Zákazka č.13276
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
| Názov zákazky: Čistiace a hygienické prostriedky | |
|---|---|
| Typ zákazky: |
Bez elektronickej aukcie (Zákazka bude ukončená a vyhodnotená po uplynutí lehoty na prekladanie ponúk bez následnej elektronickej aukcie.) |
| Oblasť | Upratovacie služby |
| Podoblasť | Čistiace a hygienické prostriedky |
| Zverejnená: | 12.9.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
| Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
| Predpokl. obdobie realizácie: | Rámcová dohoda na dodávku čistiacich a hygienických prostriedkov bude uzatvorená na dobu 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti dohody, resp. do vyčerpania finančného limitu v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
| Lehota na predkladanie ponúk: | 23.9.2022 |
| Zadávateľ | |
| Firma |
Centrum sociálnych služieb - SLNIEČKO
Zadávateľ nie je platca DPH |
| IČO | 00632473 |
| Adresa | Oščadnica 1464, 02301 Oščadnica, SK |
| Kontaktná osoba | Zuzana Gončárová, +421 *** ****** |
Podrobný opis zákazky
Určenie predpokladanej hodnoty a zároveň určenie úspešného uchádzača bude realizované týmto prieskumom trhu, pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO
Predmetom obstarávania je dodávanie čistiacich a hygienických prostriedkov na základe čiastkových objednávok obstarávateľa. V Špecifikácií zákazky je uvedený zoznam čistiacich a hygienických prostriedkov určený na základe predpokladanej spotreby na obdobie 12 mesiacov.
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Uchádzačom navrhovaná jednotková zmluvná cena pre predmet zákazky bude vyjadrená v EUR s DPH. Cena bude zohľadňovať náklady spojené s dopravou na miesto dodania, príp. vykládkou tovaru. Uchádzač predloží ponuku ocenením všetkých položiek predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač neocení všetky položky predmetu zákazky uvedené vo výzve, bude jeho ponuka vylúčená.
Elektronická ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať:
- vyplnenú, podpísanú a opečiatkovanú Prílohu č. 2 - Vyhlásenie uchádzača.
Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní - musí byť oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky v súlade s prvou vetou a túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný.
Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona o verejnom obstarávaní, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie túto skutočnosť vo svojej ponuke.
Verejný obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie cien z dôvodu nedostatočného preštudovania podmienok uvedených vo výzve alebo v návrhu RD, alebo úpravu jednotkovej ceny o sadzbu DPH pri tvrdeniach, že navrhovaná jednotková cena bola vyjadrená v EUR bez DPH.
Predpokladané množstvá tovaru sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb.
Verejný obstarávateľ je oprávnený v čiastkovej objednávke objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v Špecifikácií zákazky v súlade s §18 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejné obstarávateľa počas trvania rámcovej dohody.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obstarávateľa, formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Preddavky na tovar verejný obstarávateľ neposkytuje.
Verejný obstarávateľ s úspešným uchádzačom podpíše Rámcovú dohodu na obdobie 12 mesiacov, tovar bude objednávať na základe pravidelných čiastkových objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa. Súčasťou predmetu obstarávania sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto dodania. Dodávka tovaru sa predpokladá 1x mesačne, počas pracovného dňa v čase od 08.00-12.00 hod.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok. Objednávky sa budú realizovať mailom, príp. telefonicky. Jednotlivé dodávky nebudú limitované množstvom odberu ani cenou za tovar v jednej dodávke.
Uvedené množstvo výrobkov je len orientačné, vyčíslené na základe spotreby za obdobie 12 mesiacov a predpokladanej spotreby na nasledujúce obdobie 12 mesiacov, objednávateľ sa nezaručuje odobrať uvedené množstvá, dovoz tovaru sa bude realizovať na základe čiastkových objednávok.
Výrobky označené * môžu byť nahradené ekvivalentnými výrobkami.
Ak uchádzač nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov výrobku označeného obchodným názvom, bude mať verejný obstarávateľ za to, že uchádzač uvažoval s tým výrobkov, ktorého obchodný názov uviedol verejný obstarávateľ. Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých výrobkov musia tieto mať vlastnosti (parametre) rovnocenné vlastnostiam (kvalitatívnym, technickým a estetickým parametrom) výrobkov (materiálov, technológií,...), ktoré uviedol verejný obstarávateľ v Špecifikácií zákazky. Posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa.
Ak víťazný uchádzač zo závažných dôvodov rámcovú dohodu na predmet obstarávania neuzatvorí alebo nedodrží podmienky vyhláseného verejného obstarávania, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestnil vo vyhodnotení ponúk za víťazným uchádzačom, resp. s druhým v poradí.
V prípade, ak bude predložená cenová ponuka len od jedného uchádzača, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť toto verejné obstarávanie. Následne verejný obstarávateľ vyhlási nové verejné obstarávanie na daný predmet zákazky.
Objednávateľ požaduje predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy karty bezpečnostných údajov podľa Nariadenia komisie (EÚ) č. 453/2010 z 20. mája 2010 ktorým sa mení a dopĺňa nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 o registrácií, hodnotení, autorizácií a obmedzovaní chemikálií (REACH).
Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a s návodom na použitie v slovenskom resp. českom jazyku. V prípade, ak sa označenie výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a návodu na použitie v slovenskom resp. českom jazyku nenachádza na etikete výrobku, nebude Objednávateľom prevzatý.
Predmet zmluvy bude v priebehu platnosti zmluvy realizovaný plneniami strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet kúpy uvedený v technickej špecifikácií tejto zmluvy spoločne s dokladmi, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie predmetu kúpy a ktorými sú dodací list so základnými údajmi o dodávke, s označením obalového materiálu v slovenskom jazyku .
Vzhľadom na to, že potreba pravidelných dodávok tovarov ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy je predpokladaná (množstvo ks), vyhradzuje si objednávateľ právo považovať ju za nezáväznú. Skutočná potreba pravidelných dodávok tovarov (ks) bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa, maximálne však do výšky vyčerpania zmluvnej ceny.
V prípade, že bude potreba, pokračovanie pravidelných dodávok tovarov (ks) objednávateľa nižšia ako sú predpokladané množstvá ks, nevzniká poskytovateľovi automaticky nárok na poskytnutie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Špecifikácie zákazky verejného obstarávania a ani nárok na náhradu škody a odstúpenie od zmluvy.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov:
- ani jeden uchádzač alebo záujemca nesplní podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ nedostane ani jednu
ponuku,
- ani jedna z predložených ponúk nezodpovedná určeným požiadavkám,
- zmenia sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávania,
- v priebehu postupu verejného obstarávania sa vyskytnú dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa
požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistí porušenie zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na
výsledok verejného obstarávania,
- bude predložená iba 1 ponuka.
Predmetom obstarávania je dodávanie čistiacich a hygienických prostriedkov na základe čiastkových objednávok obstarávateľa. V Špecifikácií zákazky je uvedený zoznam čistiacich a hygienických prostriedkov určený na základe predpokladanej spotreby na obdobie 12 mesiacov.
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Uchádzačom navrhovaná jednotková zmluvná cena pre predmet zákazky bude vyjadrená v EUR s DPH. Cena bude zohľadňovať náklady spojené s dopravou na miesto dodania, príp. vykládkou tovaru. Uchádzač predloží ponuku ocenením všetkých položiek predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač neocení všetky položky predmetu zákazky uvedené vo výzve, bude jeho ponuka vylúčená.
Elektronická ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať:
- vyplnenú, podpísanú a opečiatkovanú Prílohu č. 2 - Vyhlásenie uchádzača.
Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní - musí byť oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky v súlade s prvou vetou a túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný.
Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona o verejnom obstarávaní, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie túto skutočnosť vo svojej ponuke.
Verejný obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie cien z dôvodu nedostatočného preštudovania podmienok uvedených vo výzve alebo v návrhu RD, alebo úpravu jednotkovej ceny o sadzbu DPH pri tvrdeniach, že navrhovaná jednotková cena bola vyjadrená v EUR bez DPH.
Predpokladané množstvá tovaru sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb.
Verejný obstarávateľ je oprávnený v čiastkovej objednávke objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v Špecifikácií zákazky v súlade s §18 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejné obstarávateľa počas trvania rámcovej dohody.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obstarávateľa, formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Preddavky na tovar verejný obstarávateľ neposkytuje.
Verejný obstarávateľ s úspešným uchádzačom podpíše Rámcovú dohodu na obdobie 12 mesiacov, tovar bude objednávať na základe pravidelných čiastkových objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa. Súčasťou predmetu obstarávania sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto dodania. Dodávka tovaru sa predpokladá 1x mesačne, počas pracovného dňa v čase od 08.00-12.00 hod.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok. Objednávky sa budú realizovať mailom, príp. telefonicky. Jednotlivé dodávky nebudú limitované množstvom odberu ani cenou za tovar v jednej dodávke.
Uvedené množstvo výrobkov je len orientačné, vyčíslené na základe spotreby za obdobie 12 mesiacov a predpokladanej spotreby na nasledujúce obdobie 12 mesiacov, objednávateľ sa nezaručuje odobrať uvedené množstvá, dovoz tovaru sa bude realizovať na základe čiastkových objednávok.
Výrobky označené * môžu byť nahradené ekvivalentnými výrobkami.
Ak uchádzač nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov výrobku označeného obchodným názvom, bude mať verejný obstarávateľ za to, že uchádzač uvažoval s tým výrobkov, ktorého obchodný názov uviedol verejný obstarávateľ. Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých výrobkov musia tieto mať vlastnosti (parametre) rovnocenné vlastnostiam (kvalitatívnym, technickým a estetickým parametrom) výrobkov (materiálov, technológií,...), ktoré uviedol verejný obstarávateľ v Špecifikácií zákazky. Posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa.
Ak víťazný uchádzač zo závažných dôvodov rámcovú dohodu na predmet obstarávania neuzatvorí alebo nedodrží podmienky vyhláseného verejného obstarávania, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestnil vo vyhodnotení ponúk za víťazným uchádzačom, resp. s druhým v poradí.
V prípade, ak bude predložená cenová ponuka len od jedného uchádzača, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť toto verejné obstarávanie. Následne verejný obstarávateľ vyhlási nové verejné obstarávanie na daný predmet zákazky.
Objednávateľ požaduje predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy karty bezpečnostných údajov podľa Nariadenia komisie (EÚ) č. 453/2010 z 20. mája 2010 ktorým sa mení a dopĺňa nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 o registrácií, hodnotení, autorizácií a obmedzovaní chemikálií (REACH).
Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a s návodom na použitie v slovenskom resp. českom jazyku. V prípade, ak sa označenie výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a návodu na použitie v slovenskom resp. českom jazyku nenachádza na etikete výrobku, nebude Objednávateľom prevzatý.
Predmet zmluvy bude v priebehu platnosti zmluvy realizovaný plneniami strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet kúpy uvedený v technickej špecifikácií tejto zmluvy spoločne s dokladmi, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie predmetu kúpy a ktorými sú dodací list so základnými údajmi o dodávke, s označením obalového materiálu v slovenskom jazyku .
Vzhľadom na to, že potreba pravidelných dodávok tovarov ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy je predpokladaná (množstvo ks), vyhradzuje si objednávateľ právo považovať ju za nezáväznú. Skutočná potreba pravidelných dodávok tovarov (ks) bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa, maximálne však do výšky vyčerpania zmluvnej ceny.
V prípade, že bude potreba, pokračovanie pravidelných dodávok tovarov (ks) objednávateľa nižšia ako sú predpokladané množstvá ks, nevzniká poskytovateľovi automaticky nárok na poskytnutie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Špecifikácie zákazky verejného obstarávania a ani nárok na náhradu škody a odstúpenie od zmluvy.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov:
- ani jeden uchádzač alebo záujemca nesplní podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ nedostane ani jednu
ponuku,
- ani jedna z predložených ponúk nezodpovedná určeným požiadavkám,
- zmenia sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávania,
- v priebehu postupu verejného obstarávania sa vyskytnú dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa
požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistí porušenie zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na
výsledok verejného obstarávania,
- bude predložená iba 1 ponuka.
Položky zákazky
| P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
|---|---|---|---|
| 1 | Solvina indrusty* 450g | 12,0 | ks |
| 2 | Toaletný papier Harmony* 69m | 552,0 | ks |
| 2-vrstvový, návin 69m | |||
| 3 | Toaletný papier Jumbo* | 342,0 | ks |
| jednovrstvový, šírka 9cm, priemer 28cm, biely | |||
| 4 | Utierka Mikroultra 40x40 | 108,0 | ks |
| nebalená, rozmer 40x40, farba modrá, ružová, žltá, zelená | |||
| 5 | Handra tkaná | 2,0 | ks |
| rozmer 60x50, tkaná vaflová, biela | |||
| 6 | Čistič na nerez 500ml | 14,0 | ks |
| sprejový čistič na leštenie a ošetrovanie nerezových povrchov v kuchyni, kúpeľni, odstraňuje škvrny, obnovuje lesk, | |||
| 7 | Držiak masterfix light + tyč 140cm | 16,0 | ks |
| 8 | Fólia potravinárska 40cmx1500m | 11,0 | ks |
| prieťažná fólia z PVC ručná | |||
| 9 | Lopatka s metličkou | 5,0 | ks |
| plastová lopatka s gumenou lištou | |||
| 10 | Mikroténové sáčky | 36,0 | ks |
| rozmer 35x35, 50 ks v rolke | |||
| 11 | PP špagát 200g | 64,0 | ks |
| polypropylénové vlákno | |||
| 12 | Vrece čierne/modré | 316,0 | ks |
| PE vrece rozmer 70x110cm, 40 mikr., 25ks v rolke | |||
| 13 | Vrece hrubé | 62,0 | ks |
| extra hrubá LDPE fólia-0,150mi, rozmer 55x100cm | |||
| 14 | Vrece na separovaný odpad | 108,0 | ks |
| LDPE vrecia, 25ks v rolke, 700x1100/0,040 zelené, 120L, farba zelená, žltá | |||
| 15 | WC set | 24,0 | ks |
| WC kefa s nádobou, priemer štetín 80mm, rôzne farby | |||
| 16 | Savo* proti plesniam 500ml | 2,0 | ks |
| tekutý dezinfekčný prípravok v spreji, ktorý účinne odstraňuje plesne a huby | |||
| 17 | Greasestrip Plus 5L* | 4,0 | ks |
| gélový odmasťovací prostriedok, účinne odstraňuje zapečené nečistoty z grilov a fritéz | |||
| 18 | Imagin 5L* | 4,0 | ks |
| určený pre grily a konvektomaty, tekutý, nestekajúci aktívny odstraňovač pripálenín a usadenín | |||
| 19 | ECOLAB Regain 5L* | 4,0 | ks |
| penivý čistiace prípravok na odmastenie a umývaniesilne mastných a znečistených povrchov, vhodný na čistenie podláh, prístrojov a predmetov v kuchyni | |||
| 20 | Pena do kúpeľa | 3,0 | ks |
| balenie 1 L, rôzne vône | |||
| 21 | Servítky biele | 233,0 | ks |
| 33x33cm, 100ks v balení | |||
| 22 | Rukavice potravinárske 100ks | 60,0 | balenie |
| 23 | Rukavice | 835,0 | pár |
| z prírodného latexu, vo vnútri semišované, dezén v prstovej a dlaňovej časti, veľkosti od M - XL podľa potrieb | |||
| 24 | Papierové utierky kuchynské 2ks balenie | 281,0 | balenie |
| 100% celulóza, 2 rolky v balení, návin 1 rolky 11m | |||
| 25 | Osviežovač 300ml | 280,0 | ks |
| rôzne vône | |||
| 26 | Okena* 500ml | 113,0 | ks |
| s rozprašovačom | |||
| 27 | Mydlo tuhé 100g | 101,0 | ks |
| 28 | Mop | 116,0 | ks |
| 40cm, mop pre systém uchytenia "fix" mopov Flipper ale aj pre kapsové držiaky mopu na ručné žmýkanie, s farebným značením | |||
| 29 | Saponát na riad 5L | 77,0 | ks |
| hustý saponát na ručné umývanie riadu s antibakteriálnou prísadou, intenzívna odmasťovacia schopnosť, príjemná vôňa, obsahuje látky na ochranu pokožky | |||
| 30 | Saponát na riad 1L | 404,0 | ks |
| hustý saponát na ručné umývanie riadu s antibakteriálnou prísadou, intenzívna odmasťovacia schopnosť, príjemná vôňa, obsahuje látky na ochranu pokožky | |||
| 31 | Tekutý čistiaci prášok | 126,0 | ks |
| jemný krémový čistiaci prostriedok na ručné čistenie umývadiel, kúpeľní, odmasťovacia vlastnosť, nepoškodzuje povrchy, balenie 600g | |||
| 32 | Čistiaci prášok | 96,0 | ks |
| čistiaci abrazívny prášok balenie 400g | |||
| 33 | Krém na ruky | 372,0 | ks |
| regeneračný, ochranný a premasťujúci krém na ruky, určený na každodennú starostlivosť, balenie od 85ml do 100 ml | |||
| 34 | Špongia na riad | 226,0 | balenie |
| balenie 5ks, tvarovaná | |||
| 35 | Drôtenka plastová | 47,0 | ks |
| 36 | Drôtenka kovová 50g | 173,0 | ks |
| 37 | Dezinfekčný a bieliaci prostriedok 1L | 160,0 | ks |
| tekutý prostriedok s obsahom aktívneho chlóru určený na dezinfekciu riadu, predmetov, príp. bielenie prádla | |||
| 38 | Sifón granulát 500g | 10,0 | ks |
| perličky pre údržbu sifónov a kanalizačných potrubí | |||
| 39 | Krém. mydlo s antibakteriálnou prísadou 5L | 7,0 | ks |
| tekuté mydlo s antibakteriálnou prísadou | |||
| 40 | Čistiaci prostriedok na WC 500ml | 91,0 | ks |
| čistiaci prostriedok na WC, sanitu a batérie, odstraňuje hrdzu a vodný kameň | |||
| 41 | Univerzálny umývací prostriedok | 14,0 | ks |
| Tekutý univerzálny umývací prostriedok vyvinutý špeciálne pre použitie v priemyselných umývačkách riadu, balenie 5L | |||
| 42 | Univerzálny oplachovací prostriedok | 13,0 | ks |
| Tekutý univerzálny oplachovací prostriedok vyvinutý špeciálne pre použitie v priemyselných umývačkách riadu, balenie 5L | |||
| 43 | Mydlový čistič 1L | 5,0 | ks |
| čistiaci prostriedok na všetky laminátové, korkové a drevené povrchy, nezanecháva šmuhy a príjemne vonia | |||
| 44 | Čistič na gril 500ml | 10,0 | ks |
| sprejový čistiaci prostriedok na čistenie veľkokapacitných grilov, rúr, pecí a plechov na pečenie | |||
| 45 | Diava * politúra | 5,0 | ks |
| balenie 330 ml, s rozprašovačom | |||
Prílohy ku zákazke
- Príloha č. 1 Návrh rámcovej dohody.docx 45,5 kB
- Príloha č. 2 Vyhlásenie uchádzača.docx 15,2 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip
