Zákazka č.13384
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Technické zabezpečenie podujatí a súvisiace služby | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | IT služby, telekomunikačné služby, počítače a spotrebná elektronika |
Podoblasť | Ozvučovacia technika |
Zverejnená: | 27.9.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | október 2022 - december 2022 |
Lehota na predkladanie ponúk: | 7.10.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Kreatívny inštitút Trenčín,n.o.
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 54345987 |
Adresa | Mierové nám. 1/2, 91164 Trenčín, SK |
Kontaktná osoba | Mgr. Karin Pénzešová, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Predmet zákazky :
Predmetom zákazky je zabezpečenie technického vybavenia podujatí a súvisiacich služieb, tj. zabezpečenie zvukovej, svetelnej, stagovej, projekčnej techniky a ďalšej techniky, súvisiacich služieb a technického personálu (vrátane montáže a demontáže technického vybavenia a dopravy) na podujatia:
- Sympózium
- Sponzorská večera
- Stretnutie s verejnou obcou
realizovaných v rámci implementácie projektu Európske hlavné mesto kultúry Trenčín 2026.
Presná špecifikácia predmetu zákazky/opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy.
2. Postup vo verejnom obstarávaní:
Zákazka s nízkou hodnotou podľa § 117 zákona o verejnom obstarávaní.
Druh zákazky je v súlade s § 3 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní) zákazka na poskytnutie služby (ďalej len „zákazka“) podľa Prílohy č. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Mgr. et Mgr. Karin Pénzešová
Email: karin.penzesova@trencin2026.eu
Mobil: +421918163556
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
79952000-2 Služby na organizovanie podujatí
5. Miesto dodania predmetu zákazky :
Miesto realizácie zákazky je v meste Trenčín. Presné miesto konania podujatia bude upresnené pred konaním podujatia, pričom v každej objednávke zaslanej dodávateľovi/úspešnému uchádzačovi bude uvedené nasledovné:
a. názov, druh Podujatia
b. dátum a čas konania Podujatia
c. miesto konania Podujatia
d. ostatné skutočnosti dôležité pre plnenie predmetu Zmluvy, napr. počet osôb zúčastnených na podujatí.
6. Termín dodania predmetu zákazky :
2. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Služby pre každé z Podujatí, ktorých predpokladané termíny konania sú:
a. Sympózium
13.10.2022 (štvrtok) - predpokladaný začiatok a koniec podujatia o 10:00 – 16:00 hod, predpokladaný počet osôb 50,
b. Stretnutie s kultúrnou obcou
08.11.2022 (utorok) - predpokladaný začiatok a koniec podujatia o 17:00 – 20:00 hod, predpokladaný počet osôb 100,
c. Sponzorská večera
24.11.2022 (štvrtok) - predpokladaný začiatok a koniec podujatia o 10:00 – 19:00 hod, predpokladaný počet osôb 50.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť čas a dátum realizácie podujatia.
7. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je zabezpečenie technického vybavenia podujatí a súvisiacich služieb, tj. zabezpečenie zvukovej, svetelnej, stagovej, projekčnej techniky a ďalšej techniky, súvisiacich služieb a technického personálu (vrátane montáže a demontáže technického vybavenia a dopravy) na podujatia:
- Sympózium
- Sponzorská večera
- Stretnutie s verejnou obcou
realizovaných v rámci implementácie projektu Európske hlavné mesto kultúry Trenčín 2026.
Presná špecifikácia predmetu zákazky/opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že montáž a demontáž technického vybavenia vrátane dopravy a technický personál v počte 2 zvukárov je súčasťou každej objednávky aj v prípade, že to Objednávateľ v objednávke výslovne neuvedie.
Presná špecifikácia predmetu zákazky/opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy.
8. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
9. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
10. Lehota viazanosti ponúk :
Do 31.12.2022
11. Komplexnosť zákazky:
Zákazka nie je rozdelená na časti. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky. Požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v prílohe č. 1 tejto výzvy - „Opis predmetu zákazky“.
Zdôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti:
Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na samostatné časti v súlade s § 28 zákona č. 343/2015 Z. z. zákona o verejnom obstarávaní. Predmet zákazky je tvorený plneniami rovnakej povahy, resp. plneniami, ktoré svojou povahou (charakterom) neoddeliteľne spolu súvisia. Verejný obstarávateľ má za to, že rozdelením predmetu zákazky na časti by vznikla zvýšená časová, kompetenčná náročnosť na manažment realizácie predmetu zákazky zo strany verejného obstarávateľa, čo by viedlo k neúmernému zvyšovaniu interných nákladov na strane verejného obstarávateľa počas realizácie zákazky. Potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by mohla tak predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky, ako aj riziko nedodržiavania realizácie dokumentácie.
12. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
13. Predpokladaná hodnota zákazky :
Určenie PHZ je predmetom tejto súťaže. V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, bude táto výzva nahrádzať riadny prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa.
14. Zoznam príloh :
Príloha č. 1 Opis predmetu zákazky
Príloha č. 2 Návrh plnenia kritérií
Príloha č. 3 Rámcová zmluva
Príloha č. 4 Vyhlásenie uchádzača
Predmetom zákazky je zabezpečenie technického vybavenia podujatí a súvisiacich služieb, tj. zabezpečenie zvukovej, svetelnej, stagovej, projekčnej techniky a ďalšej techniky, súvisiacich služieb a technického personálu (vrátane montáže a demontáže technického vybavenia a dopravy) na podujatia:
- Sympózium
- Sponzorská večera
- Stretnutie s verejnou obcou
realizovaných v rámci implementácie projektu Európske hlavné mesto kultúry Trenčín 2026.
Presná špecifikácia predmetu zákazky/opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy.
2. Postup vo verejnom obstarávaní:
Zákazka s nízkou hodnotou podľa § 117 zákona o verejnom obstarávaní.
Druh zákazky je v súlade s § 3 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní) zákazka na poskytnutie služby (ďalej len „zákazka“) podľa Prílohy č. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Mgr. et Mgr. Karin Pénzešová
Email: karin.penzesova@trencin2026.eu
Mobil: +421918163556
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
79952000-2 Služby na organizovanie podujatí
5. Miesto dodania predmetu zákazky :
Miesto realizácie zákazky je v meste Trenčín. Presné miesto konania podujatia bude upresnené pred konaním podujatia, pričom v každej objednávke zaslanej dodávateľovi/úspešnému uchádzačovi bude uvedené nasledovné:
a. názov, druh Podujatia
b. dátum a čas konania Podujatia
c. miesto konania Podujatia
d. ostatné skutočnosti dôležité pre plnenie predmetu Zmluvy, napr. počet osôb zúčastnených na podujatí.
6. Termín dodania predmetu zákazky :
2. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Služby pre každé z Podujatí, ktorých predpokladané termíny konania sú:
a. Sympózium
13.10.2022 (štvrtok) - predpokladaný začiatok a koniec podujatia o 10:00 – 16:00 hod, predpokladaný počet osôb 50,
b. Stretnutie s kultúrnou obcou
08.11.2022 (utorok) - predpokladaný začiatok a koniec podujatia o 17:00 – 20:00 hod, predpokladaný počet osôb 100,
c. Sponzorská večera
24.11.2022 (štvrtok) - predpokladaný začiatok a koniec podujatia o 10:00 – 19:00 hod, predpokladaný počet osôb 50.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť čas a dátum realizácie podujatia.
7. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je zabezpečenie technického vybavenia podujatí a súvisiacich služieb, tj. zabezpečenie zvukovej, svetelnej, stagovej, projekčnej techniky a ďalšej techniky, súvisiacich služieb a technického personálu (vrátane montáže a demontáže technického vybavenia a dopravy) na podujatia:
- Sympózium
- Sponzorská večera
- Stretnutie s verejnou obcou
realizovaných v rámci implementácie projektu Európske hlavné mesto kultúry Trenčín 2026.
Presná špecifikácia predmetu zákazky/opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že montáž a demontáž technického vybavenia vrátane dopravy a technický personál v počte 2 zvukárov je súčasťou každej objednávky aj v prípade, že to Objednávateľ v objednávke výslovne neuvedie.
Presná špecifikácia predmetu zákazky/opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy.
8. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
9. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
10. Lehota viazanosti ponúk :
Do 31.12.2022
11. Komplexnosť zákazky:
Zákazka nie je rozdelená na časti. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky. Požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v prílohe č. 1 tejto výzvy - „Opis predmetu zákazky“.
Zdôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti:
Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na samostatné časti v súlade s § 28 zákona č. 343/2015 Z. z. zákona o verejnom obstarávaní. Predmet zákazky je tvorený plneniami rovnakej povahy, resp. plneniami, ktoré svojou povahou (charakterom) neoddeliteľne spolu súvisia. Verejný obstarávateľ má za to, že rozdelením predmetu zákazky na časti by vznikla zvýšená časová, kompetenčná náročnosť na manažment realizácie predmetu zákazky zo strany verejného obstarávateľa, čo by viedlo k neúmernému zvyšovaniu interných nákladov na strane verejného obstarávateľa počas realizácie zákazky. Potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by mohla tak predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky, ako aj riziko nedodržiavania realizácie dokumentácie.
12. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
13. Predpokladaná hodnota zákazky :
Určenie PHZ je predmetom tejto súťaže. V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, bude táto výzva nahrádzať riadny prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa.
14. Zoznam príloh :
Príloha č. 1 Opis predmetu zákazky
Príloha č. 2 Návrh plnenia kritérií
Príloha č. 3 Rámcová zmluva
Príloha č. 4 Vyhlásenie uchádzača
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Rámcová zmluva o poskytnutí služieb.
Verejný obstarávateľ pred každým podujatím uvedie v objednávke rozsah technického vybavenia a súvisiacich služieb pre každé podujatie zvlášť.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa poskytnutých z verejných zdrojov z mesta Trenčín a Trenčianskeho samosprávneho kraja.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 15 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Objednávateľ vystaví samostatnú objednávku pre realizáciu každého jednotlivého podujatia. Poskytovateľ služby je oprávnený vystaviť faktúru Objednávateľovi po riadnom poskytnutí služby uvedenú v objednávke (po každom samostatnom podujatí).
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Mena a ceny uvádzané v ponuke, mena finančného plnenia
Cena za poskytnutú službu bude stanovená dohodou a bude spracovaná v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v platnom znení.
Uchádzačom navrhnutá zmluvná cena bude vyjadrená v eurách, so zaokrúhlením na dve desatinné miesta za predmet zákazky.
Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení: navrhovaná zmluvná cena bez DPH, sadzba DPH a výška DPH, navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH upozorní v ponuke.
Podkladom pre spracovanie ceny je Návrh na plnenie kritérií – Cenová ponuka /príloha č. 2 tejto výzvy/.
Uchádzač stanoví zmluvnú cenu za obstarávaný predmet zákazky na základe vlastných výpočtov, činností, výdavkov a príjmov podľa platných právnych predpisov. Záujemca je pred predložením svojej ponuky povinný vziať do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie zmluvy, pričom do svojich zmluvných cien zahrnie všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
Zmluvná cena v súlade so zákonom o cenách bude maximálna, ktorú nie je možné prekročiť.
V prípade, ak sa uchádzač, ktorý nie je platiteľom DPH počas plnenia zmluvy stane platiteľom DPH, táto skutočnosť nie je dôvodom na zmenu dohodnutej ceny za predmet zákazky/zmluvy a cena sa nezvyšuje o príslušnú sadzbu DPH.
Rámcová zmluva o poskytnutí služieb.
Verejný obstarávateľ pred každým podujatím uvedie v objednávke rozsah technického vybavenia a súvisiacich služieb pre každé podujatie zvlášť.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa poskytnutých z verejných zdrojov z mesta Trenčín a Trenčianskeho samosprávneho kraja.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 15 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Objednávateľ vystaví samostatnú objednávku pre realizáciu každého jednotlivého podujatia. Poskytovateľ služby je oprávnený vystaviť faktúru Objednávateľovi po riadnom poskytnutí služby uvedenú v objednávke (po každom samostatnom podujatí).
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Mena a ceny uvádzané v ponuke, mena finančného plnenia
Cena za poskytnutú službu bude stanovená dohodou a bude spracovaná v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v platnom znení.
Uchádzačom navrhnutá zmluvná cena bude vyjadrená v eurách, so zaokrúhlením na dve desatinné miesta za predmet zákazky.
Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení: navrhovaná zmluvná cena bez DPH, sadzba DPH a výška DPH, navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH upozorní v ponuke.
Podkladom pre spracovanie ceny je Návrh na plnenie kritérií – Cenová ponuka /príloha č. 2 tejto výzvy/.
Uchádzač stanoví zmluvnú cenu za obstarávaný predmet zákazky na základe vlastných výpočtov, činností, výdavkov a príjmov podľa platných právnych predpisov. Záujemca je pred predložením svojej ponuky povinný vziať do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie zmluvy, pričom do svojich zmluvných cien zahrnie všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
Zmluvná cena v súlade so zákonom o cenách bude maximálna, ktorú nie je možné prekročiť.
V prípade, ak sa uchádzač, ktorý nie je platiteľom DPH počas plnenia zmluvy stane platiteľom DPH, táto skutočnosť nie je dôvodom na zmenu dohodnutej ceny za predmet zákazky/zmluvy a cena sa nezvyšuje o príslušnú sadzbu DPH.
Ostatné podmienky
1. PODMIENKY ÚČASTI:
1.1. Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní:
§ 32 ods. 1 písm. e)- je oprávnený poskytovať službu,
§ 32 ods. 1 písm. f) - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Splnenie podmienky účasti preukáže uchádzač predložením dokladu podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní., predložené ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia. Uchádzač predkladá naskenovaný originál dokladu alebo úradne osvedčenú fotokópiu týchto dokladu vo formáte napr. pdf (skeny originálu predloženého dokladu).
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
Upozornenie:
Verejný obstarávateľ nedisponuje prístupom do informačného systému oversi.gov.sk. Uchádzač je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. e) a písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko si ich verejný obstarávateľ nevie overiť.
1.2. Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti sa nevyžadujú.
2. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
3. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
4. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
5. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
6. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
1.1. Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní:
§ 32 ods. 1 písm. e)- je oprávnený poskytovať službu,
§ 32 ods. 1 písm. f) - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Splnenie podmienky účasti preukáže uchádzač predložením dokladu podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní., predložené ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia. Uchádzač predkladá naskenovaný originál dokladu alebo úradne osvedčenú fotokópiu týchto dokladu vo formáte napr. pdf (skeny originálu predloženého dokladu).
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
Upozornenie:
Verejný obstarávateľ nedisponuje prístupom do informačného systému oversi.gov.sk. Uchádzač je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. e) a písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko si ich verejný obstarávateľ nevie overiť.
1.2. Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti sa nevyžadujú.
2. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
3. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
4. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
5. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
6. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Požadované prílohy ku CP
1. Jazyk ponuky:
Štátny jazyk, slovenský jazyk (alebo český jazyk).
2. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A) Identifikačné údaje uchádzača (ako napr. obchodné meno a sídlo, štatutárny zástupca, kontaktná osoba, IČO, DIČ, IČ pre DPH, telefón, fax, e-mail, web, bankové spojenie, č. účtu – IBAN).
B) Návrh na plnenie kritérií (vyplnená príloha č. 2 k tejto výzve).
C) Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v rozsahu definovanom v časti XIV. Podmienky účasti tejto výzvy.
D) Návrh Rámcovej zmluvy podľa prílohy č. 3 tejto výzvy.
Návrh zmluvy musí byť doplnený o identifikačné údaje uchádzača a cenu za dielo a podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
E) Vyhlásenie uchádzača vypracované podľa prílohy č. 4 tejto výzvy.
3. Vyhodnotenie ponúk
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
4. Ďalšie informácie
- Verejný obstarávateľ splnomocnil na realizáciu zadávania zákazky kontaktné miesto a kontaktnú osobu podľa bodu 1. tejto výzvy.
- Informácia o vyhodnotení ponúk bude uchádzačom zaslaná prostredníctvom elektronickej platformy TENDERNET.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade jej neprijateľnosti z dôvodu neprimerane vysokej ceny, ktorá bude prekračovať výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na tento účel.
- Verejný obstarávateľ je povinný uzatvoriť zmluvu v súlade s výzvou na predkladanie ponúk a s ponukou úspešného uchádzača.
- Všetky výdavky spojené s prípravou ponuky, predložením dokladov a predložením ponuky, znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči prijímateľovi.
Štátny jazyk, slovenský jazyk (alebo český jazyk).
2. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A) Identifikačné údaje uchádzača (ako napr. obchodné meno a sídlo, štatutárny zástupca, kontaktná osoba, IČO, DIČ, IČ pre DPH, telefón, fax, e-mail, web, bankové spojenie, č. účtu – IBAN).
B) Návrh na plnenie kritérií (vyplnená príloha č. 2 k tejto výzve).
C) Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v rozsahu definovanom v časti XIV. Podmienky účasti tejto výzvy.
D) Návrh Rámcovej zmluvy podľa prílohy č. 3 tejto výzvy.
Návrh zmluvy musí byť doplnený o identifikačné údaje uchádzača a cenu za dielo a podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
E) Vyhlásenie uchádzača vypracované podľa prílohy č. 4 tejto výzvy.
3. Vyhodnotenie ponúk
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
4. Ďalšie informácie
- Verejný obstarávateľ splnomocnil na realizáciu zadávania zákazky kontaktné miesto a kontaktnú osobu podľa bodu 1. tejto výzvy.
- Informácia o vyhodnotení ponúk bude uchádzačom zaslaná prostredníctvom elektronickej platformy TENDERNET.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade jej neprijateľnosti z dôvodu neprimerane vysokej ceny, ktorá bude prekračovať výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na tento účel.
- Verejný obstarávateľ je povinný uzatvoriť zmluvu v súlade s výzvou na predkladanie ponúk a s ponukou úspešného uchádzača.
- Všetky výdavky spojené s prípravou ponuky, predložením dokladov a predložením ponuky, znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči prijímateľovi.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | 3.Podujatie/Sponzorská večera | 1,0 | komplet |
Podujatie sa uskutoční dňa 24.11.2022 (štvrtok) - predpokladaný začiatok a koniec podujatia: 10:00 – 19:00 hod, predpokladaný počet osôb 50.
|
|||
2 | 1.Podujatie/Sympózium: | 1,0 | komplet |
Podujatie sa uskutoční dňa 13.10.2022 (štvrtok) - predpokladaný začiatok a koniec podujatia: 10:00 – 16:00 hod, predpokladaný počet osôb 50 | |||
3 | 2.Podujatie/Stretnutie s kultúrnou obcou: | 1,0 | komplet |
Podujatie sa uskutoční dňa 08.11.2022 (utorok) - predpokladaný začiatok a koniec podujatia: 17:00 – 20:00 hod, predpokladaný počet osôb 100 |
Prílohy ku zákazke
- 1. Výzva na predkladanie ponúk_Technické zabezpečenie podujatí a súvisiace služby.docx 61,5 kB
- Príloha č. 1 - Opis predmetu zákazky.docx 41,5 kB
- Príloha č. 2 - Návrh plnenia kritérii.docx 36,2 kB
- Príloha č. 3 - Ramcova zmluva o poskytnutí služby.docx 52,1 kB
- Príloha č. 4 - Vyhlásenie uchádzača.docx 30,9 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip