Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.18369

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Nafukovacie pomôcky s grafikou pre projekt "Hviezdne nebo"
Typ zákazky: Zákazka malého rozsahu
(Zákazka, ktorá v rámci svojej hodnoty nespadá pod zákon o verejnom obstarávaní.)
Oblasť Ostatné
Podoblasť Iné
Zverejnená: 6.3.2025   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: Dodanie do 30 dní od účinnosti zmluvy.
Lehota na predkladanie ponúk: 13.3.2025
 
Zadávateľ
Firma Krajská hvezdáreň v Žiline
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 36145084
Adresa Horný val 20, 01242 Žilina, SK
Kontaktná osoba RNDr. Ján Mäsiar, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Identifikácia obstarávateľa :
Názov obstarávateľa: Krajská hvezdáreň v Žiline
Sídlo: Horný val 41/20, 012 42 Žilina
IČO: 36145084

Kontaktná osoba
meno: RNDr. Ján Mäsiar
telefón: 0907 872 535
e-mail: janmasiar@vuczilina.sk

2. Predmet zákazky :
Predmetom je výber dodávateľa na dodávku tovaru spolu s dopravou: Nafukovacie pomôcky s grafikou pre projekt "Hviezdne nebo".

3. Postup verejného obstarávateľa :
Krajská hvezdáreň v Žiline, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) Vás vyzýva v zmysle § 1 ods. 14 zákona na predloženie cenovej ponuky na predmet : "Nafukovacie pomôcky s grafikou" pre projekt "Hviezdne nebo".

4. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je dodávka predmetného tovaru podľa špecifikácie, ktorá je uvedená v rámci opisu položiek v tejto výzve.

Parametre popísané v technických vlastnostiach sú považované za minimálne, zadávateľ prijme aj plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.

5. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
39162200-7 Učebné pomôcky a zariadenia

6. Miesto dodania predmetu zákazky :
pracovisko - Kysucká hvezdáreň v Kysuckom Novom Meste, Dolinský potok 1278, 024 01 Kysucké Nové Mesto.

7. Termín dodania predmetu zákazky :
Dodanie do 30 dní od vystavenia Objednávky.

8. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.

9.Spôsob predloženia ponuky :
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme TENDERnet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém TENDERnet na stránke www.tendernet.sk. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako v systéme TENDERnet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.

10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková najnižšia cena (EUR s DPH). V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

11. Lehota viazanosti ponúk:
Do 31.3.2025

12. Možnosť delenia predmetu zákazky:
Nie

13. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Kúpna zmluva

2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa
- z dotačných zdrojov (z operačného programu Interreg Slovensko - Česko 2021-2027), Kód projektu: FMP/KCR/01/022_SK.

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Kupujúcemu alebo 30 dní odo dňa riadneho dodania tovaru, podľa toho, ktorý z týchto dní nastal neskôr.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EUR.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke, požadovať vysvetlenie mimoriadne nízkej ponuky.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
- nedostal ani jednu ponuku.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho úradný preklad do slovenského jazyka.  Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:

  • Cenová ponuka s technickou špecifikáciou
  • Cenová ponuka musí obsahovať technické parametre ponúkaných prvkov, z ktorých bude možné jednoznačne preveriť splnenie technických požiadaviek.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov(www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):

  • Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky - výpis z obchodného registra /výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra/.
  • Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2. Vyhodnotenie ponúk:
- Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
- Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.
- Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
- Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti. Ak uchádzač v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky alebo podmienky účasti, verejný obstarávateľ ponuku tohto uchádzača vylúči.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí, splnil požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Nafukovacia sféra s grafikou povrchu telies pre projekt "Hviezdne nebo" 1,0 celkom
Špecifikácia: nafukovacia sféra s grafikou planéty Jupiter
Počet: 1ks 
Rozmer: priemer cca 5m
Grafika: Celoplošná sublimačná tlač - 72Dpi; použitie v exteriéri aj v interiéri; štandardné farby. 
Podklady: fotografie zo sondy Juno, Galileo vo vysokom rozlíšení
Materiál: PES (250g/m2) - B1; PVC (330g/m2) - tlač podstavca- B1
Vybavenie:
ventilátor interný - max 66 dB; hmotnosť max 4 kg
transportná taška
kotviace laná a kolíky - 6 ks kolíkov uchytenie do terénu a 9 ks kolíkov kotviacich so šnúrou
veľkosti lán: 6x 8m a 3x 5m
kotviace body priehľadné pri presvietení

návod na obsluhu slovenský alebo český
2x 30W LED svetlo; IP65 - umiestnené v nohe na dne
2 Nafukovací pneumatický stan 1,0 ks
Reklamný pneumatický nafukovací stan 7x7m. S potlačou a príslušenstvom. Bez nutnosti stáleho pripojenia k elektrickej prípojke.
Sublimačná, reklamná potlač v cene
Príslušenstvo na prevádzku v cene
Neobmedzený výber farieb v cene
Praktické balenie v kufríku s kolieskami v cene
Vzduchotesná konštrukcia (t.j. nafúkne sa iba raz na začiatku používania a nevyžadujte stále pripojenie k ventilátoru)
Elektrické dúchadlo INTEX aj manuálna pumpa v cene
3 ks bočných odnímateľných stien, aj stena s priechodom (tzv. dvere) v cene
Vode-odolný, ekologický materiál s UV ochranou a dlhou životnosťou,
Výrobné mustry a príprava 3D vizualizácie pred výrobou zdarma.
Reklamná potlač, dodržanie logo manuálu a farebných odtieňov.
Romery: 7x7 m, výška 4,75-5,00 m

3 Nafukovacie kino – projekčné plátno 1,0 ks
Nafukovacie kino – projekčné plátno
Rozmery: cca 1,0 × 4,7 × 3,7 m
Hmotnosť: max. 33,00 kg
Premietacia plocha: 3,75-4,00 m × 2,0-2,5 m
Uhlopriečka plátna: 165-175"
Výška plátna od zeme: 0,6-1,2 m
Počet reklamných plôch: 1 - dodá obstarávateľ (logo EU, logo programu, logo Žilinský samosprávny kraj, logo Krajská hvezdáreň v Žiline, logo partnera)
Rozmery reklamnej plochy: 3,7-3,9 m × 0,6-0,8 m
Prevádzková teplota: 5,00 až 35,00 °C
Prevádzka pri vetre: do 15,00 m/s
Stabilizácia: kotviace kolíky
Druh látky: PVC
Súčasť balenia: ventilátor, kotviace kolíky, popruhy, prepravná taška, Ventilátor
Voliteľné príslušenstvo: polstrovaný box pre odhlučnenie, vzduchotechnická hadica, gumové napináky, manipulační plachta

Prílohy ku zákazke

NázovTypDátumVeľkosť
plátno logo.jpg Iná dokumentácia 3.3.2025 81,0 kB
_vyr_nafukovaci-stan s logami.jpg Iná dokumentácia 3.3.2025 77,4 kB
_vyr_35_x-7.webp Iná dokumentácia 3.3.2025 19,2 kB
Návrh Kúpnej zmluvy.pdf Iná dokumentácia 5.3.2025 99,4 kB