Zákazka č.18332
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR) k stavbe „MK Záhumenice 1. etapa a MK Cintorínska s prislúchajúcou kostrovou IS“ | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka malého rozsahu (Zákazka, ktorá v rámci svojej hodnoty nespadá pod zákon o verejnom obstarávaní.) |
Oblasť | Stavebníctvo |
Podoblasť | Architektonické, stavebné, inžinierske a inšpekčné služby |
Zverejnená: | 19.2.2025 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | 34352,50 € bez DPH |
Predpokl. obdobie realizácie: | odovzdanie PD najneskôr do 15.6.2025 |
Lehota na predkladanie ponúk: | 5.3.2025 |
Zadávateľ | |
Firma |
Obec Lozorno
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00304905 |
Adresa | Hlavná 1, 90055 Lozorno, SK |
Kontaktná osoba | Jana Karovičová, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Názov predmetu zákazky :
Vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR) k stavbe „MK Záhumenice 1. etapa a MK Cintorínska s prislúchajúcou kostrovou IS“
2. Postup verejného obstarávateľa :
Objednávateľ Vás v zmysle § 1, ods.14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) vyzýva na predloženie cenovej ponuky.
3. Opis a rozsah predmetu zákazky :
Celková projektová dokumentácia vrátane rozpočtov a výkazov výmer bude vypracovaná a odovzdaná:
• v 6-tich vyhotoveniach v tlačenej podobe a
• 1 x projektová dokumentácia v digitálnej podobe vo formáte pdf a dwg a rozpočty a výkazy výmer vo formáte .xls na USB nosiči pre verejného obstarávateľa
Názov obstarávateľa: Obec Lozorno
Miesto dodania: Obecný úrad Lozorno, Hlavná 1/1, 900 55 Lozorno
Projekt: „MK Záhumenice 1. etapa a MK Cintorínska s prislúchajúcou kostrovou IS“
Účel resp. bližší opis zadania je uvedený v prílohách na tomto LINKU.
Forma PD a Súčinnosť pre vypracovanie PD :
Projekt bude spracovaný vo forme pre potreby vydania územného rozhodnutia.
4. Spôsob predloženia ponuky :
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme TENDERnet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém TENDERnet na stránke www.tendernet.sk. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako v systéme TENDERnet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.
5. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR) k stavbe „MK Záhumenice 1. etapa a MK Cintorínska s prislúchajúcou kostrovou IS“
2. Postup verejného obstarávateľa :
Objednávateľ Vás v zmysle § 1, ods.14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) vyzýva na predloženie cenovej ponuky.
3. Opis a rozsah predmetu zákazky :
Celková projektová dokumentácia vrátane rozpočtov a výkazov výmer bude vypracovaná a odovzdaná:
• v 6-tich vyhotoveniach v tlačenej podobe a
• 1 x projektová dokumentácia v digitálnej podobe vo formáte pdf a dwg a rozpočty a výkazy výmer vo formáte .xls na USB nosiči pre verejného obstarávateľa
Názov obstarávateľa: Obec Lozorno
Miesto dodania: Obecný úrad Lozorno, Hlavná 1/1, 900 55 Lozorno
Projekt: „MK Záhumenice 1. etapa a MK Cintorínska s prislúchajúcou kostrovou IS“
Účel resp. bližší opis zadania je uvedený v prílohách na tomto LINKU.
Forma PD a Súčinnosť pre vypracovanie PD :
Projekt bude spracovaný vo forme pre potreby vydania územného rozhodnutia.
4. Spôsob predloženia ponuky :
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme TENDERnet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém TENDERnet na stránke www.tendernet.sk. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako v systéme TENDERnet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.
5. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o Dielo na zhotovenie projektovej dokumentácie
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude fakturovať celé Dielo v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Diela Objednávateľovi. Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
- Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.03.2025.
Zmluva o Dielo na zhotovenie projektovej dokumentácie
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude fakturovať celé Dielo v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Diela Objednávateľovi. Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
- navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
- DPH
- navrhovaná zmluvná cena celkom s DPH.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
- Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.03.2025.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade, že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
5. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
6. Ostatné podmienky:
Obstarávateľ si vyhradzuje pred uplynutím lehoty na podávanie cenových ponúk súťaž kedykoľvek zrušiť, a to aj bez uvedenia dôvodov. Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu z predložených cenových ponúk, ak tieto budú prevyšovať rozpočtové prostriedky určené na financovanie predmetu zákazky jeho rozpočtom. Obstarávateľ si vyhradzuje právo aj po vyhodnotení ponúk nezadať obstarávanú zákazku a nepodpísať zmluvu na jej realizáciu v prípade, ak sa podľa jeho vyhodnotenia podstatným spôsobom zmenia všeobecné hospodárske pomery, najmä ale nielen jeho finančná situácia ako orgánu územnej samosprávy vplyvom rozhodnutí iných štátnych orgánov alebo nebude môcť byť zabezpečené dostatočné rozpočtové krytie.
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade, že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
- obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na predkladanie cenových ponúk, v prípade ak pred uplynutím lehoty nebudú predložené aspoň 2 cenové ponuky na zákazku.
5. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
6. Ostatné podmienky:
Obstarávateľ si vyhradzuje pred uplynutím lehoty na podávanie cenových ponúk súťaž kedykoľvek zrušiť, a to aj bez uvedenia dôvodov. Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu z predložených cenových ponúk, ak tieto budú prevyšovať rozpočtové prostriedky určené na financovanie predmetu zákazky jeho rozpočtom. Obstarávateľ si vyhradzuje právo aj po vyhodnotení ponúk nezadať obstarávanú zákazku a nepodpísať zmluvu na jej realizáciu v prípade, ak sa podľa jeho vyhodnotenia podstatným spôsobom zmenia všeobecné hospodárske pomery, najmä ale nielen jeho finančná situácia ako orgánu územnej samosprávy vplyvom rozhodnutí iných štátnych orgánov alebo nebude môcť byť zabezpečené dostatočné rozpočtové krytie.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
Ak uchádzač nepredloží všetky náležitosti podľa tohto bodu a nebude možné uplatniť inštitút vysvetlenia/doplnenia v zmysle zákona, nebude jeho ponuka hodnotená.
2. Vyhodnotenie ponúk:
- Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
- Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky.
- Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
- Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky, prijímateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí a splnil požiadavky na predmet zákazky.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
- cenová ponuka na vypracovanie a dodanie PD v zmysle zadania
- vyplnená a podpísaná Zmluva o dielo, čím uchádzač akceptuje znenie zmluvy
- návrh na plnenie kritérií
Ak uchádzač nepredloží všetky náležitosti podľa tohto bodu a nebude možné uplatniť inštitút vysvetlenia/doplnenia v zmysle zákona, nebude jeho ponuka hodnotená.
2. Vyhodnotenie ponúk:
- Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
- Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky.
- Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
- Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky, prijímateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí a splnil požiadavky na predmet zákazky.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Vypracovanie projektovej dokumentácie | 1,0 | celkom |
V zmysle špecifikácie, ktorá je uvedená v zadaní. |
Prílohy ku zákazke
Názov | Typ | Dátum | Veľkosť |
---|---|---|---|
Zadanie pre spracovanie PD_MK Záhumenice 1. etapa a MK Cintorínska ulica s IS.pdf | Podrobný opis zákazky | 17.2.2025 | 810,4 kB |
Návrh na plnenie kritérií.docx | Požadované prílohy ku cenovej ponuke | 17.2.2025 | 18,9 kB |
NAVRH Zmluva o dielo DUR Zahumenice Cintorinska.docx | Návrh zmluvy | 18.2.2025 | 30,4 kB |