Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.13276

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Čistiace a hygienické prostriedky
Typ zákazky: Bez elektronickej aukcie
(Zákazka bude ukončená a vyhodnotená po uplynutí lehoty na prekladanie ponúk bez následnej elektronickej aukcie.)
Oblasť Upratovacie služby
Podoblasť Čistiace a hygienické prostriedky
Zverejnená: 12.9.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: Rámcová dohoda na dodávku čistiacich a hygienických prostriedkov bude uzatvorená na dobu 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti dohody, resp. do vyčerpania finančného limitu v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Lehota na predkladanie ponúk: 23.9.2022
 
Zadávateľ
Firma Centrum sociálnych služieb - SLNIEČKO
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00632473
Adresa Oščadnica 1464, 02301 Oščadnica, SK
Kontaktná osoba Zuzana Gončárová, +421 *** ******

Podrobný opis zákazky

Určenie predpokladanej hodnoty a zároveň určenie úspešného uchádzača bude realizované týmto prieskumom trhu, pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO

Predmetom obstarávania je dodávanie čistiacich a hygienických prostriedkov na základe čiastkových objednávok obstarávateľa. V Špecifikácií zákazky je uvedený zoznam čistiacich a hygienických prostriedkov určený na základe predpokladanej spotreby na obdobie 12 mesiacov.

Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.

Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

Uchádzačom navrhovaná jednotková zmluvná cena pre predmet zákazky bude vyjadrená v EUR s DPH. Cena bude zohľadňovať náklady spojené s dopravou na miesto dodania, príp. vykládkou tovaru. Uchádzač predloží ponuku ocenením všetkých položiek predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač neocení všetky položky predmetu zákazky uvedené vo výzve, bude jeho ponuka vylúčená.

Elektronická ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať:
- vyplnenú, podpísanú a opečiatkovanú Prílohu č. 2 - Vyhlásenie uchádzača.

Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní - musí byť oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky v súlade s prvou vetou a túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný.
Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona o verejnom obstarávaní, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená.

Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa  v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.

Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie túto skutočnosť vo svojej ponuke.

Verejný obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie cien z dôvodu nedostatočného preštudovania podmienok uvedených vo výzve alebo v návrhu RD, alebo úpravu jednotkovej ceny o sadzbu DPH pri tvrdeniach, že navrhovaná jednotková cena bola vyjadrená v EUR bez DPH.

Predpokladané množstvá tovaru sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb.

Verejný obstarávateľ je oprávnený v čiastkovej objednávke objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v Špecifikácií zákazky v súlade s §18 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.

Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejné obstarávateľa počas trvania rámcovej dohody.

Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obstarávateľa, formou  bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Preddavky na tovar verejný obstarávateľ neposkytuje.

Verejný obstarávateľ s úspešným uchádzačom podpíše Rámcovú dohodu na obdobie 12 mesiacov, tovar bude objednávať na základe pravidelných čiastkových objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa. Súčasťou predmetu obstarávania sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto dodania. Dodávka tovaru sa predpokladá 1x mesačne, počas pracovného dňa v čase od 08.00-12.00 hod.

Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok. Objednávky sa budú realizovať mailom, príp. telefonicky. Jednotlivé dodávky nebudú limitované množstvom odberu ani cenou za tovar v jednej dodávke.
Uvedené množstvo výrobkov je len orientačné, vyčíslené na základe spotreby za obdobie 12 mesiacov a predpokladanej spotreby na nasledujúce obdobie 12 mesiacov, objednávateľ sa nezaručuje odobrať uvedené množstvá, dovoz tovaru sa bude realizovať na základe čiastkových objednávok.

Výrobky označené * môžu byť nahradené ekvivalentnými výrobkami.
Ak uchádzač nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov výrobku označeného obchodným názvom, bude mať verejný obstarávateľ za to, že uchádzač uvažoval s tým výrobkov, ktorého obchodný názov uviedol verejný obstarávateľ. Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých výrobkov musia tieto mať vlastnosti (parametre) rovnocenné vlastnostiam (kvalitatívnym, technickým a estetickým parametrom) výrobkov (materiálov, technológií,...), ktoré uviedol verejný obstarávateľ v Špecifikácií zákazky. Posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa.

Ak víťazný uchádzač zo závažných dôvodov rámcovú dohodu na predmet obstarávania neuzatvorí alebo nedodrží podmienky vyhláseného verejného obstarávania, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestnil vo vyhodnotení ponúk za víťazným uchádzačom, resp. s druhým v poradí.

V prípade, ak bude predložená cenová ponuka len od jedného uchádzača, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť toto verejné obstarávanie. Následne verejný obstarávateľ vyhlási nové verejné obstarávanie na daný predmet zákazky.

Objednávateľ požaduje predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy karty bezpečnostných údajov podľa Nariadenia komisie (EÚ) č. 453/2010 z 20. mája 2010 ktorým sa mení a dopĺňa nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 o registrácií, hodnotení, autorizácií a obmedzovaní chemikálií (REACH).

Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a s návodom na použitie v slovenskom resp. českom jazyku. V prípade, ak sa označenie výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a návodu na použitie v slovenskom resp. českom jazyku nenachádza na etikete výrobku, nebude Objednávateľom prevzatý.

Predmet zmluvy bude v priebehu platnosti zmluvy realizovaný plneniami strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet kúpy uvedený v technickej špecifikácií tejto zmluvy spoločne s dokladmi, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie predmetu kúpy a ktorými sú dodací list so základnými údajmi o dodávke, s označením obalového materiálu v slovenskom jazyku .

Vzhľadom na to, že potreba pravidelných dodávok tovarov ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy je predpokladaná (množstvo ks), vyhradzuje si objednávateľ právo považovať ju za nezáväznú. Skutočná potreba pravidelných dodávok tovarov (ks) bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa, maximálne však do výšky vyčerpania zmluvnej ceny.
V prípade, že bude potreba, pokračovanie pravidelných dodávok tovarov (ks) objednávateľa nižšia ako sú predpokladané množstvá ks, nevzniká poskytovateľovi automaticky nárok na poskytnutie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Špecifikácie zákazky verejného obstarávania a ani nárok na náhradu škody a odstúpenie od zmluvy.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov:
- ani jeden uchádzač alebo záujemca nesplní podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ nedostane ani jednu
ponuku,
- ani jedna z predložených ponúk nezodpovedná určeným požiadavkám,
- zmenia sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávania,
- v priebehu postupu verejného obstarávania sa vyskytnú dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa
požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistí porušenie zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na
výsledok verejného obstarávania,
- bude predložená iba 1 ponuka.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Solvina indrusty* 450g 12,0 ks
2 Toaletný papier Harmony* 69m 552,0 ks
2-vrstvový, návin 69m
3 Toaletný papier Jumbo* 342,0 ks
jednovrstvový, šírka 9cm, priemer 28cm, biely
4 Utierka Mikroultra 40x40 108,0 ks
nebalená, rozmer 40x40, farba modrá, ružová, žltá, zelená
5 Handra tkaná 2,0 ks
rozmer 60x50, tkaná vaflová, biela
6 Čistič na nerez 500ml 14,0 ks
sprejový čistič na leštenie a ošetrovanie nerezových povrchov v kuchyni, kúpeľni, odstraňuje škvrny, obnovuje lesk,
7 Držiak masterfix light + tyč 140cm 16,0 ks
8 Fólia potravinárska 40cmx1500m 11,0 ks
prieťažná fólia z PVC ručná
9 Lopatka s metličkou 5,0 ks
plastová lopatka s gumenou lištou
10 Mikroténové sáčky 36,0 ks
rozmer 35x35, 50 ks v rolke
11 PP špagát 200g 64,0 ks
polypropylénové vlákno
12 Vrece čierne/modré 316,0 ks
PE vrece rozmer 70x110cm, 40 mikr., 25ks v rolke
13 Vrece hrubé 62,0 ks
extra hrubá LDPE fólia-0,150mi, rozmer 55x100cm
14 Vrece na separovaný odpad 108,0 ks
LDPE vrecia, 25ks v rolke, 700x1100/0,040 zelené, 120L, farba zelená, žltá
15 WC set 24,0 ks
WC kefa s nádobou, priemer štetín 80mm, rôzne farby
16 Savo* proti plesniam 500ml 2,0 ks
tekutý dezinfekčný prípravok v spreji, ktorý účinne odstraňuje plesne a huby
17 Greasestrip Plus 5L* 4,0 ks
gélový odmasťovací prostriedok, účinne odstraňuje zapečené nečistoty z grilov a fritéz
18 Imagin 5L* 4,0 ks
určený pre grily a konvektomaty, tekutý, nestekajúci aktívny odstraňovač pripálenín a usadenín
19 ECOLAB Regain 5L* 4,0 ks
penivý čistiace prípravok na odmastenie a umývaniesilne mastných a znečistených povrchov, vhodný na čistenie podláh, prístrojov a predmetov v kuchyni
20 Pena do kúpeľa 3,0 ks
balenie 1 L, rôzne vône
21 Servítky biele 233,0 ks
33x33cm, 100ks v balení
22 Rukavice potravinárske 100ks 60,0 balenie
23 Rukavice 835,0 pár
z prírodného latexu, vo vnútri semišované, dezén v prstovej a dlaňovej časti,  veľkosti od M - XL podľa potrieb
24 Papierové utierky kuchynské 2ks balenie 281,0 balenie
100% celulóza, 2 rolky v balení, návin 1 rolky 11m
25 Osviežovač 300ml 280,0 ks
rôzne vône
26 Okena* 500ml 113,0 ks
s rozprašovačom
27 Mydlo tuhé 100g 101,0 ks
28 Mop 116,0 ks
40cm, mop pre systém uchytenia "fix" mopov Flipper ale aj pre kapsové držiaky mopu na ručné žmýkanie, s farebným značením
29 Saponát na riad 5L 77,0 ks
hustý saponát na ručné umývanie riadu s antibakteriálnou prísadou, intenzívna odmasťovacia schopnosť, príjemná vôňa, obsahuje látky na ochranu pokožky
30 Saponát na riad 1L 404,0 ks
hustý saponát na ručné umývanie riadu s antibakteriálnou prísadou, intenzívna odmasťovacia schopnosť, príjemná vôňa, obsahuje látky na ochranu pokožky
31 Tekutý čistiaci prášok 126,0 ks
jemný krémový čistiaci prostriedok na ručné čistenie umývadiel, kúpeľní, odmasťovacia vlastnosť, nepoškodzuje povrchy, balenie 600g
32 Čistiaci prášok 96,0 ks
čistiaci abrazívny prášok balenie 400g
33 Krém na ruky 372,0 ks
regeneračný, ochranný a premasťujúci krém na ruky, určený na každodennú starostlivosť, balenie od 85ml do 100 ml
34 Špongia na riad 226,0 balenie
balenie 5ks, tvarovaná
35 Drôtenka plastová 47,0 ks
36 Drôtenka kovová 50g 173,0 ks
37 Dezinfekčný a bieliaci prostriedok 1L 160,0 ks
tekutý prostriedok s obsahom aktívneho chlóru určený na dezinfekciu riadu, predmetov, príp. bielenie prádla
38 Sifón granulát 500g 10,0 ks
perličky pre údržbu sifónov a kanalizačných potrubí
39 Krém. mydlo s antibakteriálnou prísadou 5L 7,0 ks
tekuté mydlo s antibakteriálnou prísadou
40 Čistiaci prostriedok na WC 500ml 91,0 ks
čistiaci prostriedok na WC, sanitu a batérie, odstraňuje hrdzu a vodný kameň
41 Univerzálny umývací prostriedok 14,0 ks
Tekutý univerzálny umývací prostriedok vyvinutý špeciálne pre použitie v priemyselných umývačkách riadu, balenie 5L
42 Univerzálny oplachovací prostriedok 13,0 ks
Tekutý univerzálny oplachovací prostriedok vyvinutý špeciálne pre použitie v priemyselných umývačkách riadu, balenie 5L
43 Mydlový čistič 1L 5,0 ks
čistiaci prostriedok na všetky laminátové, korkové a drevené povrchy, nezanecháva šmuhy a príjemne vonia
44 Čistič na gril 500ml 10,0 ks
sprejový čistiaci prostriedok na čistenie veľkokapacitných grilov, rúr, pecí a plechov na pečenie
45 Diava * politúra 5,0 ks
balenie 330 ml, s rozprašovačom

Prílohy ku zákazke

  1. Príloha č. 1 Návrh rámcovej dohody.docx   45,5 kB
  2. Príloha č. 2 Vyhlásenie uchádzača.docx   15,2 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip