Zákazka č.13941
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla pre mesto Nováky - rok 2023-2024 | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Finančné služby a poistenie |
Podoblasť | Poistenie |
Zverejnená: | 29.11.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | Bližšie upresnené v opise zákazky |
Lehota na predkladanie ponúk: | 6.12.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Mesto Nováky
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00318361 |
Adresa | Námestie SNP 349/10, 97271 Nováky, SK |
Kontaktná osoba | Ing. Ingrid Kmeťová, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Názov predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla a asistenčné služby pre verejného obstarávateľa na dobu počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody o poskytnutí poistných služieb – povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla do 31.12.2024.
2. Postup verejného obstarávateľa :
Mesto Nováky, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku "Povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla pre mesto Nováky - rok 2023-2024".
V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.
3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Ing. Dušan Hanulják
Email: info@beanconsult.sk
Mobil: 0911 456 532
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
66516100-1 Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla.
5. Miesto dodania predmetu zákazky :
Mesto Nováky
6. Termín dodania predmetu zákazky
Termín od 1.1.2023 do 31.12.2024
7. Opis a rozsah predmetu zákazky :
Predmetom poistenia je povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla – súboru vozidiel, ktorých držiteľom je Mesto Nováky - viď. Príloha č. 2 . Zoznam vozidiel je vždy neoddeliteľnou súčasťou súborovej poistnej zmluvy.
Rozsah poistenia podľa zákona č. 381/2001 Z.z. v znení neskorších predpisov.
V prípade zmeny legislatívy /napr. zmena minimálnych limitov odškodnenia/, ak to bude mať za následok zvýšenie ceny za poskytnutie služby, si obstarávateľ vyhradzuje právo dojednať tieto zmeny dodatkom k rámcovej dohode rokovacím konaním bez zverejnenia s pôvodným poskytovateľom služby.
Minimálne limity poistného plnenia:
- Škody na zdraví alebo usmrtení – 5 240 000 €
- Vecné škody, ušlý zisk a náklady právneho zastúpenia – 1 050 000 €
Pre vozidlá inej kategórie ako M1 alebo N1 sa asistenčné služby nevyžadujú.
Poistené bude hradené v ročných splátkach a poisťovňa nebude účtovať prirážku za splátku poistného.
Poisťovňa bude pravidelne vykonávať predpis – vyúčtovanie poistného, a to v termínoch stanovených v poistnej zmluve. Predpis poistného musí obsahovať zoznam poistených motorových vozidiel a vyčíslenie poistného pre dané poistné obdobie.
Pre poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla žiadame predložiť ponuku pre motorové vozidlá a všetky ostatné druhy skupín vozidiel uvedených v Prílohe č. 1 . Uchádzač je povinný predložiť ponuku na všetky skupiny vozidiel uvedených v prílohe. Sadzby sú jednotné pre vozidlá s bežným použitím ako i pre vozidlá s právom prednosti v jazde.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pripoistiť resp. odpoistiť poistený majetok v súlade s aktuálnym stavom.
Poistenie sa dojednáva so spoluúčasťou: 0 EUR.
Štruktúra delenia motorových vozidiel podľa jednotlivých skupín: Príloha č. 1
Zoznam poisťovaných motorových vozidiel vstupujúcich do poistenia – Príloha č. 2
8. Ekvivalentnosť :
Irelevantné.
9. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
11. Lehota viazanosti ponúk :
Do 31.12.2022
12. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie
13. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
14. Predpokladaná hodnota zákazky :
Nie je definovaná (predpokladaná hodnota zákazky bude určená ako priemer obdržaných cenových ponúk).
15. Obhliadka miesta
Bez obhliadky.
16. Druh zákazky:
Služby.
17. Zoznam príloh :
Príloha č. 1 – Sadzobník – povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla
Príloha č. 2 – Podrobný rozpis vozidiel vstupujúcich do poistenia
Príloha č. 3 – Technické preukazy vozidiel vstupujúcich do poistenia
Príloha č. 4 – Zoznam poisťovaných organizácií
Príloha č. 5 – Všeobecné poistné podmienky, zmluvné dojednania poisťovateľa (doloží uchádzač)
Príloha č. 6 – Návrh Rámcovej dohody o poskytnutí poistných služieb – povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla
Príloha č. 7 – Zoznam škodových udalostí v rámci PZPMV za posl. 5 rokov (60 mesiacov)
Predmetom zákazky je povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla a asistenčné služby pre verejného obstarávateľa na dobu počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody o poskytnutí poistných služieb – povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla do 31.12.2024.
2. Postup verejného obstarávateľa :
Mesto Nováky, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku "Povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla pre mesto Nováky - rok 2023-2024".
V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.
3. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Ing. Dušan Hanulják
Email: info@beanconsult.sk
Mobil: 0911 456 532
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
66516100-1 Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla.
5. Miesto dodania predmetu zákazky :
Mesto Nováky
6. Termín dodania predmetu zákazky
Termín od 1.1.2023 do 31.12.2024
7. Opis a rozsah predmetu zákazky :
Predmetom poistenia je povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla – súboru vozidiel, ktorých držiteľom je Mesto Nováky - viď. Príloha č. 2 . Zoznam vozidiel je vždy neoddeliteľnou súčasťou súborovej poistnej zmluvy.
Rozsah poistenia podľa zákona č. 381/2001 Z.z. v znení neskorších predpisov.
V prípade zmeny legislatívy /napr. zmena minimálnych limitov odškodnenia/, ak to bude mať za následok zvýšenie ceny za poskytnutie služby, si obstarávateľ vyhradzuje právo dojednať tieto zmeny dodatkom k rámcovej dohode rokovacím konaním bez zverejnenia s pôvodným poskytovateľom služby.
Minimálne limity poistného plnenia:
- Škody na zdraví alebo usmrtení – 5 240 000 €
- Vecné škody, ušlý zisk a náklady právneho zastúpenia – 1 050 000 €
Pre vozidlá inej kategórie ako M1 alebo N1 sa asistenčné služby nevyžadujú.
Poistené bude hradené v ročných splátkach a poisťovňa nebude účtovať prirážku za splátku poistného.
Poisťovňa bude pravidelne vykonávať predpis – vyúčtovanie poistného, a to v termínoch stanovených v poistnej zmluve. Predpis poistného musí obsahovať zoznam poistených motorových vozidiel a vyčíslenie poistného pre dané poistné obdobie.
Pre poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla žiadame predložiť ponuku pre motorové vozidlá a všetky ostatné druhy skupín vozidiel uvedených v Prílohe č. 1 . Uchádzač je povinný predložiť ponuku na všetky skupiny vozidiel uvedených v prílohe. Sadzby sú jednotné pre vozidlá s bežným použitím ako i pre vozidlá s právom prednosti v jazde.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pripoistiť resp. odpoistiť poistený majetok v súlade s aktuálnym stavom.
Poistenie sa dojednáva so spoluúčasťou: 0 EUR.
Štruktúra delenia motorových vozidiel podľa jednotlivých skupín: Príloha č. 1
Zoznam poisťovaných motorových vozidiel vstupujúcich do poistenia – Príloha č. 2
8. Ekvivalentnosť :
Irelevantné.
9. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
11. Lehota viazanosti ponúk :
Do 31.12.2022
12. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie
13. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
14. Predpokladaná hodnota zákazky :
Nie je definovaná (predpokladaná hodnota zákazky bude určená ako priemer obdržaných cenových ponúk).
15. Obhliadka miesta
Bez obhliadky.
16. Druh zákazky:
Služby.
17. Zoznam príloh :
Príloha č. 1 – Sadzobník – povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla
Príloha č. 2 – Podrobný rozpis vozidiel vstupujúcich do poistenia
Príloha č. 3 – Technické preukazy vozidiel vstupujúcich do poistenia
Príloha č. 4 – Zoznam poisťovaných organizácií
Príloha č. 5 – Všeobecné poistné podmienky, zmluvné dojednania poisťovateľa (doloží uchádzač)
Príloha č. 6 – Návrh Rámcovej dohody o poskytnutí poistných služieb – povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla
Príloha č. 7 – Zoznam škodových udalostí v rámci PZPMV za posl. 5 rokov (60 mesiacov)
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Rámcová dohoda.
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Bližšie definované v prílohe č.6 - návrh rámcovej dohody.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Rámcová dohoda.
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Bližšie definované v prílohe č.6 - návrh rámcovej dohody.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie :
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
5. Zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií alebo obstarávanie zamerané na sociálne aspekty :
Nie.
6. Komunikácia :
Komunikácia v rámci zákazky bude prebiehať výlučne v elektronickom prostriedku TENDERnet. V prípade, ak uchádzač bude mať otázku na verejného obstarávateľa ku súťažným podkladom resp. ku iným záležitostiam, využije na to funkcionalitu elektronického prostriedku TENDERnet.
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
5. Zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií alebo obstarávanie zamerané na sociálne aspekty :
Nie.
6. Komunikácia :
Komunikácia v rámci zákazky bude prebiehať výlučne v elektronickom prostriedku TENDERnet. V prípade, ak uchádzač bude mať otázku na verejného obstarávateľa ku súťažným podkladom resp. ku iným záležitostiam, využije na to funkcionalitu elektronického prostriedku TENDERnet.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A) vyplnená príloha č.1
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
B) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
2. Vyhodnotenie ponúk
- Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
- Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky.
- Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
- Verejný obstarávateľ požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených
v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky, prijímateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí a splnil požiadavky na predmet zákazky.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti cenových ponúk.
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A) vyplnená príloha č.1
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
B) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
2. Vyhodnotenie ponúk
- Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
- Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky.
- Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
- Verejný obstarávateľ požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených
v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky, prijímateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí a splnil požiadavky na predmet zákazky.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti cenových ponúk.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla pre mesto Nováky - rok 2023-2024 | 1,0 | celkom |
Prílohy ku zákazke
- Príloha č.1 Sadzobník - poistenie PZPMV.xlsx 15,0 kB
- Príloha č.2 Podrobný rozpis vozidiel PZPMV.xlsx 12,9 kB
- Príloha č.3 Technické preukazy MV.pdf 5,9 MB
- Príloha č.4 Zoznam poisťovaných organizácií PZPMV.docx 10,9 kB
- Príloha č.6 Rámcová dohoda - PZPMV - návrh.docx 30,5 kB
- Príloha č.7 Zoznam ŠU PZPMV za posl. 5 rokov.xlsx 7,9 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip