Zákazka č.19016
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Nákup techniky na údržbu verejnej zelene v obci | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka malého rozsahu (Zákazka, ktorá v rámci svojej hodnoty nespadá pod zákon o verejnom obstarávaní.) |
Oblasť | Stroje, zariadenia, nástroje, náradie |
Podoblasť | Poľnohospodárske stroje a príslušenstvo |
Zverejnená: | 12.8.2025 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | do 30 dní od podpsiu kúpnej zmluvy |
Lehota na predkladanie ponúk: | 19.8.2025 |
Zadávateľ | |
Firma |
Obec Borčany
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 31823050 |
Adresa | Borčany 77, 95636 Borčany, SK |
Kontaktná osoba | Ing. Jaroslav Kopčan, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Predmet zákazky :
Predmetom je výber dodávateľa na dodávku tovaru - malotraktor, kladivkový mulčovač a príves s osvetlením. Súčasťou je aj doprava na miesto určenia.
Parametre popísané v technických vlastnostiach - špecifikácia sú považované za minimálne, zadávateľ prijme aj plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.
2. Postup verejného obstarávateľa :
Zadávateľ Vás v zmysle § 1 ods. 14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) vyzýva na predloženie cenovej ponuky.
3. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je dodávka predmetného tovaru podľa špecifikácie.
4. Spôsob predloženia ponuky :
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme TENDERnet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém TENDERnet na stránke www.tendernet.sk. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako v systéme TENDERnet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.
5. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková najnižšia cena (EUR s DPH). V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
6. Ekvivalentnosť :
Ak sa vo výzve na predkladanie ponúk resp. v akejkoľvek prílohe výzvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje obstarávateľ.
Predmetom je výber dodávateľa na dodávku tovaru - malotraktor, kladivkový mulčovač a príves s osvetlením. Súčasťou je aj doprava na miesto určenia.
Parametre popísané v technických vlastnostiach - špecifikácia sú považované za minimálne, zadávateľ prijme aj plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.
2. Postup verejného obstarávateľa :
Zadávateľ Vás v zmysle § 1 ods. 14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) vyzýva na predloženie cenovej ponuky.
3. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je dodávka predmetného tovaru podľa špecifikácie.
4. Spôsob predloženia ponuky :
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme TENDERnet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém TENDERnet na stránke www.tendernet.sk. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako v systéme TENDERnet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.
5. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková najnižšia cena (EUR s DPH). V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
6. Ekvivalentnosť :
Ak sa vo výzve na predkladanie ponúk resp. v akejkoľvek prílohe výzvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje obstarávateľ.
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
Návrh zmluvných podmienok tvorí prílohu tejto výzvy. Zmluvné strany sa od jej obsahu nemôžu pri uzatváraní odchýliť v podstatných náležitostiach.
2. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.Splatnosť faktúry do 15 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky:
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EUR. Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní. Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky. Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej mimoriadne nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
Ak uchádzač predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
- Kúpna zmluva
Návrh zmluvných podmienok tvorí prílohu tejto výzvy. Zmluvné strany sa od jej obsahu nemôžu pri uzatváraní odchýliť v podstatných náležitostiach.
2. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa
- z dotačných zdrojov: Ministerstvo financií SR
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.Splatnosť faktúry do 15 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky:
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EUR. Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní. Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky. Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej mimoriadne nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
Ak uchádzač predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie:
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktorý by mohol narušiť alebo obmedziť hospodársku súťaž alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktorý by mohol narušiť alebo obmedziť hospodársku súťaž alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- - sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- - najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- - zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
- - nedostal ani jednu ponuku.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho úradný preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
Cenová ponuka musí obsahovať technické parametre ponúkaných prvkov, z ktorých bude možné jednoznačne preveriť splnenie technických požiadaviek.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
2. Vyhodnotenie ponúk:
- Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
- Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.
- Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
- Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti. Ak uchádzač v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky alebo podmienky účasti, verejný obstarávateľ ponuku tohto uchádzača vylúči.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí, splnil požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho úradný preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
- Cenová ponuka s technickou špecifikáciou
Cenová ponuka musí obsahovať technické parametre ponúkaných prvkov, z ktorých bude možné jednoznačne preveriť splnenie technických požiadaviek.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
- Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky - výpis z obchodného registra /výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra/.
- Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2. Vyhodnotenie ponúk:
- Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
- Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.
- Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
- Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti. Ak uchádzač v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky alebo podmienky účasti, verejný obstarávateľ ponuku tohto uchádzača vylúči.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí, splnil požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Malotraktor | 1,0 | kus |
Minimálne hodnotiace parametre:
Parametre popísané v technických vlastnostiach - špecifikácia sú považované za minimálne, zadávateľ prijme aj plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale. |
|||
2 | Kladivkový mulčovač | 1,0 | kus |
Minimálne hodnotiace parametre:
Parametre popísané v technických vlastnostiach - špecifikácia sú považované za minimálne, zadávateľ prijme aj plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale. |
|||
3 | Príves s osvetlením | 1,0 | kus |
Minimálne hodnotiace parametre:
Parametre popísané v technických vlastnostiach - špecifikácia sú považované za minimálne, zadávateľ prijme aj plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale. |
|||
4 | Doprava na miesto určenia | 1,0 | celok |
Obec Borčany – okres Bánovce nad Bebravou |
Prílohy ku zákazke
Názov | Typ | Dátum | Veľkosť |
---|---|---|---|
Návrh Kúpnej zmluvy Malotraktor s príslušenstvom pre obec Borčany.docx | Iná dokumentácia | 12.8.2025 | 24,3 kB |