Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.14038

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: "Zabezpečenie lyžiarskeho výcviku na 1 turnus pre 76 žiakov strednej školy - lístok na horské dopravné zariadenie /skipass/, teplá strava"..
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Ostatné služby
Podoblasť Cestovný ruch
Zverejnená: 2.12.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: Február 06. 02. 2023 - 10. 02. 2023
Lehota na predkladanie ponúk: 19.12.2022
 
Zadávateľ
Firma Stredná odborná škola poľnohospodárstva a služieb na vidieku v Žiline
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00162558
Adresa Predmestská 82 010 01 Žilina 1, 01001 Žilina, SK
Kontaktná osoba Ing. Matúšek Dušan, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

Výzva na predkladanie ponúk č. 7/2022
podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon)

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Stredná odborná škola poľnohospodárstva a služieb na vidieku
Adresa: Predmestská 82, 010 01 Žilina
IČO: 162558
DIČ: 2020670212
Zastúpený: Ing. Ľubomír Schvarc
Kontaktná osoba: Bc. Alena Janušová
Telefón: 041/ 7232365
Elektronická pošta: hospodar@spospredza.edu.sk

2. Postup verejného obstarávania.
Stredná odborná škola poľnohospodárstva a služieb na vidieku v Žiline, IČO: 00162558 , ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku: "Zabezpečenie lyžiarskeho výcviku na 1 turnus pre 76 žiakov strednej školy- lístok na horské dopravné zariadenie /skipass/, teplá strava".

V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.


3. Druh zákazky
Služby

4. Názov zákazky: "Zabezpečenie lyžiarskeho výcviku na 1 turnus pre 76 žiakov strednej školy - lístok na horské dopravné zariadenie /skipass/, teplá strava".

5. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je zabezpečenie komplexných služieb súvisiacich so zabezpečením a plnou realizáciou lyžiarskeho výcviku formou dennej dochádzky, vychádzajúc zo štátneho vzdelávacieho programu pre školy - Smernica č. 19/2017. 
Počet obslužného personálu t.j. pedagogického dozoru: 5 osôb

Opis požadovaných služieb:
Požiadavky Strednej odbornej školy poľnohospodárstva a služieb na vidieku, Predmestská 82, 010 01 Žilina na realizáciu Kurzu zimných športov
a/ Lyžiarske stredisko
 b) Vzdialenosť na dochádzanie zo školy do lyžiarskeho strediska - do 60 km
 c) Lístok na horské dopravné zariadenia pre študentov v cene, pedagogický dozor zdarma
 d) Zdravotník v stredisku – súčasť cenovej ponuky
 e) Bezplatné parkovanie autobusov /dva/ počas kurzu

b/ Strava
a) Obed /polievka a hlavné jedlo, nápoj/ v lyžiarskom stredisku 
b) Pedagogický dozor strava a nápoj zdarma

Požiadavky na spracovanie ponukovej ceny:
Uchádzač predloží ponuku na celý rozsah požadovaných služieb predmetu zákazky: služby lyžiarskeho strediska, stravovania.  V prípade zistenia, že uchádzač nenacenil všetky požadované služby, nebude jeho ponuka prijatá.
Uchádzačom navrhovaná celková cena na 1 osobu študenta x 76 žiakov pre predmet zákazky bude vyjadrená v EUR s DPH. Verejný obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie cien z dôvodu nedostatočného preštudovania podmienok uvedených vo výzve na predloženie ponúk o sadzbu DPH pri tvrdeniach, že navrhovaná ponuka bola vyjadrená v EUR bez DPH. Neplatca DPH svoju ponuku uvedie ako cenu celkovú, pričom na túto skutočnosť vo svojej ponuke upozorní.

6. Miesto dodania predmetu zákazky:
Stredná odborná škola poľnohospodárstva a služieb na vidieku, Predmestská 82, 010 01 Žilina

7. Rozdelenie predmetu zákazky na časti:
Nie

8. Spoločný slovník obstarávania (CPV):
55300000-3 – Reštauračné služby a podávanie jedál
92620000-3  - Služby súvisiace so športom

9. Trvanie zmluvy:
Priebeh kurzu od 06. 02. 2023  – 10. 02. 2023 1 turnus – 76 žiakov 


10. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky:
V prípade nepriaznivého počasia v deklarovanom období (nedostatok snehu, nevyhovujúca teplota, pandémia.....), je táto skutočnosť dôvodom na odstúpenie od zmluvy alebo objednávky bez storno poplatkov. Fakturácia je na základe reálne zúčastnených žiakov a uskutoční sa po skončení lyžiarskeho kurzu. Verejný obstarávateľ nebude poskytovať preddavky ani zálohové platby.  Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu. Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov štátneho príspevku na LK. Verejný obstarávateľ nie je platcom DPH.

11. Podmienky účasti záujemcov a obsah ponuky:
Uchádzač vo svojej ponuke predloží doklad o oprávnenosti poskytovania obstarávaných služieb na ktoré predložil ponuku. V prípade ak bude niektoré služby realizovať prostredníctvom subdodávateľa, predloží zmluvu o spolupráci s uvedenou osobou resp. predloží čestné prehlásenie o uzatvorení dohody ním ako uchádzačom a osobou subdodávateľa o poskytovaní služieb, ktoré sú predmetom dohody. Z dokladu musia byť zrejmé ID údaje subdodávateľa, rozsah a charakter služieb poskytovaných subdodávateľom. Subdodávateľ musí mať oprávnenie na poskytované služby. Požadované doklady predloží ako skeny.

12. Vyhodnotenie ponúk na základe:
Najnižšia celková cena v EUR s DPH.

13. Ďalšie informácie:
Cenové ponuky budú vyhodnocované v zmysle uvedeného kritéria a to spôsobom stanovenia poradia jednotlivých ponúk podľa výšky navrhnutej ceny od najnižšej ceny po najvyššiu. Úspešným uchádzačom bude uchádzač, ktorého ponuka sa umiestni na prvom mieste.

Výsledkom bude objednávka o poskytnutí služieb.

Zmluvné podmienky

1. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 30 dní od vystavenia faktúry Objednávateľom.

2. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena S DPH,
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie :
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.

5. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky :
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:

- Nacenenie položky


B) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
C) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Celková cena na 1 osobu 76,0 osoba
Požiadavky na spracovanie ponukovej ceny: 

Uchádzač predloží ponuku na celý rozsah požadovaných služieb predmetu zákazky: služby lyžiarskeho strediska, stravovania. V prípade zistenia, že uchádzač nenacenil všetky požadované služby, nebude jeho ponuka prijatá.
Uchádzačom navrhovaná celková cena na 1 osobu študenta x 76 žiakov pre predmet zákazky bude vyjadrená v EUR s DPH. Verejný obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie cien z dôvodu nedostatočného preštudovania podmienok uvedených vo výzve na predloženie ponúk o sadzbu DPH pri tvrdeniach, že navrhovaná ponuka bola vyjadrená v EUR bez DPH. Neplatca DPH svoju ponuku uvedie ako cenu celkovú, pričom na túto skutočnosť vo svojej ponuke upozorní.