Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.13865

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Vybudovanie cykloprístreškov v Základnej škole s materskou školou Ružindol
Typ zákazky: Zákazka na určenie predpokladanej hodnoty zákazky (PHZ)
(Zákazka za účelom určenia predpokladanej hodnoty zákazky podľa § 6 Pravidlá výpočtu predpokladanej hodnoty zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Ostatné
Podoblasť Iné
Zverejnená: 21.11.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokl. obdobie realizácie: do 30.11.2022
Lehota na predkladanie ponúk: 28.11.2022
 
Zadávateľ
Firma Obec Ružindol
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00312941
Adresa Hlavná 130/118, 91961 Ružindol, SK
Kontaktná osoba Bc. Nina Vargová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.

Druh zákazky: Spoločný slovník obstarávania:
(CPV):
45000000-7 - Stavebné práce

Obec Ružindol, Hlavná 130/118, 919 61 Ružindol, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku "Vybudovanie cykloprístreškov v Základnej škole s materskou školou Ružindol".

V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.


Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.


Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Kontaktné údaje:
Meno: Bc. Nina Vargová
Telefonický kontakt : 0904 100 096
Emailový kontakt : vargova@ruzindol.sk


Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.

Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.


Lehota na predkladanie ponúk je stanovená do 28.11.2022 do 12:00 hod. Vyhodnotenie príde uchádzačom formou emailu do 28.11.2022 do 16:00 hod.


Ak sa vo výzve na predkladanie ponúk resp. v akejkoľvek prílohe výzvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje obstarávateľ.

Zmluvné podmienky

Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o dielo uzatvorená podľa § 536 a nasl.  zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného  zákonníka v platnom znení.
v prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zmluva medzi Obstarávateľom a Dodávateľom (Zhotoviteľom) nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že :
- dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku od poskytovateľa nenávratného finančného príspevku.
- dôjde ku schváleniu verejného obstarávania poskytovateľom príspevku (za deň schválenia verejného obstarávania sa považuje deň doručenia správy z kontroly, ktorá obsahuje výrok o schválení verejného obstarávania resp. iný obdobný výrok)

Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.

Zhotoviteľ bude fakturovať celé Dielo v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Diela Objednávateľovi resp. v čiastkových faktúrach na základe vopred odsúhlaseného zoznamu vykonaných prác Objednávateľom.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.



Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

Požadované prílohy ku CP

Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
1. Vyplnený výkaz výmer (dostupný v prílohe),

2. Čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. (vzor je dostupný v prílohe).
3.  Vyplnený Návrh Zmluvy o dielo, ktorou uchádzač akceptuje znenie zmluvy,

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Hĺbenie jám v hornine tr. 3 ručne 27,0 m3
2 Príplatok za lepivosť pri hĺbení jám v hornine tr. 3 20,25 m3
3 Vodorovné premiestnenie výkopku do 100 m 27,0 m3
4 Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste za každých zač. 1000 m 27,0 m3
5 Nakladanie neuľahnutého výkopku 27,0 m3
6 Poplatok za skladovanie zemina , kamenivo, ostatné 40,5 t
7 Násyp pod základové konštrukcie 19,5 m3
8 Betón základových dosiek železový tr. C30/37 10,8 m3
9 Debnenie stien základových dosiek 4,2 m2
10 Debnenie stien základových dosiek odstránenie 4,2 m2
11 Denný nájom debnenia 10 dní 42,0 m2
12 Výstuž základových dosiek zo sietí KARI 0,54 t
13 Zhotovenie leštenej povrchovej plochy betónu 54,0 m2
14 Vsyp do betónu a tekutá fólia 54,0 m2
15 Osadenie záhonového alebo parkového obrubníka do betónu tr. C 16/20 21,0 m
16 Obrubník parkový 1000x50x200 mm 21,0 ks
17 Chemická kotva s kotevným svorníkom do ŽB vŕtaná M20/100/300 mm 24,0 ks
18 Presum hmôt pre stavebné materiály 35,73 t
19 Montáž prístrešku pre bicykle rozmeru 12 x 4,5 m kapacita do 40 bicyklov 1,0 ks
20 Prístrešok pre bicykle rozmer 12 x 4,5 m kapacita do 40 bicyklov 1,0 ks
21 Stojan pre 5 bicyklov 7,0 ks
22 Presum hmôt pre kovové stavebné doplnkové konštr. v objektoch do výš. 6 m 1,0 kpl
23 Stavebno montážme práce náročnejšie tr.2 5,0 hod

Prílohy ku zákazke

  1. Vykaz vymer 1 - Cykloprístrešky.xlsx   14,2 kB
  2. Návrh Zmluvy o dielo.doc   117 kB
  3. cestne-vyhlasenie.docx   13,3 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip