkov.

8. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je poskytovať jazykové kurzy anglického jazyka vo forme skupinovej výučby pre pracovníkov z oblasti kultúry a kultúrnu obec, zameraný na zdokonalenie používania jazyka pri komunikovaní tém a obsahu EHMK Trenčín 2026. 

Poskytovateľ je povinný realizovať jazykový kurz s nasledujúcim obsahovým zameraním:
a. prezentácia osoby účastníka, Objednávateľa a projektu EHMK Trenčín 2026 v anglickom jazyku
b. prípadové štúdie a inšpirácie z iných európskych miest a krajín so zameraním predovšetkým na európske hlavné mestá kultúry
c. na medzinárodné sieťovanie so zohľadňovaním zamerania povolania účastníkov jazykového kurzu
d. primárne na  zlepšovanie konverzačných schopností a rozširovanie slovníka, sekundárne na gramatiku
e. príprava na videokonferencie, prezentácie
f. príprava projektov, projektovej dokumentácie v anglickom jazyku
g. alternácia teoretickej a praktickej časti
h. zameranie na plynulosť a komfort v prejave v cudzom jazyku

Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 Výzvy (Zmluva o realizácii jazykového kurzu).

9. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť len elektronicky v zmysle § 117 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované. 

10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

11. Lehota viazanosti ponúk :
Do 01.10.2022.

12. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie.

13. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.

14. Predpokladaná hodnota zákazky :
Určenie PHZ je predmetom tejto súťaže. V prípade zákaziek s nízkou hodnotou je možné určiť úspešného uchádzača a predpokladanú hodnotu zákazky aj jedným úkonom. V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, bude táto výzva nahrádzať riadny prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa.

15. Zoznam príloh :

Príloha č. 1 Návrh na plnenie kritérií
Príloha č. 2 Zmluva o realizácii jazykového kurzu
Príloha č. 3 Vzor: Čestné vyhlásenie v zmysle § 32 ods. 1 písm. f)
Príloha č. 4: Súhlas so spracovaním osobných údajov
Príloha č. 5: Čestné vyhlásenie o neexistencii konfliktu záujmov

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o realizácii jazykového kurzu.

V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a túto Zmluvu je možné meniť a dopĺňať len na základe dohody Zmluvných strán a v súlade s § 18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.

Úspešný uchádzač v zmluve, najneskôr v čase jej uzavretia, uvedie údaje o všetkých známych subdodávateľoch v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 zmluvy.

2. Trvanie zmluvy alebo lehota poskytnutia: 
Podľa článku X. Zmluvy o realizácii jazykového kurzu.

2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z verejných zdrojov z mesta Trenčín a Trenčianskeho samosprávneho kraja

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry nesmie byť kratšia ako 15 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.

Objednávateľ bude uhrádzať poskytovateľovi cenu za jednotlivé lekcie jazykového kurzu mesačne, a to a základe faktúry vystavenej Poskytovateľom.

Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky  vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade, že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.  Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d). Ustanovenie § 11 tým nie je dotknuté.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Zrušenie zákazky :
Pri zrušení verejného obstarávania verejný obstarávateľ postupuje podľa § 57 a v súlade s § 117 ods. 5 ZVO.
Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

5. Zákaz účasti vo VO:
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Ustanovenie § 11 zákona o verejnom obstarávaní tým nie je dotknuté

Požadované prílohy ku CP

1. Podmienky účasti, obsah ponuky

    1.1.Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
    
    1.2. Obsah ponuky:

A) vyplnený návrh na plnenie kritéria, ktorý tvorí prílohu č.1 tejto výzvy, podpísaný uchádzačom/štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou uchádzača

B) podpísanú Zmluvu s prílohami podpísanú uchádzačom/štatutárnym zástupcom uchádzača
alebo poverenou osobou uchádzača – zmluva tvorí prílohu č. 2 tejto výzvy,

C) čestné vyhlásenie v zmysle §32 ods. 1 písm. f) - príloha č. 3 podpísané uchádzačom/štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou uchádzača.
Uvedený doklad môže nahradiť odkazom na zápis do zoznamu hospodárskych subjektov

D) súhlas so spracovaním osobných údajov – príloha č. 4 tejto výzvy podpísaný uchádzačom/
štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou uchádzača.

E) vyplnenú prílohu č. 5 - predložené čestné vyhlásenie ku konfliktu záujmov, podpísané
uchádzačom/štatutárnym zástupcom uchádzača alebo poverenou osobou uchádzača

F)  Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky  - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra, použiteľný na právne úkony.
Uvedený doklad môže nahradiť odkazom na zápis do zoznamu hospodárskych subjektov.


    1.3. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO. Ich splnenie uchádzač preukáže predložením:

Podľa  § 32 ods. 1 písm. e)
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.

Podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.

Podľa  § 32 ods. 1 písm. f) - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Podľa § 32 ods. 2 písm. f) - uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) doloženým čestným vyhlásením - príloha č. 3 tejto výzvy.

Podmienky účasti podľa bodu 1.3. spĺňa každý uchádzač zapísaný do ZHS – zoznamu hospodárskych subjektov, nakoľko zápis je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač alebo záujemca nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2 zákona uvedené v bode 1.3 tejto výzvy a v bode 1.2. písm. C) a F).

3.Vyhodnotenie ponúk
Vyhodnotenie ponúk bude neverejné. Uchádzači budú písomne informovaní o výsledku vyhodnotenia.

Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí, z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky týmto uchádzačom. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti za predpokladu, že existuje dostatočný počet uchádzačov.

Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti.

Verejný obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Lekcia anglického jazyka 320,0 hodina
Jedna lekcia jazykového kurzu bude trvať 60 minút, pričom kurz bude pozostávať z 32 lekcií realizovaných v počte 1 lekcia/týždenne. Maximálny počet účastníkov jazykového kurzu bude 50 a účastníci kurzu budú rozdelení maximálne do 10 skupín. Predpokladaný počet hodín je 320 hodín.

Prílohy ku zákazke

  1. 1.2 Príloha č. 2 Zmluva_jazykovy kurz AJ.docx   42,3 kB
  2. 1.3 Príloha č. 3 Čestné vyhlásenie § 32 ods. 1 písm. f.docx   14,8 kB
  3. 1.4. Príloha č. 4 CV ku konflik zaujmov.docx   14,0 kB
  4. 1.5. Príloha č. 5 - Súhlas so SOÚ.docx   18,7 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip