Zákazka č.18253
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Nákup malotraktora s príslušenstvom pre obec Kolačno | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka malého rozsahu (Zákazka, ktorá v rámci svojej hodnoty nespadá pod zákon o verejnom obstarávaní.) |
Oblasť | Stroje, zariadenia, nástroje, náradie |
Podoblasť | Poľnohospodárske stroje a príslušenstvo |
Zverejnená: | 24.1.2025 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | - uvedené v návrhu zmluvných podmienok |
Lehota na predkladanie ponúk: | 3.2.2025 |
Zadávateľ | |
Firma |
Obec Kolačno
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00310557 |
Adresa | Kolačno 164, 95841 Veľké Uherce, SK |
Kontaktná osoba | Ing. Lýdia Petríková, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Predmet zákazky:
Nákup nového (nepoužitého) stroja malotraktotra a príslušenstva - čelný trojbodový záves a rozmetadlo vrátane dodania do sídla Zadávateľa.
2. Postup kupujúceho:
Zadávateľ Vás v zmysle § 1, ods.14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) vyzýva na predloženie cenovej ponuky.
3. Miesto dodania predmetu zákazky:
Obec Kolačno - okres Partizánske.
4. Opis predmetu zákazky:
Uvedené v časti položky.
Uvedené parametre v časti položky sú považované za minimálne (okrem parametrov ktoré sú uvedené ako rozsah min-max) a obstarávateľ príjme plnenie aj s lepšími parametrami.
5. Spôsob predloženia ponuky:
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme TENDERnet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém TENDERnet na stránke www.tendernet.sk. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako v systéme TENDERnet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.
6. Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom je celková najnižšia cena (EUR s DPH). V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
7. Predpokladaná hodnoty zákazky:
Bude určená ako aritmetický priemer predložených cenových ponúk.
8. Odklad účinnosti zmluvy:
Zadávateľ zákazky upozorňuje, že zmluva medzi Kupujúcim a Predávajúcim nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde ku schváleniu verejného obstarávania poskytovateľom dotácie - Enviromentálny fond (za deň schválenia verejného obstarávania sa považuje deň doručenia správy z kontroly, ktorá obsahuje výrok o schválení verejného obstarávania resp. iný obdobný výrok).
9. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
10. Lehota viazanosti ponúk :
Do 28.2.2025
11. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie.
12. Predpokladané obdobie realizácie zákazky - dodania tovaru:
Úspešný uchádzač sa zaväzuje dodať predmet zákazky najneskôr do 2 mesiacov odo dňa vystavenia objednávky predávajúcemu - úspešnému uchádzačovi. Objednávka bude vystavená až po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy.
Nákup nového (nepoužitého) stroja malotraktotra a príslušenstva - čelný trojbodový záves a rozmetadlo vrátane dodania do sídla Zadávateľa.
2. Postup kupujúceho:
Zadávateľ Vás v zmysle § 1, ods.14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) vyzýva na predloženie cenovej ponuky.
3. Miesto dodania predmetu zákazky:
Obec Kolačno - okres Partizánske.
4. Opis predmetu zákazky:
Uvedené v časti položky.
Uvedené parametre v časti položky sú považované za minimálne (okrem parametrov ktoré sú uvedené ako rozsah min-max) a obstarávateľ príjme plnenie aj s lepšími parametrami.
5. Spôsob predloženia ponuky:
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme TENDERnet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém TENDERnet na stránke www.tendernet.sk. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako v systéme TENDERnet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.
6. Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom je celková najnižšia cena (EUR s DPH). V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
7. Predpokladaná hodnoty zákazky:
Bude určená ako aritmetický priemer predložených cenových ponúk.
8. Odklad účinnosti zmluvy:
Zadávateľ zákazky upozorňuje, že zmluva medzi Kupujúcim a Predávajúcim nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde ku schváleniu verejného obstarávania poskytovateľom dotácie - Enviromentálny fond (za deň schválenia verejného obstarávania sa považuje deň doručenia správy z kontroly, ktorá obsahuje výrok o schválení verejného obstarávania resp. iný obdobný výrok).
9. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
10. Lehota viazanosti ponúk :
Do 28.2.2025
11. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie.
12. Predpokladané obdobie realizácie zákazky - dodania tovaru:
Úspešný uchádzač sa zaväzuje dodať predmet zákazky najneskôr do 2 mesiacov odo dňa vystavenia objednávky predávajúcemu - úspešnému uchádzačovi. Objednávka bude vystavená až po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy.
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
Kúpna zmluva.
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Predavajúceho.
Kúpna zmluva, ktorá nadobudne účinnosť deň nasledujúci po zverejnení v príslušnom registri a zároveň až po kladnom overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom dotácie z Environmentálneho fondu (poskytovateľ). Ak nedôjde ku kladnému overeniu procesu verejného obstarávania poskytovateľom, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (Predávajúcim) stane účinnou.
2. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa a dotačných zdrojov - Enviromentálny fond.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 30 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky:
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej mimoriadne nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
Ak uchádzač predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Kúpna zmluva.
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Predavajúceho.
Kúpna zmluva, ktorá nadobudne účinnosť deň nasledujúci po zverejnení v príslušnom registri a zároveň až po kladnom overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom dotácie z Environmentálneho fondu (poskytovateľ). Ak nedôjde ku kladnému overeniu procesu verejného obstarávania poskytovateľom, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (Predávajúcim) stane účinnou.
2. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa a dotačných zdrojov - Enviromentálny fond.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 30 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky:
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej mimoriadne nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
Ak uchádzač predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie:
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktorý by mohol narušiť alebo obmedziť hospodársku súťaž alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktorý by mohol narušiť alebo obmedziť hospodársku súťaž alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho úradný preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
a) Cenová ponuka so špecifikáciou malotraktotra a príslušenstva - čelný trojbodový záves a rozmetadlo
b) Vyplnený návrh zmluvných podmienok - návrh dostupný v prílohe - vyplnený a potvrdený štatutárnym zástupcom
Cenová ponuka musí obsahovať technické parametre ponúkaného tovaru, z ktorých bude možné jednoznačne preveriť splnenie technických požiadaviek.
2. Vyhodnotenie ponúk:
Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky.
Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky, Verejný obstarávateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.
Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí, splnil požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho úradný preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
a) Cenová ponuka so špecifikáciou malotraktotra a príslušenstva - čelný trojbodový záves a rozmetadlo
b) Vyplnený návrh zmluvných podmienok - návrh dostupný v prílohe - vyplnený a potvrdený štatutárnym zástupcom
Cenová ponuka musí obsahovať technické parametre ponúkaného tovaru, z ktorých bude možné jednoznačne preveriť splnenie technických požiadaviek.
2. Vyhodnotenie ponúk:
Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky.
Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky, Verejný obstarávateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.
Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí, splnil požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Malotraktor | 1,0 | kus |
Minimálne hodnotiace parametre:
- naftový motor - motor chladený vodou - počet valcov: tri - minimálne - výkon maximálne: 26 kW - objem palivovej nádrže maximálne : 30 litrov - kompatibilný so závesom a rozmetačom - kabína Uvedené parametre sú považované za minimálne (okrem parametrov ktoré sú uvedené ako rozsah min-max) a obstarávateľ príjme plnenie aj s lepšími parametrami. |
|||
2 | Čelný trojbodový záves | 1,0 | kus |
Minimálne hodnotiace parametre:
- nosnosť maximálne : 1200 kg - ovládanie: joystick - kompatibilný s malotraktorom a rozmetačom Uvedené parametre sú považované za minimálne (okrem parametrov ktoré sú uvedené ako rozsah min-max) a obstarávateľ príjme plnenie aj s lepšími parametrami. |
|||
3 | Rozmetadlo | 1,0 | kus |
Minimálne hodnotiace parametre:
- objem lievika maximálne: 220 L - hydraulické ovládanie priamo z traktora - krycia plachta - mriežka proti hrudám - kompatibilný so závesom a malotraktorom Uvedené parametre sú považované za minimálne (okrem parametrov ktoré sú uvedené ako rozsah min-max) a obstarávateľ príjme plnenie aj s lepšími parametrami. |
Prílohy ku zákazke
Názov | Typ | Dátum | Veľkosť |
---|---|---|---|
Návrh kúpnej zmluvy -Nákup malotraktora s príslušenstvom pre obec Kolačno.docx | Iná dokumentácia | 23.1.2025 | 28,6 kB |