Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.18469

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Vodozádržné opatrenia s protipovodňovým účinkom v lokalite Vinohradská ulica v Lozorne
Typ zákazky: Zákazka malého rozsahu
(Zákazka, ktorá v rámci svojej hodnoty nespadá pod zákon o verejnom obstarávaní.)
Oblasť Stavebníctvo
Podoblasť Stavebné práce
Zverejnená: 19.3.2025   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: 47602,11 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: do 31.7.2025
Lehota na predkladanie ponúk: 28.3.2025
 
Zadávateľ
Firma Obec Lozorno
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00304905
Adresa Hlavná 1, 90055 Lozorno, SK
Kontaktná osoba Jana Karovičová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Predmet zákazky :
Predmetom je výber dodávateľa na práce v rozsahu "Vodozádržné opatrenia s protipovodňovým účinkom v lokalite Vinohradská ulica v Lozorne" popísané v technickej správe.
- Parametre popísané v technických vlastnostiach - špecifikácia sú považované za minimálne, verejný obstarávateľ prijme plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.

2. Postup verejného obstarávateľa :
Objednávateľ Vás v zmysle § 1, ods.14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) vyzýva na predloženie cenovej ponuky.

3. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky sú práce v zmysle výkazu-výmeru uvedeného v prílohe zadania.

4. Spôsob predloženia ponuky :
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme TENDERnet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém TENDERnet na stránke www.tendernet.sk. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako v systéme TENDERnet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.

5. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je najnižšia celková cena (EUR s DPH). V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

6. Obhliadka miesta:
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
Kontaktné údaje: Obec Lozorno
Meno: Ing. Jaroslav Chrapko
Telefonický kontakt : 0905 311 435
Emailový kontakt : investicne@lozorno.sk

7. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie

8. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.

9. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent”), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek”, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží, má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o Dielo. Návrh zmluvy zabezpečí verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy.

2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EUR.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena s DPH.
- Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v Zmluve o dielo, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, a musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky (a to najmä nákladov na práce, materiál a prepravu) a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
- Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.12.2025.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej mimoriadne nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak, aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie:
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky  vrátane všetkých príloh do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktorý by mohol narušiť alebo obmedziť hospodársku súťaž alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) zákona uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Zákaz účasti vo VO :
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

5. Zrušenie zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na predkladanie cenových ponúk, v prípade ak pred uplynutím lehoty nebudú predložené aspoň 2 cenové ponuky na zákazku.

6. Ostatné podmienky :
Obstarávateľ si vyhradzuje pred uplynutím lehoty na podávanie cenových ponúk súťaž kedykoľvek zrušiť, a to aj bez uvedenia dôvodov.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu z predložených cenových ponúk, ak tieto budú prevyšovať rozpočtové prostriedky určené na financovanie predmetu zákazky jeho rozpočtom. Obstarávateľ si vyhradzuje právo aj po vyhodnotení ponúk nezadať obstarávanú zákazku a nepodpísať zmluvu na jej realizáciu v prípade, ak sa podľa jeho vyhodnotenia podstatným spôsobom zmenia všeobecné hospodárske pomery, najmä ale nielen jeho finančná situácia ako orgánu územnej samosprávy vplyvom rozhodnutí iných štátnych orgánov alebo nebude môcť byť zabezpečené dostatočné rozpočtové krytie.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:

Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

Obsah ponuky:
1. Vyplnený výkaz výmer (dostupný v prílohe) s nacenenými jednotlivými položkami,
2. Návrh na plnenie kritérií (v prílohe),

Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):

3. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra,
4. Čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

2. Vyhodnotenie ponúk:
  • Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
  • Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky.
  • Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
  • Verejný obstarávateľ  môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky, prijímateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.
  • Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí a splnil požiadavky na predmet zákazky.
  • Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Stavebné práce - Vodozádržné opatrenia s protipovodňovým účinkom v lokalite Vinohradská ulica v Lozorne 1,0 celkom
Položka je bližšie špecifikovaná v prílohách, ktoré sú pre uchádzačov záväzné. 

Prílohy ku zákazke

NázovTypDátumVeľkosť
PD - Technická správa - vodozádržné opatrenia Vinohradská ulica.pdf Podrobný opis zákazky 17.3.2025 442,2 kB
VV - Vodozádržné opatrenia pri Vinohradoch.xlsx Výzva na predkladanie ponúk - prílohy 17.3.2025 15,6 kB
Návrh na plnenie kritérií.docx Požadované prílohy ku cenovej ponuke 17.3.2025 19,0 kB