Zákazka č.14044
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
| Názov zákazky: Potraviny - Čerstvá zelenina a ovocie | |
|---|---|
| Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
| Oblasť | Potraviny a nápoje |
| Podoblasť | Ovocie a zelenina |
| Zverejnená: | 16.12.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
| Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
| Predpokl. obdobie realizácie: | 1.1.2023-31.12.2023 |
| Lehota na predkladanie ponúk: | 28.12.2022 |
| Zadávateľ | |
| Firma |
Základná škola s materskou školou, Kamenná Poruba
Zadávateľ nie je platca DPH |
| IČO | 42388244 |
| Adresa | Školská 474/5, 01314 Kamenná Poruba, SK |
| Kontaktná osoba | Mgr. Zuzana Maniaková, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že množstvo uvedené v špecifikácií je indikatívne a predstavuje predpokladané množstvo odobraté za školský rok. Predmet zákazky bude objednávať objednávateľ v rozsahu podľa svojich potrieb v priebehu trvania zákazky. Minimálna hodnota objednávky predstavuje sumu 50,-EUR.
Cena je vrátane dopravy do sídla verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ umožní aj predloženie ekvivalentného tovaru, avšak uchádzač je povinný preukázať ekvivalentnosť na základe relevantných vlastností tovaru. Splnenie podmienky ekvivalentnosti posudzuje výhradne verejný obstarávateľ. V prípade, že chce uchádzač predložiť ponuku na ekvivalentný tovar, verejný obstarávateľ umožní posúdenie ekvivalentnosti aj pred predložením ponuky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odobrať tovar aj od iného uchádzača v prípade, že jeho cena bude nižšia o viac ako 15% z ceny položky úspešného uchádzača.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že množstvo uvedené v špecifikácií je indikatívne a predstavuje predpokladané množstvo odobraté za školský rok. Predmet zákazky bude objednávať objednávateľ v rozsahu podľa svojich potrieb v priebehu trvania zákazky. Minimálna hodnota objednávky predstavuje sumu 50,-EUR.
Cena je vrátane dopravy do sídla verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ umožní aj predloženie ekvivalentného tovaru, avšak uchádzač je povinný preukázať ekvivalentnosť na základe relevantných vlastností tovaru. Splnenie podmienky ekvivalentnosti posudzuje výhradne verejný obstarávateľ. V prípade, že chce uchádzač predložiť ponuku na ekvivalentný tovar, verejný obstarávateľ umožní posúdenie ekvivalentnosti aj pred predložením ponuky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odobrať tovar aj od iného uchádzača v prípade, že jeho cena bude nižšia o viac ako 15% z ceny položky úspešného uchádzača.
Zmluvné podmienky
Návrh zmluvy zabezpečí verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy.
Ostatné podmienky
Podmienky dodávania tovaru:
- Zasielanie faktúr spolu s dodaným tovarom, ak nebude dohodnuté inak
- Termín dodania tovaru: do 17 hodín od telefonickej objednávky, ak nebude dohodnuté inak
- Tovar je nutné doviezť na odberné miesto v dohodnutý čas na náklady dodávateľa
- Tovar musí byť dodaný nepoškodený, v nepoškodenom obale, v zdravom a čerstvom stave
- Periodicita objednávok: spravidla každé ráno cez pracovný deň
- Dodaný tovar musí byť čerstvý, kvalitný a vhodný pre prípravu jedál v školskej jedálni
- Zasielanie faktúr spolu s dodaným tovarom, ak nebude dohodnuté inak
- Termín dodania tovaru: do 17 hodín od telefonickej objednávky, ak nebude dohodnuté inak
- Tovar je nutné doviezť na odberné miesto v dohodnutý čas na náklady dodávateľa
- Tovar musí byť dodaný nepoškodený, v nepoškodenom obale, v zdravom a čerstvom stave
- Periodicita objednávok: spravidla každé ráno cez pracovný deň
- Dodaný tovar musí byť čerstvý, kvalitný a vhodný pre prípravu jedál v školskej jedálni
Požadované prílohy ku CP
1. Čerstvá zelenina a ovocie.xlsx
Položky zákazky
| P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
|---|---|---|---|
| 1 | Potraviny - Čerstvá zelenina a ovocie | 1,0 | celkom |
| Bližšia špecifikácia položky sa nachádza v prílohe Čerstvá zelenina a ovocie.xlsx | |||
Prílohy ku zákazke
- Čerstvá zelenina a ovocie.xlsx 12,5 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip
