Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.13268

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Zabezpečenie zberu a zhodnotenie kuchynského odpadu
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Odpadové hospodárstvo
Podoblasť Komunálny odpad
Zverejnená: 22.9.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: Od 1.1.2023 do 31.12.2023 vrátane
Lehota na predkladanie ponúk: 5.10.2022
 
Zadávateľ
Firma Mesto Žarnovica
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00321117
Adresa Námestie Slovenského národného povstania 1/33, 96681 Žarnovica, SK
Kontaktná osoba Pavel Havran, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Predmet zákazky:
Predmetom zákazky je zabezpečenie zberu a zhodnotenie kuchynského odpadu počas roka 2023 na území mesta Žarnovica a v jeho mestských častiach. 

2. Postup verejného obstarávateľa:
Mesto Žarnovica, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní alebo ZVO) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie ponuky za účelom určenia predpokladanej hodnoty zákazky "Zabezpečenie zberu a zhodnotenie kuchynského odpadu".

V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia ako hodnota zákazky podľa §117 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, bude Vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu s cieľom určenia predpokladanej hodnoty vyššie uvedenej zákazky a úspešného uchádzača bude možné určiť aj na základe tohto prieskumu trhu.

Kritériom hodnotenia bude najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH.

V prípade, ak predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude rovná alebo vyššia ako hodnota zákazky podľa §117 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, nedôjde k uzatvoreniu zmluvného vzťahu a tento prieskum trhu bude použitý len na informatívne účely. V takomto prípade zadávateľ nie je povinný oznamovať záujemcom výsledky prieskumu trhu. Dodávateľ bude následne vysúťažený v riadnom prieskume trhu, ktorý bude zadaný neskôr podľa možností zadávateľa zákazky.

3. Kontaktná osoba pre VO:
Meno:   Pavel Havran
Email:   projektovymanazer@zarnovica.eu
Tel.:     +421 914 326 158

4. Spoločný slovník obstarávania (CPV):
90511200-4 Zber odpadu z domácností
90513100-7 Likvidácia odpadu z domácností

5. Miesto dodania predmetu zákazky:
Žarnovica a jej mestské časti.

6. Termín dodania predmetu zákazky:
Realizácia zberu počas celého roka 2023.
Zmluva bude uzavretá na obdobie od 1.1.2023 do 31.12.2023 vrátane. 

7. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je poskytnutie služby zabezpečenia zberu, prepravy, čistenie a dezinfekcia 120 l nádob a zhodnotenie (u oprávnenej organizácie) biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu v nasledovnom rozsahu (ďalej len "kuchynský odpad"):

A. Lokality komplexnej bytovej výstavby v meste Žarnovica:
Počet a objem nádob, z ktorých sa vykonáva zber kuchynského odpadu: max. 80ks v objeme 120 l
Frekvencia vývozu počas roka 2023: január až december - 1x za 7 dní (t.j. 1x týždenne počas roka 2023)
Čistenie a dezinfekcia nádob: po každom zbere
Lokality zberu:  Kľakovská ulica, Ulica Fraňa Kráľa okrem rodinných domov (t.j. okrem 4 domácností) a Mierová ulica okrem rodinných domov (t.j. okrem 3 domácností).

B. Lokality individuálnej bytovej výstavby v meste Žarnovica:
1) Počet a objem zbieraných vreciek: max. 900 ks recyklovateľných vreciek v objeme 10 l (vrecká dodá Mesto Žarnovica)
Frekvencia vývozu počas roka 2023: január až december - 1x za 7 dní (t.j. 1x týždenne počas roka 2023)
Lokality zberu:  Májová ulica, Ulica  Martina Kukučína, Ulica slobody, Ulica Ladislava Osvalda, Ulica Andreja Sládkoviča, Dolná ulica, Potočná ulica, Hronská ulica, Sandrická ulica, Bystrická ulica, Ulica  na Ležiskách – vrátane 2 bytových domov (8 BJ), Ulica  Andreja Kmeťa, Hviezdoslavova ulica, Tehelná ulica, Ulica kpt. Jána  Nálepku, Ulica nad mlynom, Tatranská ulica, Pivovarská ulica,Ulica obrancov mieru, Partizánska ulica,  Námestie Slovenského národného povstania – vrátane 1 BD (4 domácnosti), Februárová ulica, Železničná ulica, Nová ulica, Ulica na Gremenici, Ulica  Petra Jilemnického, Ulica Ľudovíta Štúra, Ulica Františka Hečku, Mierová ulica  3 domácnosti v RD mimo BD, Ulica Fraňa Kráľa 4 domácnosti v RD mimo BD, Žarnovická Huta - vrátane bytového domu (10 BJ), Lukavica, Revištské Podzámčie.

2) Počet a objem nádob, z ktorých sa vykonáva zber kuchynského odpadu: max. 7ks v objeme 120 l
Frekvencia vývozu počas roka 2023: január až december - 1x za 7 dní (t.j. 1x týždenne počas roka 2023)
Čistenie a dezinfekcia nádob: po každom zbere
Lokality zberu: Ulica na Gremenici, Žarnovická Huta, Revištské Podzámčie, Námestie Slovenského národného povstania, Ulica na Ležiskách.

Detail umiestnenia 120 l zberných nádob je uvedený v Prílohe č.3.

8. Ekvivalentnosť:
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk.  Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.

9. Spôsob predloženia ponuky:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom je najnižšia celková cena v EUR s DPH = 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

11. Lehota viazanosti ponúk:
Min. do 31.12.2022

12. Možnosť delenia predmetu zákazky:
Nie

13. Variantné riešenie:
Neumožňuje sa.

14. Predpokladaná hodnota zákazky (PHZ):
Určenie PHZ je predmetom tejto súťaže.
Predpokladaná hodnota zákazky bude stanovená v EUR bez DPH ako aritmetický priemer cenových ponúk predložených na základe tejto výzvy.
V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako hodnota zákazky podľa §117 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, úspešného uchádzača bude možné určiť aj na základe tohto prieskumu trhu.

15. Zoznam príloh:
Príloha č. 1 – Čestné vyhlásenie
Príloha č. 2 – Návrh Zmluvy
Príloha č. 3 - Lokality zberu 120 l nádob

16.Mimoriadne nízka cenová ponuka:
Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže prostredníctvom systému TENDERnet požiadať uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky.Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktoré vychádza z predložených dôkazov. 

Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
- ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a nie je daný zákonný dôvod na vysvetľovanie,
- uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky,
- predložené odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky nie je svojím obsahom v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.

17. Obhliadka predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa prostredníctvom systému TENDERnet - funkcia (tlačidlo) - "POLOŽIŤ OTÁZKU".

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
Zmluva o poskytovaní služby (ďalej len "zmluva").

V Prílohe č. 2  je uvedený návrh zmluvy. Predložením cenovej ponuky k tejto zákazke, uchádzač vyjadruje súhlas so znením tohto návrhu zmluvy a potvrdzuje, že sa oboznámil s jeho obsahom.

Tento návrh zmluvy je záväzný a zmluvné strany sa od jeho obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach, ktoré nemajú vplyv na rozsah povinností Dodávateľa ani na finálnu výšku ceny stanovenú úspešným uchádzačom v tomto prieskume trhu.  

2. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky sa bude financovať z  vlastných finančných prostriedkov a to formou bezhotovostného platobného styku na základe mesačne vystavených faktúr. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia. Právo fakturovať vznikne dodávateľovi uplynutím posledného dňa kalendárneho mesiaca, v ktorom bol dodaný predmet zákazky verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na realizáciu plnenia predmetu zákazky. 

4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky:
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena s DPH. 

Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
Cena ponúknutá úspešným uchádzačom musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov, odvodov a súvisiacich výdavkov spojených s realizáciou predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
Ak uchádzač predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie :
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému TENDERnet. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením prvého odseku tohto bodu, nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.

5. Doplňujúce informácie :
- Proti rozhodnutiu verejného obstarávateľa o výbere úspešného uchádzača pri vyššie uvedenom postupe zadávania zákazky nie je možné podať námietky v zmysle platného zákona o verejnom obstarávaní.
- Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
- V prípade, že s úspešným uchádzačom nebude možné uzatvoriť zmluvu, alebo ak úspešný uchádzač, u ktorého si verejný obstarávateľ službu objedná, stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť zmluvu, verejný obstarávateľ si zákazku objedná u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako ďalší v poradí.
- Platnou ponukou je ponuka, ktorá neobsahuje žiadne výhrady voči požiadavkám, pokynom a špecifikáciám uvedeným v tejto výzve a zároveň neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré by boli v rozpore s ňou alebo ktorá by bola inak neprijateľná.
- Verejný obstarávateľ v zmysle § 41 ods. 3 ZVO požaduje, aby úspešný uchádzač v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy najneskôr v čase jej uzavretia, uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch v rozsahu: názov subdodávateľa, IČO, predmet subdodávky, finančný podiel subdodávky vo vzťahu k predmetu plnenia, ako aj údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia. Úspešný uchádzač je povinný tieto údaje o všetkých známych subdodávateľoch uviesť v prílohe zmluvy.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo  českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad do slovenského jazyka.

Obsah ponuky:
Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:

A) vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 1 – Čestné vyhlásenie,
Verejný obstarávateľ si vyhlásenia uchádzača (uvedené v Prílohe č. 1) overí prostredníctvom použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzača nie je možné overiť prostredníctvom údajov z informačných systémov verejnej správy (uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky), uchádzač predkladá doklady potvrdzujúce v čestnom vyhlásení vydávané v krajine sídla uchádzača.

B) potvrdenie o registrácii uchádzača v zmysle § 98 zákona o odpadoch vydané príslušným  Okresným úradom, odborom starostlivosti o životné prostredie,


C) doklad o registrácii uchádzača na prepravu a zber vedľajších živočíšnych produktov (VŽP 3) vydaný Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR,

D) zmluvu o následnom prevzatí a zhodnotení biologicky rozložiteľných kuchynských odpadov pod katalógovým číslom 20 01 08 a vedľajších živočíšnych produktov (VŽP), ktorú má uchádzač uzavretú s koncovým zariadením.    

Doklady a dokumenty v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponúk na predmet zákazky musia byť predložené ako naskenované originály. Všetky údaje na naskenovaných dokumentoch musia byť čitateľné. Kompletnú cenovú ponuku vrátane požadovaných príloh, uchádzač predloží výlučne elektronicky prostredníctvom informačného systému TENDERnet.


2. Vyhodnotenie ponúk:
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. neplatné doklady alebo chýbajúce dokumenty nebudú nahradené, resp. doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.

V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH zistená týmto prieskumom bude nižšia ako hodnota zákazky podľa §117 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
- ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí,
- obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk,
- úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Zber v komplexnej bytovej výstavbe vrátane zhodnotenia kuchynského odpadu 1,0 celok
Počet a objem nádob, z ktorých sa vykonáva zber kuchynského odpadu: max. 80ks v objeme 120 l
Frekvencia vývozu počas roka 2023: január až december - 1x za 7 dní (t.j. 1x týždenne počas roka 2023)
Čistenie a dezinfekcia nádob: po každom zbere
Lokality zberu:  Kľakovská ulica, Ulica Fraňa Kráľa okrem rodinných domov (t.j. okrem 4 domácností) a Mierová ulica okrem rodinných domov (t.j. okrem 3 domácností).
2 Zber v individuálnej bytovej výstavbe vrátane zhodnotenia kuchynského odpadu 1,0 celok
1) Počet a objem zbieraných vreciek: max. 900 ks recyklovateľných vreciek v objeme 10 l (vrecká dodá Mesto Žarnovica)
Frekvencia vývozu počas roka 2023: január až december - 1x za 7 dní (t.j. 1x týždenne počas roka 2023)
Lokality zberu:  Májová ulica, Ulica  Martina Kukučína, Ulica slobody, Ulica Ladislava Osvalda, Ulica Andreja Sládkoviča, Dolná ulica, Potočná ulica, Hronská ulica, Sandrická ulica, Bystrická ulica, Ulica  na Ležiskách – vrátane 2 bytových domov (8 BJ), Ulica  Andreja Kmeťa, Hviezdoslavova ulica, Tehelná ulica, Ulica kpt. Jána  Nálepku, Ulica nad mlynom, Tatranská ulica, Pivovarská ulica,Ulica obrancov mieru, Partizánska ulica,  Námestie Slovenského národného povstania – vrátane 1 BD (4 domácnosti), Februárová ulica, Železničná ulica, Nová ulica, Ulica na Gremenici, Ulica  Petra Jilemnického, Ulica Ľudovíta Štúra, Ulica Františka Hečku, Mierová ulica  3 domácnosti v RD mimo BD, Ulica Fraňa Kráľa 4 domácnosti v RD mimo BD, Žarnovická Huta - vrátane bytového domu (10 BJ), Lukavica, Revištské Podzámčie.

2) Počet a objem nádob, z ktorých sa vykonáva zber kuchynského odpadu: max. 7ks v objeme 120 l
Frekvencia vývozu počas roka 2023: január až december - 1x za 7 dní (t.j. 1x týždenne počas roka 2023)
Čistenie a dezinfekcia nádob: po každom zbere
Lokality zberu: Ulica na Gremenici, Žarnovická Huta, Revištské Podzámčie, Námestie Slovenského národného povstania, Ulica na Ležiskách.

Prílohy ku zákazke

  1. Priloha c1_Cestne vyhlasenie.docx   21,5 kB
  2. Priloha c2_Navrh Zmluvy.pdf   355,1 kB
  3. Priloha c3_Lokality_zberu_120l_nadob.pdf   436,3 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip